Maar hij mag absoluut komenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Treurige gebeurtenis, ik weet één iemand die in ieder geval NIET gaat spreken op onze bruiloft!
Waarom heb jij zo'n verdrietige PI?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als jij niet van mij houdt,
hou ik wel van jou alleen.
Zo mooi als je lacht,
zo warm en zo zacht.
Als jij niet van mij houdt,quote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n verdrietige PI?
Boudewijn de Groot?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als jij niet van mij houdt,
hou ik wel alleen van jou.
Blijf bij me deze ene nacht
en laat me niet alleen.
Doe die zielige PI weg.quote:
Was k toch al?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:35 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Doe die zielige PI weg.
Wil je mijn getuige zijn?
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was k toch al?
Nee, ik voel me zo als me PI nu.
Top idee!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:40 schreef Ragboer het volgende:
Pielleke geef jij nog een vrijgezellenfeest in Vilnius?Kunnen we lekker zuipen als kudtprovincialen
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:47 schreef mc-Piel het volgende:
Kan een Mod dit topic verplaatsen naar GC/ ?
Ik ben écht heeeeeul verliefd op m'n goudvisjen![]()
hihi
Wat is er lief vriendinnetje?quote:
quote:
Jonkos klappen, pillen slikken. JWZ.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:44 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Top idee!
En kretek blazen als die harde indo kern jwz!
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Treurige gebeurtenis, ik weet één iemand die in ieder geval NIET gaat spreken op onze bruiloft!
Lekker aan de snivoess! Alles juwaits.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jonkos klappen, pillen slikken. JWZ.
Naaaatjeeequote:
NAATJE JE MAG WEL KOMEN HOORquote:
In combi met die PI kan ik de "quote:Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Naaaatjeee!
ik had 't net over je!
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In combi met die PI kan ik de "" niet serieus nemen
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef Fireblast het volgende:
kloon aanmaken en topic starten dat je op jezelf verliefd bent![]()
Tengels van mij lief af he. Ik hou je in de gaten.quote:
Eerder andersom denk ik, dat goudvis de kloon isquote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef Fireblast het volgende:
kloon aanmaken en topic starten dat je op jezelf verliefd bent![]()
NIET DIE PIquote:Op maandag 31 januari 2011 22:26 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Tengels van mij lief af he. Ik hou je in de gaten. [ afbeelding ]
Tengels af van mijn lief he Ik hou je in de gaten.quote:
Beter?quote:
dat is beter jaquote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Tengels af van mijn lief he Ik hou je in de gaten. [ afbeelding ]
He gaan we nu zo doen?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat is beter ja
De teloorgang van de PI.
ken uw PIs
chanteer je me nu?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
He gaan we nu zo doen?Als je zo doorgaat mag je niet meer komen op de bruiloft.
Jaquote:
quote:
http://nooooooooooooooo.com/quote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja
Hee ik denk dat ik dit ga instellen als standaard PI
quote:
Dan doe ikquote:Op maandag 31 januari 2011 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Deze PI: [ afbeelding ]
en deze: [ afbeelding ]
mag je als standaard gebruiken, de rest gewoon niet, die zijn walgelijk als standaard
Gelukkigquote:
Prima!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:51 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Prima!Dat is de goede motivatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En al een keer de nachtbagger meegemaakt
![]()
Ja maar daar bleef ik niet hangen omdat Onz radioquote:Op maandag 31 januari 2011 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is de goede motivatieEn al een keer de nachtbagger meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |