Waarom doe jij altijd zo gemeenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maar als je morgen door een bus wordt aangereden dan heeft het niet lang geduurd.
Da's wel een idee, dan geef ik haar m'n WPA2-PSK key voor d'r kleptop, romantisch gekquote:
Alleen maar autisten?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Er zitten geen meisjes op FOK!, idioot.
Maak hem/haar gek!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Da's wel een idee, dan geef ik haar m'n WPA2-PSK key voor d'r kleptop, romantisch gek
Ik ben echt fliefd, lieve mod!quote:
Als je je key geeft ben je wel heeeeeel erg fliefd toch?quote:
Als ik verliefd ben, ben ik helemaal niet bezig met computers of wat dan ook, maar met haar, kan aan mij liggen natuurlijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:43 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Als je je key geeft ben je wel heeeeeel erg fliefd toch?
Ja, ligt aan jou.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ik verliefd ben, ben ik helemaal niet bezig met computers of wat dan ook, maar met haar, kan aan mij liggen natuurlijk.
Ik zei toch ook key.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ik verliefd ben, ben ik helemaal niet bezig met computers of wat dan ook, maar met haar, kan aan mij liggen natuurlijk.
Je bent pas echt 'heeeeeel fliefd' als je speciaal voor hem/haar voor het eerst naar buiten gaat.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:43 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Als je je key geeft ben je wel heeeeeel erg fliefd toch?
Zelfs dat, ik ga d'r ophalenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je bent pas echt 'heeeeeel fliefd' als je speciaal voor hem/haar voor het eerst naar buiten gaat.
Haha, ja.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Te zien aan je FoBo ben je op heel veel meisjes verliefd.
Nee, op ééntje maar.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
zie fobo van TS en dan bij reactiesquote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
zonder pics gaat de topicrating omlaag
Cam aan!quote:
magnie van de fok!polisiequote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef strontboer het volgende:
[..]
+ screenshots maken en hier posten
Zie eerdere topics.quote:
Ik zeg altijd dingen die iedereen al lang had verzonnen maar niet komisch genoeg achtte om te vereeuwigen op dit forum.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |