Natuurlijk jongequote:Op zondag 30 januari 2011 18:27 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Nee dat is Israėlische propaganda om het Westen angst aan te jagen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik heb nu alleen jan25 voices op twitter open en die meld er niks over ja deze maar die staat er al ff ;
Citizens have secured streets, reports that numbers in Tahrir continuing to increase, Baradei heading there to speak #jan25 #egypt #jan28
maar als ik het bericht zo lees van NRC lijkt het of hij vanuit een eigen account heeft getweet iemand dat account?
quote:
Zou wel een 'domper' zijn, maar op de live beelden is ook geen echte organisatie te zien, wordt ook rustiger. Misschien dat het grote optreden van El-Baradei nog moet komen, maar zover is het niet echt een boost voor de protesten.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:27 schreef rakotto het volgende:
sharifkouddous Sharif Kouddous
People saying Baradei fainted or something and went home. People standing up and leaving disappointed. #Egypt
42 seconds ago Favorite Retweet Reply
Yup, Ari Gold was al genomenquote:
waar of niet waar?quote:RT @Tharwacolamus: #ElBaradei leaves without addressing crowd, what was supposed to his moment fizzles out #jan25 #Mubarak #Egypt.
CNN geeft toch echt beelden van El Baradei met megafoon...quote:Op zondag 30 januari 2011 18:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
twitter;
ReThePeople RT @ObsoleteDogma: RT @nycsouthpaw: RT @Alshaheeed: Aljazeera: ElBaradei is not feeling well & had to leave Tahrir square without doing a speech. #Egypt
????????
Dat zou een anti-climax zijn zeg, dan gaat er ook niks meer gebeuren vandaag/vanavond.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
twitter;
ReThePeople RT @ObsoleteDogma: RT @nycsouthpaw: RT @Alshaheeed: Aljazeera: ElBaradei is not feeling well & had to leave Tahrir square without doing a speech. #Egypt
????????
Ow, dat is nieuw.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
twitter;
????????
Thnx!quote:
Man in het rood bediende waterkanon. Man in grijs springt van achteren en springt met hem naar de grond. Wat een held.quote:
ik wil dat er een einde aan komt voor dat er weer doden vallen, wil dat het Egyptische volk krijgt waar ze recht op hebben, een normale regering.quote:
Ik denk gewoon dat die peilt wat er gebeurd en dat die dat rapporteert aan Mubarak.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Transport begint een probleem te worden, vandaar de fiets. Helikopter vliegt steeds laag over de wijk in cairo. #Jan25 #Egypt
Al bekend wie er in de helikopter vliegt, of wat de reden erachter is?
Die zou toch ook enkele uren afwezig zijn?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ik heb nu alleen jan25 voices op twitter open en die meld er niks over ja deze maar die staat er al ff ;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |