Wel goed hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiIk wil nog meer slapen
![]()
Maar doe ik maar niet
Hoe is het met jou dan? E met je buik?
Hoiquote:Op zondag 30 januari 2011 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Bos snuitje![]()
You okay today?
[..]
Lieffie!![]()
Friemelquote:
Crvquote:
Dank je wel meissiequote:Op zondag 30 januari 2011 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Friemel![]()
![]()
Hoe was je verjaardag gister? En gefeliciteerd he!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik warm je handjes wel opquote:Op zondag 30 januari 2011 11:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel goed hoor
Mijn buik rommelt niet meer
Alleen nog ijsklompjeshanden
Tot strakkiesquote:Op zondag 30 januari 2011 11:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Ik ben zo even een goed uur weg, daarna ben ik er weer
voor de eerste keer: hej mevrouw Mquote:
Klinkt goedquote:Op zondag 30 januari 2011 11:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dank je wel meissie
Het was erg gezellie![]()
Fijn de familie weer eens bij elkaar
Ik ben geen mevrouwquote:Op zondag 30 januari 2011 11:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
voor de eerste keer: hej mevrouw Mlekker geslapen?
wat ben je dan? Behalve mijn zwolse knuffelquote:Op zondag 30 januari 2011 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben geen mevrouw![]()
Maar hai Toek
Een beetje
Jij dan?
En succes he vanmiddag
Mwa redelijk. Dadelijk even het winkelcentrum in, als ik het nog een uur zonder op bed te gaan liggen vol houquote:Op zondag 30 januari 2011 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Bos snuitje![]()
You okay today?
[..]
Lieffie!![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat ben je dan? Behalve mijn zwolse knuffel
Mwah de bank ligt niet zo lekker als dat die zitHet bed is echt lek lek, slapen geen optie. Maar aan Muck te horen slaapt haar bank prima
Tsja zie er met de minuut meer tegenop. Thnx![]()
ik stuur Muck woensdag wel naar action als er nog geen verandering hier isquote:Op zondag 30 januari 2011 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Snel een bed regelen
En anders, action, voor 12 euro een 140, 1 laags luchtbed, ze hebben ook zo'n hoge die is 36 euro geloof ik...
Mooi kut in elk geval
Knuff
Wat is er gebeurt Toekquote:Op zondag 30 januari 2011 11:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Het bed is echt lek lek, slapen geen optie.
we zijn bezig met klussen in nieuwe huis maar slapen er, ivm de reistijd enzo, al. Hadden mooi luchtbed van Muck haar tante geleend maar al paar dagen liggen we op de grond bij het wakker worden.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt Toek![]()
Valt het te repareren ?
hè bah! Hoe deden jullie het nou precies met slapen dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:49 schreef Toekito het volgende:
we zijn bezig met klussen in nieuwe huis maar slapen er, ivm de reistijd enzo, al. Hadden mooi luchtbed van Muck haar tante geleend maar al paar dagen liggen we op de grond bij het wakker worden.
We hadden 1 klein lekje gevonden en Muck had hem geplakt maar blijkbaar zit er nog ergens iets niet goed.
Het wachten is op mijn eigen bed
owh, gelukkig, ik had al een MI over een lek waterbedquote:Op zondag 30 januari 2011 11:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
we zijn bezig met klussen in nieuwe huis maar slapen er, ivm de reistijd enzo, al. Hadden mooi luchtbed van Muck haar tante geleend maar al paar dagen liggen we op de grond bij het wakker worden.
We hadden 1 klein lekje gevonden en Muck had hem geplakt maar blijkbaar zit er nog ergens iets niet goed.
Het wachten is op mijn eigen bed
nou ja ik heb te weinig vrije dagen om heel de maand januari vrij te nemen dus vanaf moment dat ik moest gaan werken, na kerst, slapen we in het nieuwe huis.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hè bah! Hoe deden jullie het nou precies met slapen dan?
dan had MPG ons zwemles kunnen geven thuisquote:Op zondag 30 januari 2011 11:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
owh, gelukkig, ik had al een MI over een lek waterbed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |