ahhhh ist nog zo beroerd?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
dag energie
en nou ben ik wel klaar met die verkoudheid
met die laatste heb ik sinds een tijdje geen medelijden meer voor de komende jarenquote:Op zondag 30 januari 2011 10:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik denk 2 steden minimaal Rotterdam natuurlijk en ook Eindhoven.
ja ik ging even afstoffen... een doekkie langs de kasten tafels etc... buiten ademquote:
nee niet echt. Bij mij zit mijn hoofd nog vol maar is gelukkig niet zoals woensdag dat ik zelfs beetje snauwerig was.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik ging even afstoffen... een doekkie langs de kasten tafels etc... buiten adem![]()
das nie normaal he
Okee, doenw equote:Op zondag 30 januari 2011 10:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
met die laatste heb ik sinds een tijdje geen medelijden meer voor de komende jaren
Maar er is een vrouw aanwezig dus we kappen met voetbal gelul.
Hey Koenquote:Op zondag 30 januari 2011 10:44 schreef Koen66 het volgende:
![]()
. Good morning
Ahja, pannenkoemenmeet op Friem z'n boot, bijna vergeten
quote:Op zondag 30 januari 2011 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lovely
Lekkere zaterdagavond gehad??
Klinkt toppiequote:Op zondag 30 januari 2011 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja was gezellig en knus. En een leuke film, leuker dan ik in gedachten had
om 11 uur vielen mijn ogen dichtquote:Op zondag 30 januari 2011 10:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klinkt toppie
Ik zat tot laat op een gezellige verjaardag.
pezuquote:
Mogguh Solquote:Op zondag 30 januari 2011 10:54 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Te vroeg maar wel klaar wakker.
not so goodquote:Op zondag 30 januari 2011 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
om 11 uur vielen mijn ogen dichtik was kapot
Gezellige verjaardag gehad?
[..]
pezu![]()
long time no see... how are you?
oh dear.. how come? Need a fluffy hug?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
not so good![]()
ik wou even komen fokken maar de letters dansen over het scherm
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 10:54 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Te vroeg maar wel klaar wakker.
Zekers, ik mag niet klagen, lekker druk en gezellig, vriend van zwager zong nog een stukkie en speelde gitaar, die gast kan zo aan Idols meedoenquote:Op zondag 30 januari 2011 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
om 11 uur vielen mijn ogen dichtik was kapot
Gezellige verjaardag gehad?
erg ziek dus die hug is lief maar beter nietquote:Op zondag 30 januari 2011 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dear.. how come? Need a fluffy hug?
idolsquote:Op zondag 30 januari 2011 10:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zekers, ik mag niet klagen, lekker druk en gezellig, vriend van zwager zong nog een stukkie en speelde gitaar, die gast kan zo aan Idols meedoen
ik ben ook verkouden en heb keelpijn dus /care.. Kom knuffuhluhquote:Op zondag 30 januari 2011 10:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
erg ziek dus die hug is lief maar beter niet
Laterss Koenquote:Op zondag 30 januari 2011 10:58 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga nog heel ffies de ogwn sluiten, latersss
okiesquote:Op zondag 30 januari 2011 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben ook verkouden en heb keelpijn dus /care.. Kom knuffuhluh![]()
verwarmingquote:
nou maak daar maar minmaal 6 vanquote:
quote:
* MPG knuffelt LovelyLadyquote:Op zondag 30 januari 2011 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben ook verkouden en heb keelpijn dus /care.. Kom knuffuhluh![]()
Ik ben tussendoor ook nog wat aan 't programmerenquote:Op zondag 30 januari 2011 11:17 schreef Toekito het volgende:
zo nu eerst koffie
Heb eerst maar eens wat administratiefs gedaan
Haiquote:
Hai Bos snuitjequote:
Lieffie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |