Sinds ehm.... jaquote:
c_a was als het goed is VOH RL kijken. Siepie die is ff rustig aan aan het doen, omdat ze het nodig heeftquote:Waar zijn Siepie en c_a?
Strijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:41 schreef Lutte het volgende:
Sinds wanneer is het hier zo rustig? Waar zijn Siepie en c_a?
GMTAquote:Op zondag 30 januari 2011 20:43 schreef JJH het volgende:
Ik moet toegeven, ik vond Ik Ben Saunders best leuk om te kijken.
Strijken? Leuk.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Strijken
Mijn strijk kwam bijna tot het plafond
Ben op de helft
Aaaaah Kally!! *knuffelknuffel*quote:
Wat een ongelofelijke down-to-earth, en relaxte gozer is het zeg, het is alsof het hem echt niets doet.quote:
Ja dat dacht ik alquote:Op zondag 30 januari 2011 20:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaaaah Kally!! *knuffelknuffel*
C_a had ik nog een PM kunnen sturen maar jou niet en en en... Ik zat helemaal in de stress.
Ik vond Jamie wel leukquote:Op zondag 30 januari 2011 20:43 schreef Kally het volgende:
Ben is veul leuker dan ik dacht, Jamie is alleen irritant
Ik kijk het niet, gelukkig.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Boer Frank is echt een ei... Huilen omdat ie nieman wil kwetsen enzo.
Die achter het programma langs met een van de kandidaten gedatequote:Op zondag 30 januari 2011 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kijk het niet, gelukkig.
Was er nou een boer die de boel gesaboteerd had?
Ja goed he, ik denk dat hij heel goed beseft dat het ook zo weer over kan zijn en zich daarom niet druk maakt, en ja zijn familie is allemaal zo, echt geweldigquote:Op zondag 30 januari 2011 20:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke down-to-earth, en relaxte gozer is het zeg, het is alsof het hem echt niets doet.
Joah, Boer Richard!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kijk het niet, gelukkig.
Was er nou een boer die de boel gesaboteerd had?
En die kan ook zingen.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond Jamie wel leuk
En benhij is echt leuk
Jamie vaart een beetje mee nu, nee geen zak aanquote:Op zondag 30 januari 2011 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond Jamie wel leuk
En benhij is echt leuk
Dabedoelik.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die achter het programma langs met een van de kandidaten gedate
Dat wist je niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
En die kan ook zingen.
En ik ben net ook tot de ontdekkking gekomen dat die familie engels is.
Ik miste mijn iMammie.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al
Ik wou je van alles zeggen maar dacht dat heeft geen zin, ik heb heel veel aan je gedacht
Mwah, als ie het een beetje slim aanpakt kan ie lang blijven hangen. Hij heeft een uitstraling die andere talentenshowwinnaars niet hadden.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja goed he, ik denk dat hij heel goed beseft dat het ook zo weer over kan zijn en zich daarom niet druk maakt, en ja zijn familie is allemaal zo, echt geweldig
Ow gelukkig, ik maakte me echt even zorgen om je en zeker afgelopen weekquote:Op zondag 30 januari 2011 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik miste mijn iMammie.
Maar wat je in een van de laatstes PM's had gezegd heeft wel echt geholpen afgelopen week, nu is het thuis in ieder geval weer een beetje op orde.
Zie je wel, zelfs jij ziet het, ik ben niet gekquote:Op zondag 30 januari 2011 20:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, als ie het een beetje slim aanpakt kan ie lang blijven hangen. Hij heeft een uitstraling die andere talentenshowwinnaars niet hadden.
Ah dan snap ik het, jij dacht dat hij wel een super goede uitspraak had enzoquote:Op zondag 30 januari 2011 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen Bens auditie op youtube gekeken, verder niets.
Qua engels. Ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ah dan snap ik het, jij dacht dat hij wel een super goede uitspraak had enzo
Die hap wasabi die ze namen trouwensquote:Op zondag 30 januari 2011 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Qua engels. Ja.
Verder heb ik dus niet echt opgelet tijdens interviews e.d. elders.
En Ben geen spier verreken hè.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Die hap wasabi die ze namen trouwens
Neequote:
Dat is ook best pittig.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee
Ik nam met de kerst iets te veel en de tranen stonden in mijn ogen
Ja whahahahahaquote:Op zondag 30 januari 2011 20:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook best pittig.
En die kop van Humberto!
Ehm, nee,, trein van 17:20 gepakt in utrecht, 20:05 terug in delfzijlquote:Op zondag 30 januari 2011 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent zowat de hele avond onderweg geweest?
Nja, halve avond dan.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ehm, nee,, trein van 17:20 gepakt in utrecht, 20:05 terug in delfzijl
OMG alsof ze niet hele dagen repeteren en ermee bezig zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, een man achter ons in het theater:
Ja, ze werken maar 3 uur per dag, en verdienen er heel veel aan, belachelijk bla bla bla..
Mensen die niet weten waar ze over praten
Nee, inderdaad, of in reizende producties van amsterdam naar lutjebroek reizenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG alsof ze niet hele dagen repeteren en ermee bezig zijn
Precies, ach ja maar het is zo lekker om te zeiken over andere mensenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, of in reizende producties van amsterdam naar lutjebroek reizen
Stuciemedukiequote:
How come?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M heeft eigenlijk dubbel gevoel.
Vrolijk, maar ook weer niet
lastig to explain.quote:
Nou ja, er zijn gelukkig nog meer vrouwenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lastig to explain.
kijk ...
mjah ...
vond iemand leuk (toen ik vertelde koppel uur begint) maar die was te jong.
een ander, was bezet met oude klasgenoot.
een ander ... weet ik nog steeds niet maar volgens hyves wel.
dus vrolijk: ik durfde eindelijk een keertje naar 2 voor mij vreemde vrouwen te stappen.
niet vrolijk: niks van gekomen.
jah dat weer welquote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn gelukkig nog meer vrouwen
nee, replyenquote:
De volgende keerquote:Op zondag 30 januari 2011 21:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah dat weer wel
Maar wanneer heb ik weer het lef?![]()
het snelle nummer moet nog komen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind De Stroom tot nu toe het leukst
..de rest is niet echt wat voor op het ESF
mwa, weet nietquote:
De stroom tweede keus, je vecht nooit alleen eerste keus. De rest is mooi maar te rustig als je het niet verstaat.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind De Stroom tot nu toe het leukst
..de rest is niet echt wat voor op het ESF
Hier andersom. Vind het wel alle 5 leuke nummersquote:Op zondag 30 januari 2011 21:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
De stroom tweede keus, je vecht nooit alleen eerste keus. De rest is mooi maar te rustig als je het niet verstaat.
Ze zijn na de uitzending te downloaden op de site van de 3js.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier andersom. Vind het wel alle 5 leuke nummers
Je kent me nietquote:
laatste nummer was echt goedquote:Op zondag 30 januari 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze zijn na de uitzending te downloaden op de site van de 3js.
Hoe oud ben jij eigenlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Je kent me niet
zo, net de 2 dames op hyves uitgenodigd
Echt?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
te oud om vrijgezel te blijvenquote:
Waarom zou je dan niet op iemand af durven stappenquote:
mja,quote:Op zondag 30 januari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zou je dan niet op iemand af durven stappen
Oh dearquote:Op zondag 30 januari 2011 22:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja,
vind echt heel vaak een meisje leuk.
maar ik durf niet zo goed naar andere mensen toe te stappen. op 1 of andere manier een soort Blok. leuk vrouwke? kijken, meer durf ik niet. Echt heel apart omdat als voor iemand anders is ik er gelijk op af stap.
jaja, hoe ik het zeg tegen vrienden:quote:
Het komt wel goed schatjequote:Op zondag 30 januari 2011 22:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jaja, hoe ik het zeg tegen vrienden:
een grote smoel, maar zeeeeeeeeeeeer klein hartje
quote:
1 feest is genoegquote:Op zondag 30 januari 2011 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weet niet, maar volgende week ... denk maar 1 feest
nee, te weinigquote:
ddquote:
quote:
Alleen de winnendequote:Op zondag 30 januari 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 30 januari 2011 22:21 schreef JJH het volgende:
En, gaan we dit jaar wel een kans hebben op het ESF?
Je weet het antwoord waarschijnlijk zelf alquote:Op zondag 30 januari 2011 22:21 schreef JJH het volgende:
o ik mocht hem nog niet roepen ?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je weet het antwoord waarschijnlijk zelf al
Ik hoopte dat er nu vol enthousiasme JA! geroepen werd. Maar het is dus weer hetzelfe liedje.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je weet het antwoord waarschijnlijk zelf al
Nein, mann.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:21 schreef JJH het volgende:
Ik ben dit weekend begonnen aan mijn Bekijk-Alle-Oscar-Genomineerde-Films project. The King's Speech en Black Swan gekeken.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
Zo even een dvd/tje gekeken (film The Contract, met Morgan Freeman, was wel okee)
Okee, ik let meestal niet echt op de oscars. Ik ben een keer naar No Country for Old Men geweest in de bioscoop zonder te weten van de oscarwinstquote:Op zondag 30 januari 2011 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend begonnen aan mijn Bekijk-Alle-Oscar-Genomineerde-Films project. The King's Speech en Black Swan gekeken.
Ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 30 januari 2011 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend begonnen aan mijn Bekijk-Alle-Oscar-Genomineerde-Films project. The King's Speech en Black Swan gekeken.
Eigenlijk slaat het ook nergens op, ik moet gewoon de films kijken die me interesseren maar het is een rare missie die ik mezelf stel.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik let meestal niet echt op de oscars. Ik ben een keer naar No Country for Old Men geweest in de bioscoop zonder te weten van de oscarwinst![]()
Maar die film vond ik echt wel mooi
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik was bij jou om de hoek
boerke mutsearsquote:
Okee. Dat kan. Ik kijk eigenlijk veel te weinig films moet ik echt vaker doen, want stiekem doet het me best wel goed, dan maar niet op fok rondhangen..quote:Op zondag 30 januari 2011 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Eigenlijk slaat het ook nergens op, ik moet gewoon de films kijken die me interesseren maar het is een rare missie die ik mezelf stel.
soms is het idd beter om tv te kijken dan op internet (pc in het algemeen) rond te hangenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Dat kan. Ik kijk eigenlijk veel te weinig films moet ik echt vaker doen, want stiekem doet het me best wel goed, dan maar niet op fok rondhangen..
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef JJH het volgende:
http://link.marktplaats.nl/416685959
Hier word ik gewoon helemaal blij van.
Je moet Les Fabuleux Destins D'Amelie Poulain kijken, of Big Fish. Even helemaal wegdromen en met een glimlach zitten.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Dat kan. Ik kijk eigenlijk veel te weinig films moet ik echt vaker doen, want stiekem doet het me best wel goed, dan maar niet op fok rondhangen..
Trusten Grees!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:41 schreef Crazy-M het volgende:
en o jah, ik ga slapen
slaap lekker iedereen![]()
Okee, dan moet ik proberen die te kopen. Downloaden doet Bosje niet aan.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet Les Fabuleux Destins D'Amelie Poulain kijken, of Big Fish. Even helemaal wegdromen en met een glimlach zitten.
Amelie is misschien een heeeeeeel klein beetje een wijvenfilm maar zeker 'n aanrader.
We waren er nog wel hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:43 schreef Kally het volgende:
Mijn pagina liep niet door
Ik zag heul geen nieuwe reacties
Die tactiek probeer ik ook aan te houden, wel prijzig though!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dan moet ik proberen die te kopen. Downloaden doet Bosje niet aan.
Ja of te gaan lezen of sudoku's maken. Maar ja ik heb het nu eenmaal redelijk zwaar en FOK!en is toch iets wat ik wil blijven doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
soms is het idd beter om tv te kijken dan op internet (pc in het algemeen) rond te hangen
Amélie voor 6,5 eurootjes (incl. verzendkosten)quote:Op zondag 30 januari 2011 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dan moet ik proberen die te kopen. Downloaden doet Bosje niet aan.
Gewoon de aanbiedingen afgaan. Ik ben niet iemand die voor de topfilms gaat ik kan ook genieten van mindere films. Zo heb ik de in de pers door sommige afgekraakte film The Tourist gezien (ja in de bios en ik hoefde het niet zelf te betalen) Maar ik vond het een prima film en zou hembest nog wel een keer willen zien.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Die tactiek probeer ik ook aan te houden, wel prijzig though!
Welterusten Crazyquote:Op zondag 30 januari 2011 22:41 schreef Crazy-M het volgende:
en o jah, ik ga slapen
slaap lekker iedereen![]()
Ik ook niet hoor, en ik probeer wel de aanbiedingen in de gaten te houden. Alleen nieuwe films zijn wel prijzig.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon de aanbiedingen afgaan. Ik ben niet iemand die voor de topfilms gaat ik kan ook genieten van mindere films. Zo heb ik de in de pers door sommige afgekraakte film The Tourist gezien (ja in de bios en ik hoefde het niet zelf te betalen) Maar ik vond het een prima film en zou hembest nog wel een keer willen zien.
Thanks. Ik ga ze meteen bestellen, en doe dus lekker gek.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Amélie voor 6,5 eurootjes (incl. verzendkosten)
Big Fish voor 5,20 eurootjes, incl. verzenden!
BAM!
Als je ze niks vindt, mag je het geld bij me declareren.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Thanks. Ik ga ze meteen bestellen, en doe dus lekker gek.
Okee, welk boek was het ook al weerquote:Op zondag 30 januari 2011 22:46 schreef Kally het volgende:
O Bos mijn boek is wel redelijk heftig, die herinner mij, wat emoties aangaat dan
Ik kan niet verder, ik kan niet zien hoe je zonder creditcard kunt registreren..quote:Op zondag 30 januari 2011 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je ze niks vindt, mag je het geld bij me declareren.
Jammer.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan niet verder, ik kan niet zien hoe je zonder creditcard kunt registreren..
Herinner mij, vrouw wiens vader wordt vermoord, moeder die schizofreen is, allemaal baby's die dood zijn gegaan, dus een grote drama familie, maar wel goed geschreven en niet dat je denkt pffff.quote:
Welterustenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:54 schreef JJH het volgende:
Ik ga trouwens afsluiten. Tot de volgende ronde.
Ja ik zit al bij Bol, maar kan ook bij FRS even kijken jaquote:Op zondag 30 januari 2011 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer.Ach, dan bij Freerecordshop proberen, die hebben actieweken volgens mij. Komt goed!
Bij Bol is ie maar 8,99, en kan je ook gratis verzenden, bij FRS is ie 16 euroquote:Op zondag 30 januari 2011 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik zit al bij Bol, maar kan ook bij FRS even kijken ja
Okee heftig. maar dat kan ook best wel mooi zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Herinner mij, vrouw wiens vader wordt vermoord, moeder die schizofreen is, allemaal baby's die dood zijn gegaan, dus een grote drama familie, maar wel goed geschreven en niet dat je denkt pffff.
Welke van de twee?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bij Bol is ie maar 8,99, en kan je ook gratis verzenden, bij FRS is ie 16 euro!
Cee linkte mij twee films, BIg Fish en Amelie.quote:
Oh zo, Amelie.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Cee linkte mij twee films, BIg Fish en Amelie.
Heb je dan een code voor mij, om die bestelkosten te omzeilen?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:59 schreef Rauzer het volgende:
Dus voor 16 euro beide films, zonder verzendkosten.
Ik dacht dat ik met 6.15am vroeg op moestquote:Op zondag 30 januari 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
Ik ben er ook van tussen, half 6 gaat de wekker weer
Slaap lekker lieve mensen
CRM-1JA2BVquote:Op zondag 30 januari 2011 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je dan een code voor mij, om die bestelkosten te omzeilen?
quote:
Echt he...quote:Op zondag 30 januari 2011 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]Wat erg en ik vind haar niet eens aantrekkelijk
Die video's zijn verwijderd..quote:Op zondag 30 januari 2011 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he...
Kijk die website dan
http://www.yvonnecoldeweijer.nl/
Wat een faalquote:Op zondag 30 januari 2011 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die video's zijn verwijderd..![]()
En ik had zo;n zin in Last Christmas
Nee niet meer naar gekeken. Normaal klik ik wel na hotmail op de homepage voor IE kom ik op FOK uit, maar nog niet gedaan.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat een faal
Was het trouwens nog gelukt met mflow of had je daar niet meer naar gekeken?
TRustequote:Op zondag 30 januari 2011 23:26 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat zo slapen. Welterusten allemaal (Bos en Benny geloof ik)![]()
Ohw oke.. primaquote:Op zondag 30 januari 2011 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee niet meer naar gekeken. Normaal klik ik wel na hotmail op de homepage voor IE kom ik op FOK uit, maar nog niet gedaan.
Succes morgen. Damn al bijna over 1 maand de jaarlijkse scan. Gelukkig is het maar een uurtje liggen in dat apparaat.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben dood
Al me was weggestreken en opgevouwen. Slaapkamer opgeruimd, bed verschoond, en nog meer wasjes gedraaid
Dus ga lekker op tijd slapen
Morgen om 9 uur bij de gynaecoloog zijn:@
succesquote:Op maandag 31 januari 2011 07:45 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Bad loopt vol, even goed weken
Begin het nu best eng te vinden hoor
Over een uur richting gyn
Haha, begrijpelijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 07:49 schreef charmed_angel het volgende:
Pgr
Ik heb buikpijn.zenuwbuikpijn denk ik
* pgrferrari houdt handje van c_a vastquote:Op maandag 31 januari 2011 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
Zit nu te wachten, ben poepzenuwachtig
Ik vind het eng
op de seconde gelijk posten wij een berichtquote:Op maandag 31 januari 2011 09:36 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen.
Succes C_A
Vandaag mijn 70.000 ste post
Okee, fijn dat het is meegevallenquote:Op maandag 31 januari 2011 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
En weer thuis. Ik was me druk aan het maken over inwendige echo'sMaar die kreeg ik nog niet
Er werden vragen gesteld aan mij en me man. Dus het was goed dat hij erbij was.
Ik moet op dag 10-11-12 van mijn cyclus een eerste afspraak inplannen en dan krijg ik een inwendige echo. Om te kijken of ik een eisprong heb, en dat houden ze dan in de gaten.
De arts zei dat ik waarschijnlijk wel een eisprong heb omdat ik een regelmatige cyclus heb, en omdat mijn temperatuurkaart er goed uit zag. Maar ze willen toch mijn eisprong in de gaten houden
Mijn man moet 22-02 zijn zaad inleveren. Tussen 8 en 10Hij vroeg mag ik het ook thuis doen, en dat kon gelukkig
Wij wonen 5 minuten van het ziekenhuis, dus het was geen probleem
Dus om niets druk gemaakt
Ja ik zag hetquote:Op maandag 31 januari 2011 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op de seconde gelijk posten wij een bericht
ok nog even wachten dusquote:Op maandag 31 januari 2011 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
En weer thuis. Ik was me druk aan het maken over inwendige echo'sMaar die kreeg ik nog niet
Er werden vragen gesteld aan mij en me man. Dus het was goed dat hij erbij was.
Ik moet op dag 10-11-12 van mijn cyclus een eerste afspraak inplannen en dan krijg ik een inwendige echo. Om te kijken of ik een eisprong heb, en dat houden ze dan in de gaten.
De arts zei dat ik waarschijnlijk wel een eisprong heb omdat ik een regelmatige cyclus heb, en omdat mijn temperatuurkaart er goed uit zag. Maar ze willen toch mijn eisprong in de gaten houden
Mijn man moet 22-02 zijn zaad inleveren. Tussen 8 en 10Hij vroeg mag ik het ook thuis doen, en dat kon gelukkig
Wij wonen 5 minuten van het ziekenhuis, dus het was geen probleem
Dus om niets druk gemaakt
Mooizoquote:Op maandag 31 januari 2011 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ja nog even afwachten, als het goed is word ik vrijdag ongesteld. Dus dan moet ik maandag 14-02 weer naar het ziekenhuis.
Wel een fijne dokter trouwens, voelde me wel op me gemak bij hem
Okee, dat is wel fijn ja, zeker als het om zo iets intiems gaat als een zwangerschap.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ja nog even afwachten, als het goed is word ik vrijdag ongesteld. Dus dan moet ik maandag 14-02 weer naar het ziekenhuis.
Dat scheelt gelukkig al heel wat.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
Balenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:15 schreef iBenny het volgende:
Facebook haat mij
[ afbeelding ]
...Eerst CV nu dit
En je hebt het nu nodig of?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:21 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige. Twitter stroomt vol met dezelfde reacties
Nu maar hopen dat ik vrijdag gewoon NIET ongesteld word en gewoon lekker zwanger benquote:Op maandag 31 januari 2011 10:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat scheelt gelukkig al heel wat.
En zie je wel dat het goed komt
laten we hopen van welquote:Op maandag 31 januari 2011 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik vrijdag gewoon NIET ongesteld word en gewoon lekker zwanger ben
http://fok.nl/427387quote:Op maandag 31 januari 2011 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik vrijdag gewoon NIET ongesteld word en gewoon lekker zwanger ben
Fok publiceert hetquote:
apeknotsknoopquote:Op maandag 31 januari 2011 12:04 schreef iBenny het volgende:
Goffer... ik heb verkeerd gelegen met mijn hoofd en het lijkt wel alsof er nu een driedubbele apenknotsknoop in zit ofzo
13 - 14 - 15 meiquote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef iBenny het volgende:
Wanneer waren jullie ook alweer van plan om te gaan?
Leukquote:Op maandag 31 januari 2011 12:17 schreef iBenny het volgende:
Ohw, Mei.
Ik en broertje hadden mijn ouders een reis naar Londen kado gedaan met kerst. Die gaan in Maart
moet je niet zoveel feestenquote:
mja nek is vanmorgen gekomen.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet je niet zoveel feesten
Ik merk opeens dat mijn nekpijn over is. Ik heb het wel mega koud hoor
ja.... brrrrrrquote:
dat is niet zo slim.... tijgerbalsem halen en smerenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja nek is vanmorgen gekomen.
moest op mn rug liggen en zo kabels aan de onderkant van een bureau vastmaken.
Sportzequote:Op maandag 31 januari 2011 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja.... brrrrrr
Ik ga even eten en dan mijn sportkleding (lees koud!!!!) aantrekken.
En dan ga ik lekker sporten
Moet ook nog de auto voltankenIrritant in dit koude weer
Is dat niet gewoon een aft?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een blaar op mn lip,, maar dan aan de binnenkant, onderin.. Vet naar!
De oorzaak van aften of R.O.U. is nog niet duidelijk. Er is een aantal predisponerende factoren zoals een tekort aan vitamines, letsel van de mond, stoppen met roken, angst en stress, overgevoeligheid voor bepaalde voedingsbestanddelen (bijvoorbeeld benzoëzuur), hormonale veranderingen ten gevolge van de menstruele cyclus. Echter het bewijs voor de verschillende factoren is niet altijd even sterk.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm thuis even checken im spiegel.. Hoe krijg je zoiets?
quote:
Wat is eerder?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, als ik eens een keer bij de AH kom krijg je ze Kally!
Ik kan zaterdag al eerder komen, vind je dat leuk, gezellig? Of zeg je van, tyf op, kom maar lekker laat?
Ahwquote:Op maandag 31 januari 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
Kat van me ouders is aan het doodgaan
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
Kat van me ouders is aan het doodgaan
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ze kan niet meer lopen, valt telkens omwe mogen pas om 10 over half 6 naar de dierenarts.
Mijn moeder zegt dat hij nu een plekje zoekt om dood te gaan. Zo zielig
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ze kan niet meer lopen, valt telkens omwe mogen pas om 10 over half 6 naar de dierenarts.
Mijn moeder zegt dat hij nu een plekje zoekt om dood te gaan. Zo zielig
quote:
Tuurlijk, maar wel naakt!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef Kally het volgende:
Mag hoor Kitty, doe jij dan stoffen en stofzuigen enzo
Ja das goed, dan kan de rest ook komen wat mij betreftquote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee.. ik ben de hele dag vrij.. dus ehhm.. tegen 15.00 ofzo?? Hoelaat komt de rest??
Ja uhm uiteraardquote:
Geil, lekkere orgie's enzoquote:Op maandag 31 januari 2011 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja das goed, dan kan de rest ook komen wat mij betreft
We hebben jou toch alquote:Op maandag 31 januari 2011 16:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Geil, lekkere orgie's enzo![]()
LATEN WE EEN STRIPPER BESTELLEN!!!
Jaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 31 januari 2011 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
Moet ik karaoke set nog meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |