Dacht ik ook.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:00 schreef Etcetera het volgende:
Liesje, heb jij je vliesje nog
Ja pa, ik heb mijn vliesje nog
Ik wil het houden
Tot na mijn trouwen
Daarna mag het van mijn part kapot
Jalalalalalaaa
Met z'n alleeeeen!
He Red. Lang niet gezien!quote:
Nou, MM had vanochtend wat moeite om door het vliesje te komen. Nem, jojo en mij lukte het wel in 1 keer.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:28 schreef wyccie het volgende:
Het vliesje van jullie hardgekookte eitjes?
Minder hardhandig te werk gaan?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef wyccie het volgende:
Soms vind ik het lastiger om niet door het vliesje te gaan.
Wat verwacht je van de SCquote:Op zondag 30 januari 2011 18:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat een niveau om mee wakker te worden
Iets meerquote:
Dit heeft geen waarde zonder te zeggen welke regels dat zijn natuurlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou met dit niveau kan ik jullie ook best vertellen dat ik gisteravond de regels van mijn voormalige sorority huis vrij drastisch gebroken heb, terwijl zij met zijn allen op een semi-formal ergens anders waren![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou met dit niveau kan ik jullie ook best vertellen dat ik gisteravond de regels van mijn voormalige sorority huis vrij drastisch gebroken heb, terwijl zij met zijn allen op een semi-formal ergens anders waren![]()
![]()
![]()
Anders zouden die regels vast niet bestaan...quote:Op zondag 30 januari 2011 18:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarschijnlijk ben je niet de eerste
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Anders zouden die regels vast niet bestaan...
Tevens uit de categorie 'niet de eerste'
[ afbeelding ]
het huis bestaat nog niet zo lang haha. Laten we zeggen dat het de ultimate fuck you naar Kappa wasquote:Op zondag 30 januari 2011 18:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarschijnlijk ben je niet de eerste
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het huis bestaat nog niet zo lang haha. Laten we zeggen dat het de ultimate fuck you naar Kappa was
no males allowed unless in the presence of another sister. They have to be signed in.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dit heeft geen waarde zonder te zeggen welke regels dat zijn natuurlijk![]()
Hier is bijvoorbeeld de regel dat de tussendeur dicht moet zitten, maar het breken van die regel is niet bepaald spectaculair
ja zou je denken.quote:
Eigenlijk geen rare regel in een stadje waar men meer dan 8 vrouwen in een huis gelijk stelt aan een bordeel.quote:
Alleen op het gebied van slopen.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, we moeten gauw eens afsprekenben jij een beetje handig in/om huis?
Ik zou zeggen: hele verhaal vertellen, of helemaal niksquote:Op zondag 30 januari 2011 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
![]()
Digitenne en dus geen BBC2quote:Op zondag 30 januari 2011 19:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de liefhebbers
vanavond weer een aflevering van het nieuwe topgear seizoen
BBC 2 21.00
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de liefhebbers
vanavond weer een aflevering van het nieuwe topgear seizoen
BBC 2 21.00
Het is hier de enige mogelijkheid helaas.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
de reden waarom ik dus geen digitenne heb
Ik vraag me vooral af hoe erg je 'm dan gebroken hebtquote:Op zondag 30 januari 2011 18:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
no males allowed unless in the presence of another sister. They have to be signed in.
mja, die regel had ik al eerder gebroken. Alleen nog niet echt gebruik gemaakt van de overtreding
Hello!quote:
haha we hebben geen scrabble gespeeld...quote:Op zondag 30 januari 2011 19:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe erg je 'm dan gebroken hebtIk had ook visite thuis gisteren, zonder toezicht. Niet zo heel bijzonder
Maar goed, hier is het ook geen regel
volgens mij kun je hem zelf wel invullenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: hele verhaal vertellen, of helemaal niks
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha we hebben geen scrabble gespeeld...
En de meeste meisjes in Kappa mogenniet, dus dat maakt het nóg erger. Het huis is natuurlijk de kern van ons zusterschap, waar het gaat om sisterhood en dus géén jongens. Als ze er zijn is het ook meestal om ergens mee te helpen, niet om gewoon te hangen.
ik loop nog steeds met een grijs van oor tot oorquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik loop nog steeds met een grijs van oor tot oor
Ja, als die klodders opdrogen wordt het grijs...quote:Op zondag 30 januari 2011 19:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik loop nog steeds met een grijs van oor tot oor
ewquote:Op zondag 30 januari 2011 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, als die klodders opdrogen wordt het grijs...
Maar goed, in dat Kappa huis ben je dus van Bill gegaan, tegen de regels van het huis in. Ruig!!
Ja, om er nou 30 posts om heen te draaien, zo'n lang voorspel totdat het hoogtepunt benoemd wordt, is wat mij niet nodig...quote:
Arme Mw. MMquote:Op zondag 30 januari 2011 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
zo'n lang voorspel totdat het hoogtepunt benoemd wordt, is wat mij niet nodig...
Zo'n slechte film?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ahhw heb net 'A Little Princess' gekeken. Tranen in mijn ogen
Daar dacht Hertog duidelijk anders overquote:Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn tekst was zorgvuldig gekozen en is geen aanleiding tot inkoppertjes...
Wtfquote:Op zondag 30 januari 2011 21:51 schreef speknek het volgende:
'de vrouw' heeft geen ideaalbeeld, want 'de vrouw' is totaal niet visueel ingesteld. Als het sociaal bon ton was, zouden ze allemaal lesbisch zijn. Het overgrote deel van de tijd kijken vrouwen toch al liever naar andere vrouwen, of wel om te kijken hoe ze ook zo kunnen worden, of wel om te kijken dat ze er gelukkig niet zo uitzien.
Een leuk koppie is voor de meeste vrouwen wel belangrijk, ofschoon ook niet altijd, want een lelijke ork laat alleen maar zien hoe uniek en gesofisticeerd haar keuze in mannen is. De enige constante lijkt te zijn wat haar vriendinnen ervan vinden (of ze denkt dat ze ervan zouden vinden), en geld, of macht, of status bij andere mannen.
Dan is de tegenvraag: als je vrienden en vriendinnen grote problemen hebben met je nieuwe vlam (zo mag ik het wel noemen onderhand denk ik...), en je deze mogelijk zou kwijtraken, zou je er dan nog mee doorgaan?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
WtfUit Fok!sters, hoe belangrijk is een mannenlichaam nu echt voor jullie?
Voortaan gewoon braaf naar je moeder luisteren dus.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:14 schreef Etcetera het volgende:
Dat is een lastigeWant de enige reden die ik kan bedenken waarom ze erop tegen zouden zijn is omdat hij een vriend van m'n ex is. En dan zou ik er wel mee doorgaan, want dat zou betekenen dat ik altijd rekening moet blijven houden met m'n ex.
Als ik zou vallen voor een Foute Jongen, dan is het wat anders. Maar dan nog ben ik te eigenwijs en gaat het even duren voor ik zelf inzie dat het een Foute Jongen is
Ik ga een relatie aan voor mezelf, en niet om iemand anders tevreden te stellenMijn moeder vond m'n ex nooit echt bij me passen, maar heeft hem wel zo veel mogelijk geaccepteerd.
En dat zouden echte vriendinnen ook moeten doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:14 schreef Etcetera het volgende:
Mijn moeder vond m'n ex nooit echt bij me passen, maar heeft hem wel zo veel mogelijk geaccepteerd.
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voortaan gewoon braaf naar je moeder luisteren dus.
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat zouden echte vriendinnen ook moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |