Dacht ik ook.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:00 schreef Etcetera het volgende:
Liesje, heb jij je vliesje nog
Ja pa, ik heb mijn vliesje nog
Ik wil het houden
Tot na mijn trouwen
Daarna mag het van mijn part kapot
Jalalalalalaaa
Met z'n alleeeeen!
He Red. Lang niet gezien!quote:
Nou, MM had vanochtend wat moeite om door het vliesje te komen. Nem, jojo en mij lukte het wel in 1 keer.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:28 schreef wyccie het volgende:
Het vliesje van jullie hardgekookte eitjes?
Minder hardhandig te werk gaan?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef wyccie het volgende:
Soms vind ik het lastiger om niet door het vliesje te gaan.
Wat verwacht je van de SCquote:Op zondag 30 januari 2011 18:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat een niveau om mee wakker te worden
Iets meerquote:
Dit heeft geen waarde zonder te zeggen welke regels dat zijn natuurlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou met dit niveau kan ik jullie ook best vertellen dat ik gisteravond de regels van mijn voormalige sorority huis vrij drastisch gebroken heb, terwijl zij met zijn allen op een semi-formal ergens anders waren![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou met dit niveau kan ik jullie ook best vertellen dat ik gisteravond de regels van mijn voormalige sorority huis vrij drastisch gebroken heb, terwijl zij met zijn allen op een semi-formal ergens anders waren![]()
![]()
![]()
Anders zouden die regels vast niet bestaan...quote:Op zondag 30 januari 2011 18:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarschijnlijk ben je niet de eerste
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Anders zouden die regels vast niet bestaan...
Tevens uit de categorie 'niet de eerste'
[ afbeelding ]
het huis bestaat nog niet zo lang haha. Laten we zeggen dat het de ultimate fuck you naar Kappa wasquote:Op zondag 30 januari 2011 18:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarschijnlijk ben je niet de eerste
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het huis bestaat nog niet zo lang haha. Laten we zeggen dat het de ultimate fuck you naar Kappa was
no males allowed unless in the presence of another sister. They have to be signed in.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dit heeft geen waarde zonder te zeggen welke regels dat zijn natuurlijk![]()
Hier is bijvoorbeeld de regel dat de tussendeur dicht moet zitten, maar het breken van die regel is niet bepaald spectaculair
ja zou je denken.quote:
Eigenlijk geen rare regel in een stadje waar men meer dan 8 vrouwen in een huis gelijk stelt aan een bordeel.quote:
Alleen op het gebied van slopen.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, we moeten gauw eens afsprekenben jij een beetje handig in/om huis?
Ik zou zeggen: hele verhaal vertellen, of helemaal niksquote:Op zondag 30 januari 2011 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
![]()
Digitenne en dus geen BBC2quote:Op zondag 30 januari 2011 19:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de liefhebbers
vanavond weer een aflevering van het nieuwe topgear seizoen
BBC 2 21.00
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de liefhebbers
vanavond weer een aflevering van het nieuwe topgear seizoen
BBC 2 21.00
Het is hier de enige mogelijkheid helaas.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
de reden waarom ik dus geen digitenne heb
Ik vraag me vooral af hoe erg je 'm dan gebroken hebtquote:Op zondag 30 januari 2011 18:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
no males allowed unless in the presence of another sister. They have to be signed in.
mja, die regel had ik al eerder gebroken. Alleen nog niet echt gebruik gemaakt van de overtreding
Hello!quote:
haha we hebben geen scrabble gespeeld...quote:Op zondag 30 januari 2011 19:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe erg je 'm dan gebroken hebtIk had ook visite thuis gisteren, zonder toezicht. Niet zo heel bijzonder
Maar goed, hier is het ook geen regel
volgens mij kun je hem zelf wel invullenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: hele verhaal vertellen, of helemaal niks
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha we hebben geen scrabble gespeeld...
En de meeste meisjes in Kappa mogenniet, dus dat maakt het nóg erger. Het huis is natuurlijk de kern van ons zusterschap, waar het gaat om sisterhood en dus géén jongens. Als ze er zijn is het ook meestal om ergens mee te helpen, niet om gewoon te hangen.
ik loop nog steeds met een grijs van oor tot oorquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik loop nog steeds met een grijs van oor tot oor
Ja, als die klodders opdrogen wordt het grijs...quote:Op zondag 30 januari 2011 19:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik loop nog steeds met een grijs van oor tot oor
ewquote:Op zondag 30 januari 2011 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, als die klodders opdrogen wordt het grijs...
Maar goed, in dat Kappa huis ben je dus van Bill gegaan, tegen de regels van het huis in. Ruig!!
Ja, om er nou 30 posts om heen te draaien, zo'n lang voorspel totdat het hoogtepunt benoemd wordt, is wat mij niet nodig...quote:
Arme Mw. MMquote:Op zondag 30 januari 2011 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
zo'n lang voorspel totdat het hoogtepunt benoemd wordt, is wat mij niet nodig...
Zo'n slechte film?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ahhw heb net 'A Little Princess' gekeken. Tranen in mijn ogen
Daar dacht Hertog duidelijk anders overquote:Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn tekst was zorgvuldig gekozen en is geen aanleiding tot inkoppertjes...
Wtfquote:Op zondag 30 januari 2011 21:51 schreef speknek het volgende:
'de vrouw' heeft geen ideaalbeeld, want 'de vrouw' is totaal niet visueel ingesteld. Als het sociaal bon ton was, zouden ze allemaal lesbisch zijn. Het overgrote deel van de tijd kijken vrouwen toch al liever naar andere vrouwen, of wel om te kijken hoe ze ook zo kunnen worden, of wel om te kijken dat ze er gelukkig niet zo uitzien.
Een leuk koppie is voor de meeste vrouwen wel belangrijk, ofschoon ook niet altijd, want een lelijke ork laat alleen maar zien hoe uniek en gesofisticeerd haar keuze in mannen is. De enige constante lijkt te zijn wat haar vriendinnen ervan vinden (of ze denkt dat ze ervan zouden vinden), en geld, of macht, of status bij andere mannen.
Dan is de tegenvraag: als je vrienden en vriendinnen grote problemen hebben met je nieuwe vlam (zo mag ik het wel noemen onderhand denk ik...), en je deze mogelijk zou kwijtraken, zou je er dan nog mee doorgaan?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
WtfUit Fok!sters, hoe belangrijk is een mannenlichaam nu echt voor jullie?
Voortaan gewoon braaf naar je moeder luisteren dus.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:14 schreef Etcetera het volgende:
Dat is een lastigeWant de enige reden die ik kan bedenken waarom ze erop tegen zouden zijn is omdat hij een vriend van m'n ex is. En dan zou ik er wel mee doorgaan, want dat zou betekenen dat ik altijd rekening moet blijven houden met m'n ex.
Als ik zou vallen voor een Foute Jongen, dan is het wat anders. Maar dan nog ben ik te eigenwijs en gaat het even duren voor ik zelf inzie dat het een Foute Jongen is
Ik ga een relatie aan voor mezelf, en niet om iemand anders tevreden te stellenMijn moeder vond m'n ex nooit echt bij me passen, maar heeft hem wel zo veel mogelijk geaccepteerd.
En dat zouden echte vriendinnen ook moeten doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:14 schreef Etcetera het volgende:
Mijn moeder vond m'n ex nooit echt bij me passen, maar heeft hem wel zo veel mogelijk geaccepteerd.
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voortaan gewoon braaf naar je moeder luisteren dus.
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat zouden echte vriendinnen ook moeten doen.
Zeker. Beter dan dat ze zou zeggen "Zie je nou wel".quote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Etcetera het volgende:
Ze vond het zelfs ook wel erg voor me dat ik het uit ging maken. Ik heb best een toffe moeder
Nu je het zegt, laat ik dan maar een st Feuillien uit de koelkast trekken.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren rond deze tijd begonnen we aan het laatste biertje en moesten de whiskies nog op tafel komen...
Sorry hoor, maar een kaartje gemiddeld bijna $100 voor bon jovi ?! (ook voor anderen overigens) Of mis ik nu iets in mijn nattevinger berekening?quote:Below are the top grossing tours of 2010:
1. Bon Jovi
Total Gross: $146,507,388 Number of Shows: 69
Total Attendance: 1,591,154 Number of Sell-Outs: 69
2. U2
Total Gross: $131,502,369 Number of Shows: 22
Total Attendance: 1,312,784 Number of Sell-Outs: 22
3. AC/DC
Total Gross: $122,633,027 Number of Shows: 28
Total Attendance: 1,155,998 Number of Sell-Outs: 19
4. Lady Gaga
Total Gross: $116,227,987 Number of Shows: 122
Total Attendance: 1,362,993 Number of Sell-Outs: 101
5. Black Eyed Peas
Total Gross: $81,579,114 Number of Shows: 82
Total Attendance: 1,263,625 Number of Sell-Outs: 82
6. James Tayler & Carole King
Total Gross: $62,326,410 Number of Shows: 54
Total Attendance: 693,271 Number of Sell-Outs: 23
7. Eagles
Total Gross: $62,166,344 Number of Shows: 40
Total Attendance: 587,165 Number of Sell-Outs: 12
8. Metallica
Total Gross: $61,947,556 Number of Shows: 33
Total Attendance: 700,219 Number of Sell-Outs: 13
9. Dave Matthews Band
Total Gross: $61,247,906 Number of Shows: 57
Total Attendance: 1,052,312 Number of Sell-Outs: 25
10. Paul McCartney
Total Gross: $55,760,403 Number of Shows: 21
Total Attendance: 394,186 Number of Sell-Outs: 20
quote:
Je hoeft geen sorry te zeggen, een kaartje voor dit soort mega concerten kost inderdaad makkelijk $100 gemiddeld.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een kaartje gemiddeld bijna $100 voor bon jovi ?! (ook voor anderen overigens) Of mis ik nu iets in mijn nattevinger berekening?
Wat dacht je van 'We gaan niet zingen.'?quote:Op maandag 31 januari 2011 08:30 schreef Cobra4 het volgende:
Gaan we nu zingen of wachten we tot er wat meer mensen online zijn?
Nu begrijp ik pas wat je hiermee bedoelt..quote:Op maandag 31 januari 2011 08:30 schreef Cobra4 het volgende:
Gaan we nu zingen of wachten we tot er wat meer mensen online zijn?
wat heb je gedaan?quote:Op maandag 31 januari 2011 08:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Nee, niet zingen aub, ik heb een kater deluxe
Verjaardag en daarna de kroeg nog in, speelden allemaal bandjes en was erg gezellig, maar ik heb nu nog niks gegeten en vanochtend moest ik 2x opstaan.quote:
True... maar desalniettemin, sterkte vandaag!! Klinkt ook erg gezellig trouwens.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Verjaardag en daarna de kroeg nog in, speelden allemaal bandjes en was erg gezellig, maar ik heb nu nog niks gegeten en vanochtend moest ik 2x opstaan.
Maar goed, eigen schuld, dikke bult natuurlijk.
Alcohol does the trick?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:09 schreef TradeMarkie het volgende:
En dat terwijl ik wel goed geslapen heb, ik sliep geloof ik al voor ik m'n kussen raakte gisteravond
Jepquote:
Hoe zit het in dit geval met die duim?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:17 schreef TradeMarkie het volgende:
La chouffe op de tap is ook (g)een aanrader
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe zit het in dit geval met die duim? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe zit het in dit geval met die duim? [ afbeelding ]
La Chouffe heb ik meestal na anderhalf glas wel weer gezienquote:Op maandag 31 januari 2011 09:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Goeiemiddag Etcie.quote:
En heb je nou dusdanig gevingerd met je eipet dat je een app wel in een mapje krijgt?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:09 schreef Diaan73 het volgende:
Hee Etcie en Cobra![]()
Cobra, je eipet is weer opgeladen?
Vraag je dat aan mij? Mij lukt het wel nl. Cobra niet....quote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En heb je nou dusdanig gevingerd met je eipet dat je een app wel in een mapje krijgt?
Neem, dat vraag ik niet aan jou.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij? Mij lukt het wel nl. Cobra niet....
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal zo via Twitter onze Etcie posten...
Had hij zn eipet niet mee dan? Het ligt gewoon aan Cobra denk ik...quote:Op maandag 31 januari 2011 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem, dat vraag ik niet aan jou.
Maar zelfs na de demo die ik zaterdag (of was het zondag???) aan Cobra heb gegegeven gaf hij aan dat dat bij hem niet lukt...
Yepquote:Op maandag 31 januari 2011 12:09 schreef Diaan73 het volgende:
Hee Etcie en Cobra![]()
Cobra, je eipet is weer opgeladen?
Ligt het aan mij, of klopt die zin nietquote:Wij zijn dringend opzoek naar iemand die de functie van transporter wilt vervullen.
Ik heb het precies gedaan zoals jij. Maar nee hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En heb je nou dusdanig gevingerd met je eipet dat je een app wel in een mapje krijgt?
Volgens mij kan het wel, maar klinkt wil mooier/beter. iemand die (werkwoordstam+t),quote:Op maandag 31 januari 2011 12:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of klopt die zin nietWilt?
Vreemd hoor. Kan het zijn dat je bij instellingen dat kunt regelen?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het precies gedaan zoals jij. Maar nee hoor.
Dat zal het wel zijn. Maar eens goed neuzen vanavond.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vreemd hoor. Kan het zijn dat je bij instellingen dat kunt regelen?
Zei Jojo ook al, maar ik weet zeker dat ik niks gewijzigd/ingesteld heb daarvoor...quote:Op maandag 31 januari 2011 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vreemd hoor. Kan het zijn dat je bij instellingen dat kunt regelen?
Hmm je hebt gelijk geloof ik. Maar ik vind het raar staanquote:Op maandag 31 januari 2011 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij kan het wel, maar klinkt wil mooier/beter. iemand die (werkwoordstam+t),
Klopt, ik heb daarvoor ook niets ingesteld of gewijzigd. Ik zal vanavond ook eens kijken voor Cobra.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zei Jojo ook al, maar ik weet zeker dat ik niks gewijzigd/ingesteld heb daarvoor...
Ik vind het ook raar staan.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm je hebt gelijk geloof ik. Maar ik vind het raar staan
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb daarvoor ook niets ingesteld of gewijzigd. Ik zal vanavond ook eens kijken voor Cobra.Misschien is het per ongeluk zo ingesteld.
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb daarvoor ook niets ingesteld of gewijzigd. Ik zal vanavond ook eens kijken voor Cobra.Misschien is het per ongeluk zo ingesteld.
Tuurlijk niet. Ik heb gewoon iets verkeerd ingesteld met mijn lompe gedrag en gebrekkige kennis. Maar wat?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zowel jij als ik hebben per ongeluk iets ingesteld waardoor wij we het wel kunnen?
Welke software-versie draait hij? Apps in mapjes zetten kan pas vanaf 4.2 en toen de iPad net uit was draaide er nog 3.2 op. Als je hem vrij snel gekocht had en nog nooit hebt geupdate kan het dus idd niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik heb gewoon iets verkeerd ingesteld met mijn lompe gedrag en gebrekkige kennis. Maar wat?
Dan hebben we dus de oplossing gevonden. Thx!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Welke software-versie draait hij? Apps in mapjes zetten kan pas vanaf 4.2 en toen de iPad net uit was draaide er nog 3.2 op. Als je hem vrij snel gekocht had en nog nooit hebt geupdate kan het dus idd niet.
Dat wat Cobra dus zegt....quote:Op maandag 31 januari 2011 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zowel jij als ik hebben per ongeluk iets ingesteld waardoor wij we het wel kunnen?
Ik heb het niet eens over specifiek katten (of honden), ik heb het over huisdieren in het algemeen die men niet los moet laten lopen.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik snap best dat mensen chagrijnig worden van katten die buiten lopen enzo, maar als je je eigen hond niet kunt africhten en dus maar anderen daarvoor laat opdraaien dan klopt dat niet hoor
Ik denk dat het ook heel lastig is om ervoor te zorgen dat katten buiten geen overlast veroorzaken. Als ze buiten zijn, zijn ze "gevlogen". Tenzij je ze aan een lijntje achter het huis laat natuurlijk. Onze katten komen ook niet buiten trouwens.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:06 schreef Etcetera het volgende:
Kijk jij vindt dat van huisdieren in het algemeen. Meneer Fons is in mijn ogen een stuk kortzichtiger
Overigens staat in de wet dat je moet zorgen dat huisdieren geen overlast veroorzaken buiten. Geen kip die zich daar aanhoudt - in elk geval niet als het om katten gaat.
Ik hou me er wel aan, daarom gooi ik ook periodiek met strijkers...quote:Op maandag 31 januari 2011 13:06 schreef Etcetera het volgende:
Overigens staat in de wet dat je moet zorgen dat huisdieren geen overlast veroorzaken buiten. Geen kip die zich daar aanhoudt - in elk geval niet als het om katten gaat.
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij is het een geslaagde meet geweest!![]()
Nicequote:Op maandag 31 januari 2011 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriend en ik zijn dit weekend gevraagd om ceremoniemeesters te zijn op het huwelijk van vrienden
Oh, jammer! Maar heeft het nu dan al een lage prijs of vragen die mensen gewoon teveel?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:47 schreef iamredleader het volgende:
Zo, even bijkomen
Bezichtiging was erg leuk, huisje heeft echt enorm potentieel. Maar dat is mede omdat het van heel ver moet komen... zo'n beetje alles moet gedaan worden. En ik ben bang (en mijn makelaar ook) dat de verkopende partij niet bereid is om significant veel te zakken. En dan houdt het op
Ja op zich welquote:
Ben één keer ceremoniemonteur geweest tijdens een huwelijk, heb die vrienden nu al 10 jaar niet gezien...quote:Op maandag 31 januari 2011 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriend en ik zijn dit weekend gevraagd om ceremoniemeesters te zijn op het huwelijk van vrienden
De vraagprijs is helemaal niet gek... maar ik heb een budgettering gemaakt van wat er allemaal moet worden gedaan, en dat is zoals gezegd heel veel. Daar deins ik niet voor terug, maar het moet wel in de prijs worden verdisconteerd. Een paar deuren verderop staat eenzelfde huis te koop, helemaal "af", voor 75/K meer. En dat is ook bijna wat je er tegenaan moet gooien om het af te krijgenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, jammer! Maar heeft het nu dan al een lage prijs of vragen die mensen gewoon teveel?
Laat me raden, ze kregen kinderen?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben één keer ceremoniemonteur geweest tijdens een huwelijk, heb die vrienden nu al 10 jaar niet gezien...
Volgende keer beter dan maar...quote:Op maandag 31 januari 2011 13:47 schreef iamredleader het volgende:
Zo, even bijkomen
Bezichtiging was erg leuk, huisje heeft echt enorm potentieel. Maar dat is mede omdat het van heel ver moet komen... zo'n beetje alles moet gedaan worden. En ik ben bang (en mijn makelaar ook) dat de verkopende partij niet bereid is om significant veel te zakken. En dan houdt het op
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Laat me raden, ze kregen kinderen?
Ho ho, we zijn nog niet definitief afgehaaktquote:
Te leuk: Toulouse (spreek hardop uit!!)quote:Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - In de zoektocht naar een nieuwe spits is Feyenoord uitgekomen bij Søren Larsen van het Franse Toulouse.
OK, maar als je al niet verwacht dat de verkopende partij dat bod zal accepteren...quote:Op maandag 31 januari 2011 13:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ho ho, we zijn nog niet definitief afgehaakteerst vanavond rustig met Tinuviel bespreken, daarna morgen met mijn makelaar bellen, en dan leggen we waarschijnlijk een "take it or leave it" bod neer. Ver onder de vraagprijs, m.i. niet gek, en dan wachten we af
Ik verwacht het niet, neequote:Op maandag 31 januari 2011 13:54 schreef MadMaster het volgende:
OK, maar als je al niet verwacht dat de verkopende partij dat bod zal accepteren...
Ik hoop met je mee dan.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet, neemaar je kan altijd een beetje hoop houden
Dat kun je natuurlijk van te voren nooit zeggen.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:56 schreef MadMaster het volgende:
LB, vraagje:
Als jij straks kinderen hebt, ga je dan ook anders met je vrienden om en zo ja, op welke wijze?
Dank jullie wel voor het mee-hopenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoop met je mee dan.
En ik baal nog steeds vanwege het eten zaterdag...
Dat kan ik natuurlijk niet echt weten, ik kan wel zeggen dat ik van plan ben om niet anders te worden, maar je leven verandert natuurlijk wél. Ik weet wel dat mijn vrienden met kindje nog gewoon naar feestjes en verjaardagen komen, soms één van tweeën, soms allebei, maar die maken genoeg gebruik van oppasmogelijkhedenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:56 schreef MadMaster het volgende:
LB, vraagje:
Als jij straks kinderen hebt, ga je dan ook anders met je vrienden om en zo ja, op welke wijze?
Nee, dat ik onvoldoende rekening heb gehouden met je, terwijl ik het in zekere zin wel wist...quote:Op maandag 31 januari 2011 14:02 schreef iamredleader het volgende:
Waar baal je precies van dan? Dat er zoveel over is gebleven?
Een mooi koophuis voor een leuke prijs?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:08 schreef iamredleader het volgende:
Achjoh, ik heb een paar heerlijke bolletjes gegeten, genoten van het gezelschap, m'n ijslepel terug en veilig thuiswat kan een mens zich nog meer wensen?
Dat is dus praktisch omgaan met de situatie, in mijn ogen...quote:Op maandag 31 januari 2011 14:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat kan ik natuurlijk niet echt weten, ik kan wel zeggen dat ik van plan ben om niet anders te worden, maar je leven verandert natuurlijk wél. Ik weet wel dat mijn vrienden met kindje nog gewoon naar feestjes en verjaardagen komen, soms één van tweeën, soms allebei, maar die maken genoeg gebruik van oppasmogelijkhedenDat ben ik ook van plan
![]()
Nee, die insteek bedoel ik niet.quote:Verder hangt het ook van de vriendschappen af natuurlijk... ik geloof niet dat ik ze heb, maar als ik vrienden had die vervelend reageren op mijn kind, hield het denk ik snel op. (daarmee doel ik niet op jou hoor, even voor de goede orde, maar op andere mensen hier op fok die ik wel eens hoor over kutkoters enzo)
Ja, ik ken er ook wel een paar, maar ik ken dus mensen die alle kinderen bij voorbaat al vreselijk vinden. En dat ook ronduit en behoorlijk lomp zeggen. En daar kan ik slecht tegen.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:08 schreef Diaan73 het volgende:
LB heel soms zijn kinderen ook kutkoters.Maar zeker niet standaard hoor.
Dat is ook te belachelijk voor woorden, om alles van de kinderen te laten afhangen... daar heb je idd hele extremen in.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is dus praktisch omgaan met de situatie, in mijn ogen...
[..]
Nee, die insteek bedoel ik niet.
Wel dat vrienden ineens dus alles van de kinderen laten afhangen, de kinderen als excuus gebruiken e.d. terwijl jij (wij in het geval van die vrienden) meegaand waren, maar op een gegeven moment er wel klaar mee waren...
Zo ben ik ook aan een huis gekomenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet, neemaar je kan altijd een beetje hoop houden
Die van mij zijn soms ook wel om achter het behang te plakken, maar ja het hoort er ook wel een beetje bij. Grenzen opzoeken..quote:Op maandag 31 januari 2011 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ik ken er ook wel een paar, maar ik ken dus mensen die alle kinderen bij voorbaat al vreselijk vinden. En dat ook ronduit en behoorlijk lomp zeggen. En daar kan ik slecht tegen.
Jij kan toch goed klussen?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo ben ik ook aan een huis gekomen
Ja en na de zomer heb ik als het goed is ook weer vrije tijd beschikbaarquote:
Ik kon ook nooit goed met andermans kinderen... maar als je eenmaal zelf kinderen hebt, gaat dat beter.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik kinderen wilZie mezelf absoluut niet als ouder en ben niet echt goed met andermans kinderen
Maar misschien gaat het ook bij mij nog eens rammelen, wie weet
Je weet dat je daar eerst een man voor moet hebben?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik kinderen wilZie mezelf absoluut niet als ouder en ben niet echt goed met andermans kinderen
Zo'n ouder wil ik dus NIET worden. Onder geen enkele voorwaardequote:Op maandag 31 januari 2011 14:17 schreef MadMaster het volgende:
Als je op kraamvisite komt en moeder + kind komen, 4 weken na de normaal verlopen bevalling, op als bij een soort van audiëntie en na een half uur verdwijnen ze weer omdat ma zo moe is, dan heb ik zo mijn twijfels.
Als ze dan vervolgens langs komen, afgesproken hebben te blijven eten en dan na een uur zeggen te gaan, omdat het kindje thuis naar bed moet, dan ben ik er dus wel klaar mee.
Bij de ontvangst van het 2e gebortekaartje (ik wist niet eens dat ze in verwachting waren) heb ik gebeld, ze gefeliciteerd en gezegd dat ik ze alle succes van de wereld wens, maar dat onze vriendschap voorbij was als slechts dit er nog van over was...
Ik heb nog even danquote:Op maandag 31 januari 2011 14:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kon ook nooit goed met andermans kinderen... maar als je eenmaal zelf kinderen hebt, gaat dat beter.maar ik was 27 jaar ofzo toen het bij mij begon te kriebelen.
Tegenwoordig niet meerquote:Op maandag 31 januari 2011 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet dat je daar eerst een man voor moet hebben?
Dan zou ik er ook wel klaar mee zijn eigenlijk... Erg overdreven van die moeder vind ik. Na 4 weken liep ik gewoon alweer rond en deed van alles. Met Lennon! En je kunt toch een campingbedje meenemen en je kindje daar laten slapen?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:17 schreef MadMaster het volgende:
Als je op kraamvisite komt en moeder + kind komen, 4 weken na de normaal verlopen bevalling, op als bij een soort van audiëntie en na een half uur verdwijnen ze weer omdat ma zo moe is, dan heb ik zo mijn twijfels.
Als ze dan vervolgens langs komen, afgesproken hebben te blijven eten en dan na een uur zeggen te gaan, omdat het kindje thuis naar bed moet, dan ben ik er dus wel klaar mee.
Bij de ontvangst van het 2e gebortekaartje (ik wist niet eens dat ze in verwachting waren) heb ik gebeld, ze gefeliciteerd en gezegd dat ik ze alle succes van de wereld wens, maar dat onze vriendschap voorbij was als slechts dit er nog van over was...
Wijze woorden dit.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
Waar ik me tegenwoordig wel aan stoor, is aan de soms overdreven verering voor of bezorgdheid om het kind of je kind je vriendje noemen. Je kind kan imo niet je vriendje zijn, want vrienden zijn over het algemeen gelijkwaardig. Een ouder moet soms streng zijn, moet soms de baas zijn, dus gezag hebben.
Er lopen genoeg moeders rond bij wie het ineens begint jaquote:Op maandag 31 januari 2011 14:16 schreef Etcetera het volgende:
Neehoor, of tenminste, niet op vaste basisquote:Op maandag 31 januari 2011 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet dat je daar eerst een man voor moet hebben?
30k is echt niks voor zo'n huis hoor. Zitten er houten vloeren in? of is het al beton? En ga je ook alle installaties opnieuw aanleggen?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:39 schreef iamredleader het volgende:
Mijn gedachte is dat het "bewoonbaar" gemaakt moet worden in ongeveer 3 maanden. Daarvan laat ik een aantal dingen doen en de rest doen we zelf (met hulp van vrienden en familie). Budget grofweg 25/K met uitloop naar 30/K. Grootste gevaar is het kozijnwerk. Als dat ook moet, lukt het niet voor dat bedrag.
Eenvoudige keuken, netjes laminaat in de meeste kamers, geen gekke dingen zoals verlaagde plafonds, uitgebreide dimmer-installatie of grote luxe apparatuur.
Als je je begroting op papier hebt wil ik die wel eens zien ja, ik heb er zelf namelijk ook een gemaakt (samen met m'n pa, die heeft daar wel kijk opquote:Op maandag 31 januari 2011 14:45 schreef iamredleader het volgende:
Betonnen vloeren. De installaties worden vanaf de meterkast (van 80 cm) opnieuw aangelegd. Sommige dingen doe ik dan niet nu maar pas over een tijdje (paar jaar).
Globale budgettering moet ik nog in Excel opschrijven, kan dan wel een overzicht sturen wat we in gedachten hebben
Natuurlijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, ik zag dat ik in de eerste lijst sta met klussen die in aanmerking komen voor de klus van het jaar, mocht ik daar wat verder komen moeten jullie natuurlijk allemaal gaan stemmen he
Ga je het winnen van een MMach denk je?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, ik zag dat ik in de eerste lijst sta met klussen die in aanmerking komen voor de klus van het jaar, mocht ik daar wat verder komen moeten jullie natuurlijk allemaal gaan stemmen he
Waar??quote:Op maandag 31 januari 2011 14:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Nee, straks de bank en mijn dekentjequote:Op maandag 31 januari 2011 16:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een turf nodig om op te steunen?
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:31 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond een grote pan bonen/prut, vegetarisch gehakt, mais en dit alles in een tomatensaus
quote:
Vast wel.quote:
kom even op facebook chat pwetty please?quote:
Ok.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
kom even op facebook chat pwetty please?
ik vroeg het lief toch?quote:
Daarom juist.quote:
ja begrijpelijk. is ook wel gewoon een stom verzoekquote:Op maandag 31 januari 2011 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom juist.
Als jij iets lief vraagt, heb je meestal iets nodig (wat ook wel blijkt)...
Had je eventueel ook wel willen helpen, maar ben nu mobiel en dan lukken geldzaken niet zo makkelijk...
Nee hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja begrijpelijk. is ook wel gewoon een stom verzoek
quote:
Die moet per definitie buiten mededinging staan vind ikquote:Op maandag 31 januari 2011 16:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ga je het winnen van een MMach denk je?
Misschien wel. Die jongen kan klussen zegquote:Op maandag 31 januari 2011 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die moet per definitie buiten mededinging staan vind ik
Ik ben ook nog steeds benieuwdquote:Op maandag 31 januari 2011 18:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien wel. Die jongen kan klussen zeg
Jij ook hoor TMBen nog steeds benieuwd hoe je huis uiteindelijk gaat worden
Omg, Etcie!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:09 schreef Etcetera het volgende:
LB, stel dat ik wil gaan hakenWaar moet ik beginnen
Met een haaknaald, maat 4 mm, te koop bij Pipoos of een handwerkzaakje. En goedkoop garen, bijvoorbeeld een bol van 1 euro van de Zeeman of Wibra. Liever niet meteen met zwart omdat je dan als beginner slecht ziet waar je in steekt.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:09 schreef Etcetera het volgende:
Werkloos, verveeld, wil iets doenquote:
Thanksquote:Op maandag 31 januari 2011 20:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met een haaknaald, maat 4 mm, te koop bij Pipoos of een handwerkzaakje. En goedkoop garen, bijvoorbeeld een bol van 1 euro van de Zeeman of Wibra. Liever niet meteen met zwart omdat je dan als beginner slecht ziet waar je in steekt.
En YouTubefilmpjes van bijv. The Knitwitch (zoek dan wel i.c.m. 'crochet', en niet 'knit').
Basis (Amerikaanse termen):
chain/kettingsteek
single crochet/vaste
double crochet / stokje
Het lijkt mij ook best leuk, maar ik gun me de tijd er niet voor. Ik laat nu wel iemand een tas voor me haken.quote:
Als het maar in een camouflage patroon is.quote:
Je maten zien je al aankomen in je camouflagebikini.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
Als het maar in een camouflage patroon is.
Dan is het geen goede camoquote:Op maandag 31 januari 2011 20:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je maten zien je al aankomen in je camouflagebikini.
Die zouden alleen maar denken dat ik weer in een grappige bui ben, flink lachen en verder gaan met werken.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je maten zien je al aankomen in je camouflagebikini.
quote:
Shit, dan moet ik dus beter mijn best doen.quote:
Dus dit soort gekke dingen doe je wel vaker?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
Die zouden alleen maar denken dat ik weer in een grappige bui ben, flink lachen en verder gaan met werken.
quote:
Echt niet altijd hoor. Twan heeft vooral heel erg gepeuterpuberd. Ik heb hem weleens onder de koude douche gezet om te laten kalmeren. Tevergeefs trouwens. Ze zijn bij anderen altijd wel lief en gedragen ze zich.. zo hoort het ook. Maar thuis echt niet altijd. Hoort er ook wel een klein beetje bij, ze moeten ook de grenzen opzoeken en eigen ik ontwikkelen. Ik kan heel slecht tegen huilen om niets.. Kan ik echt boos om worden. Het is natuurlijk ook zo dat je er niet altijd even goed tegen kan, bijv. als je zelf ook een rotnacht hebt gehad, dan ben je toch eerder geprikkeld.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:48 schreef wyccie het volgende:
Ik kan me helemaal niet voorstellen dat jij Lennon en Twan wel eens achter het behang zou willen hangen, Diaan. Van wat ik zo zie en hoor zijn het zulke schatjes!
Dat lijkt me ook niet zo gek.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb hem weleens onder de koude douche gezet om te laten kalmeren. Tevergeefs trouwens.
Ja die reclame is geweldig. Twan heeft ook weleens zo'n aanval gehad in de stad. Ik heb hem gewoon laten liggen en ben weggelopen. Lennon is trouwens een heel vrolijk en gezellig jochie. Behalve als hij ergens last van heeft, zoals nu met de hoektanden. Hij is ook erg ondeugend, maar dat is ook wel weer leuk om te zien.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:08 schreef wyccie het volgende:
Dat lijkt me best wel een nachtmerrie, als kinderen zich in het openbaar of bij anderen ook niet willen gedragen. Ik zie zo die reclame met zo'n blerend kind in de supermarkt voor me (die moeder deed precies hetzelfde, geweldig!).
Sommige kinderen schrikken dan zo, dat ze rustiger worden... Twan dus niet, die werd nog hysterischer. Daarna ook nooit meer gedaan.quote:
Ik zou ook panisch worden. Wordt je gewoon onder een ijskoude douch gezetquote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sommige kinderen schrikken dan zo, dat ze rustiger worden... Twan dus niet, die werd nog hysterischer. Daarna ook nooit meer gedaan.
Ik ook denk ik. Maar ja, je probeert op een gegeven moment alles. Je voelt je dan behoorlijk radeloos. Hopelijk gaat Lennon dat soort vreselijke buien niet krijgen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou ook panisch worden. Wordt je gewoon onder een ijskoude douched gezet![]()
He wat?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zo C4, weet je ook eens hoe dat voelt.
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je een dreinend kind af en toe helemaal niet uit kan staanquote:Op maandag 31 januari 2011 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook denk ik. Maar ja, je probeert op een gegeven moment alles. Je voelt je dan behoorlijk radeloos. Hopelijk gaat Lennon dat soort vreselijke buien niet krijgen.
Filmpje kan ik niet openen op de iPad.
Ik heb het afgelopen zaterdag en/of zondag nog geroepen. Kinderen zijn leuk, als je ze maar bij hun ouders kunt inleveren als je ze zat bent.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je een dreinend kind af en toe helemaal niet uit kan staan
En ik roep altijd dat het met een eigen kind vast anders isquote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen zaterdag en/of zondag nog geroepen. Kinderen zijn leuk, als je ze maar bij hun ouders kunt inleveren als je ze zat bent.
Een mooi of een lief kind?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik roep altijd dat het met een eigen kind vast anders is
Als ouder zijnde heb je vast alleen maar mooie kinderenquote:
Nou, doe mij maar een lief kind, hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
Als ouder zijnde heb je vast alleen maar mooie kinderen
zei hij geheel onbevooroordeeldquote:Op maandag 31 januari 2011 22:14 schreef iamredleader het volgende:
Zo, weer thuis, instorten
Jair is zowel mooi als lief
Excuusquote:Op maandag 31 januari 2011 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ik ken er ook wel een paar, maar ik ken dus mensen die alle kinderen bij voorbaat al vreselijk vinden. En dat ook ronduit en behoorlijk lomp zeggen. En daar kan ik slecht tegen.
Moet ik het inpakken of eet je het hier op?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, doe mij maar een lief kind, hoor.
OMFGquote:Op maandag 31 januari 2011 19:32 schreef Nembrionic het volgende:
OH...MY...FUCKING...GOD. Leedvermaak eerste klas!
http://www.flabber.nl/web(...)-kamasutrabeurs-7353
Met een teil warm water, genoeg handdoeken, navelstrengtangetje, luiers, babyolie en een wikkeldoek. En al naar gelang je borstvoeding wil/kan geven voedingsflessen met voldoende rubber speentjes...quote:Op maandag 31 januari 2011 20:09 schreef Etcetera het volgende:
Smooth, Casanova!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, ik ben er ook weer.
Etsie, ik las dat je naar Antwerpen wilde. Komend weekend wil ik ergens heen, ik kan je wel een lift geven
Je moet het ook 10 jaar laten liggenquote:Op maandag 31 januari 2011 09:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat dacht ikquote:
Oorzaak en gevolg, offeh...?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben één keer ceremoniemonteur geweest tijdens een huwelijk, heb die vrienden nu al 10 jaar niet gezien...
Shit, ik ben kris-kras aan het bladerenquote:
La Chouffe? Dat haalt ie nóóit.. Ik heb al moeite genoeg de Grande Reserve en de Cuvee van de Keizer te bewaren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet het ook 10 jaar laten liggen
Tip voor de volgende keer: éérst in de agenda kijken, dan boeken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond mijn dubbele kaarten voor Katzenjammer op 19 april weggegeven, want die avond had ik ook al kaarten voor Human League.
Net dus kaarten voor Katzenjammer op 23 april gekocht en dat wil ik in de agenda noteren. blijken we die dag ook al een ander concert te hebben...![]()
heb nu dus 6 kaarten voor Katzenjammer voor zowel de Melkweg als Tivoli en ik kan geen van allen zelf gebruiken. Aaaarrrrggghhhhh....![]()
Bedtijd dan maar!!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond mijn dubbele kaarten voor Katzenjammer op 19 april weggegeven, want die avond had ik ook al kaarten voor Human League.
Net dus kaarten voor Katzenjammer op 23 april gekocht en dat wil ik in de agenda noteren. Blijken we die dag ook al een ander concert te hebben...![]()
Heb nu dus 6 kaarten voor Katzenjammer voor zowel de Melkweg als Tivoli en ik kan geen van allen zelf gebruiken. Aaaarrrrggghhhhh....![]()
Bedtijd dan maar!!
Dat gebeurt wel vaker, dat de ceremoniemeester of de getuige de vader is....quote:Op maandag 31 januari 2011 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..], daar kwam het uiteindelijk wel op neer...
Nee, mijn echtgenote leren dat ze zaken in onze gezamenlijk agenda noteeert ipv alleen in die van haarzelf...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer: éérst in de agenda kijken, dan boeken.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Net dus kaarten voor Katzenjammer op 23 april gekocht en dat wil ik in de agenda noteren. Blijken we die dag ook al een ander concert te hebben...![]()
Heb nu dus 6 kaarten voor Katzenjammer voor zowel de Melkweg als Tivoli en ik kan geen van allen zelf gebruiken. Aaaarrrrggghhhhh....![]()
Bedtijd dan maar!!
Dat klinkt ook heel verstandig jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, mijn echtgenote leren dat ze zaken in onze gezamenlijk agenda noteeert ipv alleen in die van haarzelf...
Ik heb hier ook ervaring mee...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Bedtijd dan maar!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |