quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
De eerste heeft tieten en de tweede heeft het festival al meerdere keren gewonnen. Hind heeft niks.
Deze is wel leukquote:
Ik zit al klaar met mn vlaggetje en mijn tabletquote:Op zondag 30 januari 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig heeft het social media gedoe ook NSF bereikt.
Straks gaan we ook naar de Red Room toch?
Ja dat is makkelijk, het vorige liedje was niksquote:
jawel, ze heeft haaaaarquote:Op zondag 30 januari 2011 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
De eerste heeft tieten en de tweede heeft het festival al meerdere keren gewonnen. Hind heeft niks.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zit al klaar met mn vlaggetje en mijn tablet![]()
Ze heeft haar op d'r tanden!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
jawel, ze heeft haaaaar
en ze heeft iets aan dr tanden gedaan
"ben je het er mee eens" krijgen we ook nog 20 keer vanavondquote:Op zondag 30 januari 2011 21:38 schreef Dirkh het volgende:
"Mooie beelden en mooie woorden."
Dat moet een tekst zijn die Yolanthe aanspreekt.
Ze zijn bang dat er mensen zijn die het met een -t schrijven.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef amaranta het volgende:
Waarom staat er song 1, song 2
Het zijn toch gewoon liederen?
Wat is er mis met lied 1, lied 2?
Nee, het is minder erg dan het eerste liedje.. Maar niemand kan toch serieus geloven dat dit hoger komt dan de laatste 3 plaatsen straks in de halve finale??quote:Op zondag 30 januari 2011 21:38 schreef ChatGirl het volgende:
Het is beter als het eerste nummer, maar ik ben er nog niet van overtuigd.
quote:
ik heb toen gehuild....quote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Hoi mensen!
Ik weet vorig jaar nog zo goed, wat een mooie avond was dat
Vorig jaar was cool jaquote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Hoi mensen!
Ik weet vorig jaar nog zo goed, wat een mooie avond was dat
Oh, nu zie ik het ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Annemieke Schollaardt, irritante dj bij 3fm.
Gehuild van ellende of van het lachen?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik heb toen gehuild....
deel jij deze mening?
Tranen in overvloedquote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik heb toen gehuild....
deel jij deze mening?
Das een beetje kutjes, er is nu geen reclamequote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef Cee het volgende:
Verdomme dit gaat te snel, ik wil chocomel pakken.
Ze heeft wel gelijk.. want het maakt ook niks uit... dit is niet de sound die gaat scoren op het songfestival...quote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef iBenny het volgende:
'Van mij mag het elk liedje zijn. Het maakt mij niet uit'
Zeg dan niks
Goede oude tijd.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef Dirkh het volgende:
Sieneke! Toen het songfestival nog leuk was.
En Nederland voor lul stond. Nog steeds trouwens.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef Dirkh het volgende:
Sieneke! Toen het songfestival nog leuk was.
En laten ze hem daar maar ook houden.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef heloef het volgende:
Alain Clark in beeld waarom sturen we hem niet
Ik denk dat Greys toch wel staat te soppen...quote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Jan echt om te janken zo slecht zingen vanavond
Jou heb ik ook lang niet gezien.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Dat eerste nummer was trouwens wel het saaiste dat ik ooit gehoord heb hoor!
het wordt weer drie keer niks dit jaar.
met de toppers niet dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
En Nederland voor lul stond. Nog steeds trouwens.
Klopt, hij kan veel beter. Met De Beste Zanger van Nederland vond ik hem stukken beter.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Jan echt om te janken zo slecht zingen vanavond
Die wilt nietquote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef heloef het volgende:
Alain Clark in beeld waarom sturen we hem niet
Nee hoor.. dit nummer is nog saaier. Ik krijg spontaan een enorme gaapaanval..quote:Op zondag 30 januari 2011 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Dat eerste nummer was trouwens wel het saaiste dat ik ooit gehoord heb hoor!
Ik vond Shine beter dan Shalalie. Maar ook dat was natuurlijk.quote:
Is het niet deels deze Aalsmeer toko?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Klopt, hij kan veel beter. Met De Beste Zanger van Nederland vond ik hem stukken beter.
Yvonne ben je er niet bij?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef yvonne het volgende:
Wat een vreselijk geluid en slecht gezongen
Ik zap alleen maar ff langs, en het staat me vrij om te melden dat dit echt onzin is.quote:
Aalsmeer?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het niet deels deze Aalsmeer toko?
Ja ik ook maar nu ik voor ONZ Radio draai ben ik daar blijven hangen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, ik zei dat ik zou blijven hangen in het 3fm-topic hè
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef chufi het volgende:
linkeroog van Y zit waarschijnlijk iets te vol geplakt zodat ze die nauwelijks open krijgt of zat nog een restje sneldrogend zaad van Wesley op ...
Neequote:
Daarom doen ze dit nu even hup snel in een avondje, 'vroeger' werd het uitgesmeerd over meerdere weken.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zap alleen maar ff langs, en het staat me vrij om te melden dat dit echt onzin is.
Het songfestival leeft allang niet meer in NL. Misschien nog bij een paar homo's en chronisch ongestelde Wibrajurken...
Ah shitquote:Op zondag 30 januari 2011 21:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
NeeBrechtje moest gister opgehaald worden van haar werk ziek
Kijk naar Dingedong dan. Hebben we ook mee gewonnen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:45 schreef MissJ het volgende:
Alsof een Nederlandse act ooit het songfestival gaat winnen![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom doen we nog mee eigenlijk?
Ja, flink balen.quote:
Vanwege de l0Lz!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:45 schreef MissJ het volgende:
![]()
![]()
![]()
omdat wij er dan lekker over kunnen zeuren in ESFquote:Op zondag 30 januari 2011 21:45 schreef MissJ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik vond Shine beter dan dit en Sieneke.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:45 schreef Guanabana het volgende:
Oke, ik ga iets heel ergs zeggen, maar ik vond Sieneke leuker (leuker he, niet per se beter!) dan deze saaie gaapnummers!
Omdat dit... ESF op FOK!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:45 schreef MissJ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sieneke is ook een schatjequote:Op zondag 30 januari 2011 21:45 schreef Guanabana het volgende:
Oke, ik ga iets heel ergs zeggen, maar ik vond Sieneke leuker (leuker he, niet per se beter!) dan deze saaie gaapnummers!
Shine is ook een onderschat nummer. Voor een songfestivalnummer.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond Shine beter dan dit en Sieneke.
ja maar toen was het anders, dat was 30 jaar geleden ofzo.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kijk naar Dingedong dan. Hebben we ook mee gewonnen.
Ik vind álles bter dan deze ellendequote:Op zondag 30 januari 2011 21:45 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij is Eric dan nog wel enigszins degene die eerlijk zegt wat ie er van vind. De rest heb ik zo'n idee dat ze er een beetje politiek omheenlullen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:45 schreef Injetta het volgende:
Yolanthe vond dit mooi...
Eric vindt het een enorm hoog niveau, waanzinnig, te gek, mooi, etc...
Maar het moet niet naar het songfestival. Gelukkig is hij nog een beetje bij zinnen.
das wel leuk jaquote:
Ik vond Shiiiiiiiine echt fantastischquote:Op zondag 30 januari 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond Shine beter dan dit en Sieneke.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:45 schreef Guanabana het volgende:
Ik voel die verbondenheid van tijdens SR weer terugkomen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Shine is ook een onderschat nummer. Voor een songfestivalnummer.![]()
Lekker!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef MadMaster het volgende:
Iemand een toastje paling of haring?
[ afbeelding ]
Hij swingt wel lekker, helaas hebben ze hem te ver door geremixedquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Voor die debiele remix wel ja. Zoals het op het NSF was, was het leuk.
Klopt vond ik ook al, alleen werd het wiegenlied nog leukquote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef Cee het volgende:
Deze lijkt een beetje op dat ene nummer van ze. Wiegelied?
Ik vond het ook leuk ik kan het niet ontkennen.quote:
Ohja, dat was jij hequote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel die verbondenheid van tijdens SR weer terugkomen.
Ik houd t wel bij mn kaasbolletejes. Trouwens wel een goed nummer om een plaspauze in te lassen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef MadMaster het volgende:
Iemand een toastje paling of haring?
[ afbeelding ]
ja, vind ik dus ookquote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Heel erg mooi dit... dit zou ook wel eens heel goed kunnen scoren bij de jury's
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
Voorlopig is het voor mij de 3 nee's
Dat je me vergeten bent zeg.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Heel erg mooi dit... dit zou ook wel eens heel goed kunnen scoren bij de jury's
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef amaranta het volgende:
er begint een ader op mijn hoofd te kloppen waarvan ik het bestaan nog niet kende...
Dit dus, dus ditquote:Op zondag 30 januari 2011 21:49 schreef amaranta het volgende:
mooi lied, maar niet echt esf materiaal
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat je me vergeten bent zeg.
Ik ben jou niet vergeten.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:50 schreef Cee het volgende:
"And now onto the Netherlands, who are represented by the Three Gays. Their song is called Beautifully Crap."
"And now onto the Netherlands, who are represented by the Three Jays. Their song is called Beautifully Crap."
Hell Yeah!!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Stop ze in Gothicpakken en je maakt kans. En laat die gitaar vuurspuwen ofzo.
"And now onto the Netherlands, who are represented by the Three Jays. Their song is called Beautifully Crap."
Dat dus........quote:Op zondag 30 januari 2011 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Oke, tenzij het vijfde nummer briljant is.... nummer drie sturen en weer janken dat het vriendjespolitiek is wanneer we de finale wéér niet halen
juist ja, dat bedoel ik.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Stop ze in Gothicpakken en je maakt kans. En laat die gitaar vuurspuwen ofzo.
Froger zei al, slagroompuntenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:51 schreef RedFever007 het volgende:
Ver-schrik-kelijk![]()
We gaan zeker punten pakken daar
die vatte ik ook nietquote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef MadMaster het volgende:
In Europa verstaat niemand er een moer van...
Nee, dus die andere songs waren niet Nederlands
Dat had inderdaad kunnen scorenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef GekkeGast het volgende:
Zo nummer als wiegelied moeten ze hebben... Lekker vrolijk
NEE IK HEB HET GEMIST!quote:
dat nummerquote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef GekkeGast het volgende:
Zo nummer als wiegelied moeten ze hebben... Lekker vrolijk
leve de autocuequote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef Hyundai het volgende:
Daniël Dekker een songfestivalkenner?!_!
Wat een goedkope manier van Yolanthe om Cornald Maas weg te werken
Ik kom ik kom er aan!quote:
in gele zwembroekquote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef RedFever007 het volgende:
Kunnen we Dries Roelvink niet sturen![]()
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef Dirkh het volgende:
Volgens mij zijn de vlaggetjes ook gezakt.
Je blijft er af...quote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kom ik kom er aan!
Klinkt beter dan deze onzin.
Te langzame opbouw, nummer 2 moet het wordenquote:
Wij kunnen het nog mooi vinden om de tekst, iemand die de tekst niet kan verstaan kan dat al niet.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
Nummer 2, met als runner-up nummer 5. De rest zetten ze maar lekker op een album ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |