theoretisch kan het, in de praktijk zal het niet gebeurenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Luchtmacht loyaal aan Mubarak, leger niet. Het zal toch niet gebeuren dat men airstrikes uit gaat voeren?
ah dat wist ik niet. Dank je. Maakt het wat meer duidelijkerquote:
heb je beeldmateriaal ?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:37 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Tegen de 150. Afgelopen vrijdag waren er maar 40 ofzo. NOS is ook aanwezig, demonstratie stopt zo om 4 uur. Staan al anderhalf uur te schreeeuwen/zingen. Ben dus niet de enige hier die zo meegaand is met mijn vaderland.
zal ze toch niet lukken, de F16's kunnen niks doen zonder een massa moord te veroorzaken...quote:Op zondag 30 januari 2011 15:38 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ze proberen de menigte uit elkaar te drijven en ze te intimideren. Zodat ze naar huis gaan
quote:nolanjazeera Dan Nolan
In Tahrir Square I see a soldier pull a woman,child+ #Egypt flag on top of his tank.Dancing/waving to chants of 100's of cheering protestors
als die airstrike komt, dan is er een groter probleem dan enkel land macht VS luchtmachtquote:Op zondag 30 januari 2011 15:38 schreef BeSimple het volgende:
Als er 1 airstrike komt durf ik te wedden dat het leger meteen aan het kant van het volk staat.
Klopt ze bereiken er ook niks mee. ze maken de menigte alleen maar bozer en ze schreeuwen nog harderquote:Op zondag 30 januari 2011 15:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zal ze toch niet lukken, de F16's kunnen niks doen zonder een massa moord te veroorzaken...
die heeft ie nu al 2x getweetquote:Op zondag 30 januari 2011 15:38 schreef gehotseflotst het volgende:
gpdcairo GPD Cairo :
Ik mag nu zelfs foto-s nemen van protesterende vrouwen in burga-s. Deze scanderende meute is enigszins over de kook aan het raken.
quote:@nolanjazeera Dan Nolan
In Tahrir Square I see a soldier pull a woman,child+ #Egypt flag on top of his tank.Dancing/waving to chants of 100's of cheering protestors
idd, ik denk dan dat er wel wat meer bemoeienis gaat komenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
als die airstrike komt, dan is er een groter probleem dan enkel land macht VS luchtmacht
Alles wat het leger doet maakt de menigte bozer en woedender, met hagel schieten heeft ook weinig nut, je maakt ze alleen maar agressiever.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Klopt ze bereiken er ook niks mee. ze maken de menigte alleen maar bozer en ze schreeuwen nog harder
Moet je voorstellen hoe erg ze over de kook rakenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die heeft ie nu al 2x getweet
Ja dat stond toen op twitter, later weer veranderd naar het Vredespaleis.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:40 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
er werd eerder gezegd dat het gewijzigd was naar het malieveld
Ja maar niet op mijn telefoon, camera is kapot. Zal uploaden als ik weer thuis ben!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:38 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
heb je beeldmateriaal ?
veel succesquote:Op zondag 30 januari 2011 15:40 schreef no1uknow het volgende:
Kut, ik móet aan de slag voor school..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |