Waarom doe jij altijd zo gemeenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maar als je morgen door een bus wordt aangereden dan heeft het niet lang geduurd.
Da's wel een idee, dan geef ik haar m'n WPA2-PSK key voor d'r kleptop, romantisch gekquote:
Alleen maar autisten?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Er zitten geen meisjes op FOK!, idioot.
Maak hem/haar gek!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Da's wel een idee, dan geef ik haar m'n WPA2-PSK key voor d'r kleptop, romantisch gek
Ik ben echt fliefd, lieve mod!quote:
Als je je key geeft ben je wel heeeeeel erg fliefd toch?quote:
Als ik verliefd ben, ben ik helemaal niet bezig met computers of wat dan ook, maar met haar, kan aan mij liggen natuurlijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:43 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Als je je key geeft ben je wel heeeeeel erg fliefd toch?
Ja, ligt aan jou.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ik verliefd ben, ben ik helemaal niet bezig met computers of wat dan ook, maar met haar, kan aan mij liggen natuurlijk.
Ik zei toch ook key.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ik verliefd ben, ben ik helemaal niet bezig met computers of wat dan ook, maar met haar, kan aan mij liggen natuurlijk.
Je bent pas echt 'heeeeeel fliefd' als je speciaal voor hem/haar voor het eerst naar buiten gaat.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:43 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Als je je key geeft ben je wel heeeeeel erg fliefd toch?
Zelfs dat, ik ga d'r ophalenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je bent pas echt 'heeeeeel fliefd' als je speciaal voor hem/haar voor het eerst naar buiten gaat.
Haha, ja.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Te zien aan je FoBo ben je op heel veel meisjes verliefd.
Nee, op ééntje maar.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
zie fobo van TS en dan bij reactiesquote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
zonder pics gaat de topicrating omlaag
Cam aan!quote:
magnie van de fok!polisiequote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef strontboer het volgende:
[..]
+ screenshots maken en hier posten
Zie eerdere topics.quote:
Ik zeg altijd dingen die iedereen al lang had verzonnen maar niet komisch genoeg achtte om te vereeuwigen op dit forum.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef strontboer het volgende:
[..]
TS wil een relatie met iemand die geen zelfvertrouwen heeft
Lul, ze is gewoon lief.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef strontboer het volgende:
[..]
TS wil een relatie met iemand die geen zelfvertrouwen heeft
qftquote:Op maandag 31 januari 2011 19:58 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Lul, ze is gewoon lief een slet.
Alle vrouwen hebben iets te maken met ongeluk. Maar ook met geluk.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef Psy-freak het volgende:
haar username heeft iets te maken met ongeluk
jupquote:Op maandag 31 januari 2011 20:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alle vrouwen hebben iets te maken met ongeluk. Maar ook met geluk.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alle vrouwen hebben iets te maken met ongeluk. Maar ook met geluk.
Liefde trollt niet.quote:
Dankje.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TS, ik ben wel blij voor je hoor! Goed werk.
Omdat relaties of het omgaan met vouwen niet alleen rozengeur en manenschijn zijn. Vandaar dat ik ook 'Maar ook met geluk' erachter zette.quote:
Nee.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hebben mannen alleen maar te maken met geluk dan?
Nu al onder de plak?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:07 schreef Psy-freak het volgende:
Verdomme, ik mag niet zeggen wie van d'r.
Nu al onder de plak.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:07 schreef Psy-freak het volgende:
Verdomme, ik mag niet zeggen wie van d'r.
Jawel, ze is lief.quote:
Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef Psy-freak het volgende:
Als jullie goed opletten weten jullie wie
Heel even, dan mag ik het vast bekend maken.quote:
Maar ze wil toch niet? Je moet niks doen wat ze niet wil hè, anders is dat een dikke afknapper en alles.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:12 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Heel even, dan mag ik het vast bekend maken.
Ze wil wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar ze wil toch niet? Je moet niks doen wat ze niet wil hè, anders is dat een dikke afknapper en alles.
Deze vrouwappel weet waar ze het over heeft.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar ze wil toch niet? Je moet niks doen wat ze niet wil hè, anders is dat een dikke afknapper en alles.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Deze vrouwappel weet waar ze het over heeft.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Deze vrouwappel weet waar ze het over heeft.
Je durft ook niet bekend te maken wie deze 'mystery-lover' nu eigenlijk is.quote:
Zij wil niet + hij durft niet = geen onthulling.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je durft ook niet bekend te maken wie deze 'mystery-lover' nu eigenlijk is.
Balen voor hem ja.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zij wil niet + hij durft niet = geen onthulling.
Balen.
Nu nog toestemming om te vertellen met wie.quote:
We zijn benieuwd, jongeh.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Nu nog toestemming om te vertellen met wie.
Ik weet het. Denk ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Nu nog toestemming om te vertellen met wie.
Oh?quote:
quote:
Wie dan?quote:
Dat mag ik hier niet posten.quote:
Waarom niet?quote:
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zij wil niet + hij durft niet = geen onthulling.
Balen.
Censuur zekerquote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef Psy-freak het volgende:
Liefde is stom als je het niet bekend mag maken.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Censuur zekerPff wat een stomme slet is dat mens.
Inderdaad. Ik ben gek op je.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Censuur zekerPff wat een stomme slet is dat mens.
IK HAD HET GOED. JIJ GEILT OP KLINKERBOTSING.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:38 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
IK HAD HET GOED. JIJ GEILT OP KLINKERBOTSING.
Wacht maar af tot donderdagquote:
jupquote:
Klaag me maar aanquote:
Ok. Liefde overwint allesquote:
Behalve mijn advocaat, je hoort nog van hem.quote:
Let the love flow...quote:Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu weet ik niet wat ik moet doen.
Mijn waerde Klinkerbotsingquote:
Pik je dit???????!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
neequote:Op maandag 31 januari 2011 21:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Pik je dit???????!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoort erbij he.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil geen vechtende jongetjes zien hoor.
Pik ik wat?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Pik je dit???????!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom? Waar ben je?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Pik ik wat?
Ik zal het topic eens doorlezen
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:13 schreef KeizerKuzco het volgende:
Heb nu de eerste honderd posts gelezen. Ben benieuwd wie dit meisje is.
Ik ga niet vreemd.quote:
LOLWHUT?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
Oké ik heb het topic uit.
Can't say I'm surprised
Ik zou het niet pikken hoor. Als ik jou was dan hè.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
Oké ik heb het topic uit.
Can't say I'm surprised
Ik heb nog steeds een appeltje met jou te schillen meneer.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:20 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken hoor. Als ik jou was dan hè.
Dat handel ik wel af.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een appeltje met jou te schillen meneer.
Stompen jonguh!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:20 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wat moet ik doen? Ik kan ze niet klappen, Niels, ik weet niet waar ze wonen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:20 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik ben er toch voor je.quote:
quote:
quote:
nee hoor weet niet waar je over praat maar ik moet eten ik hoor de magnetron net pingen oke groetjesquote:Op maandag 31 januari 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een appeltje met jou te schillen meneer.
Ik hoor gas, want mijn eten staat erop.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:30 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
nee hoor weet niet waar je over praat maar ik moet eten ik hoor de magnetron net pingen oke groetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |