quote:Op zondag 30 januari 2011 00:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat klinkt idd wel naar ja, ik denk dat ik morgen eens lekker thuis blijf, vandaag was vermoeiend genoeg
quote:
Maakt niet uit, maar zo te horen heb je een goed gesprek of flinke afleiding nodigquote:Op zondag 30 januari 2011 00:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan... pfffff wat een kankerzooi toch weer.. sorry voor het taalgebruik.
Ik moet beter lezen, ik las iets héél andersquote:Op zondag 30 januari 2011 01:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar zo te horen heb je een goed gesprek of flinke afleiding nodig
Ja, dat is soms wel verstandig jaquote:Op zondag 30 januari 2011 00:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat klinkt idd wel naar ja, ik denk dat ik morgen eens lekker thuis blijf, vandaag was vermoeiend genoeg
Klopt, maar ik heb ook heerlijk genoten vandaag, dus dat maakt de vermoeidheid wel goedquote:
Dat is mooiquote:Op zondag 30 januari 2011 01:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb ook heerlijk genoten vandaag, dus dat maakt de vermoeidheid wel goed
Precies, en ik voel me ook nog eens helemaal top vandaag, dus dat neemt niemand me meer af!quote:
Leef nog, nou ja gedeeltelijk. Alcohol helpt niet echt.quote:
Ik heb ook al wat gedronken, maar ook melatonine ingenomen dus zal zo wel op bed gaan liggen.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Leef nog, nou ja gedeeltelijk. Alcohol helpt niet echt.
Goed plan.quote:
Maak je ook een ontbijtje?quote:
Je geeft ze één vinger...quote:
Welke? En goedemorgen!quote:Op zondag 30 januari 2011 08:34 schreef MissMSX het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik kom nu echt OVERAL die hoerige bloesjes tegen
Die van de wehkamp. Overal zie ik nu die stomme reclamequote:
Consequent blijven praten over hoerige bloesjes. Benieuwd wat je dan uiteindelijk te zien krijgt.quote:Op zondag 30 januari 2011 08:41 schreef MissMSX het volgende:
En hoe meer ik er over praat hoe meer ik'em te zien krijg natuurlijk... huuuuu
Alsof ik dat jou dan zou vertellenquote:Op zondag 30 januari 2011 08:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Consequent blijven praten over hoerige bloesjes. Benieuwd wat je dan uiteindelijk te zien krijgt.
Ouwe zakquote:Op zondag 30 januari 2011 10:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Eindelijk op snelheid dat ik het kan volgen.
en goede morgen!
Do tellquote:Op zondag 30 januari 2011 10:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja echt he! Gisteravond voelde ik me zelfs een vieze ouwe zak.
quote:Op zondag 30 januari 2011 10:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja echt he! Gisteravond voelde ik me zelfs een vieze ouwe zak.
Wait.quote:
Haha, nee niets met CL. Stond in de kroeg beetje te babbelen en op een gegeven moment stond er te hard een 18 jarige te flirten met mequote:
Mannelijk of vrouwelijk?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, nee niets met CL. Stond in de kroeg beetje te babbelen en op een gegeven moment stond er te hard een 18 jarige te flirten met me
En die heb je vannacht aan je snuitebolletje geregen?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
Haha, nee niets met CL. Stond in de kroeg beetje te babbelen en op een gegeven moment stond er te hard een 18 jarige te flirten met me
Hey youquote:Op zondag 30 januari 2011 10:40 schreef Samzz het volgende:
Toch typisch... Doodmoe zijn, toch laat gaan slapen om vervolgens om half acht wakker te worden en de slaap niet meer te kunnen vatten.
Mja, goedemorgen
Goedquote:
nee, ik moest nog terugrijden.. Dus niet genoeg gedronken om zulk soort fratsen uit te halen.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En die heb je vannacht aan je snuitebolletje geregen?
Dat moet te doen zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 10:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
GoedIk zie alleen nogal op tegen het opruimen van m'n bureau... Maargoed, ik heb tot 17:00 uur om dat te doen, dus moet lukken vandaag. Muziekje aan en maar eens knallen straks
Hoe is t met jou?
Heb je daar alcohol voor nodig dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, ik moest nog terugrijden.. Dus niet genoeg gedronken om zulk soort fratsen uit te halen.
Je kan toch niet nuchter neuken als er geen liefde bij komt kijken?quote:
Ja toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet te doen zijn
Ik heb vandaag maar een kleine verplichting en dat is foto's ophalen. Verder doe ik alles als ik het wil en wanneer ik het wilDenk nog ff aan twee portretjes werken
Er heeft gister een voedselgevecht plaatsgevonden in mijn huis. Zal ik jouw kamer doen, doe jij mijn appartement??quote:Op zondag 30 januari 2011 10:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja toch?
Daarna is het alleen de kunst om het ook opgeruimd te houden..._!
Portretjes van Rio?
Niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan toch niet nuchter neuken als er geen liefde bij komt kijken?
Wel met een 18 jarige. Op de een of de andere manier vind ik dat toch een klein beetje jong. Heel vreemd.quote:
Opgeruimd houden kan ik ook niet, je moet m'n bureau eens zienquote:Op zondag 30 januari 2011 10:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja toch?
Daarna is het alleen de kunst om het ook opgeruimd te houden..._!
Portretjes van Rio?
Ja? Jij wil zonder dat er liefde bij komt kijken neuken met Snuit?quote:
Hmmm ik moet ook geen 18 jarige, die zijn waardeloos in bed vaak.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wel met een 18 jarige. Op de een of de andere manier vind ik dat toch een klein beetje jong. Heel vreemd.
Tuurlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Jij wil zonder dat er liefde bij komt kijken neuken met Snuit?
Je kan ze ook wijsmaken dat sommige perverse dingen doodnormaal zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
Hmmm ik moet ook geen 18 jarige, die zijn waardeloos in bed vaak.
Dat is echt heerlijk jaquote:Op zondag 30 januari 2011 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ze ook wijsmaken dat sommige perverse dingen doodnormaal zijn.
Hmmm... Nee, de beste seks heb ik altijd gehad met mannen van een bepaalde leeftijd, dus ik wil die tend graag doorzettenquote:Op zondag 30 januari 2011 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ze ook wijsmaken dat sommige perverse dingen doodnormaal zijn.
En dan toch zo'n gewillige 18-jarige laten staan?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat is echt heerlijk jahelemaal africhten naar jouw wensen
En dat tijdens een neukpartij... Leergierige dames heb je dan.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is echt heerlijk jahelemaal africhten naar jouw wensen
Welke leeftijd was dat ook alweer?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Nee, de beste seks heb ik altijd gehad met mannen van een bepaalde leeftijd, dus ik wil die tend graag doorzetten
Thanks, but no thanksquote:Op zondag 30 januari 2011 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Er heeft gister een voedselgevecht plaatsgevonden in mijn huis. Zal ik jouw kamer doen, doe jij mijn appartement??
Omdat je daarvoor kansen moet creeren en ze dat niet of nauwelijks gedaan hebben. En PSV is gewoon kwalititatief veel beter in principequote:Op zondag 30 januari 2011 10:56 schreef Watertornado het volgende:
Waarom heeft Willem Deux niet gewonnen.
Een dungezaaide soort helaas.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
En dat tijdens een neukpartij... Leergierige dames heb je dan.
Omdat jij ook zo'n eigenwijs, betweterig geval bent?quote:
Dat valt ook wel meequote:Op zondag 30 januari 2011 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat jij ook zo'n eigenwijs, betweterig geval bent?
Mooi voorbeeld van zo'n betweterpost.quote:
Ik zou de vorige opmerking onder eigenwijs scharen en deze onder betweterigquote:Op zondag 30 januari 2011 11:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van zo'n betweterpost.
Geen problemen mee. Zolang het mijn gelijk maar bewijst.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
Ik zou die opmerking onder eigenwijs scharen en deze onder betweterig
Ik heb ook nooit beweerd dat ik nooit eigenwijs of betweterig ben, hequote:Op zondag 30 januari 2011 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen problemen mee. Zolang het mijn gelijk maar bewijst.
Thanks voor de vertaling!quote:Op zondag 30 januari 2011 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze heeft weer gebatst en alles is weer zonneschijn met der vriendje
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet alleen batsen denk ik, maar volgens mij is ze zelfs klaargekomen.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet alleen batsen denk ik, maar volgens mij is ze zelfs klaargekomen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nietus.
Hij was doodop van de treinreis (Rotterdam en zulks) en ik heb hm alleen maar thuis gebracht. We zijn beide apart naar huis gegaan.
Tja, als je bijna letterlijk opvalt van de slaap, heeft het sowieso weinig zin om te blijven. Trouwens, ik heb vandaag nog genoeg te doen dus kon het ook niet uitzonderlijk laat maken. Was iets na 1 uur thuis.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat voor laffe tekkel is het?! geds.. zit je daar met je natte klets.
Normale mannen hebben daar een potje met reserve voor staanquote:Op zondag 30 januari 2011 11:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, als je bijna letterlijk opvalt van de slaap, heeft het sowieso weinig zin om te blijven. Trouwens, ik heb vandaag nog genoeg te doen dus kon het ook niet uitzonderlijk laat maken. Was iets na 1 uur thuis.
Ja, vast. Held.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Normale mannen hebben daar een potje met reserve voor staan
kon je niet lekker samen slapenquote:Op zondag 30 januari 2011 11:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, als je bijna letterlijk opvalt van de slaap, heeft het sowieso weinig zin om te blijven. Trouwens, ik heb vandaag nog genoeg te doen dus kon het ook niet uitzonderlijk laat maken. Was iets na 1 uur thuis.
Die zijn dan de volgende ochtend helemaal dood en verslapen zich, waardoor ze te laat op hun werk zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en nu eerst n bavaria?quote:
No, ik zit met school nu aan deadlines dus elke keer vroeg eruit. Is niets als ik bij hem blijf slapen, dan ga ik niet zo vroeg weg.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kon je niet lekker samen slapen?
Hele week nachtdienst gehad + gisternacht/ochtend maar 5 uurtjes geslapen. Tot na 10 in Rotterdam wezen banjeren en na 12 pas in onze stad te zijn. Geslapen in de trein.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:23 schreef Watertornado het volgende:
Hoe kun je nou moe worden van de trein?
Wat is nou belangrijker? Lekkere neuckseks of op tijd op je werk zijn?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:23 schreef Myraela het volgende:
Die zijn dan de volgende ochtend helemaal dood en verslapen zich, waardoor ze te laat op hun werk zijn.
heb ik ook jah, is al n paar keer nachtwerk geworden omdat ik niet weg wilde bij mquote:Op zondag 30 januari 2011 11:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
No, ik zit met school nu aan deadlines dus elke keer vroeg eruit. Is niets als ik bij hem blijf slapen, dan ga ik niet zo vroeg weg.
Omdat je natuurlijk heel enthousiast moet gaan kijken in wat voor trein je precies rijd, en genieten van alle originele details van die trein. En daarna een discussie met je medepassagiers voeren over het gebruikte lettertype in een trein, want nee, dat is geen Arial.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:23 schreef Watertornado het volgende:
Hoe kun je nou moe worden van de trein?
Daarom. Ik was vorige week ook tot na 7 uur 's morgens gebleven.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb ik ook jah, is al n paar keer nachtwerk geworden omdat ik niet weg wilde bij m
Seks, obviously. En het was niet mijn werk, dat scheelt ook.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is nou belangrijker? Lekkere neuckseks of op tijd op je werk zijn?
Niet iedere man heet Snuitebolletje.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou dan!quote:Op zondag 30 januari 2011 11:26 schreef Myraela het volgende:
Seks, obviously. En het was niet mijn werk, dat scheelt ook.
Air kan dit alleen maar bevestigen. Eigenlijk ken ik alleen maar mannen die dat kunnen bevestigen. Hun laatste restje reserve gaat dan vol in de dame..quote:
Aha. Kan me er niks bij voorstellen, maar het zal dan wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Air kan dit alleen maar bevestigen. Eigenlijk ken ik alleen maar mannen die dat kunnen bevestigen. Hun laatste restje reserve gaat dan vol in de dame..
hij ligt op zn buikquote:
Dan is seks met jou niet supercalifragilisticexpialidocious. Nemen wij er ook niet de moeite voorquote:Op zondag 30 januari 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aha. Kan me er niks bij voorstellen, maar het zal dan wel.
Vreemde conclusie. Maar het zal wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan is seks met jou niet supercalifragilisticexpialidocious. Nemen wij er ook niet de moeite voor
Tja, het is nu eenmaal ruig en stoer om te zeggen dat je áltijd kan, áltijd zin hebt en never nooit niet te moe bent.quote:
Ik ben de eerste om te bekennen dat het voor mij zo niet werkt.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:36 schreef vencodark het volgende:
Tja, het is nu eenmaal ruig en stoer om te zeggen dat je áltijd kan, áltijd zin hebt en never nooit niet te moe bent.
Seks met ons is gewoon niet supercalifragelisticexpialidocious, Vencoquote:Op zondag 30 januari 2011 11:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, het is nu eenmaal ruig en stoer om te zeggen dat je áltijd kan, áltijd zin hebt en never nooit niet te moe bent.
Dat laatstequote:Op zondag 30 januari 2011 11:38 schreef -Engel- het volgende:
Nu de belangrijke vraag...... zal ik ontbijten met een tosti of met een bakje yoghurt, honing en cruesli????
Hehe, ik heb ook niet gezegd dat ik altijd kan, maar als ik iemand een week niet gezien heb, dan vind ik het vreemd dat je niet ergens een potje reserves vandaan open trekt.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben de eerste om te bekennen dat het voor mij zo niet werkt.
Als ik er dan een jus bij zou willen, hoe zou je daarop reageren?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:38 schreef -Engel- het volgende:
Nu de belangrijke vraag...... zal ik ontbijten met een tosti of met een bakje yoghurt, honing en cruesli????
Jij geeft bij deze toe dat je niet altijd zin hebt en ook weleens moe bent?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben de eerste om te bekennen dat het voor mij zo niet werkt.
Gelukkig is er hier niemand die het van mij zou kunnen bevestigen, dan wel tegenspreken.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Seks met ons is gewoon niet supercalifragelisticexpialidocious, Venco
Wat heeft dat met een week niet gezien te maken dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, ik heb ook niet gezegd dat ik altijd kan, maar als ik iemand een week niet gezien heb, dan vind ik het vreemd dat je niet ergens een potje reserves vandaan open trekt.
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij geeft bij deze toe dat je niet altijd zin hebt en ook weleens moe bent?
[..]
Gelukkig is er hier niemand die het van mij zou kunnen bevestigen, dan wel tegenspreken.Al weet ik nog niet welke stukje hier positief of negatief van is.
Ik heb alleen nog bruisjes met vit. cquote:Op zondag 30 januari 2011 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik er dan een jus bij zou willen, hoe zou je daarop reageren?
Haha, nou wees misschien maar blij dan...of niet!quote:Op zondag 30 januari 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Er is hier wel iemand die dat kan bevestigen dan wel ontkennen, maar die is toevallig even niet online
Dat insinueerde je wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, ik heb ook niet gezegd dat ik altijd kan, maar als ik iemand een week niet gezien heb, dan vind ik het vreemd dat je niet ergens een potje reserves vandaan open trekt.
Ik ben toch redelijk overtuigd van mijn goede bedkwaliteitenquote:Op zondag 30 januari 2011 11:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, nou wees misschien maar blij dan...of niet!
Ah, dan is bevestiging dan wel ontkenning niet eens van belang.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben toch redelijk overtuigd van mijn goede bedkwaliteiten
Waarom niet volledig overtuigd?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
Ik ben toch redelijk overtuigd van mijn goede bedkwaliteiten
Daaromquote:Op zondag 30 januari 2011 11:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah, dan is bevestiging dan wel ontkenning niet eens van belang.
Daarom. Het is heel normaal om gewoon eens doodop te zijn. Ik was een end over mijn slaap heen dus voor mij was het jammer dat de nacht vroeg beëindigd was. Maar ik begrijp het wel hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom
En er is dus niks mis met een man die gewoon te moe is. Dat had mijn ex de vrachtwagenchauffeur ook regelmatig na een nachtdienst en dan laat ik hem net zo lief lekker slapen.
dat pik jij eruit op.quote:
Volgens mij ben ik niet de enige die dat eruit oppiktequote:Op zondag 30 januari 2011 11:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat pik jij eruit op.
Ik vind het gewoon vreemd dat het met Venco en der vent van de week even wat stroef ging en dat er nu geen goedmaakseks heeft plaatsgevonden.
Leg me uit waar ik heb verteld dat het tussen ons stroef ging? Ja, hij leek vd week wat kortaf. Dat betekend niet automatisch dat er iets stroef zat in onze relatie. Daarbij, ik heb hem dinsdag nog uitgebreid gezien.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat pik jij eruit op.
Ik vind het gewoon vreemd dat het met Venco en der vent van de week even wat stroef ging en dat er nu geen goedmaakseks heeft plaatsgevonden.
Wat ben je toch ook een wijf, Vencoquote:Op zondag 30 januari 2011 11:49 schreef vencodark het volgende:
Daarbij, goedmaken doe je niet alleen door seks.
Teh horror, jij bent zo'n vrouw die eerst moet 'pra-ten'?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:49 schreef vencodark het volgende:
Daarbij, goedmaken doe je niet alleen door seks.
freaky.. ik ga koffie drinken en jusquote:Op zondag 30 januari 2011 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Teh horror, jij bent zo'n vrouw die eerst moet 'pra-ten'?
En daarna dan geen zin hebben omdat je het moet laten bezinken.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:50 schreef AirwiN het volgende:
Nope! Maar er viel ook niets goed te maken want er was niets mis. Dat bedenkt Snuit zo eventjes.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar dat gebeurt hier op een of andere manier wel vakerquote:Op zondag 30 januari 2011 11:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope! Maar er viel ook niets goed te maken want er was niets mis. Dat bedenkt Snuit zo eventjes.
Ook niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En daarna dan geen zin hebben omdat je het moet laten bezinken.
Fok, don't you just love it!quote:Op zondag 30 januari 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar dat gebeurt hier op een of andere manier wel vaker
owjah je vertrekt vandaag! Goeie reis en ga lekker genieten daarquote:
hoi Engelquote:Op zondag 30 januari 2011 11:56 schreef -Engel- het volgende:
groetjes terug aan Cafpow... hoi Sting
en MissMSX heb je al jus gehad van je vent?
Maar, het is ook meer een koffiekopje, dan een theekopje.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat kon ik niet zien vanuit de zijkant van het kopje.
Maar dat wil niet zeggen dat er ook werkelijk koffie in zit.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:58 schreef STING het volgende:
[..]
Maar, het is ook meer een koffiekopje, dan een theekopje.
Gebruik jij koffiekopjes voor thee?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat er ook werkelijk koffie in zit.
Ik gebruik koffiekopjes zelfs voor de cup a soup als er niks anders isquote:
Whut?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:56 schreef -Engel- het volgende:
groetjes terug aan Cafpow... hoi Sting
en MissMSX heb je al jus gehad van je vent?
Niet eens een paar Depp / Alice in Wonderland theekoppen?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij hadden thuis 2 officiële theekoppen waarvan er 1 gebroken is.ff die andere zoeken.
Natuurlijk en dan noem je het gewoon MOKKENquote:Op zondag 30 januari 2011 12:00 schreef STING het volgende:
Maar ik moet eerlijk bekennen, in het uitzonderlijke geval dat ik thee drink, gebruik ik koffiemokken
Nope. Als thuiswonende heb je niets te zeggen over het interieur en het servies.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:01 schreef STING het volgende:
[..]
Niet eens een paar Depp / Alice in Wonderland theekoppen?
Mijn hokjes, wat doe jequote:Op zondag 30 januari 2011 12:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk en dan noem je het gewoon MOKKEN
Daar zit wat in.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope. Als thuiswonende heb je niets te zeggen over het interieur en het servies.
Dat is een goed plan van hem. Kom je zo langs?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij regelen dat ik ontbijt zou maken..... met jus enzo....
als die bestaan wil ik ze ook hebbenquote:Op zondag 30 januari 2011 12:01 schreef STING het volgende:
[..]
Niet eens een paar Depp / Alice in Wonderland theekoppen?
Ow nee hoor. Ik vroeg mij af of de bier-wijn keuze ook opging voor yoghurt-jus.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:01 schreef -Engel- het volgende:
Volgens mij wilde hij regelen dat ik ontbijt zou maken..... met jus enzo....
Iig een theepotquote:Op zondag 30 januari 2011 12:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als die bestaan wil ik ze ook hebbenalice
Nee, tegen heilige huisjes schop je aan. Niet hokjesquote:Op zondag 30 januari 2011 12:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- schopt er nog maar eens tegen aan
Ik heb geen jusquote:Op zondag 30 januari 2011 12:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is een goed plan van hem. Kom je zo langs?
Nee... maakt mij helemaal niks uit eigenlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 12:04 schreef AirwiN het volgende:
Ow nee hoor. Ik vroeg mij af of de bier-wijn keuze ook opging voor yoghurt-jus.
ik ook amperquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:06 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, tegen heilige huisjes schop je aan. Niet hokjes
Wij welquote:Op zondag 30 januari 2011 12:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb geen jusik heb alleen nog maar bruisjes met vit c.
ouwe zemelaarquote:
Of een touringcarquote:Op zondag 30 januari 2011 12:09 schreef STING het volgende:
[..]
Die van jou moet een vrachtwagen er bovenop hebben ipv een konijn?
Nee bus tochquote:Op zondag 30 januari 2011 12:09 schreef STING het volgende:
[..]
Die van jou moet een vrachtwagen er bovenop hebben ipv een konijn?
dat zij de meest praktische jaquote:
Heb ik gedaan, maar de pot vond het minder!quote:
Arousing.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat, anders heb je er verrekte weinig aan
Die kon wel een potje met je breken?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar de pot vond het minder!
Ik had het potje gebroken en ja, toen wist ze niet meer of ze van de potten of van de fluitketels was.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die kon wel een potje met je breken?
quote:
Misschien was potige smurf iets voor haar. Best of both worlds.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had het potje gebroken en ja, toen wist ze niet meer of ze van de potten of van de fluitketels was.
Nou ja, als puntje bij paaltje kwam hield ze meer van de snorkels!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien was potige smurf iets voor haar. Best of both worlds.
En vooral van Okkie de octopus zeker?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou ja, als puntje bij paaltje kwam hield ze meer van de snorkels!
Of Teddy Ruxpin.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
En vooral van Okkie de octopus zeker?
Nee, die ene met 2 snorkels! Toeter ofzoiets?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
En vooral van Okkie de octopus zeker?
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, die ene met 2 snorkels! Toeter ofzoiets?
Aaah maar natuurlijk. Die had ook kroeshaar dus die had natuurlijk een extra lange! En 2 indd.!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, die ene met 2 snorkels! Toeter ofzoiets?
En die kon er ook nog mee toeteren!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aaah maar natuurlijk. Die had ook kroeshaar dus die had natuurlijk een extra lange! En 2 indd.!
Vooral als ie klaarkomt waarschijnlijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die kon er ook nog mee toeteren!
Dan vloeit er uit beide snorkels....laat ook maarquote:Op zondag 30 januari 2011 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vooral als ie klaarkomt waarschijnlijk.
Gadverdamme!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vooral als ie klaarkomt waarschijnlijk.
Mi.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:18 schreef STING het volgende:
[..]
Dan vloeit er uit beide snorkels....laat ook maar
Jij begon.quote:
Met baconquote:Op zondag 30 januari 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee! Ik kan best een eitje bakken idd
Nee waar ik aan begin dat maak ik af/klaar!quote:
En DK over toeters.quote:
Finish it.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee waar ik aan begin dat maak ik af/klaar!
Dat was nog geheel onschuldig.quote:
Dat was een synoniem voor piemel.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar je bent wel meer van worst?
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
En DK over toeters.
[..]
Finish it.
Dan kijk je maar naar de Freggles ofzo.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:22 schreef STING het volgende:
[..]
Dat was nog geheel onschuldig.
Ik zal nooit meer hetzelfde naar Kapitein Ortega kunnen kijken
Met z'n wereld van onderwaterwezens
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar je bent wel meer van worst?
quote:
Fregglesquote:Op zondag 30 januari 2011 12:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan kijk je maar naar de Freggles ofzo.
Het is ook niet zo dat ik 'm opeet en dat meneer eerst dood moet voor ik dat stuk vlees proef, he.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klinkt niet erg vegetarisch.
Het gaat haar alleen om de eiwitten die eruit komen.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klinkt niet erg vegetarisch.
Oh shit, werkt dat niet zo?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ik 'm opeet en dat meneer eerst dood moet voor ik dat stuk vlees proef, he.
Minstensquote:Op zondag 30 januari 2011 12:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel met voorkeur een 25+ piemel toch?
Ik had het willen vragen maar ik koos ervoor het niet te doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ging hier niet over cm's voor de kijkers thuis
Ik wens je veel succesquote:
Echt hequote:Op zondag 30 januari 2011 12:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Samen hebben we ook al Snuitje weggejaagd. Goeie partners zijn wij.
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ging hier niet over cm's voor de kijkers thuis
Had dat nou niet gezegdquote:Op zondag 30 januari 2011 12:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard, ik hang aan je lippen.
(doe geen MI mensen)
*Kijkt onder dekbed*quote:Op zondag 30 januari 2011 12:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard, ik hang aan je lippen.
(doe geen MI mensen)
Balen .... ja...quote:Op zondag 30 januari 2011 12:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godver, ik wil wat gaan doen vandaag, is iedereen lui
Nog een mi.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Kijkt onder dekbed*
Ah, dat voelde ik dus
Ja, nu ga ik er niet meer weg ook.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Kijkt onder dekbed*
Ah, dat voelde ik dus
Maar om te stad-ten toch niet, kom op zegquote:Op zondag 30 januari 2011 12:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor een fietstochtje ja... dat is het ook
Wel... afgelopen vrijdag vond ik het op de albert cuyp anders behoorlijk koud..... we moesten zelfs twee keer opwarmen in de bistro ... wilde niet eens wat passen, omdat ik dan al mijn laagjes uit moest doenquote:Op zondag 30 januari 2011 12:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar om te stad-ten toch niet, kom op zeg
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, nu ga ik er niet meer weg ook.
Zo erg? Binnenstad van A'foort is wel open vandaag trouwens!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wel... afgelopen vrijdag vond ik het op de albert cuyp anders behoorlijk koud..... we moest zelfs twee keer opwarmen in de bistro ... wilde niet eens wat passen, omdat ik dan al mijn laagjes uit moest doen
Can't argue with thatquote:Op zondag 30 januari 2011 12:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een prima tijdsbesteding op een grauwe zondag
Dat is waar. Toch eens uitzoeken waar dat dekbed van Samzz uithangt.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
T schiet alleen niet op met een leeg bed..
Die ligt op mijn bedquote:Op zondag 30 januari 2011 12:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is waar. Toch eens uitzoeken waar dat dekbed van Samzz uithangt.
Lig jij nog wel op je bed? Dat dekbed zal mij een zorg zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die ligt op mijn bedMaar niet meer voor lang, even uithangen om te luchten.
Ja het was best koud.....quote:Op zondag 30 januari 2011 12:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo erg? Binnenstad van A'foort is wel open vandaag trouwens!
Hahaha, nog wel jaquote:Op zondag 30 januari 2011 12:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lig jij nog wel op je bed? Dat dekbed zal mij een zorg zijn
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, nog wel jaBen na het eten nog even terug gekropen
Ohh, daar heb ik zin in.. IJskoffie bij die ene tent in A'foort van laatstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |