http://twitter.com/#!/ElBaradeiquote:Op zondag 30 januari 2011 18:24 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
6:15
NRC Live: En ElBaradei heeft intussen ook tijd gevonden om een tweet te sturen: http://twitter.com/#!/ElBaradei/status/30418731960107008 Hij zegt dat de vreedzame protesten gewoon doorgaan
ik krijg die tweet alleen niet gevonden op twitter ...iemand?
Zoek bij:quote:Op zondag 30 januari 2011 18:24 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
6:15
NRC Live: En ElBaradei heeft intussen ook tijd gevonden om een tweet te sturen: http://twitter.com/#!/ElBaradei/status/30418731960107008 Hij zegt dat de vreedzame protesten gewoon doorgaan
ik krijg die tweet alleen niet gevonden op twitter ...iemand?
Verhaal gaat dat ze ook kinderen opetenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:24 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Niks propaganda, deden ze eerder ook al in Jordanie en Syrie.
Volgens mij heeft hij al gesproken, een paar quotes vliegen al rond, maar geen beelden van 'speech' alleen dat die door een menigte wordt getrokken.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:21 schreef remlof het volgende:
Wanneer gaat Baradei de menigte nou toespreken?
Misschien... maar net zoals plunderingen is dat naar mijn idee niet helemaal te voorkomen bij volksopstanden etc. Er zitten altijd wel mensen bij die de demonstraties misbruiken.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:24 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Niks propaganda, deden ze eerder ook al in Jordanie en Syrie.
Als Israël een einde maakt aan de bezetting, dan hebben ze geen reden meer voor een armed resistance.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Toch weer jammer dat soort mensen. Gelijk over armed resistance tegen israel praten
Ga jij maar weer spelen in klb of onz.quote:
Dan verzinnen ze wel een nieuwe reden toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:26 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Als Israël een einde maakt aan de bezetting, dan hebben ze geen reden meer voor een armed resistance.
Hopelijk geen gewelddadige actie....quote:
Nee dat is Israëlische propaganda om het Westen angst aan te jagen.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:26 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Dan verzinnen ze wel een nieuwe reden toch?
ik heb nu alleen jan25 voices op twitter open en die meld er niks over ja deze maar die staat er al ff ;quote:
Dat zou een ware troll zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:27 schreef rakotto het volgende:
sharifkouddous Sharif Kouddous
People saying Baradei fainted or something and went home. People standing up and leaving disappointed. #Egypt
42 seconds ago Favorite Retweet Reply
las ik op de twitter van een vriend van me, maar nu post ik weer serieus mee.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ga jij maar weer spelen in klb of onz.
Daag.
Natuurlijk jongequote:Op zondag 30 januari 2011 18:27 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Nee dat is Israëlische propaganda om het Westen angst aan te jagen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik heb nu alleen jan25 voices op twitter open en die meld er niks over ja deze maar die staat er al ff ;
Citizens have secured streets, reports that numbers in Tahrir continuing to increase, Baradei heading there to speak #jan25 #egypt #jan28
maar als ik het bericht zo lees van NRC lijkt het of hij vanuit een eigen account heeft getweet iemand dat account?
quote:
Zou wel een 'domper' zijn, maar op de live beelden is ook geen echte organisatie te zien, wordt ook rustiger. Misschien dat het grote optreden van El-Baradei nog moet komen, maar zover is het niet echt een boost voor de protesten.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:27 schreef rakotto het volgende:
sharifkouddous Sharif Kouddous
People saying Baradei fainted or something and went home. People standing up and leaving disappointed. #Egypt
42 seconds ago Favorite Retweet Reply
Yup, Ari Gold was al genomenquote:
waar of niet waar?quote:RT @Tharwacolamus: #ElBaradei leaves without addressing crowd, what was supposed to his moment fizzles out #jan25 #Mubarak #Egypt.
CNN geeft toch echt beelden van El Baradei met megafoon...quote:Op zondag 30 januari 2011 18:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
twitter;
ReThePeople RT @ObsoleteDogma: RT @nycsouthpaw: RT @Alshaheeed: Aljazeera: ElBaradei is not feeling well & had to leave Tahrir square without doing a speech. #Egypt
????????
Dat zou een anti-climax zijn zeg, dan gaat er ook niks meer gebeuren vandaag/vanavond.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
twitter;
ReThePeople RT @ObsoleteDogma: RT @nycsouthpaw: RT @Alshaheeed: Aljazeera: ElBaradei is not feeling well & had to leave Tahrir square without doing a speech. #Egypt
????????
Ow, dat is nieuw.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
twitter;
????????
Thnx!quote:
Man in het rood bediende waterkanon. Man in grijs springt van achteren en springt met hem naar de grond. Wat een held.quote:
ik wil dat er een einde aan komt voor dat er weer doden vallen, wil dat het Egyptische volk krijgt waar ze recht op hebben, een normale regering.quote:
Ik denk gewoon dat die peilt wat er gebeurd en dat die dat rapporteert aan Mubarak.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Transport begint een probleem te worden, vandaar de fiets. Helikopter vliegt steeds laag over de wijk in cairo. #Jan25 #Egypt
Al bekend wie er in de helikopter vliegt, of wat de reden erachter is?
Die zou toch ook enkele uren afwezig zijn?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ik heb nu alleen jan25 voices op twitter open en die meld er niks over ja deze maar die staat er al ff ;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |