Vind je dat serieus mooi?quote:
Het zal welquote:
Dat vindt ik niet mooi neequote:Op zondag 30 januari 2011 12:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vind je dat serieus mooi?Had ik niet van je verwacht
[..]
Het zal wel
TMIquote:Op zondag 30 januari 2011 12:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Een sigarenpunt, of heb je liever een bolus?
er zijn betere zangers, maar Paskal hoort gewoon bij Blofquote:Op zondag 30 januari 2011 12:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De goede band met de slechte zanger
Ik dacht alquote:
Asjeblieftquote:Op zondag 30 januari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wie maakt er ontbijt op bed voor me?Heb honger, maar het is zo lekker warm onder de dekens
als je hier had geslapen, maar voor ik nu in zwolle ben mis ik een verjaardagquote:Op zondag 30 januari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wie maakt er ontbijt op bed voor me?Heb honger, maar het is zo lekker warm onder de dekens
ik heb een koffieapparaat, een tv en een wii in de badkamerquote:Op zondag 30 januari 2011 12:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen heeft toch een koffiezetapparaat op de badkamer?
* MPG gaat koffie zetten, sinaasappels persen, croissantjes bakken, allerlei soorten beleg klaarzetten, en sjouwt vervolgens de hele handel naar boven, om samen met jou in bedje te gaan brunchen (ja, sorry, ik heb mn ontbijt al een uur of 4,5 geleden opquote:Op zondag 30 januari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nijnerquote:
Dan is het ook geen brunchenquote:Op zondag 30 januari 2011 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gaat koffie zetten, sinaasappels persen, croissantjes bakken, allerlei soorten beleg klaarzetten, en sjouwt vervolgens de hele handel naar boven, om samen met jou in bedje te gaan brunchen (ja, sorry, ik heb mn ontbijt al een uur of 4,5 geleden op) ...
Owhquote:
Ik kán wel blijven als je graag wil...quote:
Nee, voor mij wordt het lunch, en voor Marijkjequote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je hier had geslapen, maar voor ik nu in zwolle ben mis ik een verjaardag
ik kom direct
Voor mij welquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik weet het weer! Ik had gedroomd over een heel vreemd soort dierentuin, avonturenpark dingie en autorijden
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik weet het weer! Ik had gedroomd over een heel vreemd soort dierentuin, avonturenpark dingie en autorijden
OMG, wattanquote:Op zondag 30 januari 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
plaswijkpark te rotterdam heeft dieren en autorijdenquote:Op zondag 30 januari 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |