Laat het dan ookquote:
1 poot in het graf, is dat midden in het leven tegenwoordig?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat sta jij toch midden in het leven
Voor een rosetje is het nog wat vroeg, maar ik ga straks wel een sherry'tje doen met de buurvrouwquote:Op maandag 31 januari 2011 09:33 schreef STING het volgende:
[..]
Laat het dan ook
Straks ga je nog dingen roepen, dat je zo lekker fijntjes een roséééééééétje op de bank gaat nuttigen en daarna lekker gek gaat doen.
Lekker gek doen met de buurvrouw, duidelijkquote:Op maandag 31 januari 2011 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor een rosetje is het nog wat vroeg, maar ik ga straks wel een sherry'tje doen met de buurvrouw
Dat staat iedereen vanaf zijn geboortequote:Op maandag 31 januari 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 poot in het graf, is dat midden in het leven tegenwoordig?.
Leuke buufquote:Op maandag 31 januari 2011 09:34 schreef STING het volgende:
[..]
Lekker gek doen met de buurvrouw, duidelijk
Ok, 1,5 been dan, mierenfornicatortjequote:Op maandag 31 januari 2011 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat staat iedereen vanaf zijn geboorte
Curros met chocolade. Spaans ontbijtquote:
Gracias! Jij over 10 dagen toch? 9 feb?quote:
De 12equote:Op maandag 31 januari 2011 10:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gracias! Jij over 10 dagen toch? 9 feb?
ah ok! Top.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De 12e
Leuk feestje gehad? Kwamen toch een stel fokkers langs ofzo?
Hehe. Dat is meer dan genoeg. Ik haal het nietquote:Op maandag 31 januari 2011 10:11 schreef El_Matador het volgende:
ah ok! Top.
Ja, was geweldig. We hadden 9 FOK!kers in huis.
Nog feliquote:Op maandag 31 januari 2011 10:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ah ok! Top.
Ja, was geweldig. We hadden 9 FOK!kers in huis.
Dank je! Je hebt wat gemist...quote:
Been onder de kraan!!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:13 schreef Nouk84 het volgende:
TyfusEr gooit net een collega heet water over mijn been heen. En laat heet water hier ook écht heet water zijn
Godverdomme dat doet pijn zeg..
Jij nodigt ook FOK!kers uit?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe. Dat is meer dan genoeg. Ik haal het niet
Een paar vrienden van mij zijn fokkers hequote:Op maandag 31 januari 2011 10:14 schreef El_Matador het volgende:
Jij nodigt ook FOK!kers uit?
Ja, was een lekker groepje! En goed gestapt.
Dametje!quote:Op maandag 31 januari 2011 09:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stingetje! gozertje! Kereltje!
Hoe is het met jou dan?
Ja, niet echt een optiequote:
Dan is het wat pijnlijker. Sterktequote:Op maandag 31 januari 2011 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
Ja, niet echt een optie![]()
Heb ook nog eens een panty aan
Sinaasappeltje erin en het is weer goedquote:Op maandag 31 januari 2011 10:15 schreef STING het volgende:
Dametje!
Klein beetje verkouden, but nothing vitamin C can't cure. Voor de rest goed
En hoe is het met jou?
Vast wel, maar ik heb net gedouchtquote:Op maandag 31 januari 2011 10:16 schreef Cue_ het volgende:
Dan is het wat pijnlijker. Sterkte
Geen douche tot je beschikking daar?
Sinaasappeltje? Vitamine pilletje. Gelijk goed doenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sinaasappeltje erin en het is weer goed
Hier gaat ie goed hoor
Nee begrijp ik, maarja ik noem alles maar op wat mogelijk is. f alles.. de voor de hand liggende dingen :quote:Op maandag 31 januari 2011 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik heb net gedouchtHeb ook niet zoveel zin om me hier om te kleden enz..
Nu je het zegt.. die moet ik nog nemenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:20 schreef STING het volgende:
Sinaasappeltje? Vitamine pilletje. Gelijk goed doen
Mooi. Hoe gaat het sporten?
Which is a good or bad thing?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:21 schreef Cue_ het volgende:
Nog altijd hetzelfde. Weinig aan veranderd
Geloof ik graag jaquote:
Heyquote:Op maandag 31 januari 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen! Boh, nog hoofdpijn, had gehoopt dat die wel weg zou zijn nu.
Een huppelfeessie!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof ik graag ja![]()
Ik had soort van mn eigen feestje hier
Ja weinig eigenlijkquote:Op maandag 31 januari 2011 10:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een huppelfeessie!
Wat hebbie gedaan?
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey
Ik zal volgende keer minder diep stoten
Beide?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:24 schreef STING het volgende:
Which is a good or bad thing?
Sinds ik weer hardloop buiten, heb ik me helemaal niet meer in de sportschool vertoond. Kijken of ik daar deze week weer verandering in kan brengen
Ik heb zo'n bewondering voor jouw discipline!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beide?
Ik sport nog altijd 3x minimaal in de week. Soms met wat meer zin dan de andere keer.
Heb ook het hardlopen (jaja wel loopband)opgepikt en dat gaat wel lekker![]()
Maar in cm of kilo's is niks meer te zien.
Dat hoor je wel vaker ja. Maar ik ben van mening dat het hardlopen een aanvulling moet zijn, dus je moet jezelf wel weer die sportschool inschoppen
Ik zal mijn best doen...quote:Op maandag 31 januari 2011 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hey you!
Ja pfff, je moet wel wat voorzichtiger zijn met oude dames
Oh goed! Dus geen vervelende exen meer in huis?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja weinig eigenlijk![]()
Voornamelijk proosten op mn nieuwe huisje
Nicequote:Op maandag 31 januari 2011 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beide?
Ik sport nog altijd 3x minimaal in de week. Soms met wat meer zin dan de andere keer.
Heb ook het hardlopen (jaja wel loopband)opgepikt en dat gaat wel lekker![]()
Maar in cm of kilo's is niks meer te zien.
Hangt er vanaf wat je doel is. Als je alleen cardio wil doen, is alleen hardlopen prima. Maar als je ook aan kracht wil werken, moet je de sportschool in. Ik wil beide, dus wil hardlopen en de sportschool inquote:Dat hoor je wel vaker ja. Maar ik ben van mening dat het hardlopen een aanvulling moet zijn, dus je moet jezelf wel weer die sportschool inschoppen
Ik dacht, zo'n onderdeurtje kan vast niet veel schade aanrichten...quote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen...
Was een tov avondje
Wanneer weer?
Currosquote:Op maandag 31 januari 2011 10:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Curros met chocolade. Spaans ontbijt![]()
En mijn verjaardagstreat.
Dank jequote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb zo'n bewondering voor jouw discipline!
Binnenkort niet meer neequote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh goed! Dus geen vervelende exen meer in huis?
Ehm, dat is nog steeds Discipline hoor!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
Maar discipline wil ik het niet meer noemen. Eerder moest ik mijzelf echt wel er naartoe slepen enzo. Nu is het gewoon gewoonte en een verplichting naar mezelf toe, omdat ik anders gelijk weer aankom
Klopt natuurlijk. Maar een beetje kerel doet ook krachtquote:Op maandag 31 januari 2011 10:31 schreef STING het volgende:
Hangt er vanaf wat je doel is. Als je alleen cardio wil doen, is alleen hardlopen prima. Maar als je ook aan kracht wil werken, moet je de sportschool in. Ik wil beide, dus wil hardlopen en de sportschool in
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Binnenkort niet meer nee![]()
Donderdag de sleutel en dan hopen dat ik er snel in kan
Dat soort uitspraken vind ik dan weer onzinquote:Op maandag 31 januari 2011 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk. Maar een beetje kerel doet ook kracht
Hehe, ik dacht, een oude MILF, die kan wel wat hebben...quote:Op maandag 31 januari 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht, zo'n onderdeurtje kan vast niet veel schade aanrichten...
Ja, ik vond het supergezellig, allemaal leuke lieve mensen ookJust say when
Jaquote:
Vandaar ook PI en smiliequote:Op maandag 31 januari 2011 10:33 schreef STING het volgende:
Dat soort uitspraken vind ik dan weer onzinMaar idd, beide is het beste
Yeaah.. ik ben gedisciplineerdquote:Op maandag 31 januari 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
Ehm, dat is nog steeds Discipline hoor!
Is dat een zeer zware vorm?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:35 schreef L-E het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb de Rifoki-griep te pakken.
Beter neem je een tosti van eigen bodem jij.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen! Boh, nog hoofdpijn, had gehoopt dat die wel weg zou zijn nu.
Hey, hinkelend alle banken afstruinen?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:35 schreef L-E het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, hinkelend alle banken afstruinen?
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:35 schreef L-E het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter neem je een tosti van eigen bodem jij.
We moeten maar niet meer tongzoenen.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
O jee, ik hoop niet dat je hem aan mij door hebt gegeven.
Ah, je bent dus toch niet alles kwijt van die nacht...quote:
En ik heb nog zooooveel over!?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb echt veel te weinig gegeten afgelopen weekend.
Ik ookquote:Op maandag 31 januari 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik mijn maagdelijkheid! Eindelijk!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, je bent dus toch niet alles kwijt van die nacht...
Doe het. En drink wat sap met vitamines erin (dus geen energiedrank).quote:Op maandag 31 januari 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kan ik het bij hardlopen houdenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zei enkel iets over mannen.. wie weet wat ik van vrouwen verwacht!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:45 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig, dan kan ik het bij hardlopen houden
Jij verwacht een lichtelijke two-pack bij vrouwen?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zei enkel iets over mannen.. wie weet wat ik van vrouwen verwacht!
quote:
Ik heb wel meloen gegetenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ik heb nog zooooveel over!?
Had het gezegd! Er was genoeg!
Ik ook!quote:
Als ik dat ga verwachten dan mag ik zelf nog heeeeeeeeel hard aan de slagquote:Op maandag 31 januari 2011 10:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij verwacht een lichtelijke two-pack bij vrouwen?
Hey birthday-buddy, nog feli. Lees dat jouw feest dus ook gelaagd wasquote:Op maandag 31 januari 2011 10:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik mijn maagdelijkheid! Eindelijk!
Wat verwacht je van vrouwen?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zei enkel iets over mannen.. wie weet wat ik van vrouwen verwacht!
Een beetje vrouw doet dat ook natuurlijk!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:32 schreef Cue_ het volgende:
Oh, hm.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik dat ga verwachten dan mag ik zelf nog heeeeeeeeel hard aan de slag
Gelukkig, want dat heb ik nog nietquote:Op maandag 31 januari 2011 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik dat ga verwachten dan mag ik zelf nog heeeeeeeeel hard aan de slag
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaan we meteen zo beginnen vandaag?
Gelaagde feesten zijn altijd interessant.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey birthday-buddy, nog feli. Lees dat jouw feest dus ook gelaagd was![]()
Dat snap ik, maar tussen mooi en realistisch.. is een grote stapquote:Op maandag 31 januari 2011 10:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, hm.
Ik vind dat altijd wel mooi bij vrouwen. Het moet geen sixpack worden, dat is wat té.
De kakkers naast de kampers, altijd leuk.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelaagde feesten zijn altijd interessant.
Is de grote stap doenbaar?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar tussen mooi en realistisch.. is een grote stap
jij denkt aan sandwiches? .7quote:Op maandag 31 januari 2011 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn feest was natuurlijk geslaagderderder, je snapt het welquote:Op maandag 31 januari 2011 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |