Mijn feest was natuurlijk geslaagderderder, je snapt het welquote:Op maandag 31 januari 2011 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelaagde feesten zijn altijd interessant.
Ik heb geen sandwiches gezienquote:
quote:
Er was wel chips. En meloen.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen sandwiches gezien
't Is fijn als je in een buik stompt dat je hand dan een mooie weerstand voelt in combinatie met een straffe veerconstante.quote:
quote:
Begrijpelijkquote:Op maandag 31 januari 2011 10:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Is fijn als je in een buik stompt dat je hand dan een mooie weerstand voelt in combinatie met een straffe veerconstante.
Crokyquote:Op maandag 31 januari 2011 11:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Bolognese en paprika. Misschien ook nog naturel.
D'r zijn mensen die 't fijn vinden als hun vuist wordt opgezwolgen en totaal verdwijnt.quote:
Er zijn ook mensen die gewoon een klein stijfje krijgen van een helmquote:Op maandag 31 januari 2011 11:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
D'r zijn mensen die 't fijn vinden als hun vuist wordt opgezwolgen en totaal verdwijnt.
Ik vind 't zo fijn dat het toch is blijven hangen.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die gewoon een klein stijfje krijgen van een helm![]()
[ afbeelding ]
Rio een aai over z'n bol gegeven?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ik ben goed bezig geweestJippie me
Zoiets kan je toch niet vergetenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind 't zo fijn dat het toch is blijven hangen.
Nee, m'n kamer opgeruimd en alles voor stage voorbereidquote:Op maandag 31 januari 2011 11:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Rio een aai over z'n bol gegeven?
Hey! Ja jij ook felicidades! Jep, we hebben je gemistquote:Op maandag 31 januari 2011 10:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey birthday-buddy, nog feli. Lees dat jouw feest dus ook gelaagd was![]()
Die zijn er natuurlijk ookquote:Op maandag 31 januari 2011 11:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
D'r zijn mensen die 't fijn vinden als hun vuist wordt opgezwolgen en totaal verdwijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |