hmmmhmmm dat klinkt primaquote:
Dat is wel heel ergquote:Op maandag 31 januari 2011 19:26 schreef Toekito het volgende:
Jezussssssssssssssssssssss. Heb nu bijna 7 jaar mijn huidige mobiele nummer, en nog presteert mijn tante om haar adresboek niet aan te passen. Belt ze mij en vraagt ze waarom ik de mobiel van me pa op pak.
Drank maakt meer kapot dan je lief is
Lekker. Hier nu aardappels, sla en tartaartjesquote:
quiche nr 2 staat in de oven.. maar mijn bakvorm is lekquote:
Dat is wel jammerquote:Op maandag 31 januari 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quiche nr 2 staat in de oven.. maar mijn bakvorm is lekdus er loopt ei/creme fraiche mengsel eruit...
Wordt tijd voor een nieuwe
Wij ook! Nouja, thee, fris en zoutjes danquote:Op maandag 31 januari 2011 19:31 schreef wel.o.k het volgende:
hier is de afwas al gedaan en zitten we aan de koffie
die heb ik net opquote:Op maandag 31 januari 2011 19:31 schreef wel.o.k het volgende:
laters koenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:29 schreef Koen66 het volgende:
ff weg, kom later wel weer
kinderen in bad, CSI kijken etc etc
Laterssssss
Quichequote:Op maandag 31 januari 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quiche nr 2 staat in de oven.. maar mijn bakvorm is lekdus er loopt ei/creme fraiche mengsel eruit...
Wordt tijd voor een nieuwe
zit jij hierquote:Op maandag 31 januari 2011 19:31 schreef wel.o.k het volgende:
heej GFquote:
oh uh geen creme fraiche?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Quiche
creme fraiche?
En mja, dat ken ik
Ik had ooit een quiche gemaakt, liep met dat ding naar de oven, flikkert zó de bodem er onderuit
je bent aan het soggenquote:
Eh neequote:Op maandag 31 januari 2011 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heej GF![]()
![]()
[..]
oh uh geen creme fraiche?
oh kutquote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Eh nee
Gewoon room
Nou ja, volgens mij moet dit ook wel kunnen, al zal het misschien iets zuriger worden
Als ik jou was, zou ik maar eens kijken of n. niet stiekem een piemel heeft...quote:
Kan je niet blijven hangen bij je stage?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:35 schreef pgrferrari het volgende:
Weet er iemand nog een leuke bijbaan?
Leuk? Of veel geld? Meestal gaan die 2 niet samenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:35 schreef pgrferrari het volgende:
Maakt niet uit joh, volgens mij maakt het niet zoveel uitquote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh kut
die andere heb ik ook creme fraiche gebruikt
die is wel lekker
uh... zaterdagbaantje? in een winkel? of ergens in een magazijn.. postbode op zaterdag?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:35 schreef pgrferrari het volgende:
Gewoon een waarbij je geld verdientquote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Leuk? Of veel geld? Meestal gaan die 2 niet samenOf die baantjes zijn al bezet XD
Meestal is het de combi van saai werk en slecht betaaldquote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Leuk? Of veel geld? Meestal gaan die 2 niet samenOf die baantjes zijn al bezet XD
Ik geef je dan de meeste kans ergens bij een kwekerij of zoquote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gewoon een waarbij je geld verdient
Tnt reageert niet, zoals elk ander kutbedrijf waar ik tot nu toe gesolliciteerd hebquote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh... zaterdagbaantje? in een winkel? of ergens in een magazijn.. postbode op zaterdag?
wat dacht je van een oproepje in FHF?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef Toekito het volgende:
Muck Nel belde net en dat bankje mogen we hebben. Alleen HJ heeft geen VW meer dus niemand kan hem langsbrengen
Nee, daar krijg ik nu ook heel weinig stagevergoeding.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je niet blijven hangen bij je stage?
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, volgens mij maakt het niet zoveel uit
Dat vind ik eigenlijk wel slecht... en naar een uitzendbureau gaan?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tnt reageert niet, zoals elk ander kutbedrijf waar ik tot nu toe gesolliciteerd heb
Jammer, maar het heeft wel als voordeel in je vakgebied en meestal voor bijbaan krijg je veel meerquote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, daar krijg ik nu ook heel weinig stagevergoeding.
In de slaaj-businessquote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik geef je dan de meeste kans ergens bij een kwekerij of zo
Ja, daar zit ik wel aan te denken.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel slecht... en naar een uitzendbureau gaan?
gewoon roomquote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de volgende keer gebruik ik room
moet je dan speciale kookroom hebben oid?
of gewoon room zoals uit zo'n plastic bakje net als de creme frache
quote:
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heul nieten nou shooooeeeeeee ksssssssssssshhhhhhhhhhhht wegwezen jij
kan, heb die ouwe net gevraagd hoe het met mijn bed is!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef Muck het volgende:
[..]
wat dacht je van een oproepje in FHF?
niet te hard anders plakt je kast!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef Muck het volgende:
[..]
gewoon room
Tip: bij de aldi hebben ze het in kartonnen pakjes. Kost geen reet en is eeuwig houdbaar, dus je kunt altijd een voorraadje in de kast gooien
En?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
kan, heb die ouwe net gevraagd hoe het met mijn bed is!
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
niet te hard anders plakt je kast!
Al ervaring mee, met die destructieve keukenprinses?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
niet te hard anders plakt je kast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |