Ja ik weet het, ik heb ooit het eerste stuk gezien. 5 jaar geleden ofzo, misschien wel langer. En sindsdien is ie nooit meer op tv geweest. Ik vond het toen ook al een verschrikkelijke harde, zielige film. Maar ik wil het zo graag nog eens helemaal zien. Maarja ik download em wel een keer...quote:Op zondag 30 januari 2011 18:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
BZV kijk ik straks terug
en die film op Canvas is fukking deprimerend. paar jaar geleden al een keer gezien. van dezelfde maker als Fucking Amal. die was ook er ggoed.
Heuj, Fucking Amal heb ikook gezien. Was zo'n vage Deense/Zweedse film toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
BZV kijk ik straks terug
en die film op Canvas is fukking deprimerend. paar jaar geleden al een keer gezien. van dezelfde maker als Fucking Amal. die was ook er ggoed.
klopt ja, met een 2tal lesbische meiden in het kleine dorpje Amalquote:Op zondag 30 januari 2011 19:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heuj, Fucking Amal heb ikook gezien. Was zo'n vage Deense/Zweedse film toch?
dat is altijd wel gaaf toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:02 schreef Pino112 het volgende:
DomienFM #1 Het station waar niemand naar luistert !
Qua Domien is het beter dan @Work.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is altijd wel gaaf toch?
maar ik blijf toch hier ff hangen
ik snap niet waarom ie dat dan niet altijd zo doet. behalve dan de muziek natuurlijk, iet moeten tijdens @work nu eenmaal een beetje middle of the road zijnquote:
Graad of 6 erbij en ik word echt blij! Voorjaarquote:Op zondag 30 januari 2011 20:18 schreef -Hans- het volgende:
Volgens Erwin Kroll wordt het volgend weekend misschien wel 10 graden!!!!
wieso?quote:
Heya van Outkast was erop, daar zit "dit wordt niks" in. Sowieso kan ik een nummer bijna niet meer normaal horen na een mama appelsap...quote:Op zondag 30 januari 2011 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wieso?
en mijn internet lag eruit. was al bijna BzV gaan kijken!
Me2 !!! Kan ook niet wachten. Love the zonquote:Op zondag 30 januari 2011 20:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Graad of 6 erbij en ik word echt blij! Voorjaar![]()
Ik kan de bloembollen wel weer uit de grond kijken
die van Outkast had ik zelf ook ontdekt, vlak voor ik em op de radio hoorde. net als What the fuck, is dit ales? in Freestyle van Bomfunk MC'squote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Heya van Outkast was erop, daar zit "dit wordt niks" in. Sowieso kan ik een nummer bijna niet meer normaal horen na een mama appelsap...![]()
Internet is er bij mij al een paar dagen niet meer uitgeknald, gaat de goede kant op
Zon kan me eigenlijk niet eens zoveel schelen, maar de temperatuur, blaadjes aan de bomen, iedereen weer wat beter te genieten. En niet meer de autoruiten krabben! Tering, wat heb ik daar een hekel aan...quote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2 !!! Kan ook niet wachten. Love the zon.
Ik word er soms gestoord van, zing ook gewoon de appelsap-versie meequote:Op zondag 30 januari 2011 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die van Outkast had ik zelf ook ontdekt, vlak voor ik em op de radio hoorde. net als What the fuck, is dit ales? in Freestyle van Bomfunk MC's
en vooral die single van Pink kan ik echt niet horen zonder "Haal me uit de doos"
doen ze altijd!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:30 schreef minthy het volgende:
Wat is de muziek leuk aangepast aan het onderwerp!!
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:30 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga het gewoon weer zeggen.....GBTTZ was vet gisteren!
Doen! Ik doe het iig niet... Kan er me eerlijk gezegd ook niet veel van herinnerenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doen ze altijd!
mmm, zal ik ook eens bellen naar die toko? doe ik eigenlijk nooit. kan ik eens lekker opscheppen over mn eerste keer
Nog ff volhoudenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Zon kan me eigenlijk niet eens zoveel schelen, maar de temperatuur, blaadjes aan de bomen, iedereen weer wat beter te genieten. En niet meer de autoruiten krabben! Tering, wat heb ik daar een hekel aan...
nja, ik ook niet alles meer.....maar de datum kan ik nog wel uit mijn geheugen opgraven. maar nee, t hoeft niet allemaal op de radio vind ikquote:Op zondag 30 januari 2011 20:33 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
[..]
Doen! Ik doe het iig niet... Kan er me eerlijk gezegd ook niet veel van herinneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |