Kun je dit aantonen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is een zij-instromer die winstdeling krijgt op seniorniveau, dat komt bij gelijkblijvende winst neer op zo'n 750.000 euro per jaar. Ook al valt het met de helft lager uit, dan nog is het cashen (wat iets heel anders is dan graaien natuurlijk), dus ik snap niet wat je nou loopt te bazelen.
Dat maakt de klacht helemaal niet onterecht, dat bezegeld de klacht met de waarheid. Het is gewoonweg simplistisch om te denken dat hij niet boven de balkenendenorm komt met deze functie, het zal mij voor de rest een worst wezen maar een hypocriete zak hooi is het wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet zo verstandig dat iedereen die naïef is zelfmoord gaat plegen eerlijk gezegd.
Maar buiten die wat vreemde manier van benaderen: niemand weet precies hoeveel hij nu gaat verdienen bij E&Y en daarmee is de hele discussie gebaseerd op drijfzand.
(nog afgezien van het feit dat als jij wil betogen dat hij wel meer moet verdienen gelet op die functie, dat dan de klacht per definitie onterecht is)
Ofwel hij kan er vanaf zien en dan zou hij hypocriet kunnen zijn in dezen omdat hij dat niet doet (quod non, want private sector + winst is niet gelijk aan salaris), ofwel hij kan er niet vanaf zien en dan kun je het hem niet verwijten dat hij dat niet heeft gedaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:48 schreef HyperViper het volgende:
Dat maakt de klacht helemaal niet onterecht, dat bezegeld de klacht met de waarheid. Het is gewoonweg simplistisch om te denken dat hij niet boven de balkenendenorm komt met deze functie, het zal mij voor de rest een worst wezen maar een hypocriete zak hooi is het wel.
Uit de krant, maar het doet er niet toe of het nou 3 ton is of 8 ton, hij casht op het netwerk wat hij heeft opgebouwd terwijl hij een spoor van vernieling door het koninkrijk trok, want voor gemeenteraadsleden te Amstelveen en professoren in de CDA-kunde zonder enige leiderschapskwaliteiten liggen dit soort bedragen niet klaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kun je dit aantonen?
Want in het bericht uit de OP staat dat men het niet publiek heeft gemaakt, dus hoe jij aan deze informatie komt is mij even onduidelijk.
Spoor van vernieling... Dramaqueen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Uit de krant, maar het doet er niet toe of het nou 3 ton is of 8 ton, hij casht op het netwerk wat hij heeft opgebouwd terwijl hij een spoor van vernieling door het koninkrijk trok, want voor gemeenteraadsleden te Amstelveen en professoren in de CDA-kunde zonder enige leiderschapskwaliteiten liggen dit soort bedragen niet klaar.
Helemaal niets natuurlijk, maar communisten en gelijkdenkenden houden er gewoon niet zo van als anderen veel verdienen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is er mis met veel verdienen?
Of vinden dat Anderen meer belastingen moeten betalen, maar werken zelf zwart, ik denk aan een bepaalde fokker.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Helemaal niets natuurlijk, maar communisten en gelijkdenkenden houden er gewoon niet zo van als anderen veel verdienen.
Ik snap niet wat je nou te zeuren hebt, het is werkelijk iedereen volmaakt helder dat hij tonnen gaat verdienen, alleen jij wordt hysterisch als iemands inkomen beoordeeld dreigt te gaan worden, dat je dan maar met het gelul aankomt dat je eerst het precieze bedrag zou moeten weten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:57 schreef DS4 het volgende:
En "uit de krant" is bijzonder vaag. Kun je iets specifieker zijn (zodat het ook controleerbaar is)?
Hij kan inderdaad niet zoveel. Niet iets waarmee je normaal gesproken tonnen verdient. Hij is niet op zijn capaciteiten premier geworden, en hij wordt geen partner vanwege die capaciteiten.quote:Overigens vind ik het ook wel onzinnig om te claimen dat hij eigenlijk geen donder kan. Het is een illusie dat iedere domme lul wel even MP wordt in NL. Ik ben geen fan van JPB, maar jij slaat ook een beetje door.
Beetje krom ook om een dorp te laten betalen voor het falen van bankiers.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Of vinden dat Anderen meer belastingen moeten betalen, maar werken zelf zwart, ik denk aan een bepaalde fokker.
Waarom zou hij niet afgezien kunnen hebben van een hoog bedrag? Dat is echt mogelijk. Sterker nog: er zijn voorbeelden van.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik snap niet wat je nou te zeuren hebt, het is werkelijk iedereen volmaakt helder dat hij tonnen gaat verdienen, alleen jij wordt hysterisch als iemands inkomen beoordeeld dreigt te gaan worden, dat je dan maar met het gelul aankomt dat je eerst het precieze bedrag zou moeten weten.
Jouw beoordelingsvermogen terzake schat ik bijzonder laag in, dus...quote:Hij kan inderdaad niet zoveel. Niet iets waarmee je normaal gesproken tonnen verdient. Hij is niet op zijn capaciteiten premier geworden, en hij wordt geen partner vanwege die capaciteiten.
Een echte mazzelaar, die Balkenende. Het kwam het zomaar aanwaaien allemaal. Eerst de belangrijkste politieke functie van Nederland, en nu ook nog een miljoenen salaris. En dat zonder ook maar iets te kunnenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je nou te zeuren hebt, het is werkelijk iedereen volmaakt helder dat hij tonnen gaat verdienen, alleen jij wordt hysterisch als iemands inkomen beoordeeld dreigt te gaan worden, dat je dan maar met het gelul aankomt dat je eerst het precieze bedrag zou moeten weten.
[..]
Hij kan inderdaad niet zoveel. Niet iets waarmee je normaal gesproken tonnen verdient. Hij is niet op zijn capaciteiten premier geworden, en hij wordt geen partner vanwege die capaciteiten.
Dat hij de jongste hoogleraar van Nederland was voor hij de politiek inging vergeten we ff.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:08 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Een echte mazzelaar, die Balkenende. Het kwam het zomaar aanwaaien allemaal. Eerst de belangrijkste politieke functie van Nederland, en nu ook nog een miljoenen salaris. En dat zonder ook maar iets te kunnen
Vertel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet afgezien kunnen hebben van een hoog bedrag? Dat is echt mogelijk. Sterker nog: er zijn voorbeelden van.
En ik schat jouw beoordelingsvermogen daarvan weer bijzonder laag in, sterker nog, ik schat je erop in dat je een discussie ingaat om een of ander vage aandrang en daarbij beoordeling van wat er gezegd is overslaat, en dan weer met allerlei draaikonterij aan komt kakken die verder niemand iets interesseert.quote:Jouw beoordelingsvermogen terzake schat ik bijzonder laag in, dus...
Dat is wel ongeveer de meest kernachtige samenvatting van de fase waarin hij van onbelangrijk politicus ineens premier werd inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:08 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Een echte mazzelaar, die Balkenende. Het kwam het zomaar aanwaaien allemaal.
Vooralsnog is het geen miljoenensalaris, maar misschien moet je daarover even met DS4 in discussie. En wat hij gaat verdienen verdient hij dus niet vanwege wat hij kan, maar vanwege wie hij is geworden toen hem het premierschap kwam aanwaaien.quote:Eerst de belangrijkste politieke functie van Nederland, en nu ook nog een miljoenen salaris. En dat zonder ook maar iets te kunnen
Hoogleraar in de CDA-kunde ja. De politieke beroepsgroep keert zichzelf geld uit uit de staatskas om te voorkomen dat ze zelfstandig geld moeten gaan verdienen, en zo zijn er de wetenschappelijke partijbureaus, en worden er zelfs leerstoelen in de CDA-kunde gefinancierd, waarbij universiteiten natuurlijk niet zo makkelijk nee zeggen tegen hun broodheer. Überhaupt is bewaking van het niveau iets waar universiteiten zich onder politieke druk al jaren niet meer mee bezig houden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat hij de jongste hoogleraar van Nederland was voor hij de politiek inging vergeten we ff.
Mooi!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:16 schreef Weltschmerz het volgende:
En ik schat jouw beoordelingsvermogen daarvan weer bijzonder laag in, sterker nog, ik schat je erop in dat je een discussie ingaat om een of ander vage aandrang en daarbij beoordeling van wat er gezegd is overslaat, en dan weer met allerlei draaikonterij aan komt kakken die verder niemand iets interesseert.
Dooddoeners wel?quote:
kanker begint meestal ook in een klein hoekje.quote:
Nee dat is vastgelegd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kanker begint meestal ook in een klein hoekje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |