OK.. nou.. als jij ook tegen 15.00 in schiedam wilt zijn.. miss dat we dan in rdam kunnen pre-meetenquote:
Ohw ja.. dat kan ookquote:Op maandag 31 januari 2011 16:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OK.. nou.. als jij ook tegen 15.00 in schiedam wilt zijn.. miss dat we dan in rdam kunnen pre-meeten
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja.. dat kan ook
..kunnen we onze act alvast voorbereiden
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja.. dat kan ook
..kunnen we onze act alvast voorbereiden
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:42 schreef Kally het volgende:
Dat ligt eraan of mijn auto wordt goedgekeurd, anders heb ik geen auto meer![]()
OH![]()
Dan kopen we wel een nieuwe voor je, als ie t niet haalt!
TOCH JONGENS??
Miranda ik blijf je crops niet reviven, doe ze eens harvesten
EENSCHH!!!
quote:
Anders heb ik nog wel een step die je kunt lenenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:44 schreef Kally het volgende:
Maar anders kan ik mijn mammies auto vast wel ff pakken hoor
Pics.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Anders bind ik mn rolschaatsen wel onder
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel een step die je kunt lenen.
Je hebt zo'n lekker hoolie lijfquote:
Bronquote:
Wutquote:Op maandag 31 januari 2011 16:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij andere personen had je er anders geen moeite mee
Ja, ik weet niet waar je het over hebtquote:
Ikquote:
Oeh das van die film the birdcagequote:Op maandag 31 januari 2011 16:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Damn, ik twijfel opeens aan mn geaardheid
http://www.musicals.nl/lacage/Golda_Doof.html
Ja ik bedoel de musicalquote:Op maandag 31 januari 2011 16:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ehm? maar.. zij is nederlands?
Tja als het goed is hoor ik dat straksquote:
Ok...quote:Op maandag 31 januari 2011 17:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja als het goed is hoor ik dat straks
Hoe is hetquote:
Ja hij neemt hem mee maar hij moest het ook inplannenquote:
Eenschhhhhquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hij neemt hem mee maar hij moest het ook inplannen
Ik wil een ton winnen ofzoquote:
5 weken thuisquote:Op maandag 31 januari 2011 17:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja wel ok...zn gangetje...en met jou dan????????
Doe ze de groetenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:09 schreef Kally het volgende:
Maar nu ga ik voor de inwendige mensch zorgen
Je bent zwangerquote:Op maandag 31 januari 2011 17:09 schreef Kally het volgende:
Maar nu ga ik voor de inwendige mensch zorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door pgrferrari op 31-01-2011 17:45:33 ]
AI.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
Om 10 over half 6 hebben we kruimeltje 19 jaar! Oud in laten slapen
Dierenarts zei dat ze waarschijnlijk een hersenbloeding heeft gehad
Ik heb vandaag cv gedaan, ik kom ze alleen niet allemaal harvastenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:42 schreef Kally het volgende:
Dat ligt eraan of mijn auto wordt goedgekeurd, anders heb ik geen auto meer![]()
Miranda ik blijf je crops niet reviven, doe ze eens harvesten
KNuffelt C_Aquote:Op maandag 31 januari 2011 18:01 schreef charmed_angel het volgende:
En nu gaan we haar begraven in de tuin
Ohhh meisquote:Op maandag 31 januari 2011 18:01 schreef charmed_angel het volgende:
En nu gaan we haar begraven in de tuin
Jaquote:Op maandag 31 januari 2011 18:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht het doet me niks, maar ik vond het best wel eng om te zien.
We hebben haar met z'n viertjes opgehaald en nu begraven we haar met z'n viertjes.
Best mooi toch
Hihi ik begin bijna te denken dat je me echt gemist hebt afgelopen week!quote:
Ken ik niet, ja of het moet Iron Maiden zijn (wat ik niet denk) OF No-one but you (ontly the good die young) van Queen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Only the good die young
prachtig nummer
Waarschijnlijk wel ja. Hij komt zo hier en dan gaan we wellicht een datum prikkenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Bos, jij vertelde toch laatste dat je met je vader naar We Will Rock You gaat>
Een beetje wel, maar niet zo erg dat ik als een gestressde kiep rondliepquote:Op maandag 31 januari 2011 18:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi ik begin bijna te denken dat je me echt gemist hebt afgelopen week!Wat overigens volkomen wederzijds zou zijn.
Haha, aawh!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een beetje wel, maar niet zo erg dat ik als een gestressde kiep rondliep
Ja, die van Queen... ik bedacht me in de keuken dat the No One But You heette..quote:Op maandag 31 januari 2011 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken ik niet, ja of het moet Iron Maiden zijn (wat ik niet denk) OF No-one but you (ontly the good die young) van Queen.
?
Okee.. kan je wel tegen fel licht, en lichtflitsen, lasers etc?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Hij komt zo hier en dan gaan we wellicht een datum prikken
Ja, dat moet wel goed komen, denk ik. Is lang geleden dat ik bij iets van lasers was. Maar dat was voordat ik last kreeg van deze klachten, maar ik denk wel dat het goed gaat komen hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 18:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Okee.. kan je wel tegen fel licht, en lichtflitsen, lasers etc?
Ja kan.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, die van Queen... ik bedacht me in de keuken dat the No One But You heette..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
effe in bad
ow en ik moetC_a ik heb mijn telefoon ooit in de wasbak laten vallen! Das helemaal niet raar hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
C_a ik heb mijn telefoon ooit in de wasbak laten vallen! Das helemaal niet raar hè?
Lutje dutjequote:
Nee dat is niet raarquote:Op maandag 31 januari 2011 19:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
C_a ik heb mijn telefoon ooit in de wasbak laten vallen! Das helemaal niet raar hè?
Benny lachtte me erom uit toe.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat is niet raar
Doe ik ook altijdzat er wel water in de wasbak
Nog ff en het wordt de normaalste zaak van de wereldquote:Op maandag 31 januari 2011 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny lachtte me erom uit toe.
Maar dat wel... Helaas... Plus dat het een heel oude telefoon is zorgt ervoor dat ie enorm kraakt.
Wat?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog ff en het wordt de normaalste zaak van de wereld![]()
Pgr!!quote:
geeft niet, ik heb ook wel eens een narrig avondjequote:Op maandag 31 januari 2011 19:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pgr!!
En hai Koen, jup, heb een internetloze week achter de rug, nog sorry voor vorige week zondg.
oeioei ik zou niet moeten lachenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:24 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk moet ik niet zeuren... ik deed 'm in de wasmachine
Mijn iPhone is nu 4 keer in bad gevallen, 1 keer wc en 3 keer wasbak. Hij leeft nog wel, maar wordt wel langzamerquote:Op maandag 31 januari 2011 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny lachtte me erom uit toe.
Maar dat wel... Helaas... Plus dat het een heel oude telefoon is zorgt ervoor dat ie enorm kraakt.
kwaliteitjequote:Op maandag 31 januari 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij deed het nog he
..sterker nog steeds
N95
Jup... Het liep al zo lang niet lekker en dat weekend gewoon enorm klote dus dat had wel invloed op mijn humeur. En toen dus straf, inderdaad. Ik voelde me echt afgesloten van de buitenwereld!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geeft niet, ik heb ook wel eens een narrig avondje
Maar ik begreep dat je straf had? Da's knap k*t
iPod niet. Die zit toch aan mijn hand gelijmd, kan niet eens vallen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je telefoons in bad, wastafel of weet ik veel wat gooien
ik merk pas op een vakantie zonder computer hoe erg de verslaving altijd isquote:Op maandag 31 januari 2011 19:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup... Het liep al zo lang niet lekker en dat weekend gewoon enorm klote dus dat had wel invloed op mijn humeur. En toen dus straf, inderdaad. Ik voelde me echt afgesloten van de buitenwereld!![]()
Ik merkte toen pas hoe vanzelfsprekend internet en computers zijn geworden.
Ja dat wel. Maar er was echt helemaal niks van te zien!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kwaliteitje
Wel een tijd laten drogen zeker ?
Woow, schrik je je dan niet te pletter? Bij de zoveelste keer, bang dat ie echt kapot is?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn iPhone is nu 4 keer in bad gevallen, 1 keer wc en 3 keer wasbak. Hij leeft nog wel, maar wordt wel langzamer
Ik zou het in ieder geval niet uitproberen
Hey koentjuh
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
iPod niet. Die zit toch aan mijn hand gelijmd, kan niet eens vallen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn iPhone is nu 4 keer in bad gevallen, 1 keer wc en 3 keer wasbak. Hij leeft nog wel, maar wordt wel langzamer
Ik zou het in ieder geval niet uitproberen
Hey koentjuh
Jawelquote:Op maandag 31 januari 2011 19:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Woow, schrik je je dan niet te pletter? Bij de zoveelste keer, bang dat ie echt kapot is?
Tot zo?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:30 schreef Koen66 het volgende:
ik ben er ff van tussen, kinderen naar bed dirigeren
Erg hè? Ik heb me echt een paar keer omgedraaid om mijn iPod te pakken terwijl ie er niet lag, en het schrijven van uittreksels is ook echt raar weer.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik merk pas op een vakantie zonder computer hoe erg de verslaving altijd is
Maar vreemd genoeg na een week ga ik er aan wennen en verdwijnt m'n standaard moeheid meestal
20:30 CSI kijken, heel misschien voor die tijd nog ff, en anders na die tijdquote:
Joah.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah.Mama Lutte had mijn internet en iPod een week ingenomen omdat ruzie.
![]()
En fijn, hoe komt het?
Sinds vrijdagquote:Op maandag 31 januari 2011 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
he, verrek, sinds wanneer heet het hier Red Room
Jaquote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
Ik zie nu pas die foto's van de mini, pgr. Tof!
Okay, leuk. Je bent autofan of niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Leuk weekend achter de rug
En vandaag in een Mini meegereden
Ben een beetje bevrijd denk, dat was ten opzichte van 2009 en 2010 wel anders.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en is het weer de tijd van de maand bij iedereen of is dit permanent?
Redelijk hoor, vooral een Mini wil ik erg graagquote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, leuk. Je bent autofan of niet?
En gelukkig maar.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn iPhone is raar, maakte van stretcher namelijk sterfbed
we zijn permanent ongesteldquote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en is het weer de tijd van de maand bij iedereen of is dit permanent?
Die zit gwn te badderen met haar iPod.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
Effe uit bad, tot zo toedeliewoepsies
Hehequote:Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef Kally het volgende:
Goed er slaapt zaterdag iemand bij mij in de sterfbed
Ik moest zo lachen
Nee Bart wou weer tussenin
Ach die is zo braafquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die zit gwn te badderen met haar iPod.
Maar dat zijn we gewend van c_a
Zit je nu op je iPod?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef Lutte het volgende:
Grrr... Ik zou twintig minuten geleden de laptop krijgen.
Hey moppiequote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef Lutte het volgende:
Grrr... Ik zou twintig minuten geleden de laptop krijgen.
Dat vond ik vroeger altijd erg leuk jaquote:
Ok.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:58 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik een spelletjesavond ga houden.. Twister, vingerverven, knikkeren. Hoppa!
Koekhappenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:58 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik een spelletjesavond ga houden.. Twister, vingerverven, knikkeren. Hoppa!
Peperkoek?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja... das misschien ook wel leuk.
Ontbijtkoek van de Peijnenburg natuurlijkquote:Op maandag 31 januari 2011 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Peperkoek?
En en en... Gavin de Graw.
Daar vond ik nou niks aan. Poepte altijd naast de flesquote:
jaquote:
Ik ookquote:Op maandag 31 januari 2011 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar vond ik nou niks aan. Poepte altijd naast de fles
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar vond ik nou niks aan. Poepte altijd naast de fles
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:07 schreef Kally het volgende:
OMG The Big Bang Theory, er is ingebroken hij noemt op wat weg is, alle game consoles die je maar kan verzinnen en al die games
Ik vind het zo'n geweldige serie, ik moest er even inkomen maar nu kijk ik iedere avondquote:Op maandag 31 januari 2011 20:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Staat hier ook op
dat is geen vloerbedekking, maar mos dat teert op de ongereinigde tegelvloerquote:Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
waarom hebben ze in Londen in de badkamer allemaal vloerbedekkingDat is toch helemaal niet hygienisch
veel plezierquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is geen vloerbedekking, maar mos dat teert op de ongereinigde tegelvloer
Ga ik ook even doen denk ik , heb wel woensdag 2 boeken geleend bij de bieb, maar daar heb ik nu eigenlijk geen zin, weet ook even niet in wat voor boek ik zin hebquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef iBenny het volgende:
c_a
Idee: TAL-tournament (XFA, IDO, VOH, POP)
Daaromquote:Op maandag 31 januari 2011 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk
Zeker als iemand anders het organiseerd
Heb het straks veel te druk met Secret Story
Jaquote:Op maandag 31 januari 2011 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Miranda, krijg ik donderdag gelijk mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
druktequote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaOK.. maar zaterdag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nopequote:Op maandag 31 januari 2011 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
heeft er iemand wel eens bij expedia.nl geboekt?
Neequote:Op maandag 31 januari 2011 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
zondag dan maar denk ikquote:Op maandag 31 januari 2011 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan zeg je toch dat je zondag begintOf maandag... dat mag je zelf helemaal weten.
nopequote:Op maandag 31 januari 2011 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
nou vroeger .....quote:
Nee neequote:Op maandag 31 januari 2011 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus dan moet je niet vergeten je zakjes mee te nemen naar Siepie
CRVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
gekkenhuisquote:Op maandag 31 januari 2011 20:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
CRVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ja vroeger. Vroeger werd er nog gezongen en gefloten op de straat, toen had de slagersjongen nog een opera paraatquote:
Neequote:Op maandag 31 januari 2011 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee nee![]()
Kan ik ook vrijdag beginnen, en dan zaterdag bijvoorbeeld wel normaal mee-eten in de avond, en een paar wijntjes/hapjes.. en dan gewoon weer door?
Zoiets? :quote:
Die verhalenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
Allemaal slechte beoordelingen
http://www.reissitesverge(...)/145/Expedia.nl.html
ik hoorde dat er nog wat aanbiedinkjes richting egypte warenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
Allemaal slechte beoordelingen
http://www.reissitesverge(...)/145/Expedia.nl.html
Ja, ik heb hier het boek Diepte liggen. Maar ik ga denk ik pas over 2 uur naar bed ofzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:32 schreef pgrferrari het volgende:
@Bos, Mankell![]()
Maar dat lijkt me niet verstandig voor slapen gaan
Symquote:
is geen probleemquote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Symphonic het volgende:
Bos
Benny
Sorry van gisteren benny maar ik had even wat prive issues
Nee maar dit is niet op te lossen in 1 dag.. Komt wel goed hoop ik...quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
is geen probleem
Nu wel weer opgelost?
Ohwquote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee maar dit is niet op te lossen in 1 dag.. Komt wel goed hoop ik...
Kinderen
Hoi Bennyquote:Op maandag 31 januari 2011 21:58 schreef iBenny het volgende:
Stu!
[..]
Ohw
Nja, hopelijk komt het dan iig weer snel goed
Goed hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Benny
Hoe is het met jou vandaag kerel
vast welquote:Op maandag 31 januari 2011 21:58 schreef iBenny het volgende:
Stu!
[..]
Ohw
Nja, hopelijk komt het dan iig weer snel goed
Met mij prima dankjequote:
Daar hoef je je niet druk over te maken. Eigen problemen gaan voorquote:Op maandag 31 januari 2011 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vast wel
Ik heb liever dat het met jou goedkomt
Gelukkig maarquote:Op maandag 31 januari 2011 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met mij prima dankje
Was gewoon benieuwd na je onprettige afgelopen dagen
Dat ze uberhaupt winnenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:06 schreef Rauzer het volgende:
Na de 12-1 eerder wel een verrassing ja!
Dat is inderdaad wel erg snelquote:Op maandag 31 januari 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Had misschien toch maar beter kunnen douchen. Nu al uit bad dus
Van Sparta, van wie ze eerder dit seizoen met 12-1 klop kregen door acht goals van Voskampquote:
Okee,quote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Van Sparta, van wie ze eerder dit seizoen met 12-1 klop kregen door acht goals van Voskamp
WTF?! Ze hebben ook een keer de scheids mee?quote:Almere City heeft enigszins revanche genomen voor de 12-1 oorwassing die het in augustus van Sparta kreeg.Almere was op eigen veld met 3-1 te sterk voor de Rotterdammers.
De wraak van Almere had zoeter kunnen smaken,want na negen minuten was het al 1-0 en stonden de gasten met tien man na een rode kaart voor Delgado.Op slag van rust kreeg Spartaan Van Dieren zijn tweede gele kaart en kon ook inrukken. Het negental zag de score in de tweede helft slechts oplopen van 2-1 naar 3-1.
Scheidquote:Op maandag 31 januari 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
WTF?! Ze hebben ook een keer de scheid mee?
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had eerst ook niet echt een idee, maar ik krijg een vaste columnplek, denk ik. Alleen is dat nergens nog echt officieel aan mij verteld ofzo. Wel gevraagd of ik interesse had, en ik zei ja, en toen hoorde ik niks meer. Kwam er per ongeluk achter dat ik in FP-crew kon
.
goed dat ze je hebben ingelijfd, je hebt echt een bijzonder prettige schrijfstijlquote:Op maandag 31 januari 2011 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had eerst ook niet echt een idee, maar ik krijg een vaste columnplek, denk ik. Alleen is dat nergens nog echt officieel aan mij verteld ofzo. Wel gevraagd of ik interesse had, en ik zei ja, en toen hoorde ik niks meer. Kwam er per ongeluk achter dat ik in FP-crew kon
.
Oe spannendquote:Op maandag 31 januari 2011 22:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Symph.. heb je gezien wie in de jury zit zaterdag??
bij OZNZ ?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Symph.. heb je gezien wie in de jury zit zaterdag??
Ik heb niets meer geschreven, dus dat zou gek zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:03 schreef iBenny het volgende:
Is er dan al een tweede column verschenen?
Je hebt toch meerdere verhaaltjes geschrevenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb niets meer geschreven, dus dat zou gek zijn.
Koeniemeloeniequote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste tijd gaat TAL zowiezo erg vroeg slapen
jaja, en daar ?quote:
slecht en te kort geslapenquote:
te kort?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
slecht en te kort geslapen
Gelukkig de rit weer overleefd naar Almere.....
En het is koud hier op kantoor
ik lag er voor 12 uur in maar zei inderdaad pas tegen 1:00 welterusten op KSCquote:
Daarvoor heb ik een rubberen hamer naast mn bedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik lag er voor 12 uur in maar zei inderdaad pas tegen 1:00 welterusten op KSC
dus dat is eigen schuld
dat ik vervolgens om 3 2:30 nog niet sliep is pure pech
hmmm dat klinkt idd als een heel goed planquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik een rubberen hamer naast mn bed
krijg je vanzelf slaap jahquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dat klinkt idd als een heel goed plan
Wat Fok betreft kan ik beter alleen op TAL blijven hangen, zou ik de laatste tijd vanzelf langer slapen
Bossieeee!!!!quote:
Symphonica El Fokkoquote:
* Crazy-M gooit emmer ijskoud water in het gezicht van C_Aquote:
dat had ik nodig.... maar ben al wel wakker vanaf half 8quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit emmer ijskoud water in het gezicht van C_A
Goedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemorgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
wtf?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
Benny
- Welke mayonaise of fritesaus heb je altijd?
- Hoe is het met je pc muis?
- Wat voor drinken (sappies? Prik?) vind je lekker?
- Wat is je favoriete kleur?
- Wat vind je nog meer lekker, behalve naturel chips met mayo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |