Kut, zoals je ziet...quote:Op maandag 31 januari 2011 11:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe zit het belastingstelsel in Duitsland eigenlijk in elkaar?
Discriminatiequote:Op maandag 31 januari 2011 11:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kut, zoals je ziet...
Had ik kinderen gehad, had ik per maand iets van 200 euro meer netto gehad. Met hetzelfde bruto-inkomen... Geen idee of dat kinderbijslag is ofzo, maar ook voor getrouwde mensen is de belasting lager dan voor niet-getrouwden...
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:51 schreef rival het volgende:
Dan zit je ergens op een verjaardag en besef je ineens, ik ben oud
Ja, wat is het nou, leeftijd tussen de haakjes of het aantal gewerkte urenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Denk wel dat t om full time gaat trouwens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Leeftijd, ik maakte een grapjequote:Op maandag 31 januari 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou, leeftijd tussen de haakjes of het aantal gewerkte uren
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kon niet zo goed meer mee met de jongeren, zoveel was wel duidelijkLeugens, vuige leugen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooiste was je zus, die ineens heel hard mijn leeftijd ging schreeuwen
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Nazi-praktijken in zowel Nederland als Duitslandquote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef Techno het volgende:
[..]
De fokpremie (aka kinderbijslag) is inderdaad ingevoerd door de nazi's.
Is dat zo?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leugens, vuige leugen!Het mooiste was je zus, die ineens heel hard mijn leeftijd ging schreeuwen
Ik dacht al... Maar ik vind die psycholoog best laag zittenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Leeftijd, ik maakte een grapje
Op zich vind ik het ook niet zo heel erg vreemd hoor, qua inkomen, vind het vreemder dat modaal hoger ligt, dat gevoel heb ik niet echt
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat zo?
Subtiliteit zit in de familie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |