Dat is waar NRC naar linktquote:Op zondag 30 januari 2011 18:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
Thnx!
ElBaradei
We shall continue to exercise our right of peaceful demonstration and restore our freedom & dignity.Regime violence will backfire badly
4:16 PM Jan 26th via web
maar dus niet wat NRC melde?
ik zie het nou ook , ook op EJA , ik had er al letterlijk mn vraagtekens bij(gezet)quote:Op zondag 30 januari 2011 18:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
CNN geeft toch echt beelden van El Baradei met megafoon...
Zowel gisteren als vandaagquote:Op zondag 30 januari 2011 18:34 schreef cptmarco het volgende:
is Mubarak eigenlijk na vrijdagavond nog op de televisie geweest???
volgens mij niet...quote:Op zondag 30 januari 2011 18:34 schreef cptmarco het volgende:
quote:
laat maarquote:
Ja. Geen toespraak oid, hij zat daar gewoon met z'n dooie kop tussen de adviseurs en legerleiders.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:34 schreef cptmarco het volgende:
O.a. Vrolijk zwaaiend toen hij nieuwe ministers benoemde voor de sierquote:Op zondag 30 januari 2011 18:34 schreef cptmarco het volgende:
Gisteren met nieuwe VP en vandaag in overleg met 't een of ander (wat was dat ook al weer?)quote:Op zondag 30 januari 2011 18:35 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Maar of dat live was of dat ie het gepland had...
maar ze praten er hier doorheen...quote:Op zondag 30 januari 2011 18:35 schreef Toverheks het volgende:
je ziet hem nu spreken door een megafoon op AJE
gisteren toch, om die andere kwibus te benoemenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:34 schreef cptmarco het volgende:
link deed het niet goed , melden ze nu ook en geven andere link 6:32quote:
Omar Suleiman, VPquote:Op zondag 30 januari 2011 18:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gisteren toch, om die andere kwibus te benoemen
quote:Farrah3m Farrah
Hey guys,Im hearing ppl r saying tht tmrw thy're moving protsts 2Masr Elgedeeda;just so u knw, thts whr presidential palace is(interesting?)
ja die, ook zo man met zo een maffiahoofd en zo een vals lachjequote:
"brutal Spy-chief"quote:Op zondag 30 januari 2011 18:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja die, ook zo man met zo een maffiahoofd en zo een vals lachje
Als er 'live' in beeld staat kun je ervan uitgaan dat het live is.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:37 schreef Djoezt het volgende:
Zijn de beelden van de 'Livestream' van AJE live? Want net was 't ook al een herhaling van een eerdere uitzending van hun nieuwsshow..
Protesteren binnen het zicht van de leiding is psychologisch gezien natuurlijk wel beter. Toch minder ver van zijn (luxe) bed show voor Mubarak.quote:
staat latest pictures en volgens mij als er live is staat er in de andere kant live dus??/quote:Op zondag 30 januari 2011 18:37 schreef Djoezt het volgende:
Zijn de beelden van de 'Livestream' van AJE live? Want net was 't ook al een herhaling van een eerdere uitzending van hun nieuwsshow..
er staat nu latest pictures , maar zal van paar minuten geleden zijn ( 10 ?)quote:Op zondag 30 januari 2011 18:37 schreef Djoezt het volgende:
Is nu niet live, El Baradei schijnt al weg te zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:37 schreef Djoezt het volgende:
De thugs trekken weer hun uniform aan?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:39 schreef Muridae het volgende:
Headline op Al Arabiya :
De politie gaat morgen weer aan het werk.
Bord-op-schoot (of in mijn geval: bord-op-laptop) revolutiequote:
quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: Speaker of the Egyptian Parliament, Dr Fathi Suroor "The former government has failed to meet the demands of the parliament"
Thanks. Klopt.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
staat latest pictures en volgens mij als er live is staat er in de andere kant live dus??/
Only the good die young.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:43 schreef sunny16947 het volgende:
Waarom worden dit soort figuren zo oud en krijgen ze niet een fatale ziekte?
Onkruid vergaat niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:43 schreef sunny16947 het volgende:
Waarom worden dit soort figuren zo oud en krijgen ze niet een fatale ziekte?
nee, lijkt het niet echt op, wat wel gezegt is dat het leger NIET op het volk zal schietenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:45 schreef Carine-C het volgende:
Hele dag weggeweest en nu scannend bijgelezen, dank voor alle caps en updates!
Ik heb niet zo snel iets gelezen over het leger, maar die hebben nog steeds geen keuze gemaakt?
Cool!quote:
Dankjewelquote:Op zondag 30 januari 2011 18:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
nee, lijkt het niet echt op, wat wel gezegt is dat het leger NIET op het volk zal schieten
quote:Jan25voices Jan25 Voices
Reuters: Police getting back to streets of #Egypt for traffic, crime control but not sent in to confront protesters #jan25 #jan28
Suske en Wiske en de markante mubarakquote:Op zondag 30 januari 2011 18:47 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
![]()
Ik voorzie een Mubarak en de Rebellerende Rotjeugd-stripboek
Nee hoor. Er is nog steeds een avondklok. Er zijn nog steeds 100.000 mensen op Tahrir plein. Mubarak is nog steeds de baas. Ze vormen nog steeds een nieuwe regering ...quote:
Mag dat wel van Mubarak?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:48 schreef Daniel1976 het volgende:
++ URGENT +++ PLEASE RT +++ Egyptian activists create an autonomous Internet +++ http://werebuild.eu/wiki/Egypt/Main_Page
quote:NRC Live:
Tijd voor een samenvatting:
Egpyte is de zesde dag van de protesten ingegaan. Halverwege de ochtend liep het Tahrir-plein weer vol.
Toen de avondklok inging, vlogen er gevechtsvliegtuigen laag over het plein. De menigte reageerde met gejuich.
ElBaradei heeft zich opgeworpen tot leider. De grootste oppositiepartij, de Moslimbroederschap schijnt hem te steunen. Op het Tahrir-plein gaf ElBaradei een korte toespraak met een megafoon. Hij noemde de protesten 'het begin van het einde van de regime'
In heel Egypte wordt in de grote steden de avondklok genegeerd.
Morgen komt de politie weer terug op straat, meldt Al Jazeera, om 'de veiligheid te waarborgen'. Er zal geen interactie met demonstranten plaatsvinden.
quote:NRC Live:
De BBC brengt dit verslag van een vrouw uit Saoedi-Arabië die familie in Kairo heeft:
"My two sisters are in Cairo and Tanta. They are terrified, crying in their locked and barricaded flats. Meanwhile the husbands are downstairs, manning the barricaded against any would-be looters. My young nephew, who normally likes to play with toy soldiers, now has a real big tank sitting outside his window, and he is terrified too. All the shops are gutted, and the family don't know where they will find food in the next days. The sooner this transition is over, the better for all of us. It would help if the international community would be more outspoken and forthright."
nrc spreekt zichzelf ook lekker tegen .... laatste link zegt ;quote:Op zondag 30 januari 2011 18:46 schreef Pien85 het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)daag-nog-vertrekken/
nrc houd het tempo ook niet bij denk ik.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:52 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
beetje vaag ? zal wel mijn moeheid zijn , want kan het zo niet meer volgen ....
quote:garyyounge: So it seems there is a way to fight for democratic reform in the Arab world that doesn't involve the US bombing and torturing. Who knew?
ik denk het ...quote:Op zondag 30 januari 2011 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
nrc houd het tempo ook niet bij denk ik.
Mubarak en de Manifesterende Menigte ?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:47 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
![]()
Ik voorzie een Mubarak en de Rebellerende Rotjeugd-stripboek
Ik denk dat de MB de bevolking gaat helpen, dat is hun ding. Mubarak gebruikt ze al jaren als zwart schaap.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
6:54
NRC Live: The Guardian heeft een uitgebreide analyse over de ontsnapte gevangen in Egypte: Egypt protests: Cairo prison break prompts fear of fundamentalism
Escape of Muslim Brotherhood leaders from jail in Cairo leads to fears that hardline Islamists could gain influence http://www.guardian.co.uk(...)od-jail-escape-egypt
Ja van dat laatste baal ik ook. Gelukkig hebben we internet en streamsquote:Op zondag 30 januari 2011 18:57 schreef remlof het volgende:
Zo, wat is de verslaggeving op AJE vele malen beter dan op CNN. Heel jammer dat UPC het uit m'n digitale pakket heeft gegooid
Of Protesterende Pubersquote:Op zondag 30 januari 2011 18:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Mubarak en de Manifesterende Menigte ?
Thank God dat ik Ziggo hebquote:Op zondag 30 januari 2011 18:57 schreef remlof het volgende:
Zo, wat is de verslaggeving op AJE vele malen beter dan op CNN. Heel jammer dat UPC het uit m'n digitale pakket heeft gegooid
Das jammer want ook bij de eerste en 2e inval in irak werd er bij ons al veel Al Jazeera gekeken.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:57 schreef remlof het volgende:
Ja, dat zei ik net ook tegen mijn vriendquote:Op zondag 30 januari 2011 18:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
eerste keer vnadaag dat ik AJE reclame zie
Same herequote:Op zondag 30 januari 2011 18:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
eerste keer vnadaag dat ik AJE reclame zie
"Al Jazeera's Egypt coverage embarrasses U.S. cable news channels.", and WikiLeaks commented on their Twitter feed that "Yes, we may have helped Tunisia, Egypt. But let us not forget the elephant in the room: Al Jazeera + sat dishes".quote:Op zondag 30 januari 2011 18:57 schreef remlof het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:00 schreef Daniel1976 het volgende:
RNN: Now: in response to news of redeployment of Police tomorrow, protestors say they will arrest any police office they see.
ik hoop het , maar ja word er dadelijk weer gezegd dat het een islamitische staatsgreep word ... als je sommige reacties leest op bepaalde sitesquote:Op zondag 30 januari 2011 18:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk dat de MB de bevolking gaat helpen, dat is hun ding. Mubarak gebruikt ze al jaren als zwart schaap.
Bangmakerij. propaganda. Dat is al jaren de strategie van Mubarak.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik hoop het , maar ja word er dadelijk weer gezegd dat het een islamitische staatsgreep word ... als je sommige reacties leest op bepaalde sites
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |