Doe het. En drink wat sap met vitamines erin (dus geen energiedrank).quote:Op maandag 31 januari 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb echt veel te weinig gegeten afgelopen weekend.
Gelukkig, dan kan ik het bij hardlopen houdenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk. Maar een beetje kerel doet ook kracht
Ik zei enkel iets over mannen.. wie weet wat ik van vrouwen verwacht!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:45 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig, dan kan ik het bij hardlopen houden
Jij verwacht een lichtelijke two-pack bij vrouwen?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zei enkel iets over mannen.. wie weet wat ik van vrouwen verwacht!
quote:
Ik heb wel meloen gegetenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ik heb nog zooooveel over!?
Had het gezegd! Er was genoeg!
Ik ook!quote:
Als ik dat ga verwachten dan mag ik zelf nog heeeeeeeeel hard aan de slagquote:Op maandag 31 januari 2011 10:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij verwacht een lichtelijke two-pack bij vrouwen?
Hey birthday-buddy, nog feli. Lees dat jouw feest dus ook gelaagd wasquote:Op maandag 31 januari 2011 10:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik mijn maagdelijkheid! Eindelijk!
Wat verwacht je van vrouwen?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zei enkel iets over mannen.. wie weet wat ik van vrouwen verwacht!
Een beetje vrouw doet dat ook natuurlijk!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:32 schreef Cue_ het volgende:
Klopt natuurlijk. Maar een beetje kerel doet ook kracht
Oh, hm.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik dat ga verwachten dan mag ik zelf nog heeeeeeeeel hard aan de slag
Gelukkig, want dat heb ik nog nietquote:Op maandag 31 januari 2011 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik dat ga verwachten dan mag ik zelf nog heeeeeeeeel hard aan de slag
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaan we meteen zo beginnen vandaag?
Gelaagde feesten zijn altijd interessant.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey birthday-buddy, nog feli. Lees dat jouw feest dus ook gelaagd was![]()
Dat snap ik, maar tussen mooi en realistisch.. is een grote stapquote:Op maandag 31 januari 2011 10:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, hm.
Ik vind dat altijd wel mooi bij vrouwen. Het moet geen sixpack worden, dat is wat té.
De kakkers naast de kampers, altijd leuk.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelaagde feesten zijn altijd interessant.
Is de grote stap doenbaar?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar tussen mooi en realistisch.. is een grote stap
jij denkt aan sandwiches? .7quote:Op maandag 31 januari 2011 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelaagde feesten zijn altijd interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |