Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Dag snoetjesquote:
'Hier ookquote:Op zondag 30 januari 2011 09:17 schreef MissMSX het volgende:
Wat een heerlijk relaxte ouderwetsche zondag is het vandaag
Jammer dat ik het mijne al op hebquote:
Ik heb nog wat ontbijspek liggen. Bak je dat even voor me?quote:
Wss bak ik er niks vanquote:Op zondag 30 januari 2011 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nog wat ontbijspek liggen. Bak je dat even voor me?
quote:Op zondag 30 januari 2011 09:38 schreef friemelaar het volgende:
Hey ootootje, hoe is het nou? werkte je skype
Vaak oefenen dusquote:Op zondag 30 januari 2011 09:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wss bak ik er niks van
Shall try
elleuh!quote:
eitjes zijn voor de taarten straks..quote:
taart?quote:Op zondag 30 januari 2011 09:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
eitjes zijn voor de taarten straks..
quote:
Morge Martquote:Op zondag 30 januari 2011 09:52 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer schoongespoeld onder de douche.
Pannenkoeken!quote:
Als de temperatuur hoog genoeg isquote:Op zondag 30 januari 2011 09:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Pannenkoeken!
wanneer is de pannenkoeken meet op friem z'n boot??
Is er geen kachel?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als de temperatuur hoog genoeg is![]()
Het moet wel lekker warm zijn natuurlijk
Ojawelquote:
Zomer... was het maar vast zoverquote:Op zondag 30 januari 2011 10:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ojawel,
maar alleen maar binnen op een kluitje zitten is lang niet zo leuk als lekker rond varen, met de zon op je knar en intussen met de hele groep zowel binnen als buiten kunnen zijn
ach wat is flinkquote:Op zondag 30 januari 2011 10:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zomer... was het maar vast zover
Maar dat klinkt als een flinke boot
Dat is groter dan de mijnequote:Op zondag 30 januari 2011 10:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ach wat is flink![]()
't is een jachtje van 10,7 meter
Ik heet weliswaar niet DaMart maar:quote:
zo ken ik nog een hele stad, die het hoopt.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heet weliswaar niet DaMart maar:
Ik hoop het
ik denk 2 steden minimaal Rotterdam natuurlijk en ook Eindhoven.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
zo ken ik nog een hele stad, die het hoopt.
ahhhh ist nog zo beroerd?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
dag energie
en nou ben ik wel klaar met die verkoudheid
met die laatste heb ik sinds een tijdje geen medelijden meer voor de komende jarenquote:Op zondag 30 januari 2011 10:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik denk 2 steden minimaal Rotterdam natuurlijk en ook Eindhoven.
ja ik ging even afstoffen... een doekkie langs de kasten tafels etc... buiten ademquote:
nee niet echt. Bij mij zit mijn hoofd nog vol maar is gelukkig niet zoals woensdag dat ik zelfs beetje snauwerig was.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik ging even afstoffen... een doekkie langs de kasten tafels etc... buiten adem![]()
das nie normaal he
Okee, doenw equote:Op zondag 30 januari 2011 10:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
met die laatste heb ik sinds een tijdje geen medelijden meer voor de komende jaren
Maar er is een vrouw aanwezig dus we kappen met voetbal gelul.
Hey Koenquote:Op zondag 30 januari 2011 10:44 schreef Koen66 het volgende:
![]()
. Good morning
Ahja, pannenkoemenmeet op Friem z'n boot, bijna vergeten
quote:Op zondag 30 januari 2011 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lovely
Lekkere zaterdagavond gehad??
Klinkt toppiequote:Op zondag 30 januari 2011 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja was gezellig en knus. En een leuke film, leuker dan ik in gedachten had
om 11 uur vielen mijn ogen dichtquote:Op zondag 30 januari 2011 10:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klinkt toppie
Ik zat tot laat op een gezellige verjaardag.
pezuquote:
Mogguh Solquote:Op zondag 30 januari 2011 10:54 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Te vroeg maar wel klaar wakker.
not so goodquote:Op zondag 30 januari 2011 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
om 11 uur vielen mijn ogen dichtik was kapot
Gezellige verjaardag gehad?
[..]
pezu![]()
long time no see... how are you?
oh dear.. how come? Need a fluffy hug?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
not so good![]()
ik wou even komen fokken maar de letters dansen over het scherm
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 10:54 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Te vroeg maar wel klaar wakker.
Zekers, ik mag niet klagen, lekker druk en gezellig, vriend van zwager zong nog een stukkie en speelde gitaar, die gast kan zo aan Idols meedoenquote:Op zondag 30 januari 2011 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
om 11 uur vielen mijn ogen dichtik was kapot
Gezellige verjaardag gehad?
erg ziek dus die hug is lief maar beter nietquote:Op zondag 30 januari 2011 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dear.. how come? Need a fluffy hug?
idolsquote:Op zondag 30 januari 2011 10:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zekers, ik mag niet klagen, lekker druk en gezellig, vriend van zwager zong nog een stukkie en speelde gitaar, die gast kan zo aan Idols meedoen
ik ben ook verkouden en heb keelpijn dus /care.. Kom knuffuhluhquote:Op zondag 30 januari 2011 10:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
erg ziek dus die hug is lief maar beter niet
Laterss Koenquote:Op zondag 30 januari 2011 10:58 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga nog heel ffies de ogwn sluiten, latersss
okiesquote:Op zondag 30 januari 2011 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben ook verkouden en heb keelpijn dus /care.. Kom knuffuhluh![]()
verwarmingquote:
nou maak daar maar minmaal 6 vanquote:
quote:
* MPG knuffelt LovelyLadyquote:Op zondag 30 januari 2011 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben ook verkouden en heb keelpijn dus /care.. Kom knuffuhluh![]()
Ik ben tussendoor ook nog wat aan 't programmerenquote:Op zondag 30 januari 2011 11:17 schreef Toekito het volgende:
zo nu eerst koffie
Heb eerst maar eens wat administratiefs gedaan
Haiquote:
Hai Bos snuitjequote:
Lieffie!quote:
voor de eerste keer halloquote:
Wel goed hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiIk wil nog meer slapen
![]()
Maar doe ik maar niet
Hoe is het met jou dan? E met je buik?
Hoiquote:Op zondag 30 januari 2011 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Bos snuitje![]()
You okay today?
[..]
Lieffie!![]()
Friemelquote:
Crvquote:
Dank je wel meissiequote:Op zondag 30 januari 2011 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Friemel![]()
![]()
Hoe was je verjaardag gister? En gefeliciteerd he!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik warm je handjes wel opquote:Op zondag 30 januari 2011 11:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel goed hoor
Mijn buik rommelt niet meer
Alleen nog ijsklompjeshanden
Tot strakkiesquote:Op zondag 30 januari 2011 11:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Ik ben zo even een goed uur weg, daarna ben ik er weer
voor de eerste keer: hej mevrouw Mquote:
Klinkt goedquote:Op zondag 30 januari 2011 11:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dank je wel meissie
Het was erg gezellie![]()
Fijn de familie weer eens bij elkaar
Ik ben geen mevrouwquote:Op zondag 30 januari 2011 11:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
voor de eerste keer: hej mevrouw Mlekker geslapen?
wat ben je dan? Behalve mijn zwolse knuffelquote:Op zondag 30 januari 2011 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben geen mevrouw![]()
Maar hai Toek
Een beetje
Jij dan?
En succes he vanmiddag
Mwa redelijk. Dadelijk even het winkelcentrum in, als ik het nog een uur zonder op bed te gaan liggen vol houquote:Op zondag 30 januari 2011 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Bos snuitje![]()
You okay today?
[..]
Lieffie!![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat ben je dan? Behalve mijn zwolse knuffel
Mwah de bank ligt niet zo lekker als dat die zitHet bed is echt lek lek, slapen geen optie. Maar aan Muck te horen slaapt haar bank prima
Tsja zie er met de minuut meer tegenop. Thnx![]()
ik stuur Muck woensdag wel naar action als er nog geen verandering hier isquote:Op zondag 30 januari 2011 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Snel een bed regelen
En anders, action, voor 12 euro een 140, 1 laags luchtbed, ze hebben ook zo'n hoge die is 36 euro geloof ik...
Mooi kut in elk geval
Knuff
Wat is er gebeurt Toekquote:Op zondag 30 januari 2011 11:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Het bed is echt lek lek, slapen geen optie.
we zijn bezig met klussen in nieuwe huis maar slapen er, ivm de reistijd enzo, al. Hadden mooi luchtbed van Muck haar tante geleend maar al paar dagen liggen we op de grond bij het wakker worden.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt Toek![]()
Valt het te repareren ?
hè bah! Hoe deden jullie het nou precies met slapen dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:49 schreef Toekito het volgende:
we zijn bezig met klussen in nieuwe huis maar slapen er, ivm de reistijd enzo, al. Hadden mooi luchtbed van Muck haar tante geleend maar al paar dagen liggen we op de grond bij het wakker worden.
We hadden 1 klein lekje gevonden en Muck had hem geplakt maar blijkbaar zit er nog ergens iets niet goed.
Het wachten is op mijn eigen bed
owh, gelukkig, ik had al een MI over een lek waterbedquote:Op zondag 30 januari 2011 11:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
we zijn bezig met klussen in nieuwe huis maar slapen er, ivm de reistijd enzo, al. Hadden mooi luchtbed van Muck haar tante geleend maar al paar dagen liggen we op de grond bij het wakker worden.
We hadden 1 klein lekje gevonden en Muck had hem geplakt maar blijkbaar zit er nog ergens iets niet goed.
Het wachten is op mijn eigen bed
nou ja ik heb te weinig vrije dagen om heel de maand januari vrij te nemen dus vanaf moment dat ik moest gaan werken, na kerst, slapen we in het nieuwe huis.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hè bah! Hoe deden jullie het nou precies met slapen dan?
dan had MPG ons zwemles kunnen geven thuisquote:Op zondag 30 januari 2011 11:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
owh, gelukkig, ik had al een MI over een lek waterbed
Armen, benen, lang! 1. 2.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan had MPG ons zwemles kunnen geven thuis
Wow inderdaadquote:Op zondag 30 januari 2011 12:01 schreef pgrferrari het volgende:
Tering, tijd gaat weer hard.
Alweer 12 uur
Nee joh, je bent er al weerquote:
Tisda?quote:
Liebchenquote:
Maar misschien ging ik de WC wel poetsen, dan is het niet TMIquote:
Nijntje die de wc gaat poetsenquote:Op zondag 30 januari 2011 12:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar misschien ging ik de WC wel poetsen, dan is het niet TMI
of je ging hem van nieuwe bril voorzien of je had nieuwe zeepje gekocht of of of je ging de Donald Duck pakken die daar nog lag.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar misschien ging ik de WC wel poetsen, dan is het niet TMI
Hmm, daar heb je een puntquote:
Kan ook nog jaquote:Op zondag 30 januari 2011 12:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
of je ging hem van nieuwe bril voorzien of je had nieuwe zeepje gekocht of of of je ging de Donald Duck pakken die daar nog lag.
De goede band met de slechte zangerquote:
Nee joh, iedereen heeft toch een koffiezetapparaat op de badkamer?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:09 schreef Toekito het volgende:
Of Nijntje haar koffieapparaat staat op een rare plek
Huh? Wat?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Een sigarenpunt, of heb je liever een bolus?
Vind je dat serieus mooi?quote:
Het zal welquote:
Dat vindt ik niet mooi neequote:Op zondag 30 januari 2011 12:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vind je dat serieus mooi?Had ik niet van je verwacht
[..]
Het zal wel
TMIquote:Op zondag 30 januari 2011 12:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Een sigarenpunt, of heb je liever een bolus?
er zijn betere zangers, maar Paskal hoort gewoon bij Blofquote:Op zondag 30 januari 2011 12:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De goede band met de slechte zanger
Ik dacht alquote:
Asjeblieftquote:Op zondag 30 januari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wie maakt er ontbijt op bed voor me?Heb honger, maar het is zo lekker warm onder de dekens
als je hier had geslapen, maar voor ik nu in zwolle ben mis ik een verjaardagquote:Op zondag 30 januari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wie maakt er ontbijt op bed voor me?Heb honger, maar het is zo lekker warm onder de dekens
ik heb een koffieapparaat, een tv en een wii in de badkamerquote:Op zondag 30 januari 2011 12:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen heeft toch een koffiezetapparaat op de badkamer?
* MPG gaat koffie zetten, sinaasappels persen, croissantjes bakken, allerlei soorten beleg klaarzetten, en sjouwt vervolgens de hele handel naar boven, om samen met jou in bedje te gaan brunchen (ja, sorry, ik heb mn ontbijt al een uur of 4,5 geleden opquote:Op zondag 30 januari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nijnerquote:
Dan is het ook geen brunchenquote:Op zondag 30 januari 2011 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gaat koffie zetten, sinaasappels persen, croissantjes bakken, allerlei soorten beleg klaarzetten, en sjouwt vervolgens de hele handel naar boven, om samen met jou in bedje te gaan brunchen (ja, sorry, ik heb mn ontbijt al een uur of 4,5 geleden op) ...
Owhquote:
Ik kán wel blijven als je graag wil...quote:
Nee, voor mij wordt het lunch, en voor Marijkjequote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je hier had geslapen, maar voor ik nu in zwolle ben mis ik een verjaardag
ik kom direct
Voor mij welquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik weet het weer! Ik had gedroomd over een heel vreemd soort dierentuin, avonturenpark dingie en autorijden
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik weet het weer! Ik had gedroomd over een heel vreemd soort dierentuin, avonturenpark dingie en autorijden
OMG, wattanquote:Op zondag 30 januari 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
plaswijkpark te rotterdam heeft dieren en autorijdenquote:Op zondag 30 januari 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Te veel om hier uit te leggenquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Te veel om hier uit te leggenHet was vreemd in elk geval
klinkt als iets wat bij jou pastquote:Op zondag 30 januari 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Te veel om hier uit te leggenHet was vreemd in elk geval
Lekkerquote:Op zondag 30 januari 2011 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Mijn ontbijtje voor jou wel een beetje goedgekeurd?
Wie noem jij vreemd!?quote:
jouquote:
De dierentuin van Marijke is 's nachts geopendquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De dierentuin van Marijke is 's nachts geopend
Jaaaaquote:Op zondag 30 januari 2011 12:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kán wel blijven als je graag wil...
Die late reactie heeft echt mijn hele leven verpestquote:Op zondag 30 januari 2011 12:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Sorry voor de late reactie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
ik zit FM11 te spelen en beetje op YT muziek te luisterenquote:
Maar maar maar dan wordt het hier nog saaierquote:
Ik ben altijd saaiquote:Op zondag 30 januari 2011 12:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar maar maar dan wordt het hier nog saaier![]()
Smakelijk![]()
Oooh wil je nu ook nog een kusje?quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oooh wil je nu ook nog een kusje?![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:00 schreef Myraela het volgende:
Ik pas weer in mijn veel te strakke broek.
Zeg maar nee dan krijg je er 2quote:
Ik ben al blij met 1quote:
Kunnen wij hier lekker onze gang gaanquote:Op zondag 30 januari 2011 13:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben al blij met 1![]()
En de rest is zeg maar uhm dood![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kunnen wij hier lekker onze gang gaan![]()
Whehequote:
Zo bedoelde ik het nietquote:Op zondag 30 januari 2011 13:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dank je, ik hou ook wel een beetje van jou hoor
Apartquote:
Waarom zou ik?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Volgt iemand anders Egypte nog?
Engelse Al Jazeera: http://english.aljazeera.net/watch_now/
Arabische Al Jazeera: http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html
CNN: http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream4
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Volgt iemand anders Egypte nog?
Engelse Al Jazeera: http://english.aljazeera.net/watch_now/
Arabische Al Jazeera: http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html
CNN: http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream4
heb je gelijk inquote:
Ik ken de details ook niet hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 13:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet echt serieus helemaal niks van wat er gaande is in het Midden-Oosten
Ik ken de grote lijnen niet eensquote:
Je kunt jezelf inlezen als je het zou willen weten thoughquote:Op zondag 30 januari 2011 13:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ken de grote lijnen niet eens
Geen zinquote:Op zondag 30 januari 2011 13:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt jezelf inlezen als je het zou willen weten though
dan kan je je beter inlezen over het midden-oostenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen zinIk verwerk oude kapotte pennen en verveling in een wazig plakbandmonster
Dat is het zekerquote:Op zondag 30 januari 2011 13:29 schreef Toekito het volgende:
Ik weet niet wat ik er van moet denken, vind het wel vet heftig.
Creatief welquote:Op zondag 30 januari 2011 13:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen zinIk verwerk oude kapotte pennen en verveling in een wazig plakbandmonster
Hoe besteed ik mijn zondag nuttigquote:Op zondag 30 januari 2011 13:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
myrquote:
stuartquote:
Er lag nog een rolletje op de computerquote:
Gemak dient de mensquote:Op zondag 30 januari 2011 13:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er lag nog een rolletje op de computer
Ik ga vanmiddag uit voor Sunday roastquote:
Kun je dat eten?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag uit voor Sunday roast
Leukquote:Op zondag 30 januari 2011 13:38 schreef Stuart het volgende:
Waar ik het eet is het altijd met roast potatoes en parsnips erbij nog
Ziet en klinkt lekkerquote:Op zondag 30 januari 2011 13:38 schreef Stuart het volgende:
Waar ik het eet is het altijd met roast potatoes en parsnips erbij nog
Je verveelt je weer of niet?quote:
Zupaahsnelle reactiesquote:
Oooh, ik ben altijd snel en doe niets anders op dit momentquote:
Nou, als je nou een keer op een zondag in London bent neem ik je meequote:
Foto'squote:Op zondag 30 januari 2011 13:41 schreef RockNijntje het volgende:
YeahHet plakbandmonster kan nu zelfstandig staan
Komen er nog pics van het plakband monster?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:41 schreef RockNijntje het volgende:
Picsquote:Op zondag 30 januari 2011 13:41 schreef RockNijntje het volgende:
Het is niet warm hoor maar het ziet er wel prettig uitquote:
Jij leest de quotes nooit hèquote:Op zondag 30 januari 2011 13:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is niet warm hoor maar het ziet er wel prettig uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |