quote:Op maandag 31 januari 2011 10:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij had toch een "metalsik" of hoe noemde je het nou, het komt ineens in me op
Ik heb geen tijdquote:Op maandag 31 januari 2011 10:15 schreef dragems het volgende:
[..]
ooh ik ben bijna weer beter hoor. dus we kunnen al wel iets afspreken![]()
zie TTquote:Op maandag 31 januari 2011 10:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij had toch een "metalsik" of hoe noemde je het nou, het komt ineens in me op
OHquote:
ja had in 2007quote:Op maandag 31 januari 2011 10:17 schreef djkoelkast het volgende:
bazenbaard moet 1 woord zijn,
maar ik zei je "had", op die oudere foto's
ikke niet. maar nu ga ik echt weer verder met school.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, jij vindt metalsikken en bazenbaarden vies.
Stiekem wel jaquote:Op maandag 31 januari 2011 10:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, jij vindt metalsikken en bazenbaarden vies.
Och jongens toch, Zaterdag had ik bij de friettent lekker een frietje gehaald met Sate maar ik geloof niet dat die helemaal goed meer was. Ik zou die avond nog weggaan maar heb heel de avond op de WC gezeten en ben van armoede maar naar bed gegaan. Het is nu nog steeds neit over. Dat is niet goed toch?quote:
Voedselvergiftiging. Dan moet je kippensoep eten.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Och jongens toch, Zaterdag had ik bij de friettent lekker een frietje gehaald met Sate maar ik geloof niet dat die helemaal goed meer was. Ik zou die avond nog weggaan maar heb heel de avond op de WC gezeten en ben van armoede maar naar bed gegaan. Het is nu nog steeds neit over. Dat is niet goed toch?
Dat is de bedoelingquote:Op maandag 31 januari 2011 10:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Och jongens toch, Zaterdag had ik bij de friettent lekker een frietje gehaald met Sate maar ik geloof niet dat die helemaal goed meer was. Ik zou die avond nog weggaan maar heb heel de avond op de WC gezeten en ben van armoede maar naar bed gegaan. Het is nu nog steeds neit over. Dat is niet goed toch?
kippensoep?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voedselvergiftiging. Dan moet je kippensoep eten.
Ik kan niet rechtop lopen van de buikpijn maar ben op me werk, misschien zo even naar de huisarts toch maarquote:Op maandag 31 januari 2011 10:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voedselvergiftiging. Dan moet je kippensoep eten.
Beterschap babequote:Op maandag 31 januari 2011 10:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan niet rechtop lopen van de buikpijn maar ben op me werk, misschien zo even naar de huisarts toch maar
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:27 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik vind deze muziek Dj. wel geniaal
Doe datquote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef djkoelkast het volgende:
Keukenopruimmuziek, anders is Popje niet te genieten![]()
En ik ga dus even helpen.
ben net wakker.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was geen turks, cultuurbarbaar.
Wat heb je beloofd is dan de logische vraagquote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm zo lekker naar de markt... ik moet echt in vervolg eerst nadenken voor ik wat beloof
Bob marley is schoonmaak muziek.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef djkoelkast het volgende:
Keukenopruimmuziek, anders is Popje niet te genieten![]()
En ik ga dus even helpen.
om mee te gaan naar de markt.. dacht dat dat duidelijk was..quote:Op maandag 31 januari 2011 10:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat heb je beloofd is dan de logische vraag
Dankjequote:
Ik zou wel van 12 tot 1 kunnen. maar nog niet zeker heb straks ook een NL toets waar ik nog wat zooi voor moet doornemenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Jongens er zijn nog gaten.
Dj. Koelkast is van het vullen dus wie wil?
12.00 - 13.00
17.00 - 18.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00
21.00 - 22.00
ik blijf het raar vinden dat er op dit tijdstip toch nog mensen zijn.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik blijf het raar vinden dat er op dit tijdstip toch nog mensen zijn.
Ik dacht om "willekeurig moeilijk voedsel" te koken, waardoor je dus naar de markt moest etc.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
om mee te gaan naar de markt.. dacht dat dat duidelijk was..
Neequote:
Ik blijf het raar vinden dat er wel mensen zijn..maar dat die zo weinig postenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik blijf het raar vinden dat er op dit tijdstip toch nog mensen zijn.
Misschien kunnen jullie het even doorgeven aan de DJ voor mequote:Op maandag 31 januari 2011 10:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
!!!
Mijn uitzending van 3 uur kan misschien wat later beginnen ivm schoolwerk!
Ik weet niet hoe veel later
!!!
misschien hebben ze niks te vertellenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden dat er wel mensen zijn..maar dat die zo weinig posten
neu.. de markt hier stelt toch geen reet voor.. daarvoor bel ik altijd mijn oude werkgever.. dan word het gewoon bij de hanos besteldquote:Op maandag 31 januari 2011 10:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik dacht om "willekeurig moeilijk voedsel" te koken, waardoor je dus naar de markt moest etc.
Je bent een engel!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Jongens er zijn nog gaten.
Dj. Koelkast is van het vullen dus wie wil?
12.00 - 13.00
17.00 - 18.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00
21.00 - 22.00
quote:
Just trying to helpquote:Op maandag 31 januari 2011 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je bent een engel!
En ik heb deze plekken inderdaad nog vrij, al is 12-13 de minst belangrijke want die kan ik zelf ook opvullen.
Jij vindt mij niet meer lievquote:Op maandag 31 januari 2011 10:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie het even doorgeven aan de DJ voor me
Nee, totaal nietquote:
dat denk ik.. maar toch hebben die mensen normaal wel wat te vertellenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:43 schreef Roburtt het volgende:
[..]
misschien hebben ze niks te vertellen
Dit heeft toch niet per se met jou te maken?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij vindt mij niet meer liev![]()
dus dan help ik jou ook niet meer
Liev!quote:
Zie je, hij is gewoon booschquote:Op maandag 31 januari 2011 10:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit heeft toch niet per se met jou te maken?
Nu pauze, ciao
Há, dat ken ik. Ik werd er het 1e uur uitgestuurd omdat ik mijn ogen niet open kon houdenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat denk ik.. maar toch hebben die mensen normaal wel wat te vertellen![]()
ach zal wel aan de ochtend liggen.. opstartproblemen enzo
haha.. oei.. toch maar eerder slapen invervolgquote:Op maandag 31 januari 2011 10:45 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Há, dat ken ik. Ik werd er het 1e uur uitgestuurd omdat ik mijn ogen niet open kon houden
Ja, ik kan wel eerder naar bed gaan, maar dan val ik alsnog niet in slaapquote:Op maandag 31 januari 2011 10:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha.. oei.. toch maar eerder slapen invervolg
Ja, gisteren geluktquote:Op maandag 31 januari 2011 10:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Haaaaaai![]()
Lukt het nu gewoon te luisteren?
Ik ken het! irritant hequote:Op maandag 31 januari 2011 10:46 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel eerder naar bed gaan, maar dan val ik alsnog niet in slaap
Gaten moeten gevuld wordenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Liev!![]()
Zal vanmiddag ook nog eens rondvragen, met een vol rooster is het toch beter dan met al die gaten er in.
uiteraard!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ken het! irritant he![]()
heeft mijn slaapliedje nog geholpen
Doen we Diggy Dex toch nog een keerquote:Op maandag 31 januari 2011 10:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ken het! irritant he![]()
heeft mijn slaapliedje nog geholpen
Ik moet binnekort naar de tandarts om een gaatje te vullenquote:
Dus heb het niet voor niets gezongen/getyptquote:Op maandag 31 januari 2011 10:48 schreef Roburtt het volgende:
[..]
uiteraard!
Ik sliep rond half 3. En toen ik daarna op mn wekker keek was het 06.50, en ik had het gevoel alsof ik gewoon de hele nacht wakker was gebleven. Erg licht geslapen dus.
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar nu moet ík aan een aubergine denken.
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
blegh het gaat te snel voor me op de telefoon, spreek jullie straks misschien wel
even de radio aanzetten.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |