Jij maakt mij niet wijs dat jij een talenknobbel hebtquote:Subklacht: Ze mag van mij niet ouder worden. Ik herriner haar als dat blonde huppeltje van 8 nog steeds, terwijl ik maar zo'n 2 jaar ouder bent. Ik was boos toen ze voor het eerst borstjes kreeg, kwaad toen ze ongesteld werd en razend toen ze haar eerste vriendje kreeg.
Aparte manier van apostrof gebruik hanteer je.quote:
"MET JE KUTZUSJE."quote:Op maandag 31 januari 2011 14:56 schreef Pox het volgende:
Jezus, wat is het probleem?
Ik leg gewoon een gevoelskwestie aan jullie voor en jullie beledigen mijn familie en mijn taalgebruik? "Welkom op Fok!?"
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:56 schreef Pox het volgende:
Ik leg gewoon een gevoelskwestie aan jullie voor en jullie beledigen mijn familie en mijn taalgebruik? "Welkom op Fok!?"
Moet je geen dingen gaan beweren die niet waar zijn. Met je talenknobbel. Die je niet hebt.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:56 schreef Pox het volgende:
Ik ben benieuwd hoe je reageert bij haar anale ontmaagdingquote:Ik was boos toen ze voor het eerst borstjes kreeg, kwaad toen ze ongesteld werd en razend toen ze haar eerste vriendje kreeg.
Dat is geen apostrof.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Aparte manier van apostrof gebruik hanteer je.
Misschien moet je ff pics posten?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:56 schreef Pox het volgende:
En met die gevoelskwestie voorleggen kleineer je ondertussen je zusje (wat direct familie van je is) want je voelt je duidelijk beter dan je zusje, en als je dan op dezelfde manier wordt bejegend ga je klagen?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:56 schreef Pox het volgende:
Accentgebruik.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Aparte manier van apostrof gebruik hanteer je.
Ik heb het veranderd in 'kutzusje'. Bang en zulks.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik een modje dit zie spuwen
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb het veranderd in 'kutzusje'. Bang en zulks.
Dat mag toch in een taalfaal-topic?quote:
Er is een ander forum voor jou:quote:Jezus, wat is het probleem?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |