En wil je dan flinke armen en een buikje?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind dat juist verschrikkelijk zo'n heel gespierd lichaamAlsof je met een baksteen knuffelt
Nee, doe mij maar een man met een beetje een buikje
Nee het moet wel in proportie zijn, dus als ie een buikje heeft mag ook de rest wel wat 'dikker'. Niet té dik natuurlijk, want dat is niet mooi.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:20 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
En wil je dan flinke armen en een buikje?
Of alleen het buikje?
Verder is er een mate van gespierdheid.
Je hebt van die sportschool jongens, of gewoon jongens/mannen die een iets gespierdere bouw hebben, maar niet afgetraind zijn.
Inderdaad. Door exen heb ik echt een hekel gekregen aan dun.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:53 schreef K.Weenie het volgende:
Ja het lichaam is belangrijk, maar dat betekent niet dat ik op een bodybuilder zit te wachten, juist niet, ik vind slank en lang juist mooi.(zo lang het niet zielig schriel is natuurlijk!)
Ik denk dat je daar de kern te pakken hebt waarom veel vrouwen niet op superafgetrained vallenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:17 schreef JackieBrown het volgende:
misschien ook omdat ik me daarnaast zelf al gauw zo dikkig/groot voel.
Ja, maar wat dat betreft spreekt ze zichzelf wel een beetje tegen, naast een getraind en gespierd lichaam liggen, dan voel je je toch ook snel "dikkig/groot"..?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar de kern te pakken hebt waarom veel vrouwen niet op superafgetrained vallen
Ik snap dat je dat zo doortrekt maar voor mij is dat toch anders. Groot voel ik me dan zeker niet, omdat hij breder is, en dik ook niet maar dat baseer ik dan meer op gewicht denk ik, hij weegt dan x kg zwaarder (aan spiermassaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:01 schreef TigOleBitties het volgende:
[..]
Ja, maar wat dat betreft spreekt ze zichzelf wel een beetje tegen, naast een getraind en gespierd lichaam liggen, dan voel je je toch ook snel "dikkig/groot"..?
Dat zou ik ook wel eens willen weten. En wat ze vinden van een pénis van 23 centimeter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:20 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Bij sommige gespierde mannen zijn ook wat aderen zichtbaar.. wat vinden de dames daarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |