Liefde trollt niet.quote:
Dankje.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TS, ik ben wel blij voor je hoor! Goed werk.
Omdat relaties of het omgaan met vouwen niet alleen rozengeur en manenschijn zijn. Vandaar dat ik ook 'Maar ook met geluk' erachter zette.quote:
Nee.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hebben mannen alleen maar te maken met geluk dan?
Nu al onder de plak?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:07 schreef Psy-freak het volgende:
Verdomme, ik mag niet zeggen wie van d'r.
Nu al onder de plak.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:07 schreef Psy-freak het volgende:
Verdomme, ik mag niet zeggen wie van d'r.
Jawel, ze is lief.quote:
Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef Psy-freak het volgende:
Als jullie goed opletten weten jullie wie
Heel even, dan mag ik het vast bekend maken.quote:
Maar ze wil toch niet? Je moet niks doen wat ze niet wil hè, anders is dat een dikke afknapper en alles.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:12 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Heel even, dan mag ik het vast bekend maken.
Ze wil wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar ze wil toch niet? Je moet niks doen wat ze niet wil hè, anders is dat een dikke afknapper en alles.
Deze vrouwappel weet waar ze het over heeft.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar ze wil toch niet? Je moet niks doen wat ze niet wil hè, anders is dat een dikke afknapper en alles.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Deze vrouwappel weet waar ze het over heeft.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Deze vrouwappel weet waar ze het over heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |