quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
De eerste heeft tieten en de tweede heeft het festival al meerdere keren gewonnen. Hind heeft niks.
Deze is wel leukquote:
Ik zit al klaar met mn vlaggetje en mijn tabletquote:Op zondag 30 januari 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig heeft het social media gedoe ook NSF bereikt.
Straks gaan we ook naar de Red Room toch?
Ja dat is makkelijk, het vorige liedje was niksquote:
jawel, ze heeft haaaaarquote:Op zondag 30 januari 2011 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
De eerste heeft tieten en de tweede heeft het festival al meerdere keren gewonnen. Hind heeft niks.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zit al klaar met mn vlaggetje en mijn tablet![]()
Ze heeft haar op d'r tanden!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
jawel, ze heeft haaaaar
en ze heeft iets aan dr tanden gedaan
"ben je het er mee eens" krijgen we ook nog 20 keer vanavondquote:Op zondag 30 januari 2011 21:38 schreef Dirkh het volgende:
"Mooie beelden en mooie woorden."
Dat moet een tekst zijn die Yolanthe aanspreekt.
Ze zijn bang dat er mensen zijn die het met een -t schrijven.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef amaranta het volgende:
Waarom staat er song 1, song 2
Het zijn toch gewoon liederen?
Wat is er mis met lied 1, lied 2?
Nee, het is minder erg dan het eerste liedje.. Maar niemand kan toch serieus geloven dat dit hoger komt dan de laatste 3 plaatsen straks in de halve finale??quote:Op zondag 30 januari 2011 21:38 schreef ChatGirl het volgende:
Het is beter als het eerste nummer, maar ik ben er nog niet van overtuigd.
quote:
ik heb toen gehuild....quote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Hoi mensen!
Ik weet vorig jaar nog zo goed, wat een mooie avond was dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |