Ohjaquote:Op zondag 30 januari 2011 17:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En die gene die daarna kwam was Sjors, de sportmeneer van Fok!.
Doet Sjorsz dat?! Tegenvaller!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ohjadie waardoor alles wat ook maar iets te maken heeft met de wedstrijd van de week, gecensureerd wordt uit het Eredivisie Livetopic
![]()
![]()
Oei. Heb mijn kuitbeen ook gebroken bijna 3 jaar geleden, maar dat deed niet zo'n pijnquote:
Het gebeurt ook niet onwijs vaak dat het zo makkelijk gaat. Ik vraag mij af hoelang de positie van Ron Jans nog veilig is. Straks maar even de beelden checken. Qua uitslag spreekt het in elk geval boekdelen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:56 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Het was echt heel slecht van onze kant. Breuer is eredivisie onwaardig, een schande.
Auch.. Heftig idd, altijd een naar gezicht hoe dat been er dan uitziet.quote:
Lees je reactie en ik krijg er al koude rillingen bij. Het lijkt mij echt zo vreselijk pijnlijk. Die gast schreeuwt het ook uit. Damn. Kan me nog van heel lang geleden de beelden voor de geest halen van zo'n volleyballer van het Nederlands team die hetzelfde had. Echt, hoe dat been er bij lag. Vreselijkquote:Op zondag 30 januari 2011 17:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oei. Heb mijn kuitbeen ook gebroken bijna 3 jaar geleden, maar dat deed niet zo'n pijn
Ron Jans zal niet snel vertrekken. Ten opzichte van vorig seizoen is het al stukken beter. Achterin is gewoon gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het gebeurt ook niet onwijs vaak dat het zo makkelijk gaat. Ik vraag mij af hoelang de positie van Ron Jans nog veilig is. Straks maar even de beelden checken. Qua uitslag spreekt het in elk geval boekdelen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ohjadie waardoor alles wat ook maar iets te maken heeft met de wedstrijd van de week, gecensureerd wordt uit het Eredivisie Livetopic
![]()
![]()
Ik vind het zo na 1 keer luisteren niet zo'n heel sterk nummer. Het kabbelt een beetje voort en ik vind het een beetje een simpel liedjequote:
Okay, als de rest van de aanhang dat ook zien komt het wel goedquote:Op zondag 30 januari 2011 18:03 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ron Jans zal niet snel vertrekken. Ten opzichte van vorig seizoen is het al stukken beter. Achterin is gewoon gebrek aan kwaliteit.
BzVquote:Op zondag 30 januari 2011 18:46 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga zo maar eens een restant torellini in de microgolf flikkeren en daarna voetbal kijken! en dan PSradio met Janine Abbring!
BZV kijk ik straks terugquote:Op zondag 30 januari 2011 18:50 schreef alors het volgende:
[..]
BzVNationaal Songfestival
Er komt ook nog een film op Canvas die ik altijd nog wilde zien, maar het komt me vanavond echt bar slecht uit...![]()
[NSF] Live #5quote:Op zondag 30 januari 2011 19:02 schreef Evertjan het volgende:
ik zal nooit de geweldige topics van vorige jaar op Fok vergeten tijdens de uitzending van NSF![]()
Dat accent?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:22 schreef henkde_j het volgende:
Staphorst heeft de telefoon gevonden?
Wat trek ik dit slecht![]()
Ja ik weet het, ik heb ooit het eerste stuk gezien. 5 jaar geleden ofzo, misschien wel langer. En sindsdien is ie nooit meer op tv geweest. Ik vond het toen ook al een verschrikkelijke harde, zielige film. Maar ik wil het zo graag nog eens helemaal zien. Maarja ik download em wel een keer...quote:Op zondag 30 januari 2011 18:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
BZV kijk ik straks terug
en die film op Canvas is fukking deprimerend. paar jaar geleden al een keer gezien. van dezelfde maker als Fucking Amal. die was ook er ggoed.
Heuj, Fucking Amal heb ikook gezien. Was zo'n vage Deense/Zweedse film toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
BZV kijk ik straks terug
en die film op Canvas is fukking deprimerend. paar jaar geleden al een keer gezien. van dezelfde maker als Fucking Amal. die was ook er ggoed.
klopt ja, met een 2tal lesbische meiden in het kleine dorpje Amalquote:Op zondag 30 januari 2011 19:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heuj, Fucking Amal heb ikook gezien. Was zo'n vage Deense/Zweedse film toch?
dat is altijd wel gaaf toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:02 schreef Pino112 het volgende:
DomienFM #1 Het station waar niemand naar luistert !
Qua Domien is het beter dan @Work.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is altijd wel gaaf toch?
maar ik blijf toch hier ff hangen
ik snap niet waarom ie dat dan niet altijd zo doet. behalve dan de muziek natuurlijk, iet moeten tijdens @work nu eenmaal een beetje middle of the road zijnquote:
Graad of 6 erbij en ik word echt blij! Voorjaarquote:Op zondag 30 januari 2011 20:18 schreef -Hans- het volgende:
Volgens Erwin Kroll wordt het volgend weekend misschien wel 10 graden!!!!
wieso?quote:
Heya van Outkast was erop, daar zit "dit wordt niks" in. Sowieso kan ik een nummer bijna niet meer normaal horen na een mama appelsap...quote:Op zondag 30 januari 2011 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wieso?
en mijn internet lag eruit. was al bijna BzV gaan kijken!
Me2 !!! Kan ook niet wachten. Love the zonquote:Op zondag 30 januari 2011 20:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Graad of 6 erbij en ik word echt blij! Voorjaar![]()
Ik kan de bloembollen wel weer uit de grond kijken
die van Outkast had ik zelf ook ontdekt, vlak voor ik em op de radio hoorde. net als What the fuck, is dit ales? in Freestyle van Bomfunk MC'squote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Heya van Outkast was erop, daar zit "dit wordt niks" in. Sowieso kan ik een nummer bijna niet meer normaal horen na een mama appelsap...![]()
Internet is er bij mij al een paar dagen niet meer uitgeknald, gaat de goede kant op
Zon kan me eigenlijk niet eens zoveel schelen, maar de temperatuur, blaadjes aan de bomen, iedereen weer wat beter te genieten. En niet meer de autoruiten krabben! Tering, wat heb ik daar een hekel aan...quote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2 !!! Kan ook niet wachten. Love the zon.
Ik word er soms gestoord van, zing ook gewoon de appelsap-versie meequote:Op zondag 30 januari 2011 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die van Outkast had ik zelf ook ontdekt, vlak voor ik em op de radio hoorde. net als What the fuck, is dit ales? in Freestyle van Bomfunk MC's
en vooral die single van Pink kan ik echt niet horen zonder "Haal me uit de doos"
doen ze altijd!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:30 schreef minthy het volgende:
Wat is de muziek leuk aangepast aan het onderwerp!!
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:30 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga het gewoon weer zeggen.....GBTTZ was vet gisteren!
Doen! Ik doe het iig niet... Kan er me eerlijk gezegd ook niet veel van herinnerenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doen ze altijd!
mmm, zal ik ook eens bellen naar die toko? doe ik eigenlijk nooit. kan ik eens lekker opscheppen over mn eerste keer
Nog ff volhoudenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Zon kan me eigenlijk niet eens zoveel schelen, maar de temperatuur, blaadjes aan de bomen, iedereen weer wat beter te genieten. En niet meer de autoruiten krabben! Tering, wat heb ik daar een hekel aan...
nja, ik ook niet alles meer.....maar de datum kan ik nog wel uit mijn geheugen opgraven. maar nee, t hoeft niet allemaal op de radio vind ikquote:Op zondag 30 januari 2011 20:33 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
[..]
Doen! Ik doe het iig niet... Kan er me eerlijk gezegd ook niet veel van herinneren
Ik weet nog op welke datum we verkering kregen destijds, maar kan slechts een grove schatting makenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik ook niet alles meer.....maar de datum kan ik nog wel uit mijn geheugen opgraven. maar nee, t hoeft niet allemaal op de radio vind ik
wehehe, in mijn geval zat er slechts 2 dagen tussen de dag van verkering en de 1e keer....en de dag van verkering/meet kan ik me nog herinneren en dan is het een simpele rekensomquote:Op zondag 30 januari 2011 20:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet nog op welke datum we verkering kregen destijds, maar kan slechts een grove schatting maken
Das aardig rap! Was ik destijds veel te bleu voor, gok dat het wel een maand of wat heeft geduurdquote:Op zondag 30 januari 2011 20:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, in mijn geval zat er slechts 2 dagen tussen de dag van verkering en de 1e keer....en de dag van verkering/meet kan ik me nog herinneren en dan is het een simpele rekensomde laatste keer kan ik me trouwens niet meer herinneren eigenlijk....iig ergens in 2009
rap ja.....ach, ik moest het toch een keer leren en ik had ergens een ouwe fiets op de kop getiktquote:Op zondag 30 januari 2011 20:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Das aardig rap! Was ik destijds veel te bleu voor, gok dat het wel een maand of wat heeft geduurdLaatste keer was ergens eind 2010, na een enorme lange pauze
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:45 schreef 3rdRock het volgende:
we moeten eigenlijk nog wel ff dit topic volmaken. wat een flut-TT!
[..]
rap ja.....ach, ik moest het toch een keer leren en ik had ergens een ouwe fiets op de kop getikt
nja, tis dat ik PSradio leuk vind, anders zat ik nu ook bij boer zoekt vrouwquote:Op zondag 30 januari 2011 20:47 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Ow, ik kan lullen als Brugman als het nodig is, ik post wel mee. Volgens mij is bzv erop, erg rustig
we zijn domienFM aan het luisterenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:47 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Ow, ik kan lullen als Brugman als het nodig is, ik post wel mee. Volgens mij is bzv erop, erg rustig
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:45 schreef 3rdRock het volgende:
we moeten eigenlijk nog wel ff dit topic volmaken. wat een flut-TT!
Gezelligquote:Op zondag 30 januari 2011 20:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
we zijn domienFM aan het luisteren
Die Rock toch.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:49 schreef 3rdRock het volgende:
die beller heeft gewoon onwetend dat meisje keihard ontmaagd met zijn keiharde tampeloeres!
en hoelang duurt dat domienfm eigenlijk??
fout! 4x4=subaru impreza!quote:
Ik denk niet dat die van mij de eerste keer hebben gemerkt, heb in een later stadium weleens klachten gehad. Of ja, het was eigenlijk meer een zeer subtiele hintquote:Op zondag 30 januari 2011 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, tis dat ik PSradio leuk vind, anders zat ik nu ook bij boer zoekt vrouw
ik vraag me btw af of mn ouders ooit gemerkt hebben wanneer het precies gebeurd is....
Die buurt ken ik welquote:Op zondag 30 januari 2011 20:51 schreef 3rdRock het volgende:
yo hans, zoek je nog woonruimte in Grunn? moet je niet hier gaan zitten...
http://www.bakkerkamerbem(...)00236/molukkerstraat
hoewel de vloer wel net vernieuwd is....
nee, dat is de kamer naast degene waar ik eerst zat.....moet morgenochtend nog maar ff de huisbaas bellen want ik wil/moet morgen mn sleutel inleveren. en afgelopen vrijdag voicemail ingesproken maar daar heeft ie niet op gereageerdquote:Op zondag 30 januari 2011 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die buurt ken ik wel. Dacht trouwens dat het daar helemaal was opgeknapt? Is dat de plek waar jij eerst zat?? Maar zit goed hier, dus voorlopig even geen interesse
ik niet, daar zijn mijn ouders iets te discreet voor......heb hun btw wel eens gehoord, maar daar hebi k ook maar niets over gezegd....muziek op en hoofd onder het kussenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die van mij de eerste keer hebben gemerkt, heb in een later stadium weleens klachten gehad. Of ja, het was eigenlijk meer een zeer subtiele hint![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:56 schreef -Hans- het volgende:
Die van Rock trouwens ook, maar wat stelt het precies voor??
Denk dat hij wil dat je blijftquote:Op zondag 30 januari 2011 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
nee, dat is de kamer naast degene waar ik eerst zat.....moet morgenochtend nog maar ff de huisbaas bellen want ik wil/moet morgen mn sleutel inleveren. en afgelopen vrijdag voicemail ingesproken maar daar heeft ie niet op gereageerd
Gaafquote:Op zondag 30 januari 2011 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de voorkant van de cd waar "mijn" plugplaat opstond...
ik bel hem morgenochtend weer en anders ga ik gewoon langsquote:Op zondag 30 januari 2011 20:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk dat hij wil dat je blijft. Vreemd dat je nog geen reactie van hem hebt gehad. Misschien is de beste man/vrouw wel ziek?
tot 22:00quote:Op zondag 30 januari 2011 20:49 schreef 3rdRock het volgende:
die beller heeft gewoon onwetend dat meisje keihard ontmaagd met zijn keiharde tampeloeres!
en hoelang duurt dat domienfm eigenlijk??
nee, die stel prioriteitenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Minthy is in slaap gevallen, denk ik. Kan ik wel even mijn haar gaan wassen.
en tis zeker niet te podcasten?quote:
Damn, tijd om die zooi dan maar te slopenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik bel hem morgenochtend weer en anders ga ik gewoon langsen anders komt ie de sleutel maar halen. heb er morgen een dag vrij voor genomen en ik blijf niet bezig.
en ik blijf daar niet! schimmel op t plafond en de muren en een rotte vloer. tis volgens mn collegas een wonder dat ik er niet ziek ben geworden
tijdens het verhuizen was ik echt bang erdoor te zakken.....hebben ook nooit met meer dan 1 persoon op 1 plaats gestaan. je zag de vloer gewoon doorbuigen!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, tijd om die zooi dan maar te slopen. Goed dat je nu een betere plek hebt gevonden
.
Tof hè? Vond hem zo sjachrijnig kijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Moet zeggen dat de avatar van Minthy wel erg bruut is
ik neem het op, dus ik kan het online gooienquote:Op zondag 30 januari 2011 20:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, die stel prioriteiten
[..]
en tis zeker niet te podcasten?
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Minthy is in slaap gevallen, denk ik. Kan ik wel even mijn haar gaan wassen.
Kloptquote:
mmm, ik zou het gaaf vinden als er een torrentje oid van kwam. kan ik het lekker luisteren. maar als t teveel moeite is moet je het niet doen hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 21:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik neem het op, dus ik kan het online gooien
Dat ook....quote:Op zondag 30 januari 2011 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik niet, daar zijn mijn ouders iets te discreet voor......heb hun btw wel eens gehoord, maar daar hebi k ook maar niets over gezegd....muziek op en hoofd onder het kussen
kost echt geen moeite hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 21:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, ik zou het gaaf vinden als er een torrentje oid van kwam. kan ik het lekker luisteren. maar als t teveel moeite is moet je het niet doen hoor
dan zou ik het heel vet vindenquote:
rijtjeshuis met dunne muren.....ik kan me dus ook niet voorstellen dat ze mij nooit gehoord hebben. ach.....schijnt dat veel mensen wel eens sex hebben...quote:
Ik heb het ook wel eens ergens gehoord dat veel mensen dat doenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
rijtjeshuis met dunne muren.....ik kan me dus ook niet voorstellen dat ze mij nooit gehoord hebben. ach.....schijnt dat veel mensen wel eens sex hebben...
ehm...moet ik dat zo letterlijk opvatten dat ik nu weet dat jij een gangbang hebt gehoord??? datquote:Op zondag 30 januari 2011 21:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens ergens gehoord dat veel mensen dat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |