quote:Op maandag 31 januari 2011 10:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij had toch een "metalsik" of hoe noemde je het nou, het komt ineens in me op
Ik heb geen tijdquote:Op maandag 31 januari 2011 10:15 schreef dragems het volgende:
[..]
ooh ik ben bijna weer beter hoor. dus we kunnen al wel iets afspreken![]()
zie TTquote:Op maandag 31 januari 2011 10:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij had toch een "metalsik" of hoe noemde je het nou, het komt ineens in me op
OHquote:
ja had in 2007quote:Op maandag 31 januari 2011 10:17 schreef djkoelkast het volgende:
bazenbaard moet 1 woord zijn,
maar ik zei je "had", op die oudere foto's
ikke niet. maar nu ga ik echt weer verder met school.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, jij vindt metalsikken en bazenbaarden vies.
Stiekem wel jaquote:Op maandag 31 januari 2011 10:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, jij vindt metalsikken en bazenbaarden vies.
Och jongens toch, Zaterdag had ik bij de friettent lekker een frietje gehaald met Sate maar ik geloof niet dat die helemaal goed meer was. Ik zou die avond nog weggaan maar heb heel de avond op de WC gezeten en ben van armoede maar naar bed gegaan. Het is nu nog steeds neit over. Dat is niet goed toch?quote:
Voedselvergiftiging. Dan moet je kippensoep eten.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Och jongens toch, Zaterdag had ik bij de friettent lekker een frietje gehaald met Sate maar ik geloof niet dat die helemaal goed meer was. Ik zou die avond nog weggaan maar heb heel de avond op de WC gezeten en ben van armoede maar naar bed gegaan. Het is nu nog steeds neit over. Dat is niet goed toch?
Dat is de bedoelingquote:Op maandag 31 januari 2011 10:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Och jongens toch, Zaterdag had ik bij de friettent lekker een frietje gehaald met Sate maar ik geloof niet dat die helemaal goed meer was. Ik zou die avond nog weggaan maar heb heel de avond op de WC gezeten en ben van armoede maar naar bed gegaan. Het is nu nog steeds neit over. Dat is niet goed toch?
kippensoep?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voedselvergiftiging. Dan moet je kippensoep eten.
Ik kan niet rechtop lopen van de buikpijn maar ben op me werk, misschien zo even naar de huisarts toch maarquote:Op maandag 31 januari 2011 10:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voedselvergiftiging. Dan moet je kippensoep eten.
Beterschap babequote:Op maandag 31 januari 2011 10:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan niet rechtop lopen van de buikpijn maar ben op me werk, misschien zo even naar de huisarts toch maar
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:27 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik vind deze muziek Dj. wel geniaal
Doe datquote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef djkoelkast het volgende:
Keukenopruimmuziek, anders is Popje niet te genieten![]()
En ik ga dus even helpen.
ben net wakker.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was geen turks, cultuurbarbaar.
Wat heb je beloofd is dan de logische vraagquote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm zo lekker naar de markt... ik moet echt in vervolg eerst nadenken voor ik wat beloof
Bob marley is schoonmaak muziek.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef djkoelkast het volgende:
Keukenopruimmuziek, anders is Popje niet te genieten![]()
En ik ga dus even helpen.
om mee te gaan naar de markt.. dacht dat dat duidelijk was..quote:Op maandag 31 januari 2011 10:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat heb je beloofd is dan de logische vraag
Dankjequote:
Ik zou wel van 12 tot 1 kunnen. maar nog niet zeker heb straks ook een NL toets waar ik nog wat zooi voor moet doornemenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Jongens er zijn nog gaten.
Dj. Koelkast is van het vullen dus wie wil?
12.00 - 13.00
17.00 - 18.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00
21.00 - 22.00
ik blijf het raar vinden dat er op dit tijdstip toch nog mensen zijn.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik blijf het raar vinden dat er op dit tijdstip toch nog mensen zijn.
Ik dacht om "willekeurig moeilijk voedsel" te koken, waardoor je dus naar de markt moest etc.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
om mee te gaan naar de markt.. dacht dat dat duidelijk was..
Neequote:
Ik blijf het raar vinden dat er wel mensen zijn..maar dat die zo weinig postenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik blijf het raar vinden dat er op dit tijdstip toch nog mensen zijn.
Misschien kunnen jullie het even doorgeven aan de DJ voor mequote:Op maandag 31 januari 2011 10:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
!!!
Mijn uitzending van 3 uur kan misschien wat later beginnen ivm schoolwerk!
Ik weet niet hoe veel later
!!!
misschien hebben ze niks te vertellenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden dat er wel mensen zijn..maar dat die zo weinig posten
neu.. de markt hier stelt toch geen reet voor.. daarvoor bel ik altijd mijn oude werkgever.. dan word het gewoon bij de hanos besteldquote:Op maandag 31 januari 2011 10:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik dacht om "willekeurig moeilijk voedsel" te koken, waardoor je dus naar de markt moest etc.
Je bent een engel!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Jongens er zijn nog gaten.
Dj. Koelkast is van het vullen dus wie wil?
12.00 - 13.00
17.00 - 18.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00
21.00 - 22.00
quote:
Just trying to helpquote:Op maandag 31 januari 2011 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je bent een engel!
En ik heb deze plekken inderdaad nog vrij, al is 12-13 de minst belangrijke want die kan ik zelf ook opvullen.
Jij vindt mij niet meer lievquote:Op maandag 31 januari 2011 10:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie het even doorgeven aan de DJ voor me
Nee, totaal nietquote:
dat denk ik.. maar toch hebben die mensen normaal wel wat te vertellenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:43 schreef Roburtt het volgende:
[..]
misschien hebben ze niks te vertellen
Dit heeft toch niet per se met jou te maken?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij vindt mij niet meer liev![]()
dus dan help ik jou ook niet meer
Liev!quote:
Zie je, hij is gewoon booschquote:Op maandag 31 januari 2011 10:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit heeft toch niet per se met jou te maken?
Nu pauze, ciao
Há, dat ken ik. Ik werd er het 1e uur uitgestuurd omdat ik mijn ogen niet open kon houdenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat denk ik.. maar toch hebben die mensen normaal wel wat te vertellen![]()
ach zal wel aan de ochtend liggen.. opstartproblemen enzo
haha.. oei.. toch maar eerder slapen invervolgquote:Op maandag 31 januari 2011 10:45 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Há, dat ken ik. Ik werd er het 1e uur uitgestuurd omdat ik mijn ogen niet open kon houden
Ja, ik kan wel eerder naar bed gaan, maar dan val ik alsnog niet in slaapquote:Op maandag 31 januari 2011 10:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha.. oei.. toch maar eerder slapen invervolg
Ja, gisteren geluktquote:Op maandag 31 januari 2011 10:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Haaaaaai![]()
Lukt het nu gewoon te luisteren?
Ik ken het! irritant hequote:Op maandag 31 januari 2011 10:46 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel eerder naar bed gaan, maar dan val ik alsnog niet in slaap
Gaten moeten gevuld wordenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Liev!![]()
Zal vanmiddag ook nog eens rondvragen, met een vol rooster is het toch beter dan met al die gaten er in.
uiteraard!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ken het! irritant he![]()
heeft mijn slaapliedje nog geholpen
Doen we Diggy Dex toch nog een keerquote:Op maandag 31 januari 2011 10:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ken het! irritant he![]()
heeft mijn slaapliedje nog geholpen
Ik moet binnekort naar de tandarts om een gaatje te vullenquote:
Dus heb het niet voor niets gezongen/getyptquote:Op maandag 31 januari 2011 10:48 schreef Roburtt het volgende:
[..]
uiteraard!
Ik sliep rond half 3. En toen ik daarna op mn wekker keek was het 06.50, en ik had het gevoel alsof ik gewoon de hele nacht wakker was gebleven. Erg licht geslapen dus.
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar nu moet ík aan een aubergine denken.
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
blegh het gaat te snel voor me op de telefoon, spreek jullie straks misschien wel
even de radio aanzetten.quote:
quote:
Sex voor de Buch, indianenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar nu moet ík aan een aubergine denken.
Volgens mij kun je dat beter aan je Y. vragen, die heeft 't allemaal al.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme alsof ik nog nooit op mezelf heb gewoond![]()
Ik heb echt even geen idee wat ik allemaal moet regelen voor mn huisje
Geniaal wel datquote:
Ik bedoel dingen als gas en licht, internet en verder kom ik dus nietquote:Op maandag 31 januari 2011 10:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat beter aan je Y. vragen, die heeft 't allemaal al.
Ciao!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga naar de markt.. tot vanmiddag lieve mensjes![]()
![]()
Veel plezierquote:Op maandag 31 januari 2011 10:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
houdoeequote:Op maandag 31 januari 2011 10:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Dj, wil je zo even [insert titel en artiest] draaien? Ok thnxquote:Op maandag 31 januari 2011 11:03 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Draai zo ook maar even slagmalsklubben- welcome to destiny ook zoiets als dit
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dj, wil je zo even [insert titel en artiest] draaien? Ok thnx
Tuurlijkquote:Op maandag 31 januari 2011 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry ik vind draai even nou niet echt vriendelijkquote:
Zie het werktquote:
Hoi jijquote:
Ik mag er niet aan denken maar uhmquote:
Requesttijd User Nummer Afgespeeldquote:Op maandag 31 januari 2011 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:07 schreef Pizzalucht het volgende:
Is dat van de radioserver?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. War kan/ga je er aan doen?
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:07 schreef Pizzalucht het volgende:
Ze mogen wel eens Nederlands lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zijn Fransen tochquote:Op maandag 31 januari 2011 11:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze mogen wel eens Nederlands leren
JA DIT IS, DE LEIPE MOCRO FLAVOURquote:Op maandag 31 januari 2011 11:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kun je vergeten natuurlijk
[..]
BaardJean
Dat liedjequote:Op maandag 31 januari 2011 11:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
JA DIT IS, DE LEIPE MOCRO FLAVOUR![]()
![]()
Nee, van tunetune.net, maar heb het volgens mij al gefixtquote:Op maandag 31 januari 2011 11:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Is dat van de radioserver?. War kan/ga je er aan doen?
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
JA DIT IS, DE LEIPE MOCRO FLAVOUR![]()
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gelukkig ben je ouder en wijzer geworden.
Het was een grapjequote:Op maandag 31 januari 2011 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]echt niet
![]()
Je kunt als je me heel liev aankijkt "ik ben je zat" horen, maar alleen omdat die ZO slecht is dat hij bijna goed wordt, vooral vanwege de slechte teksten.
En ben ik house gaan luisterenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Grapjas jij zo op de vroege ochtendquote:Op maandag 31 januari 2011 11:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
blockquote:Op maandag 31 januari 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
WIE is maarten en WAAROM moet hij zich 3000000x achter elkaar aanmelden op MSN![]()
Ik heb geen chatloggeschiedenis van dit figuur en ik heb alles nog vanaf 2006.
Verwijderen is een optie en het is APquote:Op maandag 31 januari 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
WIE is maarten en WAAROM moet hij zich 3000000x achter elkaar aanmelden op MSN![]()
Ik heb geen chatloggeschiedenis van dit figuur en ik heb alles nog vanaf 2006.
Stuur je het op? Leuke prank wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb snot, kan ik iemand blij maken ermee?
Ow maar sowieso rapquote:Op maandag 31 januari 2011 11:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Weer van die fijne discussies over muzieksmaak.
Dat zou best AP kunnen zijn jaquote:Op maandag 31 januari 2011 11:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Verwijderen is een optie en het is AP.
Stomme client danquote:Op maandag 31 januari 2011 11:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan zie ik 'm nog aanmelden, dan zal ik moeten deleten
Patricia Paayquote:Op maandag 31 januari 2011 11:13 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
patricia paay? wat is dit dan weer?
Zoiets hoorde ik alquote:Op maandag 31 januari 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Patricia Paay![]()
De NL versie van Barbra Streisand
Leuk manquote:Op maandag 31 januari 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Patricia Paay![]()
De NL versie van Barbra Streisand
DOE DAT NOU NIETquote:Op maandag 31 januari 2011 11:14 schreef Watertornado het volgende:
Effe beeld bij het nummer
[ afbeelding ]
Wellus want die had mij gebloktquote:
Schaapwoensel.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:15 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Oke dit nummer is wel echt maaaaaster![]()
Slaapgebrekquote:
plaatje werkt niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:17 schreef PiRANiA het volgende:
koelkast, zie properties van gebruiker > alarms:
[ afbeelding ]
Formateer de laptop en plaats er niks op nadat deze geformateerd isquote:Op maandag 31 januari 2011 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb even hulp nodig:
Ik heb een laptop van mijn werk (een zonder cd speler).
Deze wordt weggegeven aan een tennisvereniging, liefdadigheid
Alleen wil ik dat ALLES van de schijf (of het OS, xp) verwijder wordt.
Bestaat er zulke software ?
Zo ja, wat is de naam ?
Nooit gebruiktquote:Op maandag 31 januari 2011 11:17 schreef PiRANiA het volgende:
koelkast, zie properties van gebruiker > alarms:
[ afbeelding ]
Ja maar dat moet je buiten het OS doenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb even hulp nodig:
Zo ja, wat is de naam ?
Effe linux bootusb maken en dan 100x nullen wegschrijvenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb even hulp nodig:
Zo ja, wat is de naam ?
Mjah op zich ging ik gisteren rond half 1 slapen maar mn ex moest vannacht naar schiedam dus om 3 werd ik wakker gemaakt. Nadeel van op de bank slapen wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja je ging slapen toen ik mijn bed uit ging, 5:30 ofzo was dat
Dat is simpel terug te draaienquote:Op maandag 31 januari 2011 11:17 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Formateer de laptop en plaats er niks op nadat deze geformateerd is
DBANquote:Op maandag 31 januari 2011 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb even hulp nodig:
Zo ja, wat is de naam ?
Of Hiren's Boot CD voor de luie mensenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Effe linux bootusb maken en dan 100x nullen wegschrijven
Booten via USB kan wel denk ik...quote:Op maandag 31 januari 2011 11:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja maar dat moet je buiten het OS doen
dd if=/dev/zero of=/dev/sdaquote:Op maandag 31 januari 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Of Hiren's Boot CD voor de luie mensen
Ohja haha lelijkquote:Op maandag 31 januari 2011 11:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is simpel terug te draaien
En ik heb alleen een cd met een OS liggen hier, om in het formateer menu te komen.
Alleen heeft dat ding dus geen cd-writer.
Dat kan volgens de site alleen met een CDquote:
Ik gebruik gewoon altijd die van Windows maar zoals je hier hoort kun je beter iets van Linux doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Booten via USB kan wel denk ik...
Dus noem de naam maar aub
Elke linux distro werkt met dit command:quote:Op maandag 31 januari 2011 11:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat kan volgens de site alleen met een CD![]()
http://www.dban.org/download
Of zou ik die zooi ook op een usb stick kunnen gooien en daar mee booten ?
quote:
Hmm even proberen met een nieuw USB-stickjequote:Op maandag 31 januari 2011 11:19 schreef Pizzalucht het volgende:
http://www.hiren.info/pages/bootcd-on-usb-disk
Dan dus DSLquote:Op maandag 31 januari 2011 11:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Elke linux distro werkt met dit command:
[..]
KPDquote:Op maandag 31 januari 2011 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn externe hdd van mijn NAS is gewoon rot
Hij doet het nog wel in een andere pc, maar ik vertrouw hem niet meer.
Staat de oude KPD server op + al mijn serverbackups + gedownloade tv programma's (al gezien archiefje). 2TB schijfje.
Ik bestel maar een nieuwe.
Eeeecht welquote:Op maandag 31 januari 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh Koelkast wat draai je weer lekker
Of deze, daar zit alels in, met complete instructies voor USB install.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan dus DSL![]()
http://www.damnsmalllinux.org/download.html
Heerlijk zo op de ochtendquote:
KPD server?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn externe hdd van mijn NAS is gewoon rot
Hij doet het nog wel in een andere pc, maar ik vertrouw hem niet meer.
Staat de oude KPD server op + al mijn serverbackups + gedownloade tv programma's (al gezien archiefje). 2TB schijfje.
Ik bestel maar een nieuwe.
Spuit 11quote:
31-Jan-2011 11:14:51 Phats & Small - Turn Aroundquote:Op maandag 31 januari 2011 11:22 schreef Watertornado het volgende:
Van wie is dit nummer koelkast? Het klinkt als iets uit de stal van Aquagen/Warp Brothers maar die kunnen de sound natuurlijk ook alweer gejat hebben enzo.
Schijf is nog in orde, ik kan hem uitlezen onder DSL, maar de stroompoort is fysiek afgebroken. Denk dat ie een keer gevallen is. Hoe dan ook, backuppen, deze in de la en een nieuwe inzetten.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
KPD server?
Kan je niet even S.M.A.R.T. status checken?
Vieze fapper.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:25 schreef Pizzalucht het volgende:
Is KPD een beetje te doen?
Misschien maar eens toegang vragen
Mijn externe HDD heeft de onboard USB gemold, en zichzelfquote:Op maandag 31 januari 2011 11:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Schijf is nog in orde, ik kan hem uitlezen onder DSL, maar de stroompoort is fysiek afgebroken. Denk dat ie een keer gevallen is. Hoe dan ook, backuppen, deze in de la en een nieuwe inzetten.
Mwa...quote:Op maandag 31 januari 2011 11:25 schreef Pizzalucht het volgende:
Kan grappig zijn maar dat is ook allesquote:Op maandag 31 januari 2011 11:25 schreef Pizzalucht het volgende:
Precies, ik heb toegang gevraagd om te kunnen lachen, niet om te fappenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan grappig zijn maar dat is ook alles
Volgens mij wel en het was toen al slecht en nu nog slechterquote:Op maandag 31 januari 2011 11:26 schreef Watertornado het volgende:
Was dit trouwens de eerste verschijning van Ali B op het Nederlandse poptoneel?
KPD zit ook vol mensen die geld willen verdienen middels rapidshare accounts en dergelijke. Echt zoquote:
Ik kom er (gelukkig) nooitquote:Op maandag 31 januari 2011 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
KPD zit ook vol mensen die geld willen verdienen middels rapidshare accounts en dergelijke. Echt zo
Zeg zelf, da's een strakke lijn toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
IK GEEF HET TOE
JIJ hebt MIJ echt genakt
uhuhquote:Op maandag 31 januari 2011 11:29 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik heb het gevoel dat KPD sexy & gewaagd is maar dan 100x erger
(qua reacties)
Dames wij willen jullie bloot zienquote:Op maandag 31 januari 2011 11:29 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik heb het gevoel dat KPD sexy & gewaagd is maar dan 100x erger
(qua reacties)
Die rellen daarquote:Op maandag 31 januari 2011 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dames wij willen jullie bloot zien
Insert willekeurige foto van een lelijk dik wijf
100x WAAAUW meer, mooi hoor, lekker lichaam, wow wat een borsten, fijn lichaam
1x jezus wat een dikke trol, dat doe je toch niet
1000x hou je bek, post dan niet, wees blij dat er iemand post
Toch maar geen KPD danquote:Op maandag 31 januari 2011 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vergeet de "hmm lkkr hoor wil ik wel meer van sienquote:Op maandag 31 januari 2011 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
queuedquote:Op maandag 31 januari 2011 11:30 schreef Oceanview het volgende:
DJ heb je The shapeshifters - helter skelter?
Firefoxquote:Op maandag 31 januari 2011 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
queued
en dat ik niet zo snel achter elkaar mag posten isvooral omdat Opera op dat moment compleet uit de pan flipt.
hm hm ja lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vergeet de "hmm lkkr hoor wil ik wel meer van sien" niet
Dat zuigt he, ik mis mn abo. Daarmee kan het wel gewoonquote:Op maandag 31 januari 2011 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
queued
en dat ik niet zo snel achter elkaar mag posten isvooral omdat Opera op dat moment compleet uit de pan flipt.
Ik heb 1x die reacties gelezen in de mannenversie, maar halverwege de 1e pagina kon ik het al niet meer aanquote:Op maandag 31 januari 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vergeet de "hmm lkkr hoor wil ik wel meer van sien" niet
WHAHAHAHAquote:Op maandag 31 januari 2011 11:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
hm hm ja lekkermooi heb je meer dat wil ik wel sien hmm hmm
* PiRANiA gebruikt Operaquote:Op maandag 31 januari 2011 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
queued
De pm's die je krijgt dan zijn ook echt geniaalquote:Op maandag 31 januari 2011 11:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb 1x die reacties gelezen in de mannenversie, maar halverwege de 1e pagina kon ik het al niet meer aan
Die verwachtte ik maar alsnog FFquote:Op maandag 31 januari 2011 11:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
kutbrowser voor nerds. Is het 1e wat ik uit elke Linux distri sloop.
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:33 schreef naatje_1 het volgende:
Hmmm, lekkor lekkor, meer sien![]()
[ afbeelding ] Dat zijn leuken plaatjes [ afbeelding ]
Firefox is echt een droeftoeter modebrowser. Net als Chrome.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:32 schreef Pizzalucht het volgende:
Opera
Firefox als ik een tijdje niet in dit topic ben geweest en dan terug kom en hij alle nieuwe posts ophaalt
trololoquote:Op maandag 31 januari 2011 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Firefox is echt een droeftoeter modebrowser. Net als Chrome.
IE
IE6quote:Op maandag 31 januari 2011 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
IE
obvious troll is obviousquote:Op maandag 31 januari 2011 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
IE
FokR is toch wel de leukstequote:Op maandag 31 januari 2011 11:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die gasten die met een serieuze ondertoon in KPD posten zijn echt sneue rukkertjes
Ik snap hem nietquote:
8, want 9 vind ik kut.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik hoop dan dat je het over IE9 hebt
Vind ik ook, was jarenlang safari fan, maar nu toch overgestaptquote:Op maandag 31 januari 2011 11:36 schreef PiRANiA het volgende:
Op zich is chrome wel een fijne, lichte browser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |