nee, lijkt het niet echt op, wat wel gezegt is dat het leger NIET op het volk zal schietenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:45 schreef Carine-C het volgende:
Hele dag weggeweest en nu scannend bijgelezen, dank voor alle caps en updates!
Ik heb niet zo snel iets gelezen over het leger, maar die hebben nog steeds geen keuze gemaakt?
Cool!quote:
Dankjewelquote:Op zondag 30 januari 2011 18:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
nee, lijkt het niet echt op, wat wel gezegt is dat het leger NIET op het volk zal schieten
quote:Jan25voices Jan25 Voices
Reuters: Police getting back to streets of #Egypt for traffic, crime control but not sent in to confront protesters #jan25 #jan28
Suske en Wiske en de markante mubarakquote:Op zondag 30 januari 2011 18:47 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
![]()
Ik voorzie een Mubarak en de Rebellerende Rotjeugd-stripboek
Nee hoor. Er is nog steeds een avondklok. Er zijn nog steeds 100.000 mensen op Tahrir plein. Mubarak is nog steeds de baas. Ze vormen nog steeds een nieuwe regering ...quote:
Mag dat wel van Mubarak?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:48 schreef Daniel1976 het volgende:
++ URGENT +++ PLEASE RT +++ Egyptian activists create an autonomous Internet +++ http://werebuild.eu/wiki/Egypt/Main_Page
quote:NRC Live:
Tijd voor een samenvatting:
Egpyte is de zesde dag van de protesten ingegaan. Halverwege de ochtend liep het Tahrir-plein weer vol.
Toen de avondklok inging, vlogen er gevechtsvliegtuigen laag over het plein. De menigte reageerde met gejuich.
ElBaradei heeft zich opgeworpen tot leider. De grootste oppositiepartij, de Moslimbroederschap schijnt hem te steunen. Op het Tahrir-plein gaf ElBaradei een korte toespraak met een megafoon. Hij noemde de protesten 'het begin van het einde van de regime'
In heel Egypte wordt in de grote steden de avondklok genegeerd.
Morgen komt de politie weer terug op straat, meldt Al Jazeera, om 'de veiligheid te waarborgen'. Er zal geen interactie met demonstranten plaatsvinden.
quote:NRC Live:
De BBC brengt dit verslag van een vrouw uit Saoedi-Arabië die familie in Kairo heeft:
"My two sisters are in Cairo and Tanta. They are terrified, crying in their locked and barricaded flats. Meanwhile the husbands are downstairs, manning the barricaded against any would-be looters. My young nephew, who normally likes to play with toy soldiers, now has a real big tank sitting outside his window, and he is terrified too. All the shops are gutted, and the family don't know where they will find food in the next days. The sooner this transition is over, the better for all of us. It would help if the international community would be more outspoken and forthright."
nrc spreekt zichzelf ook lekker tegen .... laatste link zegt ;quote:Op zondag 30 januari 2011 18:46 schreef Pien85 het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)daag-nog-vertrekken/
nrc houd het tempo ook niet bij denk ik.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:52 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
beetje vaag ? zal wel mijn moeheid zijn , want kan het zo niet meer volgen ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |