Kut, zoals je ziet...quote:Op maandag 31 januari 2011 11:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe zit het belastingstelsel in Duitsland eigenlijk in elkaar?
Discriminatiequote:Op maandag 31 januari 2011 11:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kut, zoals je ziet...
Had ik kinderen gehad, had ik per maand iets van 200 euro meer netto gehad. Met hetzelfde bruto-inkomen... Geen idee of dat kinderbijslag is ofzo, maar ook voor getrouwde mensen is de belasting lager dan voor niet-getrouwden...
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:51 schreef rival het volgende:
Dan zit je ergens op een verjaardag en besef je ineens, ik ben oud
Ja, wat is het nou, leeftijd tussen de haakjes of het aantal gewerkte urenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Denk wel dat t om full time gaat trouwens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Leeftijd, ik maakte een grapjequote:Op maandag 31 januari 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou, leeftijd tussen de haakjes of het aantal gewerkte uren
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kon niet zo goed meer mee met de jongeren, zoveel was wel duidelijkLeugens, vuige leugen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooiste was je zus, die ineens heel hard mijn leeftijd ging schreeuwen
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Nazi-praktijken in zowel Nederland als Duitslandquote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef Techno het volgende:
[..]
De fokpremie (aka kinderbijslag) is inderdaad ingevoerd door de nazi's.
Is dat zo?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leugens, vuige leugen!Het mooiste was je zus, die ineens heel hard mijn leeftijd ging schreeuwen
Ik dacht al... Maar ik vind die psycholoog best laag zittenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Leeftijd, ik maakte een grapje
Op zich vind ik het ook niet zo heel erg vreemd hoor, qua inkomen, vind het vreemder dat modaal hoger ligt, dat gevoel heb ik niet echt
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat zo?
Subtiliteit zit in de familie
Zat ze er ver naast?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leugens, vuige leugen!Het mooiste was je zus, die ineens heel hard mijn leeftijd ging schreeuwen
Is ook niet erg als je ziet hoeveel mensen die studie kiezen.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al... Maar ik vind die psycholoog best laag zitten
Ja, dat wel, maar die andere vind ik op zich wel meevallen, qua laag inkomen, als ik bekijk wat de vrouwen in mn omgeving verdienenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al... Maar ik vind die psycholoog best laag zitten
Nee, ze hoorde mijn leeftijd en ging die rondschallenquote:
nee ben ook niet moe!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep, cursusmateriaal in elkaar zetten. Ben niet moe ofzo, jij?
Ik moet zeggen, in het Duits klinkt dat ook best lekker.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ze hoorde mijn leeftijd en ging die rondschallen
Ze is nederlands hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 12:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, in het Duits klinkt dat ook best lekker.
20 was je toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ze hoorde mijn leeftijd en ging die rondschallen
quote:
Maar je was toch in Duitsland? Om je dan een beetje verstaanbaard te maken is het handiger om het in het Duits te schreien.quote:
Das dan weer niet handig.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:11 schreef Ripley het volgende:
hoe het precies berekend is oid, dat staat er niet bij
Dan zijn die cijfertjes dus waardeloos.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:11 schreef Ripley het volgende:
In welk vrouwenblad was dit ookalweer?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:11 schreef Ripley het volgende:
Kanonnenvoerquote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef Techno het volgende:
[..]
De fokpremie (aka kinderbijslag) is inderdaad ingevoerd door de nazi's.
Klopt er stond alleen bij dat het bruto is zie ik. Neem aan dat ze wel vergelijkbare werktijden met elkaar vergelijken.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das dan weer niet handig.
Weet je eigenlijk nog niets.
Cosmopolitanquote:Op maandag 31 januari 2011 12:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In welk vrouwenblad was dit ookalweer?
Kortetermijndenkersquote:Op maandag 31 januari 2011 12:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig noemt men dat het tegengaan van de vergrijzing.
leek mij ook, lijkt mij dat ze t er wel bijgezet zouden hebben als t om deeltijd ging, fulltime is de logische aannamequote:Op maandag 31 januari 2011 12:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klopt er stond alleen bij dat het bruto is zie ik. Neem aan dat ze wel vergelijkbare werktijden met elkaar vergelijken.
Inderdaad, het probleem herhaalt zich dan gewoon want dan zit je over een tijdje weer met een nieuwe babyboomgeneratie.quote:
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad, het probleem herhaalt zich dan gewoon want dan zit je over een tijdje weer met een nieuwe babyboomgeneratie.
Assumption is the mother of all fuckups.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
leek mij ook, lijkt mij dat ze t er wel bijgezet zouden hebben als t om deeltijd ging, fulltime is de logische aanname
Nee hoor. In veel gevallen verwachten ze dat je iets aanneemt.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuckups.
Wie is de vader?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuckups.
Schilderstruc nr. 1quote:Op maandag 31 januari 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
Ha, ik moet vaker m'n potloden met een mesje slijpen, werkt veel beter
Ik deed het altijd wel, maar was m'n mesje kwijt. Nu heb ik de scalpel van pa gejat en die werkt ookquote:
Ja, en daar gaat 't dus fout.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor. In veel gevallen verwachten ze dat je iets aanneemt.
Ook als je leest bv doe je constant aannames, anders zou t een stuk langzamer gaan allemaal.
Ik lees ook niet zo snel.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor. In veel gevallen verwachten ze dat je iets aanneemt.
Ook als je leest bv doe je constant aannames, anders zou t een stuk langzamer gaan allemaal.
Niemand denkt namelijk hetzelfdequote:Op maandag 31 januari 2011 12:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, en daar gaat 't dus fout.
Echt? Gefeliciteerdquote:
ehh, jij leest dus alle letters apart?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, en daar gaat 't dus fout.
Haha, zo las ik laatst een stukje"... allochtonen, vrouwen, en andere minderheden..."quote:Op maandag 31 januari 2011 12:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik lees ook niet zo snel.Als je accuraat probeert te lezen kom je op de meest opmerkelijke dingen.
hier zijn ze zelfs sterk in de meerderheid (67%)quote:Op maandag 31 januari 2011 12:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, zo las ik laatst een stukje"... allochtonen, vrouwen, en andere minderheden..."
Toen dacht ik: sinds wanneer zijn vrouwen in de minderheid?
In sommige gevallen kun je ervan uit gaan dat de meeste mensen wel dezelfde conclusie zullen trekken en dat gebeurt dan ook, dat is helemaal niet vreemd ofzo.quote:
Gedetacheerd, ik, constructief tekenaar civiele techniek, Velp, geen ideequote:Op maandag 31 januari 2011 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt? Gefeliciteerd
Hoe, wie, wat, waar?
En hoeveel schuift het?
Gefeliciteerd Joe.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:28 schreef JoeBravo het volgende:
Gedetacheerd, ik, constructief tekenaar civiele techniek, Velp, geen idee![]()
Feli, werd ook wel eens tijdquote:Op maandag 31 januari 2011 12:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Het blijft een risico dat je neemt.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In sommige gevallen kun je ervan uit gaan dat de meeste mensen wel dezelfde conclusie zullen trekken en dat gebeurt dan ook, dat is helemaal niet vreemd ofzo.
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Lekker verder zoeken, maar nu met een baan als uitgangspuntquote:Op maandag 31 januari 2011 12:31 schreef JoeBravo het volgende:
Jammer genoeg maar voor 2 à 3 maanden met geen enkele garantie op een vervolg, maar iig weer even aan de slag
Het kàn fout gaan met dingen aannemen en je hebt groot gelijk als je zegt dat je in bepaalde dingen gewoon echt zekerheid moet hebben, maar het is heel normaal om dingen aan te nemen, lang niet in alle situaties, maar toch. zoals ik al zei, alleen al met lezen neem je aan dat er een bepaald woord staat, je leest al lang niet meer letter voor letter zoals je dat hebt moeten leren op school.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het blijft een risico dat je neemt.
In mijn werk kan ik maar beter zeker weten dat alles helder is
Dan nog bestaat het risico dat jij denkt dat de schrijver het zo bedoelt, maar dat hij het in werkelijkheid anders bedoeldequote:Op maandag 31 januari 2011 12:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het kàn fout gaan met dingen aannemen en je hebt groot gelijk als je zegt dat je in bepaalde dingen gewoon echt zekerheid moet hebben, maar het is heel normaal om dingen aan te nemen, lang niet in alle situaties, maar toch. zoals ik al zei, alleen al met lezen neem je aan dat er een bepaald woord staat, je leest al lang niet meer letter voor letter zoals je dat hebt moeten leren op school.
Dan nog houdt het dus in dat je aannames doet als je leest. Ik zeg verder niets over de gevolgen daarvan.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan nog bestaat het risico dat jij denkt dat de schrijver het zo bedoelt, maar dat hij het in werkelijkheid anders bedoelde
Gefeliciteerd, je hebt in ieder geval even werk en kunt wat rustiger kijken naar iets anders.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:31 schreef JoeBravo het volgende:
Jammer genoeg maar voor 2 à 3 maanden met geen enkele garantie op een vervolg, maar iig weer even aan de slag
Daar ben ik het mee eens jaquote:Op maandag 31 januari 2011 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan nog houdt het dus in dat je aannames doet als je leest. Ik zeg verder niets over de gevolgen daarvan.
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat het heel normaal is om aannames te doen.
Dat van je poesje heb je iig al gemeldquote:Op maandag 31 januari 2011 12:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik wilde nog iets tofs melden...
Maar nu kan ik het me niet herinneren
Dan was het vast niet tof.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik wilde nog iets tofs melden...
Maar nu kan ik het me niet herinneren
Het beste kun je dus je houden aan wat er staat, zelfs als je vermoedt dat het anders geïnterpreteerd moet worden.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan nog bestaat het risico dat jij denkt dat de schrijver het zo bedoelt, maar dat hij het in werkelijkheid anders bedoelde
Volgende keer dat ik een dode schrijver lees, laat ik gelijk een stel helderzienden komen, voor het geval datquote:Op maandag 31 januari 2011 13:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het beste kun je dus je houden aan wat er staat, zelfs als je vermoedt dat het anders geïnterpreteerd moet worden.
Anders even navragen.
Alleen als je braaf gaat zitten en een pootje geeft, natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |