huh? ben jij van Briggy Witgoed ofzo?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:53 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ander bestel je die koelkast maar bij mij![]()
Ik heb bij MM een nieuwe telefoon gekocht voor mijn moeder, die was gister jarig
Jaquote:Op zondag 30 januari 2011 14:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh? ben jij van Briggy Witgoed ofzo?
heb je nog witgoedtips voor me? ik zoek een koelvriescombi. en moet zo'n ding tegen een muur staan of hoeft dat niet?quote:
Dat zal niet easy worden, gok ikquote:Op zondag 30 januari 2011 14:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga gewoon ff kijken en hoef niet zo dure. had ooit een Indesit en die beviel prima. en misschien koop ik em ook wel niet. moet dat ding thuis laten bezorgen dus moet op zn minst een verkoper te pakken krijgen..
Als je dat niet wilt dan hoeft dat niet, de achterkant is alleen meestal niet zo mooi...quote:Op zondag 30 januari 2011 14:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je nog witgoedtips voor me? ik zoek een koelvriescombi. en moet zo'n ding tegen een muur staan of hoeft dat niet?
ow, een lelijke achterkant vind ik niet zo erg. maar heb je dan geen last van energieverlies ofzo?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
Als je dat niet wilt dan hoeft dat niet, de achterkant is alleen meestal niet zo mooi...
of je moet een designkast nemen, maar die zijn helaas wat duurder
Dan mis je de enige echte Bartquote:
Is geen probleem hoo,r ding moet je juist niet te dicht op een muur zetten,quote:Op zondag 30 januari 2011 14:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, een lelijke achterkant vind ik niet zo erg. maar heb je dan geen last van energieverlies ofzo?
dank je voor info, als ik er 1 van max 60cm breed neem heb ik nog een goed plekje tegen een muur en anders komt met zn achterkant richting de woonkamer te staan.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:06 schreef Briggy het volgende:
[..]
Is geen probleem hoo,r ding moet je juist niet te dicht op een muur zetten,
dus vrij neerzetten kan je gewoon doen
Succesquote:Op zondag 30 januari 2011 15:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dank je voor info, als ik er 1 van max 60cm breed neem heb ik nog een goed plekje tegen een muur en anders komt met zn achterkant richting de woonkamer te staan.
ik ga een poging wagen. als ik voor PSradio niet terugben mogen jullie de politie bellen!
tot later!
Volendam met 10. Nog een kwartiertje en Telstar wint voor de tweede keer op rijquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Volendam met 10. Nog een kwartiertje en Telstar wint voor de tweede keer op rij
Sterkte!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dank je voor info, als ik er 1 van max 60cm breed neem heb ik nog een goed plekje tegen een muur en anders komt met zn achterkant richting de woonkamer te staan.
ik ga een poging wagen. als ik voor PSradio niet terugben mogen jullie de politie bellen!
tot later!
Spannend!quote:Op zondag 30 januari 2011 16:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Volendam met 10. Nog een kwartiertje en Telstar wint voor de tweede keer op rij
Een indesit CA55 en die kan precies staan waar ik em wilquote:
Oeh, dat is een stoer ding! Net even gekeken op Google. Ziet er mooi uit hoor. Hopen dat ' ie snel komtquote:Op zondag 30 januari 2011 16:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Een indesit CA55 en die kan precies staan waar ik em wil
levertijd is wel 2-3wk, maar ach, ik red het nu ook al 2wk zonder fatsoenlijke koelkast.
nu ff laatste nederpopshow terugkijken
laat je hem wel thuis afleveren en gelijk op de goede plek zitten? Zekers als 2 hoog woont is dat wel zo makkelijkquote:Op zondag 30 januari 2011 16:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
levertijd is wel 2-3wk, maar ach, ik red het nu ook al 2wk zonder fatsoenlijke koelkast.
yup, ik woon op de begane grond, maar ze moeten wel een trapje van anderhalve meter op.....ja, ik woon in een raar huisquote:Op zondag 30 januari 2011 17:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
laat je hem wel thuis afleveren en gelijk op de goede plek zitten? Zekers als 2 hoog woont is dat wel zo makkelijk
CA55 is inderdaad niet op voorraad bij Indesitquote:Op zondag 30 januari 2011 16:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je moet al vanaf 1wuur terugluisteren! 1 van de dubbele request van het 1e uur is van mijquote:Op zondag 30 januari 2011 17:15 schreef Briggy het volgende:
[..]
CA55 is inderdaad niet op voorraad bij Indesit![]()
Goede keus![]()
Weet iemand waar ik Timur vanaf 13:00 uur van vandaag terug kan luisteren
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je moet al vanaf 1wuur terugluisteren! 1 van de dubbele request van het 1e uur is van mij
tja, ik wist het ook pas 2min vantevoren dus ik heb vlug met 1 hand in dit topic een aankondiging getypt. woehoe....in 3-4 maanden 3 keer op de radio geweestquote:Op zondag 30 januari 2011 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
dat heb ik helemaal gemist!
Ik heb sowieso bijna alles gemist wegen tennisfinale en voetbal
En die gene die daarna kwam was Sjors, de sportmeneer van Fok!.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
dat heb ik helemaal gemist!
Ik heb sowieso bijna alles gemist wegen tennisfinale en voetbal
Koning Sjorszquote:Op zondag 30 januari 2011 17:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En die gene die daarna kwam was Sjors, de sportmeneer van Fok!.
Ohjaquote:Op zondag 30 januari 2011 17:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En die gene die daarna kwam was Sjors, de sportmeneer van Fok!.
Doet Sjorsz dat?! Tegenvaller!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ohjadie waardoor alles wat ook maar iets te maken heeft met de wedstrijd van de week, gecensureerd wordt uit het Eredivisie Livetopic
![]()
![]()
Oei. Heb mijn kuitbeen ook gebroken bijna 3 jaar geleden, maar dat deed niet zo'n pijnquote:
Het gebeurt ook niet onwijs vaak dat het zo makkelijk gaat. Ik vraag mij af hoelang de positie van Ron Jans nog veilig is. Straks maar even de beelden checken. Qua uitslag spreekt het in elk geval boekdelen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:56 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Het was echt heel slecht van onze kant. Breuer is eredivisie onwaardig, een schande.
Auch.. Heftig idd, altijd een naar gezicht hoe dat been er dan uitziet.quote:
Lees je reactie en ik krijg er al koude rillingen bij. Het lijkt mij echt zo vreselijk pijnlijk. Die gast schreeuwt het ook uit. Damn. Kan me nog van heel lang geleden de beelden voor de geest halen van zo'n volleyballer van het Nederlands team die hetzelfde had. Echt, hoe dat been er bij lag. Vreselijkquote:Op zondag 30 januari 2011 17:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oei. Heb mijn kuitbeen ook gebroken bijna 3 jaar geleden, maar dat deed niet zo'n pijn
Ron Jans zal niet snel vertrekken. Ten opzichte van vorig seizoen is het al stukken beter. Achterin is gewoon gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het gebeurt ook niet onwijs vaak dat het zo makkelijk gaat. Ik vraag mij af hoelang de positie van Ron Jans nog veilig is. Straks maar even de beelden checken. Qua uitslag spreekt het in elk geval boekdelen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ohjadie waardoor alles wat ook maar iets te maken heeft met de wedstrijd van de week, gecensureerd wordt uit het Eredivisie Livetopic
![]()
![]()
Ik vind het zo na 1 keer luisteren niet zo'n heel sterk nummer. Het kabbelt een beetje voort en ik vind het een beetje een simpel liedjequote:
Okay, als de rest van de aanhang dat ook zien komt het wel goedquote:Op zondag 30 januari 2011 18:03 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ron Jans zal niet snel vertrekken. Ten opzichte van vorig seizoen is het al stukken beter. Achterin is gewoon gebrek aan kwaliteit.
BzVquote:Op zondag 30 januari 2011 18:46 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga zo maar eens een restant torellini in de microgolf flikkeren en daarna voetbal kijken! en dan PSradio met Janine Abbring!
BZV kijk ik straks terugquote:Op zondag 30 januari 2011 18:50 schreef alors het volgende:
[..]
BzVNationaal Songfestival
Er komt ook nog een film op Canvas die ik altijd nog wilde zien, maar het komt me vanavond echt bar slecht uit...![]()
[NSF] Live #5quote:Op zondag 30 januari 2011 19:02 schreef Evertjan het volgende:
ik zal nooit de geweldige topics van vorige jaar op Fok vergeten tijdens de uitzending van NSF![]()
Dat accent?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:22 schreef henkde_j het volgende:
Staphorst heeft de telefoon gevonden?
Wat trek ik dit slecht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |