Helemaal klaar? Rest van de dag lekker luieren?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, m'n kamer opgeruimd en alles voor stage voorbereid
Nee!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helemaal klaar? Rest van de dag lekker luieren?
Ik kan mezelf nu eenmaal niet in meerdere delen splitsenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey! Ja jij ook felicidades! Jep, we hebben je gemist
Jouw feessie was ook goed?
Ze gaan hem opeten?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee!Ik moet m'n bed nog verschonen en stofzuigen. Ik heb alleen opgeruimd tot nu toe he. En vanmiddag nog naar Rio en wat tekenen.
Ik heb een opdracht het hondje van de moeder van m'n instructrice ( ja ja) te tekenen, leuk om te doen, het is een gaar beest
De opzet had je laten zienquote:Op maandag 31 januari 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee!Ik moet m'n bed nog verschonen en stofzuigen. Ik heb alleen opgeruimd tot nu toe he. En vanmiddag nog naar Rio en wat tekenen.
Ik heb een opdracht het hondje van de moeder van m'n instructrice ( ja ja) te tekenen, leuk om te doen, het is een gaar beest
quote:
Nog maar 2 jaar en 3 maanden dusquote:Mannen houden zeven jaar last van een 'verminderd geluksgevoel'. Bij vrouwen houdt dit gevoel vijftien jaar lang aan.
Jaquote:Op maandag 31 januari 2011 11:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De opzet had je laten zien
Behalve het opruimen wel leuke dingen dus
Kattepis, Huppel!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nog maar 2 jaar en 3 maanden dus
Samzjequote:Op maandag 31 januari 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaEcht goed te doen. Ik heb ook echt heerlijk geslapen dus ik ben echt fris
Inderdaadquote:
Stingeltjequote:
Bed?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stingeltje
Ja heZo maar even 't bed afhalen
Jaquote:
Aanstellersquote:
Lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaEcht goed te doen. Ik heb ook echt heerlijk geslapen dus ik ben echt fris
Heerlijk! Ik heb over 2 weken een weekje vrijquote:Op maandag 31 januari 2011 11:22 schreef Ripley het volgende:
Nog 2 daagjes monteren, dan college geven en dan 5 dagen vrij om mijn eigen huis op te ruimen en wat administratieve zooit qua huis eindelijk te regelen!
Het voelt alleen niet echt vrij, want ik moet heel veel doen. Maar het wordt wel tijd om het te regelen, want het kan 500 euro per maand schelen.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik heb over 2 weken een weekje vrij
Flink bedrag, iddquote:Op maandag 31 januari 2011 11:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het voelt alleen niet echt vrij, want ik moet heel veel doen. Maar het wordt wel tijd om het te regelen, want het kan 500 euro per maand schelen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het voelt alleen niet echt vrij, want ik moet heel veel doen. Maar het wordt wel tijd om het te regelen, want het kan 500 euro per maand schelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |