Echt? Kutzooi inderdaad.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
weer 2 topics
Het is te verwarrend met een post 300 en 301
301 is de lapo, altijdquote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
weer 2 topics
Of je wacht gewoon tot je een slotje zietquote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
weer 2 topics
misschien een goede afspraak dat de ALLERLAATSTE post de lapo is? dus post 301 zou dan het nieuwe topic moeten makenquote:
Ja dat doe ik altijd, want ik raak ook altijd in de war met 300 en 301 en soms 302quote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of je wacht gewoon tot je een slotje ziet
eerst was ik 301 en gingen jullie verder in het andere topicquote:
Ja, jij bent degene die het fout doetquote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
misschien een goede afspraak dat de ALLERLAATSTE post de lapo is? dus post 301 zou dan het nieuwe topic moeten maken
ahhhhhhquote:Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eerst was ik 301 en gingen jullie verder in het andere topic
Oh ik kijk altijd welk topic ik het eerst zie in de lijst..quote:Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eerst was ik 301 en gingen jullie verder in het andere topic
vorige keer zeiden jullie dat ook en TOEN WAS IK 301 AAAAAAAAHHHHHh ik voel me zo genaaidquote:Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, jij bent degene die het fout doet
Ik ookquote:Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh ik kijk altijd welk topic ik het eerst zie in de lijst..
quote:Omdat ze wilden weten hoe het voelt om iemand te vermoorden, moordden twee tieners een heel gezin uit. Een jaar lang fantaseerden Alex Baranyi en David Anderson over welk geluid een baseball-knuppel zou maken als je daar iemand de hersens mee inslaat. Ze wilden weten hoe het zou voelen om een mes in menselijk vlees te steken. Alex en David lieten het helaas niet alleen bij fantasie. Een reconstructie van deze vierdubbele moord en een indringend gesprek met een van de moordenaars.
Mijn wekkertje gaat alweer om 4:20quote:Op zondag 30 januari 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
Ik moet naar bed hierna, morgen vroeg op.
Chauffeur vrachtauto hoort er ook wel een beetje bijquote:
Lijkt wel op de kamer waar die zigeuner de plantjes ging opeten.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat een afschuwelijk lelijke kamer
Dat dacht ik ook ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
Doorverbinden, hij geeft gewoon de telefoon door
haha ja dat was geniaalquote:Op zondag 30 januari 2011 22:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Lijkt wel op de kamer waar die zigeuner de plantjes ging opeten.
Ik mis Albertoquote:Op zondag 30 januari 2011 22:25 schreef TheKC het volgende:
Deze maand meer posts dan onze topmaand, terwijl er geen Alberto of Peter op was
Ik weet niet of Peter het daarmee eens is.quote:
zo zien alle industrieterreinpandkantoortjes eruitquote:Op zondag 30 januari 2011 22:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Lijkt wel op de kamer waar die zigeuner de plantjes ging opeten.
Weet ikquote:Op zondag 30 januari 2011 22:25 schreef Palomar het volgende:
[..]
zo zien alle industrieterreinpandkantoortjes eruit
Ik wil alleen Albertoquote:Op zondag 30 januari 2011 22:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Normaal is er altijd een promo van Das je goed recht
Komt wel goed schatje..quote:Op zondag 30 januari 2011 22:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik wil alleen Alberto
* Maraca stampvoet
Eigenlijk wel probeer er snel een eind aan te maken is nog net iets te gezelligquote:
Wel interessant om te zien wat zo iemand er toe brengt bij de PVV te gaan..quote:
Alweer?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Goed ik ben weg! Fijne avond allen en tot volgende week (zaterdag ben ik jarig trouwens)
Hoi! Niet teruglezenquote:
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik had het uit mn eigen gevonden.
18+![]()
Stelletje viezeriken
Oke, de rest misschien dan.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik wacht op reportage
Hoezo? De uitslag was toch al bekend?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:49 schreef xxiessiexx het volgende:
Boer zoekt vrouw was wel de moeite waard trouwens
Er is nog geen uitslag?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoezo? De uitslag was toch al bekend?
Owh.. die is dus al bekend btwquote:
zometeen bij reportage MILF tieten en kuttenquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zometeen bij reportage MILF tieten en kutten
Leuk.. gaat het SBS volk weer fappenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zometeen bij reportage MILF tieten en kutten
Oh wacht jij bedoelt denk ik Femke, die heeft ook een kind (en is best wel erg knapquote:
Toen ik op zondagavond nog mn eigen tv binnen handbereik had staanquote:Op zondag 30 januari 2011 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kijk in mijn eentje geloof ik
waar is die goede oude tijd dat reportage vaste kost was
Die is volgens mij nog steeds openquote:
HALLO WAAR HEBBEN WE HET OVERquote:
[SBS6] Wegmisbruikers & DAS je goed recht - 23 januari #1quote:Op zondag 30 januari 2011 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
HALLO WAAR HEBBEN WE HET OVER
oh twitter,
maar welke klb reeks?
wist juicyhill niet dat deze reeks al een half jaar bestaatquote:Op zondag 30 januari 2011 23:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
[SBS6] Wegmisbruikers & DAS je goed recht - 23 januari #1
Niet echt succesvol, maar geen slotje.
Jawelquote:Op zondag 30 januari 2011 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wist juicyhill niet dat deze reeks al een half jaar bestaat
lfeg drukl sonar de renosatiequote:Op zondag 30 januari 2011 23:07 schreef Maraca het volgende:
boehoe we hebben nu al een slechte reputatie
Dubbelpostquote:Op zondag 30 januari 2011 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die had ik nog nieteens opgemerkt...
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die had ik nog nieteens opgemerkt...
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:21 schreef Maraca het volgende:
Eujh.. iemand tweet dat Alberto dood is.. dat is niet lief
Jaquote:Op zondag 30 januari 2011 23:24 schreef tralalala het volgende:
Oh, dode Alberto was een antwoord op onze tweet.
Hoe oud schat je me?quote:
Niet doen op basis hiervanquote:Op zondag 30 januari 2011 23:45 schreef tralalala het volgende:
Ik krijg nu wel een beeld van Maraca en TheKC moet ik zeggen...
Nee, Koos weet dat allemaal uit z'n hoofd.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:48 schreef Maraca het volgende:
Koos-mailof eeh, twitter
hij moest het zeker even opzoeken
Koos leest het van een briefje voorquote:Op maandag 31 januari 2011 08:48 schreef Maraca het volgende:
Koos-mailof eeh, twitter
Waar?quote:Op maandag 31 januari 2011 08:48 schreef Maraca het volgende:
Koos-mailof eeh, twitter
Je weet zijn twitter toch wel?quote:
Je kiest toch zelf voor school.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:36 schreef tralalala het volgende:
Ik moet gewoon dinsdags van half 5 tot 6 naar school.![]()
Dat dit kan in Nederland!
Niet miepen, ik mag straks op de dinsdag van 's morgens vroeg tot 's avonds laat lesgevenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:36 schreef tralalala het volgende:
Ik moet gewoon dinsdags van half 5 tot 6 naar school.![]()
Dat dit kan in Nederland!
quote:
quote:@KooSpee Bij #wmb zeiden ze dat je geen telefoon in je hand mag houden, maar wel een nav. systeem. Wat als je TomTom op je telefoon hebt?
Zijn tekst is 139 tekensquote:Als je de navigatie op je mobiel gebruikt mag je hem tijdens het rijden niet vast houden 61a RVV verbiedt het vast houden, niet het bellen.
Kortom gewoon de agent overtuigen dat het een gloednieuw navigatiesysteem is die met breedbeeldscherm zodat je kruisingen beter aan kan zien komen etcquote:
Hij woont in Frieslandquote:
Dus zit Alberto waarschijnlijk op DIT MOMENT te confronterenquote:
Ik wil een afteller in m'n onderschriftquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan gaan we aftellen
Nog 26 dagen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:56 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Blik op de Weg zometeen, iemand???
Weinig gemist hoor.. DWDD wordt alsmaar saaier en saaier.quote:
Goed dat je het zegt, ik kijk meequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:56 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Blik op de Weg zometeen, iemand???
Zoon van mijn collega was te zien in die afleveringquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Weinig gemist hoor.. DWDD wordt alsmaar saaier en saaier.
Met clownsneus?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zoon van mijn collega was te zien in die aflevering
Ik hoop het nietquote:
quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:33 schreef Maraca het volgende:
Blik op de Weg verweert zich tegen Koos Spee
Dacht ik ook al te herkennenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef Maraca het volgende:
Maar volgens mij zag ik ook een stukje Hengelo
Ja, waar die fietser door rood gaat bij die kruising Volgens mij is dat het kruispunt bij mij in de buurtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |