Zat ze er ver naast?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leugens, vuige leugen!Het mooiste was je zus, die ineens heel hard mijn leeftijd ging schreeuwen
Is ook niet erg als je ziet hoeveel mensen die studie kiezen.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al... Maar ik vind die psycholoog best laag zitten
Ja, dat wel, maar die andere vind ik op zich wel meevallen, qua laag inkomen, als ik bekijk wat de vrouwen in mn omgeving verdienenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al... Maar ik vind die psycholoog best laag zitten
Nee, ze hoorde mijn leeftijd en ging die rondschallenquote:
nee ben ook niet moe!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep, cursusmateriaal in elkaar zetten. Ben niet moe ofzo, jij?
Ik moet zeggen, in het Duits klinkt dat ook best lekker.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ze hoorde mijn leeftijd en ging die rondschallen
Ze is nederlands hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 12:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, in het Duits klinkt dat ook best lekker.
20 was je toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ze hoorde mijn leeftijd en ging die rondschallen
quote:
Maar je was toch in Duitsland? Om je dan een beetje verstaanbaard te maken is het handiger om het in het Duits te schreien.quote:
Das dan weer niet handig.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:11 schreef Ripley het volgende:
hoe het precies berekend is oid, dat staat er niet bij
Dan zijn die cijfertjes dus waardeloos.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:11 schreef Ripley het volgende:
In welk vrouwenblad was dit ookalweer?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:11 schreef Ripley het volgende:
Kanonnenvoerquote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef Techno het volgende:
[..]
De fokpremie (aka kinderbijslag) is inderdaad ingevoerd door de nazi's.
Klopt er stond alleen bij dat het bruto is zie ik. Neem aan dat ze wel vergelijkbare werktijden met elkaar vergelijken.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das dan weer niet handig.
Weet je eigenlijk nog niets.
Cosmopolitanquote:Op maandag 31 januari 2011 12:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In welk vrouwenblad was dit ookalweer?
Kortetermijndenkersquote:Op maandag 31 januari 2011 12:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig noemt men dat het tegengaan van de vergrijzing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |