Zeker. Beter dan dat ze zou zeggen "Zie je nou wel".quote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Etcetera het volgende:
Ze vond het zelfs ook wel erg voor me dat ik het uit ging maken. Ik heb best een toffe moeder
Nu je het zegt, laat ik dan maar een st Feuillien uit de koelkast trekken.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren rond deze tijd begonnen we aan het laatste biertje en moesten de whiskies nog op tafel komen...
Sorry hoor, maar een kaartje gemiddeld bijna $100 voor bon jovi ?! (ook voor anderen overigens) Of mis ik nu iets in mijn nattevinger berekening?quote:Below are the top grossing tours of 2010:
1. Bon Jovi
Total Gross: $146,507,388 Number of Shows: 69
Total Attendance: 1,591,154 Number of Sell-Outs: 69
2. U2
Total Gross: $131,502,369 Number of Shows: 22
Total Attendance: 1,312,784 Number of Sell-Outs: 22
3. AC/DC
Total Gross: $122,633,027 Number of Shows: 28
Total Attendance: 1,155,998 Number of Sell-Outs: 19
4. Lady Gaga
Total Gross: $116,227,987 Number of Shows: 122
Total Attendance: 1,362,993 Number of Sell-Outs: 101
5. Black Eyed Peas
Total Gross: $81,579,114 Number of Shows: 82
Total Attendance: 1,263,625 Number of Sell-Outs: 82
6. James Tayler & Carole King
Total Gross: $62,326,410 Number of Shows: 54
Total Attendance: 693,271 Number of Sell-Outs: 23
7. Eagles
Total Gross: $62,166,344 Number of Shows: 40
Total Attendance: 587,165 Number of Sell-Outs: 12
8. Metallica
Total Gross: $61,947,556 Number of Shows: 33
Total Attendance: 700,219 Number of Sell-Outs: 13
9. Dave Matthews Band
Total Gross: $61,247,906 Number of Shows: 57
Total Attendance: 1,052,312 Number of Sell-Outs: 25
10. Paul McCartney
Total Gross: $55,760,403 Number of Shows: 21
Total Attendance: 394,186 Number of Sell-Outs: 20
quote:
Je hoeft geen sorry te zeggen, een kaartje voor dit soort mega concerten kost inderdaad makkelijk $100 gemiddeld.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een kaartje gemiddeld bijna $100 voor bon jovi ?! (ook voor anderen overigens) Of mis ik nu iets in mijn nattevinger berekening?
Wat dacht je van 'We gaan niet zingen.'?quote:Op maandag 31 januari 2011 08:30 schreef Cobra4 het volgende:
Gaan we nu zingen of wachten we tot er wat meer mensen online zijn?
Nu begrijp ik pas wat je hiermee bedoelt..quote:Op maandag 31 januari 2011 08:30 schreef Cobra4 het volgende:
Gaan we nu zingen of wachten we tot er wat meer mensen online zijn?
wat heb je gedaan?quote:Op maandag 31 januari 2011 08:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Nee, niet zingen aub, ik heb een kater deluxe
Verjaardag en daarna de kroeg nog in, speelden allemaal bandjes en was erg gezellig, maar ik heb nu nog niks gegeten en vanochtend moest ik 2x opstaan.quote:
True... maar desalniettemin, sterkte vandaag!! Klinkt ook erg gezellig trouwens.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Verjaardag en daarna de kroeg nog in, speelden allemaal bandjes en was erg gezellig, maar ik heb nu nog niks gegeten en vanochtend moest ik 2x opstaan.
Maar goed, eigen schuld, dikke bult natuurlijk.
Alcohol does the trick?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:09 schreef TradeMarkie het volgende:
En dat terwijl ik wel goed geslapen heb, ik sliep geloof ik al voor ik m'n kussen raakte gisteravond
Jepquote:
Hoe zit het in dit geval met die duim?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:17 schreef TradeMarkie het volgende:
La chouffe op de tap is ook (g)een aanrader
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe zit het in dit geval met die duim? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe zit het in dit geval met die duim? [ afbeelding ]
La Chouffe heb ik meestal na anderhalf glas wel weer gezienquote:Op maandag 31 januari 2011 09:17 schreef TradeMarkie het volgende:
La chouffe op de tap is ook (g)een aanrader
Goeiemiddag Etcie.quote:
En heb je nou dusdanig gevingerd met je eipet dat je een app wel in een mapje krijgt?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:09 schreef Diaan73 het volgende:
Hee Etcie en Cobra![]()
Cobra, je eipet is weer opgeladen?
Vraag je dat aan mij? Mij lukt het wel nl. Cobra niet....quote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En heb je nou dusdanig gevingerd met je eipet dat je een app wel in een mapje krijgt?
Neem, dat vraag ik niet aan jou.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij? Mij lukt het wel nl. Cobra niet....
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal zo via Twitter onze Etcie posten...
Had hij zn eipet niet mee dan? Het ligt gewoon aan Cobra denk ik...quote:Op maandag 31 januari 2011 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem, dat vraag ik niet aan jou.
Maar zelfs na de demo die ik zaterdag (of was het zondag???) aan Cobra heb gegegeven gaf hij aan dat dat bij hem niet lukt...
Yepquote:Op maandag 31 januari 2011 12:09 schreef Diaan73 het volgende:
Hee Etcie en Cobra![]()
Cobra, je eipet is weer opgeladen?
Ligt het aan mij, of klopt die zin nietquote:Wij zijn dringend opzoek naar iemand die de functie van transporter wilt vervullen.
Ik heb het precies gedaan zoals jij. Maar nee hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En heb je nou dusdanig gevingerd met je eipet dat je een app wel in een mapje krijgt?
Volgens mij kan het wel, maar klinkt wil mooier/beter. iemand die (werkwoordstam+t),quote:Op maandag 31 januari 2011 12:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of klopt die zin nietWilt?
Vreemd hoor. Kan het zijn dat je bij instellingen dat kunt regelen?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het precies gedaan zoals jij. Maar nee hoor.
Dat zal het wel zijn. Maar eens goed neuzen vanavond.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vreemd hoor. Kan het zijn dat je bij instellingen dat kunt regelen?
Zei Jojo ook al, maar ik weet zeker dat ik niks gewijzigd/ingesteld heb daarvoor...quote:Op maandag 31 januari 2011 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vreemd hoor. Kan het zijn dat je bij instellingen dat kunt regelen?
Hmm je hebt gelijk geloof ik. Maar ik vind het raar staanquote:Op maandag 31 januari 2011 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij kan het wel, maar klinkt wil mooier/beter. iemand die (werkwoordstam+t),
Klopt, ik heb daarvoor ook niets ingesteld of gewijzigd. Ik zal vanavond ook eens kijken voor Cobra.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zei Jojo ook al, maar ik weet zeker dat ik niks gewijzigd/ingesteld heb daarvoor...
Ik vind het ook raar staan.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm je hebt gelijk geloof ik. Maar ik vind het raar staan
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb daarvoor ook niets ingesteld of gewijzigd. Ik zal vanavond ook eens kijken voor Cobra.Misschien is het per ongeluk zo ingesteld.
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb daarvoor ook niets ingesteld of gewijzigd. Ik zal vanavond ook eens kijken voor Cobra.Misschien is het per ongeluk zo ingesteld.
Tuurlijk niet. Ik heb gewoon iets verkeerd ingesteld met mijn lompe gedrag en gebrekkige kennis. Maar wat?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zowel jij als ik hebben per ongeluk iets ingesteld waardoor wij we het wel kunnen?
Welke software-versie draait hij? Apps in mapjes zetten kan pas vanaf 4.2 en toen de iPad net uit was draaide er nog 3.2 op. Als je hem vrij snel gekocht had en nog nooit hebt geupdate kan het dus idd niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik heb gewoon iets verkeerd ingesteld met mijn lompe gedrag en gebrekkige kennis. Maar wat?
Dan hebben we dus de oplossing gevonden. Thx!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Welke software-versie draait hij? Apps in mapjes zetten kan pas vanaf 4.2 en toen de iPad net uit was draaide er nog 3.2 op. Als je hem vrij snel gekocht had en nog nooit hebt geupdate kan het dus idd niet.
Dat wat Cobra dus zegt....quote:Op maandag 31 januari 2011 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zowel jij als ik hebben per ongeluk iets ingesteld waardoor wij we het wel kunnen?
Ik heb het niet eens over specifiek katten (of honden), ik heb het over huisdieren in het algemeen die men niet los moet laten lopen.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik snap best dat mensen chagrijnig worden van katten die buiten lopen enzo, maar als je je eigen hond niet kunt africhten en dus maar anderen daarvoor laat opdraaien dan klopt dat niet hoor
Ik denk dat het ook heel lastig is om ervoor te zorgen dat katten buiten geen overlast veroorzaken. Als ze buiten zijn, zijn ze "gevlogen". Tenzij je ze aan een lijntje achter het huis laat natuurlijk. Onze katten komen ook niet buiten trouwens.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:06 schreef Etcetera het volgende:
Kijk jij vindt dat van huisdieren in het algemeen. Meneer Fons is in mijn ogen een stuk kortzichtiger
Overigens staat in de wet dat je moet zorgen dat huisdieren geen overlast veroorzaken buiten. Geen kip die zich daar aanhoudt - in elk geval niet als het om katten gaat.
Ik hou me er wel aan, daarom gooi ik ook periodiek met strijkers...quote:Op maandag 31 januari 2011 13:06 schreef Etcetera het volgende:
Overigens staat in de wet dat je moet zorgen dat huisdieren geen overlast veroorzaken buiten. Geen kip die zich daar aanhoudt - in elk geval niet als het om katten gaat.
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij is het een geslaagde meet geweest!![]()
Nicequote:Op maandag 31 januari 2011 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriend en ik zijn dit weekend gevraagd om ceremoniemeesters te zijn op het huwelijk van vrienden
Oh, jammer! Maar heeft het nu dan al een lage prijs of vragen die mensen gewoon teveel?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:47 schreef iamredleader het volgende:
Zo, even bijkomen
Bezichtiging was erg leuk, huisje heeft echt enorm potentieel. Maar dat is mede omdat het van heel ver moet komen... zo'n beetje alles moet gedaan worden. En ik ben bang (en mijn makelaar ook) dat de verkopende partij niet bereid is om significant veel te zakken. En dan houdt het op
Ja op zich welquote:
Ben één keer ceremoniemonteur geweest tijdens een huwelijk, heb die vrienden nu al 10 jaar niet gezien...quote:Op maandag 31 januari 2011 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriend en ik zijn dit weekend gevraagd om ceremoniemeesters te zijn op het huwelijk van vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |