Nee ze is niet makkelijk, jongens vinden haar aantrekkelijk. Niet elke aantrekkelijke meid is meteen een derderangs sletje.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, je zusje is 'makkelijk'?
[..]
Kinderen behoren 's avonds niet op straat rond te spoken!!!!11
Zeggen dat ik niet kan typen, terwijl dit soort mensen niet begrijpend kunnen lezen.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:04 schreef LoneWanderer het volgende:
[..]
Jij bent jaloers op je zusje omdat ze zo goed ligt bij jongens zeg je
En wat heb je nu geleerd? Misschien dat Libelle toch beter was voor dit soort kulquote:
das zijn zusjequote:
hey, kloon van gebande!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:53 schreef zeefkreeft het volgende:
TS is baas en jullie zijn autistische talen-flikkers. Laat je zusje lekker ouder worden man, dat jaloerse gedoe altijd.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 31 januari 2011 14:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Zeggen dat je een talenknobbel hebt en vervolgens het verschil tussen 'd' en 'dt' niet weten.
Of onder de douche.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:29 schreef Bombvis het volgende:
Ik had ondertussen toch wel pics van TS en zusje verwacht (misschien wel samen in bed)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |