God hoe kan ik die vergeten! Dankjewel man!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef Goudvis_ het volgende:
Waarom heb je dit in ONZ gezet eigenlijk?ONZ is mijn hometown,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kom niet in GCZon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ik sprak tegen d'r ...quote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
ONZ is mijn hometown,
ik kom niet in GC
quote:
Que?quote:
Haha ja klopt!quote:
Okequote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
ONZ is mijn hometown,
ik kom niet in GC
Nee lieven lemmingquote:
"Hey dit is geen praatpaal, zuigen kreng"quote:
voor mij is ze m'n kleine goudvisje_quote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Hij heeft het over GoudvisJE_
Godverdomme toch dat 12 jarige buurmeisjequote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Hij heeft het over GoudvisJE_
neequote:Op maandag 31 januari 2011 20:17 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Godverdomme toch dat 12 jarige buurmeisje
Zie OP.. autistquote:
Lievquote:
Jongens help! ze praat tegen mequote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef Goudvis_ het volgende:
mc-Piel ik vind jou ook wel liev en leuk enzo hoor![]()
![]()
zeg ; ok leuk zullen we een keertje afspreken????? gr gr en een dikke kusquote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jongens help! ze praat tegen me![]()
... wat zal ik zeggen?
NUEKE, NUEKE, NUEKE.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jongens help! ze praat tegen me![]()
... wat zal ik zeggen?
ok leuk zullen we een keertje afspreken????? gr gr en een dikke kusquote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef Goudvis_ het volgende:
mc-Piel ik vind jou ook wel liev en leuk enzo hoor![]()
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
ok leuk zullen we een keertje afspreken????? gr gr en een dikke kus
Pic:quote:Op maandag 31 januari 2011 20:22 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
NUEKE, NUEKE, NUEKE.
Ik kan de pics niet vinden![]()
Linkje anyone?
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
ok leuk zullen we een keertje afspreken????? gr gr en een dikke kus
Plaats een pic en dan zijn we allemaal blijquote:Op maandag 31 januari 2011 20:23 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Oke is goed
Wanneer?
kusjens enzo
Een pic van onze date?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:23 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Plaats een pic en dan zijn we allemaal blij
Bedank me maar mc-Piel.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:23 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Oke is goed
Wanneer?
kusjens enzo
Gast.. probeer je hier mijn chimeidz te stelen of wat?quote:
Je bent geweldig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Nee, alleen anders topic kud omdat geen foto.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gast.. probeer je hier mijn chimeidz te stelen of wat?![]()
<----------- !!!!!
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
[ [url=
Maar heb het inmiddels wel bij laten knippen
Ja ik deed uploadfailquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je bent geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.вιт¢нєѕ ωσя∂єи ℓєιρ αℓѕ zє мє zιєи
Ja het is nu blond ook!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef mc-Piel het volgende:
Vertel ze ook eens dat je een ander kleurtje hebt geprobeert lief!
En je deed het verdomde sexyquote:
Wat reageer jij niet op mijn PM?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:27 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
IMGIMGneegert.jeepeegeeIMGIMG
quote:
Zullen we nu kindjes gaan makenquote:
PM is zo 1995quote:Op maandag 31 januari 2011 20:28 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Wat reageer jij niet op mijn PM?
Worden wel lelijke kindjes enzo. Of meerminnen.quote:
Vloerkleedje vind jou nog steeds geen koningin zonder eckte foto.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:28 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Wat reageer jij niet op mijn PM?
Dan is vloerkleedje geen held.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
PM is zo 1995echt helden DMen alleen maar
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:29 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Vloerkleedje vind jou nog steeds geen koningin zonder eckte foto.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:30 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Oooh, Dat is een PM! Ik ga nu kijke nu!
Worden fucking lekkere meerminnen en meerminmannen!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Worden wel lelijke kindjes enzo. Of meerminnen.
Haha half goudvis, half zapdos whahahahahahaquote:Op maandag 31 januari 2011 20:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Worden wel lelijke kindjes enzo. Of meerminnen.
OKE DOEN WE DANquote:Op maandag 31 januari 2011 20:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Worden fucking lekkere meerminnen en meerminmannen!
Met gele stekelige vleugels waar elektrische schokken vanaf komen!quote:
OPROTTE VIEZE TROLL, IK MAAK GE KAPOD! KAPOT GAAT ZE KAPOT! KAPOT KAPOT KAPOT. GA EEM EEVN SCHNELL VAN MIEN FOK!KER AF.quote:
Abortus enzoquote:Op maandag 31 januari 2011 20:31 schreef MrBarros het volgende:
Wat moet je doen als je zwanger bent maar je wilt geen 9 maanden wachten?? help
Kapodquote:Op maandag 31 januari 2011 20:32 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
OPROTTE VIEZE TROLL, IK MAAK GE KAPOD! KAPOT GAAT ZE KAPOT! KAPOT KAPOT KAPOT. GA EEM EEVN SCHNELL VAN MIEN FOK!KER AF.
Wat wil je precies?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:31 schreef MrBarros het volgende:
Wat moet je doen als je zwanger bent maar je wilt geen 9 maanden wachten?? help
Lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 20:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Met gele stekelige vleugels waar elektrische schokken vanaf komen!
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:32 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
OPROTTE VIEZE TROLL, IK MAAK GE KAPOD! KAPOT GAAT ZE KAPOT! KAPOT KAPOT KAPOT. GA EEM EEVN SCHNELL VAN MIEN FOK!KER AF.
Je kan kindjes stelen uit het ziekenhuis. Dan hoef je ook geen bevalling mee te makenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:34 schreef MrBarros het volgende:
Heb je geen pilletje wat het proces versnelt? of spinazie?
Dan mag mc-piel ook niet bevruchtenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:34 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Je kan kindjes stelen uit het ziekenhuis. Dan hoef je ook geen bevalling mee te maken
Eentje met een babyafdeling zonder beveiligingquote:
Hoezo?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dan mag mc-piel ook niet bevruchten
OH TIEF OP MET DIE FOTOquote:
Abortus bij de goudvis... je ziet de navelstreng nog zitten!quote:
Toppie, succes manquote:Op maandag 31 januari 2011 20:37 schreef MrBarros het volgende:
ik ga gelijk even rondvragen. In friesland schijnt de beveiliging nogal slecht te zijn.
Ik ga d'r dus heul wel bevruchten!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dan mag mc-piel ook niet bevruchten
Ja wij gaan prachtigen kindjens makenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ga d'r dus heul wel bevruchten!
Toch lief?
En nu nog als plaatjequote:Op maandag 31 januari 2011 20:38 schreef VloerKleedje het volgende:
http://img262.imageshack.us/img262/1994/knipselp.png
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:38 schreef VloerKleedje het volgende:
http://img262.imageshack.us/img262/1994/knipselp.png
Neen dat gaat MrBarros doen.quote:
4000dubbele faalquote:
Ja ik weet niet hoor maarre hij doet het nog steeds niet.quote:
Nogal jaquote:Op maandag 31 januari 2011 20:39 schreef VloerKleedje het volgende:
Godjongens, wat faal ik met het internet
quote:
Wat een pech, wij nietquote:
ik zie 'm ook nietquote:
Re: Loversquote:
Wat publiceer je onze PMquote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Re: Lovers
Voeg toe aan adresboek Blokkeren Toevoegen aan buddylijst Account delenma 31 januari 2011 20:19u door Goudvis_
Jaaa hij is echt aan het trollen, ik word doodziek van die gozer.. hij stalkt me ook op msn en stuurt me allemaal vieze smsjes enzo.
Op 31 januari 2011 20:17 schreef VloerKleedje het volgende:
mc-PIEL IS VERLIEFD OP JE!!!!!!1!!!EINZ!!!!!!
Ik moest het tot het licht brengen. Anders werd je verkrachtquote:Op maandag 31 januari 2011 20:44 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Wat publiceer je onze PM
Godverdomme.
sollyquote:
Dat kon je toch ook wel tegen hem zeggen in een PM. Aangezien jij zo graag PM't. Dit is best wel privé en nou heeft iedereen het gelezen.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:45 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Ik moest het tot het licht brengen. Anders werd je verkracht
quote:
GODVERDOMME KENNEN MANNEN HET WOORD PRIVÉ NIET.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:47 schreef mc-Piel het volgende:
Goudvisje zegt (20:18):
*ik krijg een pm
*ma 31 januari 2011 20:17u door VloerKleedje
mc-PIEL IS VERLIEFD OP JE!!!!!!1!!!EINZ!!!!!!!!!
Piel'' zegt (20:18):
*haha
*wat een simpel figuur
*of is dat 'n vriendin van je?
Goudvisje zegt (20:18):
*wat zal ik terugsturen
*nee
*ken ik niet
Piel'' zegt (20:18):
*stuur:
Piel'' zegt (20:19):
*Jaaa hij is echt aan het trollen, ik word doodziek van die gozer.. hij stalkt me ook op msn en stuurt me allemaal vieze smsjes enzo.
Goudvisje zegt (20:19):
*oke ik stuur dat
En nu ga ik Goudvisjen verkrachten!
van de date? Uiteraard!quote:
quote:
Dat ik je goudvis ga verkrachtenquote:
We vragen het aan goudvisje!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:49 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat ik je goudvis ga verkrachtenLeer lezen, dikke
Hij is niet dikquote:Op maandag 31 januari 2011 20:49 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat ik je goudvis ga verkrachtenLeer lezen, dikke
Gewone seks is ook goedquote:Op maandag 31 januari 2011 20:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
We vragen het aan goudvisje!
Goudvisjen, door wie wil je WEL verkracht worden?
Alleen door mij toch?
m'n lichaam niet nee, maar m'n .........quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
m'n lichaam niet nee, maar m'n .........
Maar met wie danquote:
Natuurlijk lieeevquote:
Bewijs?quote:
mc-Piel met zn bierbommetjequote:
pics or it didn't happen!quote:
ik denk er ook steeds aan door jouquote:
Ik vind zijn baardje wel extreem geil.quote:
Dat is geen baardquote:Op maandag 31 januari 2011 20:54 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik vind zijn baardje wel extreem geil.
en dat zwarte dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat is geen baardDat is een onderkin.
Hoe kom je aan m'n schoolfoto van 03/04 ?quote:
Het is mijn maatje naatje!quote:
kom je ze eraf likken hihihiihihihiquote:
Jaquote:Op maandag 31 januari 2011 20:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
kom je ze eraf likken hihihiihihihi?
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Goudvis_ het volgende:
WIE HEEFT DIT TOPIC GERESPECTEERD EN GETWEET?
Oehquote:
quote:
Fuckbuddy, verkering, bijna-verloofd!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
En wat is het? fuckbuddy, verkering, verloofde, getrouwde?
Doet me btw denken aan: FOK!-verkering
Omdat jij geen seks krijgt zeker?quote:
heul nietquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Fuckbuddy, verkering, bijna-verloofd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Wil je dat ik hier serieus op in gaquote:Op maandag 31 januari 2011 20:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Omdat jij geen seks krijgt zeker?
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:00 schreef Metonae het volgende:
[..]
Wil je dat ik hier serieus op in ga?
Vroeg het niet aan jou, kanoquote:
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:00 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]*Piel gaat op de knieën..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Lieven goudvisjen, wil jij, liefste visjen van de werelnd, met mijn trouwen?![]()
''
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
*Piel gaat op de knieën..
''Lieven goudvisjen, wil jij, liefste visjen van de werelnd, met mijn trouwen?![]()
''
[ afbeelding ]
Waar zie jij daar tranen?quote:
Ik heb het allemaal van de meester geleerd!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:03 schreef Ragboer het volgende:
Pielleke, ouwe hosselaar. Die man doet alle Fok!-chickies. Echt zo een alfaman die Piel.
verliefd zijn is van elkaar houdenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:09 schreef MoroccanDoll het volgende:
Verliefd worden op een internetkabel. Het moet niet gekker worden.
Je heb ook elke dag een andere boyquote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal van de meester geleerd!
Respect voor deze topique en me boy Ragboer rechtstreeks uit utreg!
Jullie weten zelf!
Ik ben geen man.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef iplaynaked het volgende:
70% van de meisjes op de internet zijn mannen
[..]
verliefd zijn is van elkaar houden
Ragboer is gewoon me boy, altijd al geweest.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je heb ook elke dag een andere boy
pics+cunt pics voor de zekerheidquote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ben geen man.Maar Piel weet dat
Pics heb ik al eerder gepost. En cunt pics komen er niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:07 schreef iplaynaked het volgende:
[..]
pics+cunt pics voor de zekerheid
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:07 schreef iplaynaked het volgende:
[..]
pics+cunt pics voor de zekerheid
Wij houden die rust hier.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ragboer is gewoon me boy, altijd al geweest.
Samen kretekje blazen enzo alles.
kunnen wij delenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat lijkt me overduidelijk een vrouwtjes goudvis!
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef iplaynaked het volgende:
[..]
kunnen wij delen
af en toe jij sex met haar dan ik?
Dat dan weer welquote:Op maandag 31 januari 2011 21:11 schreef cool15 het volgende:
we maken er een gek fissa van met veels te veel drank
si, het begon al in de OPquote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Zijn er al foto's voorbij gekomen
Tuurlijk! Hij heeft gestreden voor het welzijn van mijn lievjenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef Goudvis_ het volgende:
Waar is Vloerkleedje? Deze nobele ridder moet natuurlijk wel een uitnodiging krijgen voor onze bruiloft he lieven Piel
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Tuurlijk! Hij heeft gestreden voor het welzijn van mijn lievjen
Daar zorgt ie voorquote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef Ragboer het volgende:
Pielleke hejje wel kretek op je fissa?
Treurige gebeurtenis, ik weet één iemand die in ieder geval NIET gaat spreken op onze bruiloft!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:26 schreef Ragboer het volgende:
Uitgeroepen als topique van de dagJammer dat Naatje het als een flikker vertelde
Maar hij mag absoluut komenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Treurige gebeurtenis, ik weet één iemand die in ieder geval NIET gaat spreken op onze bruiloft!
Waarom heb jij zo'n verdrietige PI?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als jij niet van mij houdt,
hou ik wel van jou alleen.
Zo mooi als je lacht,
zo warm en zo zacht.
Als jij niet van mij houdt,quote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n verdrietige PI?
Boudewijn de Groot?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als jij niet van mij houdt,
hou ik wel alleen van jou.
Blijf bij me deze ene nacht
en laat me niet alleen.
Doe die zielige PI weg.quote:
Was k toch al?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:35 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Doe die zielige PI weg.
Wil je mijn getuige zijn?
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was k toch al?
Nee, ik voel me zo als me PI nu.
Top idee!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:40 schreef Ragboer het volgende:
Pielleke geef jij nog een vrijgezellenfeest in Vilnius?Kunnen we lekker zuipen als kudtprovincialen
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:47 schreef mc-Piel het volgende:
Kan een Mod dit topic verplaatsen naar GC/ ?
Ik ben écht heeeeeul verliefd op m'n goudvisjen![]()
hihi
Wat is er lief vriendinnetje?quote:
quote:
Jonkos klappen, pillen slikken. JWZ.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:44 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Top idee!
En kretek blazen als die harde indo kern jwz!
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Treurige gebeurtenis, ik weet één iemand die in ieder geval NIET gaat spreken op onze bruiloft!
Lekker aan de snivoess! Alles juwaits.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jonkos klappen, pillen slikken. JWZ.
Naaaatjeeequote:
NAATJE JE MAG WEL KOMEN HOORquote:
In combi met die PI kan ik de "quote:Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Naaaatjeee!
ik had 't net over je!
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In combi met die PI kan ik de "" niet serieus nemen
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef Fireblast het volgende:
kloon aanmaken en topic starten dat je op jezelf verliefd bent![]()
Tengels van mij lief af he. Ik hou je in de gaten.quote:
Eerder andersom denk ik, dat goudvis de kloon isquote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef Fireblast het volgende:
kloon aanmaken en topic starten dat je op jezelf verliefd bent![]()
NIET DIE PIquote:Op maandag 31 januari 2011 22:26 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Tengels van mij lief af he. Ik hou je in de gaten. [ afbeelding ]
Tengels af van mijn lief he Ik hou je in de gaten.quote:
Beter?quote:
dat is beter jaquote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Tengels af van mijn lief he Ik hou je in de gaten. [ afbeelding ]
He gaan we nu zo doen?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat is beter ja
De teloorgang van de PI.
ken uw PIs
chanteer je me nu?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
He gaan we nu zo doen?Als je zo doorgaat mag je niet meer komen op de bruiloft.
Jaquote:
quote:
http://nooooooooooooooo.com/quote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja
Hee ik denk dat ik dit ga instellen als standaard PI
quote:
Dan doe ikquote:Op maandag 31 januari 2011 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Deze PI: [ afbeelding ]
en deze: [ afbeelding ]
mag je als standaard gebruiken, de rest gewoon niet, die zijn walgelijk als standaard
Gelukkigquote:
Prima!quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:51 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Prima!Dat is de goede motivatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En al een keer de nachtbagger meegemaakt
![]()
Ja maar daar bleef ik niet hangen omdat Onz radioquote:Op maandag 31 januari 2011 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is de goede motivatieEn al een keer de nachtbagger meegemaakt
maar, hoe vond je die? Snap je een beetje waar het niveau van mij vandaan komt?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:56 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja maar daar bleef ik niet hangen omdat Onz radioDat was dus afgelopen weekend
Ja ik snap je niveau nu beterquote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar, hoe vond je die? Snap je een beetje waar het niveau van mij vandaan komt?Heb je peners en consorten al ontmoet?
zugen krang, ties gien proatpoal, andes hak um wol giel gevarftquote:Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef mirved het volgende:
"Hey dit is geen praatpaal, zuigen kreng"
ook hartstikke leukquote:
Ik ookquote:
Ik heb mezelf helemaal ingesmeerd met bananen en nu ren ik al schreeuwend het huis door dat ik een banaan benquote:
nahhh jij was een stuk later gaan slapen volgens mij en ook rond dezelfde tijd wakker, jij wintquote:
ik ben al thee en brood naar binnen aan het gooien en nu is het scheer en broekaandoentijd brbquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
In mn bed lig ij nu maar ik mag niet in slaap vallen dus moet er maar zo uit gaan hè
En jij?
doeggg fijne dag en vast tot vanavond ergens hier op fokquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee xd zit wel rechtop nu, dat wel.
Nou JP tot gauw he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |