quote:
Zijn begeleidster.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
wowow wie is die geiledame rechts?
ja diequote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Een topic met deze TT had ook wel in R&P gekund.
Screenshot is zeker geen cumshot...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Screenshot door Stefan gemaakt.
cameraman kijkt naar het kontje van Yolanthe...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Screenshot door Stefan gemaakt.
Gastquote:Op zondag 30 januari 2011 22:45 schreef Catch_me het volgende:
Whahaha ik zeg net tegen een mattie, die bolle met die bril is vast en zeker een fokker
Ik omdat dit topic me interesseert.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:45 schreef Paul het volgende:
Wat doen al die webloggers hier? Gaan jullie hier een item over maken ofzo?
Nu z'n gezicht nog.quote:
Zie hem kijken, bwehe.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:14 schreef Stefan het volgende:
Thom irriteert collegafotografen![]()
[ afbeelding ]
Wtf waarom kijken ze zo boos?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:14 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Net gekeken vet grappig cola over toetsenbord etcquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Net gekeken vet grappig cola over toetsenbord etc
ok!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:59 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Wel jammer van die winkel grap, die wordt nu wel oud.
oh, nu begrijp ik mquote:Op zondag 30 januari 2011 23:59 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Wel jammer van die winkel grap, die wordt nu wel oud.
Ik wil in een soap spelenquote:Op maandag 31 januari 2011 00:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Leuken strip he, ik maak je wel een BNer hoor, komt goed
whaha! Die blikken.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:14 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word geil van je egeltjequote:Op maandag 31 januari 2011 00:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik zat daarstraks bij de tv: "die kerel ken ik!" Mn ouders keken me een partij raar aan...
quote:Op maandag 31 januari 2011 00:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Dus ik uitleggen: "Ja, van FOK! enzo." Mn vader: "Ontmoet je die mensen in het echt?"
Was jij heel lang weg of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 31 januari 2011 00:07 schreef TwyLight het volgende:
Ik doe altijd net alsof ik nog nooit van fok gehoord heb
zo'n 8 maanden jaquote:Op maandag 31 januari 2011 00:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Was jij heel lang weg of ligt dat aan mij?
Goeie! Zo doe je dat!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:14 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Juice, held, ik vind het stoer! Waar zijn de pics?quote:
Doe maar beide, je ziet er niet verkeerd uit hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 00:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Bedoel je: "Ik word geil van je, egeltje." Of juist van mn egeltje?
Dat ja, als het goed is kunnen we dan van dichtbij zien wat Yolanthe met dr tanden gedaan heeft.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Juice, held, ik vind het stoer! Waar zijn de pics?
Dat is hem, ik ken hem, Juice is een held, en jij ziet er niet veel anders uit.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:11 schreef TwyLight het volgende:
Als dat echt juicyhil isalhoewel, zo'n beeld heb ik wel bij hem
Dankjequote:Op maandag 31 januari 2011 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Juice, held, ik vind het stoer! Waar zijn de pics?
^quote:Op maandag 31 januari 2011 00:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dankjehet was ook echt vechten om een plaatsje
Maar ik ben bezig met bewerken, hij is ze nu allemaal aan het converten.
lolwut?quote:Op maandag 31 januari 2011 00:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is hem, ik ken hem, Juice is een held, en jij ziet er niet veel anders uit.
/Care hoe iemand eruit ziet, held liet zich niet wegjagen door de paperazzi en wij hebben zo mooie pics ^O
Nice nice.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dankjehet was ook echt vechten om een plaatsje
Maar ik ben bezig met bewerken, hij is ze nu allemaal aan het converten.
Dhutquote:
Idd, respect voor JHquote:
Euh ja, wat valt er niet te snappen?quote:Op maandag 31 januari 2011 00:19 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben blijkbaar de enige die er niks van snapt?
Wat snap je niet aan 'Juicyhil' en 'op tv'?quote:Op maandag 31 januari 2011 00:19 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben blijkbaar de enige die er niks van snapt?
Zo is het! Juicy is mijn held!quote:Op maandag 31 januari 2011 00:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
/Care hoe iemand eruit ziet, held liet zich niet wegjagen door de paperazzi en wij hebben zo mooie pics ^O
Dan moet hij zelf ook niet gaan haten op mensen die niet helemaal het uiterlijk mee hebben, die jongen in zijn fotoboek is een ware adonis vergeleken met hem, maar toch moet hij daar weer belachelijk over doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sinds wanneer zeik ik mensen af om hun uiterlijk?quote:Op maandag 31 januari 2011 00:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan moet hij zelf ook niet gaan haten op mensen die niet helemaal het uiterlijk mee hebben, die jongen in zijn fotoboek is een ware adonis vergeleken met hem, maar toch moet hij daar weer belachelijk over doen.
Dat hij verder een ware held is, nou goed dat zijn jou woorden en dat wil ik dan wel geloven, voor zover iemand een held kan zijn.
Ik had altijd begrepen dat die 2, geen idee meer hoe ze heten, voornamelijk om die reden populair waren. Als dat niet zo is, excuus.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sinds wanneer zeik ik mensen af om hun uiterlijk?
Ben je misschien in de war met die schaakkampioen?quote:Op maandag 31 januari 2011 00:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik had altijd begrepen dat die 2, geen idee meer hoe ze heten, voornamelijk om die reden populair waren. Als dat niet zo is, excuus.
He?quote:Op maandag 31 januari 2011 00:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik had altijd begrepen dat die 2, geen idee meer hoe ze heten, voornamelijk om die reden populair waren. Als dat niet zo is, excuus.
Huh?quote:
Ememmie ofzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ben je misschien in de war met die schaakkampioen?
Ja bagger, wil geen topickaap hebben hier. Het gaat over Juicyhill!quote:Op maandag 31 januari 2011 00:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ben je misschien in de war met die schaakkampioen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 00:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja bagger, wil geen topickaap hebben hier. Het gaat over Juicyhill!
Nee hoor. Ik vind alleen dat ze eng lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Zal ik het topic even opzoeken waar je hun belachelijk maaktequote:Op maandag 31 januari 2011 00:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind alleen dat ze eng lachen
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:14 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
OMFG, dat zou geweldig zijn! Misschien moet de titel dan nog wat extremer. Fotografenrel ofzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:37 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga zo hard lachen als ze hier in shownieuws wat over zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |