Dat jij een talenknobbel hebt in de familie zegt denk ik meer over de rest van de familie dan over jouquote:Op maandag 31 januari 2011 14:50 schreef Pox het volgende:
Ik ben boos.
Mijn jongere zusje is begonnen met puberen en zoals iedereen weet zijn puber als een klacht op zichzelf. Ze is ermee begonnen me te overtroeven. Het arme dier denkt met haar dyslexie me te kunnen overtreffen in Nederlands, terwijl ik de talenknobbel in de familie heb. Geen zorgen, ik pas de grote-zussen-logica genadeloos hard op haar toe.
Subklacht: Ze mag van mij niet ouder worden. Ik herriner haar als dat blonde huppeltje van 8 nog steeds, terwijl ik maar zo'n 2 jaar ouder bent. Ik was boos toen ze voor het eerst borstjes kreeg, kwaad toen ze ongesteld werd en razend toen ze haar eerste vriendje kreeg.
Waarom worden jonge zusjes en broertjes nou groot?
Sentimentele zus.
Pijnlijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:50 schreef Pox het volgende:
Het arme dier denkt met haar dyslexie me te kunnen overtreffen in Nederlands, terwijl ik de talenknobbel in de familie heb. Geen zorgen, ik pas de grote-zussen-logica genadeloos hard op haar toe.
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:50 schreef Pox het volgende:
Het arme dier denkt met haar dyslexie me te kunnen overtreffen in Nederlands, terwijl ik de talenknobbel in de familie heb.
Dude.quote:terwijl ik maar zo'n 2 jaar ouder bent.
Hahahaha wat een fail TSquote:Op maandag 31 januari 2011 14:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Zeggen dat je een talenknobbel hebt en vervolgens het verschil tussen 'd' en 'dt' niet weten.
Er staan nogal wat falen in je tekst. Plus jij claimt de talenknobbel te bezitten.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:53 schreef Pox het volgende:
Wat maakt die faal nou weer uit?
Gaat om mijn zusje ;3
De eerste ik-neem-het-op-voor-de-TS-in-de-hoop-dat-ze-vrouwelijk-is-en-mij-geil-vind-omdat-ik-het-voor-haar-opneem-nerd is ook het topic binnen komen waaien hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 14:53 schreef zeefkreeft het volgende:
TS is baas en jullie zijn autistische talen-flikkers. Laat je zusje lekker ouder worden man, dat jaloerse gedoe altijd.
ván mijn familie.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er staan nogal wat falen in je tekst. Plus jij claimt de talenknobbel te bezitten.
Hey! Kijk een politiek-correct sletje die denkt dat dit raar is omdat dat door de media in je hoofdje word geperst. Probeer in zijn schoenen te staan.quote:
Kruip bij haar in bed. Kunnen wij lachen.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:54 schreef Pox het volgende:
Zou best kunnen. Maarja, ik paste vroeger altijd op haar enzo. Waste haar knuffeltjes voor haar uit vanwege haar astma en ze kroop bij me in bed als ze bang was.
Mis het stiekem
Die bestaat uit analfabeten?quote:
Goed zo jongen, zo mag ik het horen.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De eerste ik-neem-het-op-voor-de-TS-in-de-hoop-dat-ze-vrouwelijk-is-en-mij-geil-vind-omdat-ik-het-voor-haar-opneem-nerd is ook het topic binnen komen waaien hoor
Jij maakt mij niet wijs dat jij een talenknobbel hebtquote:Subklacht: Ze mag van mij niet ouder worden. Ik herriner haar als dat blonde huppeltje van 8 nog steeds, terwijl ik maar zo'n 2 jaar ouder bent. Ik was boos toen ze voor het eerst borstjes kreeg, kwaad toen ze ongesteld werd en razend toen ze haar eerste vriendje kreeg.
Aparte manier van apostrof gebruik hanteer je.quote:
"MET JE KUTZUSJE."quote:Op maandag 31 januari 2011 14:56 schreef Pox het volgende:
Jezus, wat is het probleem?
Ik leg gewoon een gevoelskwestie aan jullie voor en jullie beledigen mijn familie en mijn taalgebruik? "Welkom op Fok!?"
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:56 schreef Pox het volgende:
Ik leg gewoon een gevoelskwestie aan jullie voor en jullie beledigen mijn familie en mijn taalgebruik? "Welkom op Fok!?"
Moet je geen dingen gaan beweren die niet waar zijn. Met je talenknobbel. Die je niet hebt.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:56 schreef Pox het volgende:
Ik ben benieuwd hoe je reageert bij haar anale ontmaagdingquote:Ik was boos toen ze voor het eerst borstjes kreeg, kwaad toen ze ongesteld werd en razend toen ze haar eerste vriendje kreeg.
Dat is geen apostrof.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Aparte manier van apostrof gebruik hanteer je.
Misschien moet je ff pics posten?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:56 schreef Pox het volgende:
En met die gevoelskwestie voorleggen kleineer je ondertussen je zusje (wat direct familie van je is) want je voelt je duidelijk beter dan je zusje, en als je dan op dezelfde manier wordt bejegend ga je klagen?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:56 schreef Pox het volgende:
Accentgebruik.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Aparte manier van apostrof gebruik hanteer je.
Ik heb het veranderd in 'kutzusje'. Bang en zulks.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik een modje dit zie spuwen
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb het veranderd in 'kutzusje'. Bang en zulks.
Dat mag toch in een taalfaal-topic?quote:
Er is een ander forum voor jou:quote:Jezus, wat is het probleem?
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:58 schreef Pox het volgende:
Ik schrik me dood. Moderators die met kanker schelden?
kk levelo0s ::squote:Op maandag 31 januari 2011 14:58 schreef Pox het volgende:
Je hebt de geslachten verwisseld, klapjosti.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:55 schreef zeefkreeft het volgende:
[..]
Hey! Kijk een politiek-correct sletje die denkt dat dit raar is omdat dat door de media in je hoofdje word geperst. Probeer in zijn schoenen te staan.
Omdat TS hier zelf begint over dat zij degene is met een talenknobbel binnen de familie, en dat haar zusje dus vooral niet moet denken dat ze daar beter in is dan TS, 'met haar dyslexie', maar dan ondertussen wel behoorlijk wat taalfouten maken. Daarom.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:57 schreef zeefkreeft het volgende:
Waarom altijd dat gezeik over spelling fouten, omdat Balkenende dat zegt?
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:58 schreef Pox het volgende:
Dit.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:00 schreef LoneWanderer het volgende:
TS, pics van jouw knobbels en je zusjes borstjes?
Zo hey, klapjosti? Wat moet dat wel niet betekenen.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt de geslachten verwisseld, klapjosti.
Neeh, ik lees er eigenlijk wat overheen, ik ben hier niet om daar over te discussiëren. Normale reacties op mijn topic s.v.p?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:59 schreef waj1 het volgende:
Haha, TS wordt helemaal kapot gemaakt om haar "taalknobbel"![]()
Één ding is je wel gelukt. Je topic loopt storm.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:00 schreef Pox het volgende:
[..]
Neeh, ik lees er eigenlijk wat overheen, ik ben hier niet om daar over te discussiëren. Normale reacties op mijn topic s.v.p?
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:00 schreef zeefkreeft het volgende:
[..]
Zo hey, klapjosti? Wat moet dat wel niet betekenen.
Ze ligt inderdaad goed bij mij. Wanneer haal je haar op?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:02 schreef Pox het volgende:
mijn zusje is erg knap en ze ligt goed bij de jongens.
Gemaakt.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:02 schreef Pox het volgende:
Ik vind het alleen moeilijk om haar niet langer te zien als dat kleine meisje dat 's avonds met mij op straat met het springtouw gaat spelen.
Waarom ben je daar niet jaloers over dan?? Zelf ben je toch lelijkquote:Op maandag 31 januari 2011 15:02 schreef Pox het volgende:
Ik ben niet jaloers op mijn zusje, mijn zusje is erg knap en ze ligt goed bij de jongens.
Nee, tegenwoordig speelt ze met een ander 'touw' op straat inderdaadquote:Op maandag 31 januari 2011 15:02 schreef Pox het volgende:
o_o
Ik ben niet jaloers op mijn zusje, mijn zusje is erg knap en ze ligt goed bij de jongens. Ik vind het alleen moeilijk om haar niet langer te zien als dat kleine meisje dat 's avonds met haar vriendinnetjes op straat met het springtouw gaat spelen.
Lieverd, je hebt mij nog nooit gezien in je hele leven, waarom beweer je zulke dingen? Jezus.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:03 schreef LoneWanderer het volgende:
[..]
Waarom ben je daar niet jaloers over dan?? Zelf ben je toch lelijk
Ik zeg het toch, je bent zelf een lelijk wijfquote:Op maandag 31 januari 2011 15:02 schreef Pox het volgende:
o_o
Ik ben niet jaloers op mijn zusje, mijn zusje is erg knap en ze ligt goed bij de jongens. Ik vind het alleen moeilijk om haar niet langer te zien als dat kleine meisje dat 's avonds met haar vriendinnetjes op straat met het springtouw gaat spelen.
Ze zijn jaloers.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:03 schreef Pox het volgende:
[..]
Lieverd, je hebt mij nog nooit gezien in je hele leven, waarom beweer je zulke dingen? Jezus.
Jij bent jaloers op je zusje omdat ze zo goed ligt bij jongens zeg jequote:Op maandag 31 januari 2011 15:03 schreef Pox het volgende:
[..]
Lieverd, je hebt mij nog nooit gezien in je hele leven, waarom beweer je zulke dingen? Jezus.
Ah, je zusje is 'makkelijk'?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:02 schreef Pox het volgende:
o_o
Ik ben niet jaloers op mijn zusje, mijn zusje is erg knap en ze ligt goed bij de jongens.
Kinderen behoren 's avonds niet op straat rond te spoken!!!!11quote:Ik vind het alleen moeilijk om haar niet langer te zien als dat kleine meisje dat 's avonds met haar vriendinnetjes op straat met het springtouw gaat spelen.
Nee ze is niet makkelijk, jongens vinden haar aantrekkelijk. Niet elke aantrekkelijke meid is meteen een derderangs sletje.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, je zusje is 'makkelijk'?
[..]
Kinderen behoren 's avonds niet op straat rond te spoken!!!!11
Zeggen dat ik niet kan typen, terwijl dit soort mensen niet begrijpend kunnen lezen.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:04 schreef LoneWanderer het volgende:
[..]
Jij bent jaloers op je zusje omdat ze zo goed ligt bij jongens zeg je
En wat heb je nu geleerd? Misschien dat Libelle toch beter was voor dit soort kulquote:
das zijn zusjequote:
hey, kloon van gebande!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:53 schreef zeefkreeft het volgende:
TS is baas en jullie zijn autistische talen-flikkers. Laat je zusje lekker ouder worden man, dat jaloerse gedoe altijd.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 31 januari 2011 14:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Zeggen dat je een talenknobbel hebt en vervolgens het verschil tussen 'd' en 'dt' niet weten.
Of onder de douche.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:29 schreef Bombvis het volgende:
Ik had ondertussen toch wel pics van TS en zusje verwacht (misschien wel samen in bed)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |