Echt? Kutzooi inderdaad.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
weer 2 topics
Het is te verwarrend met een post 300 en 301
301 is de lapo, altijdquote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
weer 2 topics
Of je wacht gewoon tot je een slotje zietquote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
weer 2 topics
misschien een goede afspraak dat de ALLERLAATSTE post de lapo is? dus post 301 zou dan het nieuwe topic moeten makenquote:
Ja dat doe ik altijd, want ik raak ook altijd in de war met 300 en 301 en soms 302quote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of je wacht gewoon tot je een slotje ziet
eerst was ik 301 en gingen jullie verder in het andere topicquote:
Ja, jij bent degene die het fout doetquote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
misschien een goede afspraak dat de ALLERLAATSTE post de lapo is? dus post 301 zou dan het nieuwe topic moeten maken
ahhhhhhquote:Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eerst was ik 301 en gingen jullie verder in het andere topic
Oh ik kijk altijd welk topic ik het eerst zie in de lijst..quote:Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eerst was ik 301 en gingen jullie verder in het andere topic
vorige keer zeiden jullie dat ook en TOEN WAS IK 301 AAAAAAAAHHHHHh ik voel me zo genaaidquote:Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, jij bent degene die het fout doet
Ik ookquote:Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh ik kijk altijd welk topic ik het eerst zie in de lijst..
quote:Omdat ze wilden weten hoe het voelt om iemand te vermoorden, moordden twee tieners een heel gezin uit. Een jaar lang fantaseerden Alex Baranyi en David Anderson over welk geluid een baseball-knuppel zou maken als je daar iemand de hersens mee inslaat. Ze wilden weten hoe het zou voelen om een mes in menselijk vlees te steken. Alex en David lieten het helaas niet alleen bij fantasie. Een reconstructie van deze vierdubbele moord en een indringend gesprek met een van de moordenaars.
Mijn wekkertje gaat alweer om 4:20quote:Op zondag 30 januari 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
Ik moet naar bed hierna, morgen vroeg op.
Chauffeur vrachtauto hoort er ook wel een beetje bijquote:
Lijkt wel op de kamer waar die zigeuner de plantjes ging opeten.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat een afschuwelijk lelijke kamer
Dat dacht ik ook ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
Doorverbinden, hij geeft gewoon de telefoon door
haha ja dat was geniaalquote:Op zondag 30 januari 2011 22:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Lijkt wel op de kamer waar die zigeuner de plantjes ging opeten.
Ik mis Albertoquote:Op zondag 30 januari 2011 22:25 schreef TheKC het volgende:
Deze maand meer posts dan onze topmaand, terwijl er geen Alberto of Peter op was
Ik weet niet of Peter het daarmee eens is.quote:
zo zien alle industrieterreinpandkantoortjes eruitquote:Op zondag 30 januari 2011 22:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Lijkt wel op de kamer waar die zigeuner de plantjes ging opeten.
Weet ikquote:Op zondag 30 januari 2011 22:25 schreef Palomar het volgende:
[..]
zo zien alle industrieterreinpandkantoortjes eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |