quote:garyyounge: So it seems there is a way to fight for democratic reform in the Arab world that doesn't involve the US bombing and torturing. Who knew?
ik denk het ...quote:Op zondag 30 januari 2011 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
nrc houd het tempo ook niet bij denk ik.
Mubarak en de Manifesterende Menigte ?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:47 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
![]()
Ik voorzie een Mubarak en de Rebellerende Rotjeugd-stripboek
Ik denk dat de MB de bevolking gaat helpen, dat is hun ding. Mubarak gebruikt ze al jaren als zwart schaap.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
6:54
NRC Live: The Guardian heeft een uitgebreide analyse over de ontsnapte gevangen in Egypte: Egypt protests: Cairo prison break prompts fear of fundamentalism
Escape of Muslim Brotherhood leaders from jail in Cairo leads to fears that hardline Islamists could gain influence http://www.guardian.co.uk(...)od-jail-escape-egypt
Ja van dat laatste baal ik ook. Gelukkig hebben we internet en streamsquote:Op zondag 30 januari 2011 18:57 schreef remlof het volgende:
Zo, wat is de verslaggeving op AJE vele malen beter dan op CNN. Heel jammer dat UPC het uit m'n digitale pakket heeft gegooid
Of Protesterende Pubersquote:Op zondag 30 januari 2011 18:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Mubarak en de Manifesterende Menigte ?
Thank God dat ik Ziggo hebquote:Op zondag 30 januari 2011 18:57 schreef remlof het volgende:
Zo, wat is de verslaggeving op AJE vele malen beter dan op CNN. Heel jammer dat UPC het uit m'n digitale pakket heeft gegooid
Das jammer want ook bij de eerste en 2e inval in irak werd er bij ons al veel Al Jazeera gekeken.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:57 schreef remlof het volgende:
Ja, dat zei ik net ook tegen mijn vriendquote:Op zondag 30 januari 2011 18:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
eerste keer vnadaag dat ik AJE reclame zie
Same herequote:Op zondag 30 januari 2011 18:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
eerste keer vnadaag dat ik AJE reclame zie
"Al Jazeera's Egypt coverage embarrasses U.S. cable news channels.", and WikiLeaks commented on their Twitter feed that "Yes, we may have helped Tunisia, Egypt. But let us not forget the elephant in the room: Al Jazeera + sat dishes".quote:Op zondag 30 januari 2011 18:57 schreef remlof het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:00 schreef Daniel1976 het volgende:
RNN: Now: in response to news of redeployment of Police tomorrow, protestors say they will arrest any police office they see.
ik hoop het , maar ja word er dadelijk weer gezegd dat het een islamitische staatsgreep word ... als je sommige reacties leest op bepaalde sitesquote:Op zondag 30 januari 2011 18:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk dat de MB de bevolking gaat helpen, dat is hun ding. Mubarak gebruikt ze al jaren als zwart schaap.
Bangmakerij. propaganda. Dat is al jaren de strategie van Mubarak.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik hoop het , maar ja word er dadelijk weer gezegd dat het een islamitische staatsgreep word ... als je sommige reacties leest op bepaalde sites
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |