Binnenkort niet meer neequote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh goed! Dus geen vervelende exen meer in huis?
Ehm, dat is nog steeds Discipline hoor!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
Maar discipline wil ik het niet meer noemen. Eerder moest ik mijzelf echt wel er naartoe slepen enzo. Nu is het gewoon gewoonte en een verplichting naar mezelf toe, omdat ik anders gelijk weer aankom
Klopt natuurlijk. Maar een beetje kerel doet ook krachtquote:Op maandag 31 januari 2011 10:31 schreef STING het volgende:
Hangt er vanaf wat je doel is. Als je alleen cardio wil doen, is alleen hardlopen prima. Maar als je ook aan kracht wil werken, moet je de sportschool in. Ik wil beide, dus wil hardlopen en de sportschool in
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Binnenkort niet meer nee![]()
Donderdag de sleutel en dan hopen dat ik er snel in kan
Dat soort uitspraken vind ik dan weer onzinquote:Op maandag 31 januari 2011 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk. Maar een beetje kerel doet ook kracht
Hehe, ik dacht, een oude MILF, die kan wel wat hebben...quote:Op maandag 31 januari 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht, zo'n onderdeurtje kan vast niet veel schade aanrichten...
Ja, ik vond het supergezellig, allemaal leuke lieve mensen ookJust say when
Jaquote:
Vandaar ook PI en smiliequote:Op maandag 31 januari 2011 10:33 schreef STING het volgende:
Dat soort uitspraken vind ik dan weer onzinMaar idd, beide is het beste
Yeaah.. ik ben gedisciplineerdquote:Op maandag 31 januari 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
Ehm, dat is nog steeds Discipline hoor!
Is dat een zeer zware vorm?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:35 schreef L-E het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb de Rifoki-griep te pakken.
Beter neem je een tosti van eigen bodem jij.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen! Boh, nog hoofdpijn, had gehoopt dat die wel weg zou zijn nu.
Hey, hinkelend alle banken afstruinen?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:35 schreef L-E het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, hinkelend alle banken afstruinen?
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:35 schreef L-E het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter neem je een tosti van eigen bodem jij.
We moeten maar niet meer tongzoenen.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
O jee, ik hoop niet dat je hem aan mij door hebt gegeven.
Ah, je bent dus toch niet alles kwijt van die nacht...quote:
En ik heb nog zooooveel over!?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb echt veel te weinig gegeten afgelopen weekend.
Ik ookquote:Op maandag 31 januari 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb echt veel te weinig gegeten afgelopen weekend.
Ik mijn maagdelijkheid! Eindelijk!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, je bent dus toch niet alles kwijt van die nacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |