quote:
Het is toch wat.quote:Blackberry Rutte valt in wc
(Novum) - De Blackberry van Mark Rutte (VVD) is in het toilet gevallen. Dat bevestigde de premier vrijdag tijdens zijn wekelijkse persconferentie na een vraag van het tv-programma PowNews.
"Dat klopt!" De betreffende wc was gelukkig 'nog ongebruikt', grapte Rutte. Hoe en door wie de smartphone vervolgens uit het toilet is gevist, daarover zweeg de premier. Het apparaat doet het inmiddels weer. Kwestie van de batterij eruithalen en de boel even een paar uur laten drogen, zei Rutte.
Stijldansen? Heb ik ook gedaanquote:Op zondag 30 januari 2011 14:16 schreef Cerbie het volgende:
Afdansen gister ging goed
Alleen de goud-ster groepen, dat zie ik mezelf nog niet doen
Samenvatting?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
Ik presenteer de ultieme linksmens-film:
Dit is een docu waarbij rechtsmensen scheldend, tierend en huilend voor hun beeldscherm zitten.
Financiele ongelijkheid zuigt.quote:
Met een BNW-sausje toch?quote:
Nee, dat valt reuze mee. Het gaat meer over de gebreken in ons systeem die ertoe leiden dat we kampen met talloze problemen. Er wordt niet beweerd dat een groep bankiers de wereld over wil nemenquote:
Nah, deze niet, dat was de allereerste Zeitgeist film. Ik ken mensen bij het Nederlandse deel van de organisatie erachter en die zeiden ook dat de eerste film nogal een last is, omdat die inderdaad behoorlijk BNW-achtig was.quote:
Had je maar beter je best moeten doen op school. Dan kon je advocaat of arts worden.quote:
Dat is juist goed. Mensen die niet met de maatschappij en henzelf om kunnen gaan, en daardoor een financiële achterstand hebben, hebben door die achterstand niet de macht om Nederland te vormen. De democratie vergroot hun macht weer enigszins, maar niet zoveel als ze met geld zouden hebben.quote:
pff dat is wel hele suffe materiequote:Op zondag 30 januari 2011 16:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Had je maar beter je best moeten doen op school. Dan kon je advocaat of arts worden.
Nee hoor. Ik heb vaak genoeg tegen degradatie gestreden, ook dat is een hele uitdaging. Het is totaal niet te vergelijken met mensen die moeten strijden om genoeg eten te kunnen verzamelen om hun gezin te voeden.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Voor wie?
Voetbal zuigt ook voor de clubs die onderaan staan.
En dat is de schuld van ons?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb vaak genoeg tegen degradatie gestreden, ook dat is een hele uitdaging. Het is totaal niet te vergelijken met mensen die moeten strijden om genoeg eten te kunnen verzamelen om hun gezin te voeden.
Het ligt aan de manier waarop de maatschappij is ingericht.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:00 schreef Berlitz het volgende:
[..]
En dat is de schuld van ons?
Ben jij iemand die beweerd dat de armoede in afrika onze schuld is en dat als europa morgen van de aardbodem verdwijnt ze daar rijk zullen worden?
Nee, jij kunt er niet zoveel aan doen dat ik gewoon geen goede voetballer ben.quote:
Ja, wij Europeanen zijn deels schuldig aan de armoede in Afrika <> Nee, als Europa morgen van de aardbodem is verdwenen zijn die problemen niet opgelost.quote:Ben jij iemand die beweerd dat de armoede in afrika onze schuld is en dat als europa morgen van de aardbodem verdwijnt ze daar rijk zullen worden?
Heerlijk zo'n begrip waarmee je de discussie dood kan slaan. Net een Godwin.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:11 schreef Cerbie het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/White_guilt
Ik moet altijd glimlachen als den linkschmens zich schuldig voelt over de armoede van Afrika.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n begrip waarmee je de discussie dood kan slaan. Net een Godwin.
Iemand heeft een geschiedenislesje nodig.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:00 schreef Berlitz het volgende:
[..]
En dat is de schuld van ons?
Ben jij iemand die beweerd dat de armoede in afrika onze schuld is en dat als europa morgen van de aardbodem verdwijnt ze daar rijk zullen worden?
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:19 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Iemand heeft een geschiedenislesje nodig.
In 2006 sprak ik hem nog; ik neem aan dat dat een ontkennend antwoord is.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hallo.
Heb jij ooit nog eens contact gehad met PMB-Rug?
Waarom zou ik mij schuldig moeten voelen? Ik ben niet verantwoordelijk. Sterker, als ik in het voor het zeggen had, had ik het indertijd heel anders aaangepakt.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:17 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik moet altijd glimlachen als den linkschmens zich schuldig voelt over de armoede van Afrika.
Net als deze meneer:
[ afbeelding ]
Als het die meet betref, waarbij hij op die mooie foto staat ( redelijk centraal, weet je nog? ), dan kan ik bekennen dat je antwoord inderdaad als ontkennend kan worden gekwalificeerdquote:Op zondag 30 januari 2011 17:22 schreef Reya het volgende:
[..]
In 2006 sprak ik hem nog; ik neem aan dat dat een ontkennend antwoord is.
Dan is het allemaal veel minder erg he!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:27 schreef Cerbie het volgende:
Geschiedenislesje trouwens; die slaven die we in onze koloniale periode gretig mee hebben genomen zijn verkocht door de lokale stammen destijds. Het beeld dat we daar met soldaten aankwamen, een half dorp inladen en weer doorvaren naar de Nieuwe Wereld is lachwekkend.
Al die arme Afrikaanse kindjes, geen toekomst omdat de grote boze blanke boeman vroeger, in een heel andere tijdsgeest, de aangeboden slaven kocht.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:27 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dan is het allemaal veel minder erg he!
Ik denk dat niemand ontkent dat Mugabe wanbestuur heeft gepleegd, en dat de praktijken rond onteigening van boerderijen scheren langs etnische zuivering. Dat neemt niet weg dat, ook in het post-koloniale tijdperk, Westerse landen vaak hebben ingestemd met autoritair, nepotistisch wanbestuur, als ze het al niet actief hebben aangemoedigd. Dat is niet iets om trots op te zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:25 schreef Cerbie het volgende:
Dan mis je mijn punt met Mugabe, maar dat had ik al aan zien komen.
Al die gemene blanke boeren zijn weggejaagd en nu de hardwerkende zwarte arbeider hun boerderijen runt is het land staat het land er beter dan ooit voor. Of toch niet. Zonder de blanke boeren daar is het van de graanschuur van Afrika tot alweer een armoedig Afrikaans land geworden.
Uiteraard. We moeten onze zaakjes in Afrika als Europa beter regelen voordat China ons voor is. Die hebben al een flinke vinger in de pap daar.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand ontkent dat Mugabe wanbestuur heeft gepleegd, en dat de praktijken rond onteigening van boerderijen scheren langs etnische zuivering. Dat neemt niet weg dat, ook in het post-koloniale tijdperk, Westerse landen vaak hebben ingestemd met autoritair, nepotistisch wanbestuur, als ze het al niet actief hebben aangemoedigd. Dat is niet iets om trots op te zijn.
Enfin, dat is allemaal verleden tijd. Belangrijk lijkt me nu primair dat beide kanten zich nu niet meer op het verleden richten, maar in plaats daarvan zich richten op hoe het dagelijkse bestaan van de Afrikaanse burger zo adequaat mogelijk verbeterd kan worden. Daarin hebben zowel Afrikaanse leiders als Europese landen nog een hoop vooruitgang te boeken.
Het Goede Doel!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:34 schreef Picchia het volgende:
Oh, was ik maar een gijzelaar. Dan stond altijd m'n eten klaar, dan kon ik altijd klaverjassen en hoefde nooit meer af te wassen. En nooit meer op mezelf te passen.
Och ja, maak er maar een karikatuur van, dan hoef je niet na te denken over de effecten van (neo-)kolonialisme en kan je gewoon de armoede van Afrika afschuiven op de inherente luiheid van de neger.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Al die arme Afrikaanse kindjes, geen toekomst omdat de grote boze blanke boeman vroeger, in een heel andere tijdsgeest, de aangeboden slaven kocht.
Snel, voel je schuldig.
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou ik mij schuldig moeten voelen? Ik ben niet verantwoordelijk. Sterker, als ik in het voor het zeggen had, had ik het indertijd heel anders aaangepakt.
Nou, als ik vandaag Enoh weer zag voetballen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef ethiraseth het volgende:
de armoede van Afrika afschuiven op de inherente luiheid van de neger.
Wie is er hier fan van Mugabe?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:25 schreef Cerbie het volgende:
Dan mis je mijn punt met Mugabe, maar dat had ik al aan zien komen.
Al die gemene blanke boeren zijn weggejaagd en nu de hardwerkende zwarte arbeider hun boerderijen runt is het land staat het land er beter dan ooit voor. Of toch niet. Zonder de blanke boeren daar is het van de graanschuur van Afrika tot alweer een armoedig Afrikaans land geworden.
Kolonialisme nog steeds als oorzaak aandragen voor de armoede van Afrika verdient het om gekarikaturiseerd te worden en riekt naar white guilt.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Och ja, maak er maar een karikatuur van, dan hoef je niet na te denken over de effecten van (neo-)kolonialisme en kan je gewoon de armoede van Afrika afschuiven op de inherente luiheid van de neger.
Lezen Tom. Mugabe kicked de blanken eruit omdat de zwarten het zelf wel kunnen, en alles loopt verschrikkelijk de soep in zodra de blanken weg zijn en de zwarten de boerderijen verwaarlozen.quote:
Dat heb ik ook wel gelezen, maar ik heb niets met Mugabe. Mugabe is een racist en een heel corrupt politcus, je moet niet denken dat iemand zich aangesproken voelt als je over Mugabe begint. Daarintegen verwerp ik ook het apartheidsbewind van voor Mugabe waarin blanken de macht hadden.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:43 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Lezen Tom. Mugabe kicked de blanken eruit omdat de zwarten het zelf wel kunnen, en alles loopt verschrikkelijk de soep in zodra de blanken weg zijn en de zwarten de boerderijen verwaarlozen.
Veel simpeler kan ik het niet voor je maken.
Al was het Koos in een zwarte-pieten-pak. Het gaat niet om Mugabe, maar om wat hij gedaan heeft. De gemene blanke onderdrukker weggehaald omdat het dan beter zou gaan met zijn Afrikaanse land. Duidelijk niet gebeurd.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel gelezen, maar ik heb niets met Mugabe. Mugabe is een racist en een heel corrupt politcus, je moet niet denken dat iemand zich aangesproken voelt als je over Mugabe begint. Daarintegen verwerp ik ook het apartheidsbewind van voor Mugabe waarin blanken de macht hadden.
Linkje.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:54 schreef eriksd het volgende:
Jongens, PHP is opeens van de SP en quote berichten van Joop
Zie edit.quote:
Ik zag het. Dadelijk ontstaat er nog een zwart gatquote:Op zondag 30 januari 2011 17:54 schreef eriksd het volgende:
Kabinet houdt uitbreiding villabelasting tegen #2
Er klopt overigens geen drol van de OP en het topic
En toch steunde links hem in de jaren 80 massaal.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel gelezen, maar ik heb niets met Mugabe. Mugabe is een racist en een heel corrupt politcus, je moet niet denken dat iemand zich aangesproken voelt als je over Mugabe begint.
Onder die apartheid leed niemand honger en was zimbabwe een van de rijkste landen van afrika.quote:Daarintegen verwerp ik ook het apartheidsbewind van voor Mugabe waarin blanken de macht hadden.
Haha, php heeft eindelijk de kant van zijn niveau gevonden. Staat je goed phpquote:Op zondag 30 januari 2011 17:54 schreef eriksd het volgende:
Eens.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Al was het Koos in een zwarte-pieten-pak. Het gaat niet om Mugabe, maar om wat hij gedaan heeft. De gemene blanke onderdrukker weggehaald omdat het dan beter zou gaan met zijn Afrikaanse land. Duidelijk niet gebeurd.
Ik nog wel een aardige foto van mijzelf in een Zwarte Pieten-pak.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Al was het Koos in een zwarte-pieten-pak. Het gaat niet om Mugabe, maar om wat hij gedaan heeft. De gemene blanke onderdrukker weggehaald omdat het dan beter zou gaan met zijn Afrikaanse land. Duidelijk niet gebeurd.
Nee, de oorspronkelijke OP was van iemand anders, ik had alleen de lapo waardoor ik deel 2 opende.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:54 schreef eriksd het volgende:
Jammer.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, de oorspronkelijke OP was van iemand anders, ik had alleen de lapo waardoor ik deel 2 opende.
Zegt een succesvol ondernemer die pretendeert 2 huizen te hebben.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:56 schreef mlg het volgende:
[..]
Haha, php heeft eindelijk de kant van zijn niveau gevonden. Staat je goed php
Jij dacht toch niet dat ik een klap van de marxistische molen had gekregen?quote:
Toen er nog slavernij was leed ook niemand honger en was Amerika heel rijk! Slavernij is goed!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:55 schreef Berlitz het volgende:
[..]
En toch steunde links hem in de jaren 80 massaal.
[..]
Onder die apartheid leed niemand honger en was zimbabwe een van de rijkste landen van afrika.
Afrika is nou eenmaal tribaal en het is beter dat blanken de baas zijn dan dat mugabes stam dat is.
Zwarte zimbabwanen zijn het hier mee eens, die worden in zuid afrika ontzettend gediscrimineerd(opvallend weining godwins van links daarover) en werken liever voor blanken dan voor negers.
Ik post'm bij nader inzien toch maar niet, er zitten teveel referenties her en der in en verder zitten er aspecten in die ik niet wil delen met mijn FOK! vriendjesquote:Op zondag 30 januari 2011 18:13 schreef du_ke het volgende:
Maar hoe wou jij nou een eind maken aan het fileprobleem?
Ja, daarom hoor ik ook bij rechts.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zegt een succesvol ondernemer die pretendeert 2 huizen te hebben.
Zegt iemand veilig en anoniem op internet
Ik heb waarschijnlijk iets gemist, wat heeft dit te maken met het fileprobleem?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik post'm bij nader inzien toch maar niet, er zitten teveel referenties her en der in en verder zitten er aspecten in die ik niet wil delen met mijn FOK! vriendjes
Nee, jij bent een mislukt iemand die daarom zijn toevlucht zoekt op het internetquote:
Nee, ik zei gisteren dat ik een werkstuk had gemaakt met als onderwerp (file probleem), nu vraagt duke mij erna maar ik heb mij bedacht.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:16 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk iets gemist, wat heeft dit te maken met het fileprobleem?
Oh, je kunt je oude huis niet verkopen en stemt daarom rechts. Je wil dat de HRA behouden blijft.quote:
Wegen, wegen en nog eens wegen erbijquote:Op zondag 30 januari 2011 18:13 schreef du_ke het volgende:
Maar hoe wou jij nou een eind maken aan het fileprobleem?
Je bent aan het projecteren.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, jij bent een mislukt iemand die daarom zijn toevlucht zoekt op het internet
Nee, ik ben eerlijk over mijn situatie, ik verdien een kleine 5 euro per uur en doe nu mavo, en ik ga volgend jaar havo doen. Ik lieg niets over mijn eigen situatie.quote:
Dat zou ik ook zeggen, anoniem op internet.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik ben eerlijk over mijn situatie, ik verdien een kleine 5 euro per uur en doe nu mavo, en ik ga volgend jaar havo doen. Ik lieg niets over mijn eigen situatie.
Juist, en als we alle heffingen/belastingen gebruiken voor de aanleg van meer wegen dan is het probleem snel opgelostquote:Op zondag 30 januari 2011 18:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wegen, wegen en nog eens wegen erbij
Ja, net alsof mijn situatie ideaal isquote:Op zondag 30 januari 2011 18:20 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen, anoniem op internet.
Je kunt de persoonlijke dingen verwijderen en dan posten of een korte samenvatting geven.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik zei gisteren dat ik een werkstuk had gemaakt met als onderwerp (file probleem), nu vraagt duke mij erna maar ik heb mij bedacht.
Veel te simplistischquote:Op zondag 30 januari 2011 18:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wegen, wegen en nog eens wegen erbij
Ik zal er es over nadenken.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:21 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je kunt de persoonlijke dingen verwijderen en dan posten of een korte samenvatting geven.Het kan best een leuk topic worden.
Nee, ook de geschiedenis laat zien dat wegen en infrastructuur essentieel is voor de economie, denk aan de romeinen of aan Hitlerquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ook de geschiedenis laat zien dat wegen en infrastructuur essentieel is voor de economie, denk aan de romeinen of aan Hitler
Ik besefte later pas dat ik mijn eigen standpunt aan het godwinnen wasquote:
dan nog is de stelling van EG veel te simplistischquote:Op zondag 30 januari 2011 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ook de geschiedenis laat zien dat wegen en infrastructuur essentieel is voor de economie, denk aan de romeinen of aan Hitler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |