Is ie ook.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:12 schreef Guanabana het volgende:
Gatsie. eigenlijk vind ik Jan Dulles een beetje een zelfingenomen kwal.
ja hequote:Op zondag 30 januari 2011 22:13 schreef TheVulture het volgende:
De koude oorlog is er echt wel tussen Yo en J's
in de stoo oh oh ooommmmquote:
Nou alleen paupervolk dat naar Sterren.nl kijkt vind dit echt leuk.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:13 schreef MilaNL het volgende:
In Europa houden ze van betere nummers, betere aankleding en betere artiesten. Ze zijn ook veel simpeler dan wij.
Lijkt me dat J Koorstlip Yolanthe eens even lekker moet kussen danquote:Op zondag 30 januari 2011 22:13 schreef TheVulture het volgende:
De koude oorlog is er echt wel tussen Yo en J's
welke J ik ben blonTquote:Op zondag 30 januari 2011 22:14 schreef Cee het volgende:
Die ene J lijkt wel het lelijke broertje van Brad Pitt.
Annemieke.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:13 schreef Evertjan het volgende:
die Annemieke heeft echt wel een lekker pijpbekje
dat was het dan , geen stro oh oh oooommmquote:
ik nietquote:Op zondag 30 januari 2011 22:15 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik zou haar keihard doen... die Yolanthe
Nee het is sowieso slecht.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:15 schreef Evertjan het volgende:
Maakt het eigenlijk wel echt uit welk nummer er uit komt
dan gaat die denk ikquote:Op zondag 30 januari 2011 22:15 schreef Injetta het volgende:
IK snap er niks van.. als het publiek nu de stroom op 1 heeft???
nee jij hebt geen verstand van muziekquote:Op zondag 30 januari 2011 22:15 schreef Fascination het volgende:
De jury."Allemaal geweldige nummers!" What the hell, heb ik andere liedjes gehoord of zo.
Die linkse hé. Wat een kerel.quote:
Met dit soort inzendingen verlang ik naar de Toppers en Sieneke ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:15 schreef Guanabana het volgende:
Nou, wordt voor het eerst écht écht geen leuke inzending.
Stiekem waren Shine en Shalalie nog best wel te pruimen.
Haha right.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:16 schreef purmernoord het volgende:
[..]
nee jij hebt geen verstand van muziek
Ja dit dus.quote:
Dan had ik nog hoop gehad (ik ben vaak te hoopvol).quote:Op zondag 30 januari 2011 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met dat andere nummer was het vast wel gelukt ja.![]()
En terecht.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
De 3JS voelen zich afgezeken, volgens mij
ja klopt.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:16 schreef Paul het volgende:
WTF DIE FOTOGRAAF IS JUICYHILL MET BRIL EN DIK GEZICHT
Dat was ik zelfs vorig jaar nogquote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan had ik nog hoop gehad (ik ben vaak te hoopvol).
Dit.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef pfaf het volgende:
In deze fase van het nummer heeft 85% van Europa al weggezapt. En terecht.
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Temlin het volgende:
Denken dat Nederland in de finale kan komen
nee, het blijft zoquote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Dit gaat toch in het Engels vertaald worden nu?
Doorgestoken kaart....quote:Op zondag 30 januari 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
IEDEREEN OP FOK WILDE DE STROOM godver
Die ken ik niet. Ja, alleen van naam, maar verder ook niet.quote:
Dit nummer is niet meer beschikbaar of kan niet los besteld worden.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
Liedje is te downloaden
http://www.downloadmusic.nl/acties/3js-EU/
Jij ziet er vast beter uit?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef Silenus het volgende:
Ik vind die Volendamse inteeltkoppen ook veel te lelijk om naar het songfestival te sturen, dat is toch geen reclame voor ons mooie land.
Waarom niet gewoon een paar lekkere wijven?
screenshot!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:16 schreef Paul het volgende:
WTF DIE FOTOGRAAF IS JUICYHILL MET BRIL EN DIK GEZICHT
geldt voor mij ook, maar wie heeft er dan voor 5 ipv 2 gestemd, wat een nitwitsquote:Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef Hyundai het volgende:
Nouja, dit was mijn persoonlijke nummer 2, dus zo slecht is het niet.
neequote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef Cee het volgende:
Men weet niet hoe snel men dit af moet kappen.
Ooooeee Best 24 zou ik dat hebben?
Als nummer 2 ging dan hadden we voor ons gevoel nog het leukste nummer, dit is gewoon kutquote:Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef Injetta het volgende:
[..]
Doorgestoken kaart....![]()
Maar.. het maakt toch niks uit welk liedje gaat.. Met dat enge castratenstemmetje van die Jan en een nummer zonder enige pakkende melodie en een depressieve ondertoon hoeven we niks te verwachten.
Ja natuurlijkquote:
QFTquote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef Guanabana het volgende:
Nou, vorig jaar was het tenenkrommend op een hilarische manier. Nu was het alleen stom en saai.
Alleen als Guanabana ook meegaat.quote:
Greys dacht dat we de 11 uur wel zouden halen, dit is echt te snel afgekaptquote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef Cee het volgende:
Men weet niet hoe snel men dit af moet kappen.
Ooooeee Best 24 zou ik dat hebben?
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef purmernoord het volgende:
[..]
wacht maar af. We gaan hiermee veel punten scoren
PICS WILLEN WE!quote:
Vond je het niks, die zeemeermin-glitter-jurk?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef marcodej het volgende:
Mijn top vijf, hoewel ik het allemaal wel ok liedjes vond):
6. Yolanthe
Jij hebt echt geen smaak.quote:
Ook voor het ESF? Mooi en ESF zijn 2 dingenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:21 schreef lezzer het volgende:
Ik vond Weelderig Waardeloos dus het mooiste
maar niet voor het songfestivalquote:Op zondag 30 januari 2011 22:21 schreef lezzer het volgende:
Ik vond Weelderig Waardeloos dus het mooiste
Wel. Dit is pure trash-tv. Mag het?!quote:
Waar is dat?quote:
Ga je gang.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wel. Dit is pure trash-tv. Mag het?!
Ik vond het toch wel het toppunt dat ze moest zoeken op het briefje om de naam Rene Froger te vinden.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:22 schreef byah het volgende:
De tering, voor het 2e jaar op rij heb ik weer met verbazing naar de uitslag zitten kijken
met als toppunt, Yo die de uitslag voorleest met een stel ranzige fotografen op de achtergrond.
Ik was afgeleid door haar vissenbekje. Wat een gebit.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vond je het niks, die zeemeermin-glitter-jurk?
QFT to tha maximumquote:Op zondag 30 januari 2011 22:22 schreef female81 het volgende:
Ik heb de hele uitzending gapend uitgezeten, en had het vooraf al een beetje verwacht. Het is echt oer-Hollandse nuchterheid op z'n allersaaist. Die mensen zelf én alle vijf de nummers.![]()
Van de vijf is er naar mijn mening nog de beste uit gekomen, maar dan heb ik nog steeds niet het gevoel dat Europa het na één keer luisteren snapt.
Misschien was het met een beetje vrolijke, BZN-achtige folklore erin nog wat geworden, oubollig of niet.
Ja, precies, dus waarom niet gewoon het mooiste liedje sturen?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:22 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
maar niet voor het songfestival
dan heb je aardig wat drank nodig om dat mooi te vinden, uptempo is een stuk beter dan die ballads
maar we eindigen toch weer in de onderste helft
Er ligt geen enkel liedje makkelijk in het gehoor. Ook die zg. vlotte liedjes zijn vreselijk saai, lelijk gezongen, en liggen absoluut ongemakkelijk in het gehoor. Iedereen die de palingsound nog nooit gehoord heeft en dit hoort voor de eerste keer, zal denken WTF is dat voor muziek?? Is dat muziek?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef marcodej het volgende:
Nederland heeft duidelijk voor de makkelijk in het gehoor liggende liedjes gekozen. Goed voor het Songfestival misschien, maar het zijn niet per sé de mooiste liedjes. Verder wel prima popliedjes.
Oh dat heb ik niet, ik zat al driftig te zoeken op 2 en 3, dacht dat het een programma wasquote:
Echt hoor, als dat Wesley pijpt vreet ze hem helemaal op dat arme kind.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik was afgeleid door haar vissenbekje. Wat een gebit.
Eensch en niet zo'n beetje ook.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:22 schreef female81 het volgende:
Ik heb de hele uitzending gapend uitgezeten, en had het vooraf al een beetje verwacht. Het is echt oer-Hollandse nuchterheid op z'n allersaaist. Die mensen zelf én alle vijf de nummers.![]()
Van de vijf is er naar mijn mening nog de beste uit gekomen, maar dan heb ik nog steeds niet het gevoel dat Europa het na één keer luisteren snapt.
Ik heb er sinds Michelle (in 2001) niet meer zo weinig vertrouwen in gehad.![]()
Misschien was het met een beetje vrolijke, BZN-achtige folklore erin nog wat geworden, oubollig of niet.
Mee eens!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:22 schreef female81 het volgende:
Ik heb er sinds Michelle (in 2001) niet meer zo weinig vertrouwen in gehad.![]()
JA KUTquote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef RedFever007 het volgende:
We hadden gewoon de New Kids moeten sturen
Ze is palingen gewend, zou toch goed moeten komen?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hoor, als dat Wesley pijpt vreet ze hem helemaal op dat arme kind.
Hoe heet het en wie zingt het?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef Pino112 het volgende:
Goede titel trouwens van het nummer ten opzichte van Duitsland.
Zijn die berichten hier over zijn kleine pielemuis dus toch niet helemaal uit de lucht gegrepenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hoor, als dat Wesley pijpt vreet ze hem helemaal op dat arme kind.
http://www.sterren.nl/tvquote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet, ik zat al driftig te zoeken op 2 en 3, dacht dat het een programma was
Maar de winnaar is dan ook echt 13-in-dozijn...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:25 schreef marcodej het volgende:
De stemming is wel omgeslagen hier.Voor de uitzending vonden we het nog wel prima, maar nu is er geen reet meer aan.
Moet ook zeggen dat de liedjes me iets tegenvielen, vooral het winnende liedje.
Ik pak Sieneke er nog even bij, zelfs dat nummer is een factor 10000000000 beter.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:25 schreef Guanabana het volgende:
Pff, ik moet nu nodig even Shine luisteren hoor.
Met DJ Paul Elstak TURRRRRRBOOOOOquote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef RedFever007 het volgende:
We hadden gewoon de New Kids moeten sturen
quote:
Ik vond ze allemaal niet zo vrolijk. Zeker na het eerste negatieve commentaar wilden ze het liefst naar huis volgens mijquote:Op zondag 30 januari 2011 22:25 schreef marcodej het volgende:
Had die derde J er wel zin in eigenlijk? Wat een chagrijn.
DAT IS DJ PAUL ELSTAK JONGE! OF NIE? OF NIE?!?!?!?quote:
veel mensen scheren hun geslachtsdelen, Wesley scheert zn hoofd ....quote:Op zondag 30 januari 2011 22:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zijn die berichten hier over zijn kleine pielemuis dus toch niet helemaal uit de lucht gegrepen
Inderdaad het was echt een zure bedoelingquote:Op zondag 30 januari 2011 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vond ze allemaal niet zo vrolijk. Zeker na het eerste negatieve commentaar wilden ze het liefst naar huis volgens mij
Ik ben ook teleurgesteld, van nummer 2 had ik nog best wel zin om weer naar ESF te gaan, en nuquote:Op zondag 30 januari 2011 22:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ben echt zwaar teleurgesteld, wat een nietszeggend, 13-in-dozijn, oor-in-oor-uit nummer
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:28 schreef Cee het volgende:
Volgens mij zitten ze nu in de kleedkamer even hardop te vloeken en te vergodverdomme-waarom-zijn-we-hieraan-begonnen.
Ik ben voorquote:Op zondag 30 januari 2011 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil volgend jaar gewoon weer een grote finale met 8 verschillende liedjes en artiesten zoals we gewend waren
Inderdaad. Wat een sjaggerijnige kop de hele tijd...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:25 schreef marcodej het volgende:
Had die derde J er wel zin in eigenlijk? Wat een chagrijn.
*STAMP STAMP STAMP STAMP*quote:Op zondag 30 januari 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
DAT IS DJ PAUL ELSTAK JONGE! OF NIE? OF NIE?!?!?!?
Alles klinkt goed na dit.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:28 schreef Guanabana het volgende:
Moet je nu Shine luisteren. Wat een geweldig nummer is het nu.