owjah je vertrekt vandaag! Goeie reis en ga lekker genieten daarquote:
hoi Engelquote:Op zondag 30 januari 2011 11:56 schreef -Engel- het volgende:
groetjes terug aan Cafpow... hoi Sting
en MissMSX heb je al jus gehad van je vent?
Maar, het is ook meer een koffiekopje, dan een theekopje.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat kon ik niet zien vanuit de zijkant van het kopje.
Maar dat wil niet zeggen dat er ook werkelijk koffie in zit.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:58 schreef STING het volgende:
[..]
Maar, het is ook meer een koffiekopje, dan een theekopje.
Gebruik jij koffiekopjes voor thee?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat er ook werkelijk koffie in zit.
Ik gebruik koffiekopjes zelfs voor de cup a soup als er niks anders isquote:
Whut?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:56 schreef -Engel- het volgende:
groetjes terug aan Cafpow... hoi Sting
en MissMSX heb je al jus gehad van je vent?
Niet eens een paar Depp / Alice in Wonderland theekoppen?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij hadden thuis 2 officiële theekoppen waarvan er 1 gebroken is.ff die andere zoeken.
Natuurlijk en dan noem je het gewoon MOKKENquote:Op zondag 30 januari 2011 12:00 schreef STING het volgende:
Maar ik moet eerlijk bekennen, in het uitzonderlijke geval dat ik thee drink, gebruik ik koffiemokken
Nope. Als thuiswonende heb je niets te zeggen over het interieur en het servies.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:01 schreef STING het volgende:
[..]
Niet eens een paar Depp / Alice in Wonderland theekoppen?
Mijn hokjes, wat doe jequote:Op zondag 30 januari 2011 12:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk en dan noem je het gewoon MOKKEN
Daar zit wat in.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope. Als thuiswonende heb je niets te zeggen over het interieur en het servies.
Dat is een goed plan van hem. Kom je zo langs?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij regelen dat ik ontbijt zou maken..... met jus enzo....
als die bestaan wil ik ze ook hebbenquote:Op zondag 30 januari 2011 12:01 schreef STING het volgende:
[..]
Niet eens een paar Depp / Alice in Wonderland theekoppen?
Ow nee hoor. Ik vroeg mij af of de bier-wijn keuze ook opging voor yoghurt-jus.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:01 schreef -Engel- het volgende:
Volgens mij wilde hij regelen dat ik ontbijt zou maken..... met jus enzo....
Iig een theepotquote:Op zondag 30 januari 2011 12:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als die bestaan wil ik ze ook hebbenalice
Nee, tegen heilige huisjes schop je aan. Niet hokjesquote:Op zondag 30 januari 2011 12:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- schopt er nog maar eens tegen aan
Ik heb geen jusquote:Op zondag 30 januari 2011 12:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is een goed plan van hem. Kom je zo langs?
Nee... maakt mij helemaal niks uit eigenlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 12:04 schreef AirwiN het volgende:
Ow nee hoor. Ik vroeg mij af of de bier-wijn keuze ook opging voor yoghurt-jus.
ik ook amperquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:06 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, tegen heilige huisjes schop je aan. Niet hokjes
Wij welquote:Op zondag 30 januari 2011 12:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb geen jusik heb alleen nog maar bruisjes met vit c.
ouwe zemelaarquote:
Of een touringcarquote:Op zondag 30 januari 2011 12:09 schreef STING het volgende:
[..]
Die van jou moet een vrachtwagen er bovenop hebben ipv een konijn?
Nee bus tochquote:Op zondag 30 januari 2011 12:09 schreef STING het volgende:
[..]
Die van jou moet een vrachtwagen er bovenop hebben ipv een konijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |