abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 januari 2011 @ 23:14:23 #1
201543 FokR
What's it all about?
pi_91967588
Is een gespierd mannenlichaam nu echt een must.
Veel dames geilen daar zo op he.
Maar waarom, en geen sexy lichaam kan dat niet?
You know what I mean?
  donderdag 27 januari 2011 @ 23:15:33 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_91967686
Ik vind dat juist verschrikkelijk zo'n heel gespierd lichaam :{ Alsof je met een baksteen knuffelt :') Nee, doe mij maar een man met een beetje een buikje :9
pi_91967979
Een mannenlichaam is heel belangrijk!

Wat niet betekent dat ik niet meerdere typen lichamen kan waarderen. ;) Hoeft niet per sé gespierd te zijn hoor. Maar het moet wel een beetje in proportie zijn!
pi_91968031
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind dat juist verschrikkelijk zo'n heel gespierd lichaam :{ Alsof je met een baksteen knuffelt :') Nee, doe mij maar een man met een beetje een buikje :9
En wil je dan flinke armen en een buikje?
Of alleen het buikje?

Verder is er een mate van gespierdheid.
Je hebt van die sportschool jongens, of gewoon jongens/mannen die een iets gespierdere bouw hebben, maar niet afgetraind zijn.
Ik doe mijn best.
pi_91968038
Een beetje spieren mag wel, maar er zijn grenzen. Voor mij is een heel gespierd lichaam echt geen must :P
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  donderdag 27 januari 2011 @ 23:22:43 #6
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_91968175
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:20 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

En wil je dan flinke armen en een buikje?
Of alleen het buikje?

Verder is er een mate van gespierdheid.
Je hebt van die sportschool jongens, of gewoon jongens/mannen die een iets gespierdere bouw hebben, maar niet afgetraind zijn.
Nee het moet wel in proportie zijn, dus als ie een buikje heeft mag ook de rest wel wat 'dikker'. Niet té dik natuurlijk, want dat is niet mooi.
pi_91973149
Spieren zijn een must, maar gewoon genoeg dat hij mij op kan tillen enzo. Het moet geen watje zijn en ook geen bodybuilder.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_91973478
Ja het lichaam is belangrijk, maar dat betekent niet dat ik op een bodybuilder zit te wachten, juist niet, ik vind slank en lang juist mooi. O+ (zo lang het niet zielig schriel is natuurlijk!)
pi_91973544
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:53 schreef K.Weenie het volgende:
Ja het lichaam is belangrijk, maar dat betekent niet dat ik op een bodybuilder zit te wachten, juist niet, ik vind slank en lang juist mooi. O+ (zo lang het niet zielig schriel is natuurlijk!)
Inderdaad. Door exen heb ik echt een hekel gekregen aan dun. :@
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:19:05 #10
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_91974283
De bouw van een 'normale' man is al mooi. En ja sommige dingen erg sexy ook. Maar zo gespierd hoeft ook weer niet. Mannen met huge bobbels zijn niet sexy! Doe mij maar een wat zachter buikje in plaats van een sixpack
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:30:28 #11
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_91974603
Ik ben niet van de gespierde torso's... Ook niet van de blubber lichamen hoor. Maar gewoon een heerlijk lichaam dat ik kan vastpakken en kan liefhouden en zij ook bij mij doen!

*ahhhh mannenlichamen :D*
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
pi_91974984
Beetje leuk gespierd lichaam kan leuk zijn (dus geen bodybuiler maar een beetje spiervorming :P en dat hoeft niet gehaald te worden door 5 dagen sportschool ) maar is een extraatje...meerdere keren gevallen op aangeklede spijkers als de uitstraling van de meneer mij beviel. ^O^
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_91980910
Een zwemmerslijf! ja heerlijk!
Ik hou wel van sterke mannen, mooie schouderpartijen, lekkere spierballen, maar niet te overdreven, bodybuilder vind ik dan weer teveel, niet mooi meer.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_91981154
Vind het zeker belangrijk, maar een gespierde lichaam vind ik niks bij een man. Geef mij maar een man die niet te dik maar ook niet te dun is, met een beetje neukteugels en een lekker buikje. Heerlijk :P
pi_91983460
Hmm.. ik dacht altijd dat ( ripped ) mooiste lichaam dat er voor een man kon zijn.. vinden de foksters dat ook niks? als hij een breed postuur heeft en echt afgetraind is. dus niet bodybuilder lijkt slank maar heeft sixpack v rug enz enz. v bij de heup
pi_91983600
Ik vind het lichaam niet belangrijk, mits het binnen normale grenzen ligt. Ik moet het nog wel aantrekkelijk vinden en dat vind ik 40 kilo niet en 140 kilo ook niet :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 12:53:06 #17
324060 RianaLuna
Blessed be :)
pi_91985329
Ik slaap liever niet op een baksteen.. alhoewel een beetje spier wel mag. :)
Always live your life with full happiness and laughter ;)
  vrijdag 28 januari 2011 @ 13:03:14 #18
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_91985696
Wtf is er met alle vrouwen hier aan de hand, vrouwen vallen gewoon op gespierde gasten klaar uit, vrouwen die zeggen van niet liegen, je kan er niets aan doen het is oerinstinct, net zoals vrouwen eerder op lange mannen vallen dan kleine, het zit in het vrouweninstinct om te zoeken naar bescherming, spieren en lengte zijn een teken van bescherming.

SCIENCE PEOPLE, SCIENCE!
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_91985992
Ik denk dat het komt alsof het dan klinkt of wat anders dan helemaal niet goed zou zijn, maar dat is niet waar.
Iedereen heeft bepaalde absolute voorkeuren, maar daar hoeft iemand niet echt aan te voldoen om interresant te zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_91986153
Precies, ik heb wel een voorkeur voor gespierde lichamen, ik vind het pas lelijk worden als het echt richting bodybuilders gaat met overal aderen bijvoorbeeld :r. Natuurlijk is het niet iets waar ik een man op zou afwijzen, maar ik vind het absoluut het mooiste om te zien.

Als ik zo'n mooi afgetraind lichaam zie kan ik me ook maar moeilijk voorstellen dat er vrouwen zijn die dat níet aantrekkelijk zouden vinden. Al roep je nog zo hard over neukteugels enzo, je ziet toch gewoon dat die spieren super sexy zijn :P?

Wat verder ingaand op de OP:
Waarom geil ik erop? Naast dat ik het dus mooi vind, is het ook een indicatie dat de man sportief is en de discipline heeft om zo'n lichaam te onderhouden. Nog wat simpeler gezegd vind ik ook het idee leuk dat hij me zonder al te veel moeite op kan tillen :P en dat hij tegen een stootje kan bijv.

Is het een must? Nee. Een ander lichaamstype is ook prima. Maar dan wel liever wat steviger dan erg dun en ielig, misschien ook omdat ik me daarnaast zelf al gauw zo dikkig/groot voel :').

[ Bericht 33% gewijzigd door JackieBrown op 28-01-2011 13:27:42 ]
pi_91987288
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:17 schreef JackieBrown het volgende:
misschien ook omdat ik me daarnaast zelf al gauw zo dikkig/groot voel :').
Ik denk dat je daar de kern te pakken hebt waarom veel vrouwen niet op superafgetrained vallen :)
  vrijdag 28 januari 2011 @ 14:01:30 #22
283466 TigOleBitties
Courage is Solid
pi_91987769
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:48 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar de kern te pakken hebt waarom veel vrouwen niet op superafgetrained vallen :)
Ja, maar wat dat betreft spreekt ze zichzelf wel een beetje tegen, naast een getraind en gespierd lichaam liggen, dan voel je je toch ook snel "dikkig/groot"..?
pi_91988260
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:01 schreef TigOleBitties het volgende:

[..]

Ja, maar wat dat betreft spreekt ze zichzelf wel een beetje tegen, naast een getraind en gespierd lichaam liggen, dan voel je je toch ook snel "dikkig/groot"..?
Ik snap dat je dat zo doortrekt maar voor mij is dat toch anders. Groot voel ik me dan zeker niet, omdat hij breder is, en dik ook niet maar dat baseer ik dan meer op gewicht denk ik, hij weegt dan x kg zwaarder (aan spiermassa :9)
Snap je?

(nou ben ik zelf echt niet groot, dus wat dat dun en ielig betreft zou het wel heel extreem moeten zijn :P).
pi_91988615
Bij sommige gespierde mannen zijn ook wat aderen zichtbaar.. wat vinden de dames daarvan?
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_91989505
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:20 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Bij sommige gespierde mannen zijn ook wat aderen zichtbaar.. wat vinden de dames daarvan?
Dat zou ik ook wel eens willen weten. En wat ze vinden van een pénis van 23 centimeter. :@

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')