Sinds ehm.... jaquote:
c_a was als het goed is VOH RL kijken. Siepie die is ff rustig aan aan het doen, omdat ze het nodig heeftquote:Waar zijn Siepie en c_a?
Strijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:41 schreef Lutte het volgende:
Sinds wanneer is het hier zo rustig? Waar zijn Siepie en c_a?
GMTAquote:Op zondag 30 januari 2011 20:43 schreef JJH het volgende:
Ik moet toegeven, ik vond Ik Ben Saunders best leuk om te kijken.
Strijken? Leuk.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Strijken
Mijn strijk kwam bijna tot het plafond
Ben op de helft
Aaaaah Kally!! *knuffelknuffel*quote:
Wat een ongelofelijke down-to-earth, en relaxte gozer is het zeg, het is alsof het hem echt niets doet.quote:
Ja dat dacht ik alquote:Op zondag 30 januari 2011 20:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaaaah Kally!! *knuffelknuffel*
C_a had ik nog een PM kunnen sturen maar jou niet en en en... Ik zat helemaal in de stress.
Ik vond Jamie wel leukquote:Op zondag 30 januari 2011 20:43 schreef Kally het volgende:
Ben is veul leuker dan ik dacht, Jamie is alleen irritant
Ik kijk het niet, gelukkig.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Boer Frank is echt een ei... Huilen omdat ie nieman wil kwetsen enzo.
Die achter het programma langs met een van de kandidaten gedatequote:Op zondag 30 januari 2011 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kijk het niet, gelukkig.
Was er nou een boer die de boel gesaboteerd had?
Ja goed he, ik denk dat hij heel goed beseft dat het ook zo weer over kan zijn en zich daarom niet druk maakt, en ja zijn familie is allemaal zo, echt geweldigquote:Op zondag 30 januari 2011 20:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke down-to-earth, en relaxte gozer is het zeg, het is alsof het hem echt niets doet.
Joah, Boer Richard!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kijk het niet, gelukkig.
Was er nou een boer die de boel gesaboteerd had?
En die kan ook zingen.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond Jamie wel leuk
En benhij is echt leuk
Jamie vaart een beetje mee nu, nee geen zak aanquote:Op zondag 30 januari 2011 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond Jamie wel leuk
En benhij is echt leuk
Dabedoelik.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die achter het programma langs met een van de kandidaten gedate
Dat wist je niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
En die kan ook zingen.
En ik ben net ook tot de ontdekkking gekomen dat die familie engels is.
Ik miste mijn iMammie.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al
Ik wou je van alles zeggen maar dacht dat heeft geen zin, ik heb heel veel aan je gedacht
Mwah, als ie het een beetje slim aanpakt kan ie lang blijven hangen. Hij heeft een uitstraling die andere talentenshowwinnaars niet hadden.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja goed he, ik denk dat hij heel goed beseft dat het ook zo weer over kan zijn en zich daarom niet druk maakt, en ja zijn familie is allemaal zo, echt geweldig
Ow gelukkig, ik maakte me echt even zorgen om je en zeker afgelopen weekquote:Op zondag 30 januari 2011 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik miste mijn iMammie.
Maar wat je in een van de laatstes PM's had gezegd heeft wel echt geholpen afgelopen week, nu is het thuis in ieder geval weer een beetje op orde.
Zie je wel, zelfs jij ziet het, ik ben niet gekquote:Op zondag 30 januari 2011 20:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, als ie het een beetje slim aanpakt kan ie lang blijven hangen. Hij heeft een uitstraling die andere talentenshowwinnaars niet hadden.
Ah dan snap ik het, jij dacht dat hij wel een super goede uitspraak had enzoquote:Op zondag 30 januari 2011 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen Bens auditie op youtube gekeken, verder niets.
Qua engels. Ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ah dan snap ik het, jij dacht dat hij wel een super goede uitspraak had enzo
Die hap wasabi die ze namen trouwensquote:Op zondag 30 januari 2011 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Qua engels. Ja.
Verder heb ik dus niet echt opgelet tijdens interviews e.d. elders.
En Ben geen spier verreken hè.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Die hap wasabi die ze namen trouwens
Neequote:
Dat is ook best pittig.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee
Ik nam met de kerst iets te veel en de tranen stonden in mijn ogen
Ja whahahahahaquote:Op zondag 30 januari 2011 20:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook best pittig.
En die kop van Humberto!
Ehm, nee,, trein van 17:20 gepakt in utrecht, 20:05 terug in delfzijlquote:Op zondag 30 januari 2011 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent zowat de hele avond onderweg geweest?
Nja, halve avond dan.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ehm, nee,, trein van 17:20 gepakt in utrecht, 20:05 terug in delfzijl
OMG alsof ze niet hele dagen repeteren en ermee bezig zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, een man achter ons in het theater:
Ja, ze werken maar 3 uur per dag, en verdienen er heel veel aan, belachelijk bla bla bla..
Mensen die niet weten waar ze over praten
Nee, inderdaad, of in reizende producties van amsterdam naar lutjebroek reizenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG alsof ze niet hele dagen repeteren en ermee bezig zijn
Precies, ach ja maar het is zo lekker om te zeiken over andere mensenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, of in reizende producties van amsterdam naar lutjebroek reizen
Stuciemedukiequote:
How come?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M heeft eigenlijk dubbel gevoel.
Vrolijk, maar ook weer niet
lastig to explain.quote:
Nou ja, er zijn gelukkig nog meer vrouwenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lastig to explain.
kijk ...
mjah ...
vond iemand leuk (toen ik vertelde koppel uur begint) maar die was te jong.
een ander, was bezet met oude klasgenoot.
een ander ... weet ik nog steeds niet maar volgens hyves wel.
dus vrolijk: ik durfde eindelijk een keertje naar 2 voor mij vreemde vrouwen te stappen.
niet vrolijk: niks van gekomen.
jah dat weer welquote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn gelukkig nog meer vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |