Hoe kom je aan m'n schoolfoto van 03/04 ?quote:
Het is mijn maatje naatje!quote:
kom je ze eraf likken hihihiihihihiquote:
Jaquote:Op maandag 31 januari 2011 20:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
kom je ze eraf likken hihihiihihihi?
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Goudvis_ het volgende:
WIE HEEFT DIT TOPIC GERESPECTEERD EN GETWEET?
Oehquote:
quote:
Fuckbuddy, verkering, bijna-verloofd!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
En wat is het? fuckbuddy, verkering, verloofde, getrouwde?
Doet me btw denken aan: FOK!-verkering
Omdat jij geen seks krijgt zeker?quote:
heul nietquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Fuckbuddy, verkering, bijna-verloofd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Wil je dat ik hier serieus op in gaquote:Op maandag 31 januari 2011 20:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Omdat jij geen seks krijgt zeker?
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:00 schreef Metonae het volgende:
[..]
Wil je dat ik hier serieus op in ga?
Vroeg het niet aan jou, kanoquote:
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:00 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]*Piel gaat op de knieën..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Lieven goudvisjen, wil jij, liefste visjen van de werelnd, met mijn trouwen?![]()
''
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
*Piel gaat op de knieën..
''Lieven goudvisjen, wil jij, liefste visjen van de werelnd, met mijn trouwen?![]()
''
[ afbeelding ]
Waar zie jij daar tranen?quote:
Ik heb het allemaal van de meester geleerd!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:03 schreef Ragboer het volgende:
Pielleke, ouwe hosselaar. Die man doet alle Fok!-chickies. Echt zo een alfaman die Piel.
verliefd zijn is van elkaar houdenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:09 schreef MoroccanDoll het volgende:
Verliefd worden op een internetkabel. Het moet niet gekker worden.
Je heb ook elke dag een andere boyquote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal van de meester geleerd!
Respect voor deze topique en me boy Ragboer rechtstreeks uit utreg!
Jullie weten zelf!
Ik ben geen man.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef iplaynaked het volgende:
70% van de meisjes op de internet zijn mannen
[..]
verliefd zijn is van elkaar houden
Ragboer is gewoon me boy, altijd al geweest.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je heb ook elke dag een andere boy
pics+cunt pics voor de zekerheidquote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ben geen man.Maar Piel weet dat
Pics heb ik al eerder gepost. En cunt pics komen er niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:07 schreef iplaynaked het volgende:
[..]
pics+cunt pics voor de zekerheid
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:07 schreef iplaynaked het volgende:
[..]
pics+cunt pics voor de zekerheid
Wij houden die rust hier.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ragboer is gewoon me boy, altijd al geweest.
Samen kretekje blazen enzo alles.
kunnen wij delenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat lijkt me overduidelijk een vrouwtjes goudvis!
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef iplaynaked het volgende:
[..]
kunnen wij delen
af en toe jij sex met haar dan ik?
Dat dan weer welquote:Op maandag 31 januari 2011 21:11 schreef cool15 het volgende:
we maken er een gek fissa van met veels te veel drank
si, het begon al in de OPquote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Zijn er al foto's voorbij gekomen
Tuurlijk! Hij heeft gestreden voor het welzijn van mijn lievjenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef Goudvis_ het volgende:
Waar is Vloerkleedje? Deze nobele ridder moet natuurlijk wel een uitnodiging krijgen voor onze bruiloft he lieven Piel
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Tuurlijk! Hij heeft gestreden voor het welzijn van mijn lievjen
Daar zorgt ie voorquote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef Ragboer het volgende:
Pielleke hejje wel kretek op je fissa?
Treurige gebeurtenis, ik weet één iemand die in ieder geval NIET gaat spreken op onze bruiloft!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:26 schreef Ragboer het volgende:
Uitgeroepen als topique van de dagJammer dat Naatje het als een flikker vertelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |